Komentáře uživatelů k TV seriálu (727)

  • verbal
    *

    Děsně kůl a empatičtí cigoši netoužící po ničem jiném, než být platnými, neparazitujícími, dokonale asimilovanými a kultivovanými členy společnosti, ňuňaví tranzistoři, co píchaj své bývalé kamarády, a proti nim odporná většinová banda vypatlaných zkurvených bílých rasistů a transkofobů, plná zášti. Zášti z pouhé omezenosti, malosti a předsudků, ne proto, že mají za prdelí nejhorší ghetto ve střední Evropě a s ním samozřejmě jen ty nejlepší letité zážitky a zkušenosti z krásného a harmonického soužití. Prostě vskutku nekorektní veřejnoprávní zábava, přesně v souladu s těmi nejúžasnějšími geopolitickými směrnicemi EU. Prušinovský s Kolečkem dobře vědí, že průměrný a satanžel většinový divák našich lůzrů a hnojů má přesně tolik intelektu, aby úplně sám a z vlastní svobodné vůle procpal za koblihu do urny lístek s nápisem ANO, tudíž mu rutinérsky, s patřičnou mediální masáží okatě pomrkávající puncem krutohusté nekorektnosti, spočívající pak pouze v tom, že někdo řekne v televizi „pičo“, naservírují jeho obvyklé pomeje, oproti jiným zvratkům TV Loppatov však chytře dokořeněné jakýms takýms příběhem, podprahovým nastavením zrcadla všem těm nadšeně přihlížejícím a smíchy hýkajícím Luďanům a pro něj nerozkrytelně ochucené zářným příkladem té tolik potřebné multikulti výchovy. Alláhu akbar. Ten to očekávaně zhltne, nadšeně vylíže koryto a na světě je další sériový (s)hit, jako před lety ta ultimativní sračka pro hloubavé vesnické fotbalisty. A nakonec vše samosebou dopadne k všeobecné ultrakorektní spokojenosti! Rasisté prozří, jací byli omezení čuráci, a změní se v zarputilé sluníčkáře, pandžábští kočovníci prozří, jaké byli nepřízpusobivé tasemnice a ze své pravidelné neutuchající tvrdé práce málem na vlastní náklady opraví Chánov, povracejí sociálky a zaplatí byťáku škody na majetku za posledních 30 let, transky jsou uspokojivě vyprcány jejich deviantními kamarády a všichni se ocitnou na prahu naprostého štěstí jedné velké bílohnědé trangenderové rodiny. Načež všemi mastmi mazaní radní města Most přijmou jako oficiální municipální PR slogan solvinový výkřik ze seriálu, vykreslující jejich hroudu jako stoku morgošů a vypatlaných bílých socek. Tak tomu já říkám hovno do větráku!(13.4.2019)

  • Tosim
    ****

    Kvůli různým zprávám, které unikly před premiérou, jsem tušil, že se mi MOST! bude líbit, ale takovou smršť jsem nečekal. Tandem Kolečko & Prušinovský dospěli, neobávám se to napsat, do evropského standardu televizní komediální produkce, od Okresního přeboru skutečně urazili velký kus cesty. Pokud přežijete přiblblé komentáře ohledně představ tvůrců intelektuálů o buranském humoru, nebo o propagandě ("hodní Romové, zlí Češi"), bráno od CSFD, přes Fejs až po politiky, dostanete se zkrátka a dobře k tomu, že tenhle seriál je prostě prdel. Vtipný i vážný, pracující se stereotypy i karikaturami (JE TO KOMEDIE) a zároveň o něčem vypovídající, protože evidentně zasáhl mnoho lidí od Severky až po Prahu. A já už dávno věděl, že Martin Hofmann je supr herec. A za návrat Cyrila Drozdy megadík. 90%.(26.2.2019)

  • J*A*S*M
    *****

    Já myslím, že kdo má v sobě kousku lidskosti a dobroty, musí mu být MOST! jako celek alespoň trochu sympatický. Já ho miluju, a to přes všechny jeho dílčí chybky (sem tam to v lecčems drhne, to zas ne že ne). Emocí a nálad celá kompletní paleta. A nakonec nejvíc o tom seriálu vypovídá, z jakých pozic přichází nejostřejší kritika. 1) Od modelových voličů SPD, tedy rasistického a homo/transfobního lidského odpadu (tzn. něco jako postava Čvančarové). 2) Od méně bystrých, ale přespříliš vážně se beroucích SJWs, kteří si ve vší své serióznosti a bojovnosti nejsou schopni užít srandu. 3) Od vyznavačů v Česku tolik oblíbené formální morálky, kteří úpěnlivě vyžadují neužívání vulgarismů, ale na poznání, co a proč je skutečně morální, jejich kapacita nestačí a nechápou, že slova jako taková morální a nemorální nejsou; to jen činy nebo myšlenky. V MOSTĚ! je všechno, co tyhle skupiny dráždí, v míře vrchovaté. Předchozí seriály dua Prušinovský + Kolečko jsem neviděl, ale rozhodně si doplním. Protože tohle ... nechci hned v prvotním nadšení až moc házet superlativy ... takže nebudu tvrdit, že je to to nejlepší, co u nás po revoluci vzniklo. Ale je to srdcovka. Don't stop believin'!(26.2.2019)

  • Malarkey
    *****

    Seriál Most! pobláznil celou republiku a já si říkám, že vlastně není vůbec na škodu, když se seriály a filmy točí víc věcně, že si dokážeme i představit, kde se tak asi odehrávají. Most měl ještě to štěstí, že do prvního dílu seriálu si o něm nikdo nemyslel nic moc dobrého. Teď je skloňovaný snad v každý debatě kamarádů, kteří se letos chystají na výlet a ještě neví, kam podniknou ten první. Seriál Most! je prostě nářez a podle mě je i takovým vykrystalizováním toho nejlepšího, co tandem Kolečko + Prušinovský mohli spolu dát dohromady. Trošku jsem se bál té vážné stránky seriálu, protože už jsem také zažil, že Kolečko to s tou vážností po scénáristické stránce úplně nedal, Prušinovský je ale takový režisér, že tu vážnost natočí s takovou lehkostí, jakou já přesně potřebuji. V podobném duchu to vždycky svedl například i pan Menzl s příběhy Bohumila Hrabala. Krása! Jsem rád, že tu máme takové tvůrce, jsem rád, že město Most získalo status jedinečnosti a kromě tvůrcům děkuji i hercům, kteří se u mě zasloužili o jeden z nejlepších filmových zážitků letošního roku, na který bylo radost každé pondělí koukat. Za jiných okolností je pondělí dnem pěkně na hovno, teď bylo pondělí osmkrát docela fajn. Díky!(28.2.2019)

  • Enšpígl
    *****

    Průšo, ty vole tohle jsem přesně potřeboval, díky moc. Postavy a casting trefený líp než terče střelby na OH. Skvělý, klobouček. Jestli každej díl bude tak vypointovanej jako tenhle, hmm, to pak tedy mám chuť místo pěti hvězdiček, dát pět koleček, protože umíme ocenit dobře napsaný scénář, víme Péťo.(7.1.2019)

  • Radek99
    ****

    Trefa do černýho (čímž myslím ustálené slovní spojení i etnikum). Opravdu děkuju České televizi, že ještě někomu umožňuje, zvlášť v dnešní době sužované morem politické korektnosti, jít na hranu... Prušinovský s Kolečkem mají evidentně výjimečný dar vystihnout esenci doby a navíc přijít s přidanou hodnotou, coby nadstavbu pak vytvořit zázemí i kvalitativní předpoklady pro status kultovního seriálu, z Mostu! bude jasně nový Okresní přebor...nový kult. Spolu s Rédlem jednoznačně nejlepší seriálové počiny, které tady za poslední dekádu vznikly!(2.2.2019)

  • LIVINGDEAD
    *

    Poslední 2 díly - trapná tragédie! 💩💩💩💩💩(26.2.2019)

  • Fr
    ****

    „DYCKY MOST!...“ /// Chlast, rasismus, sexualita, chlast, rasismus, chlast, chlast, Most. Jsem překvapenej, že seriál se soustředí spíš na příběh, než aby chrlil stupidní ftipy. Navíc ten humor vylejzá tak nějak z těch scén, který jsou ze života. A jestli je to celý na hraně nebo za ní... jděte do prdele. Dyť to má bejt zábava! Navíc voceňuju, jakou si dali práci se soundtrackem. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Jsem z Mostu. 2.) Chlastám v Severce. 3.) Jsem transka. 4.) Můj brácha je ségra. 5.) Musím držet úhel. /// PŘÍBĚH **** HUMOR ** AKCE ne NAPĚTÍ ne(10.3.2019)

  • kiddo
    ***

    První polovinu se to plouží kupředu jako kombinace depresivní utahanosti Kober a užovek bez pointy a těch horších aspektů Vyšehradu a Lajny (nespojitý sled situačně komediálních scének, které by být mohly i nemusely a nikdo by nepoznal rozdíl). Pak to ovšem Snědá tíseň celé propojí, Dáša je z chlapa degradována na ženskou, což znamená, že odteď pro Luďanovo pohodlí může leda tak držet hubu a krok, a já se zabouchla. Humor tu šokantně nepramení z identity, tj. nepovažuje se samo o sobě za děsnou řachandu, že Franta je Rom, Dáša transsexuálka a Luďan z nižší třídy, ale z průserů, do nichž se postavy vlastními charakterovými nedostatky vmanipulovávají, z intersekcionálních absurdit (kupříkladu Franta + Dáša není problém proto, že spolu randí cis chlap a transsexuálka, ale protože se cigán sápe na bělošku) a z používání jazyka, který pro jednou nepůsobí jako až příliš inteligentně načinaný výběr ze Slovníku nespisovné češtiny, ale jako něco, co člověk v reálu fakt vyplodí (nemluvě o tom, že když Dáša o pařížáku pronese, že ho měla ráda jako malej kluk, je to vtipnější i informativnější, než když v jednom z předchozích dílů udílí wikipedickou přednášku o tom, jak jí doktoři ušili super pičku). Závěrečný díl je takové malé zjevení – aspoň v tom fikčním světě jde totálně rozdělenou společnost poupravit tak, abychom ve výsledku neměli neustále chuť se vzájemně pozabíjet. Ech, no co, don’t stop believing.(27.2.2019)

  • novoten
    ****

    Jestli existoval seriál, který jsem už z principu nechtěl nikdy vidět, byl to právě příběh z mého rodiště. Ještě dřív, než jsem jeho existenci zaregistroval, se totiž usadil snad v každém českém obýváku, na ulici se v úterý ráno mohutně hláškovalo ze včerejší epizody a když se člověk osmělil ozvat, že zatím Luďana a spol. nesleduje, odpovědí mu byl zaražený a nechápavý pohled. V okamžiku, kdy jsem získal dojem, že budu nejspíš opravdu ta poslední osoba, která ještě do Severky nezavítala, jsem tedy sebral odvahu - a zavítal. A jak se rozjezd překvapivě dravě daří salvou více či méně vtipných situací (a druhý díl to nadšení zase brzdí neutuchající snahou udělat z hlavní postavy nesnesitelného blba), musel jsem být chtě nechtě zvědavý, jak se z relativně nesourodé podívané dá vybruslit. Prušinovského zručnou ruku totiž většinou blokuje neustálé cílení na echt sociálno, ve kterém se sice silné malé příběhy hledají snadno, ale žánrové vybočování v jejich rámci často kvůli nutné nadsazenosti nefunguje. Tady tomu tak není a v první i poslední řadě za to vděčí hercům. Bez dokonale padnoucího obsazení by totiž skoky do romantiky, do existenciality a sporadicky až téměř do akce nemohly fungovat. Jenže jak nejoslavovanější Hofmann, tak fatální objev Stárková a můj osobní favorit Michal Isteník si uhrají jak prvoplánové grimasy, tak překvapivě nosné glosy, které nemohly než zlidovět a konečně i tu nejvážnější stránku. Za všudypřítomným "Dycky Most" nebo vulgaritou v každém vyhrocenějším dialogu se totiž skrývá překvapivě trefné poselství, které k mému šoku v mnoha bodech odpovídá mému náhledu na svět. V kombinaci se zvážněním posledních epizod rád odpustím úvodní rozevlátost a nesoudržnost a když se na samém konci rozezní první tóny jedné z nejoblíbenějších písní mého života, zapadne do sebe už úplně všechno. Na pár sekund jsem tak zvažoval i nejvyšší hodnocení, ve kterém mi brání jen ona nemilá upocenost českých počinů, které se pořád ne a ne zbavit ani v prvotřídních kouscích. Most! ale přesto k této skupině patří a i když bych před měsícem nevěřil, že to někdy napíšu, kultovní status mu přísluší plným právem.(13.4.2019)

  • JFL
    *****

    Bravurně zábavný a scenáristicky vycizelovaný mix dramatu, komedie a satiry, který je sice zasazený do konkrétního města, ale stejně tak by se mohl odehrávat kdekoli, protože v jádru pojednává o obyčejných lidech, kteří se snaží udržet vlastní rovnováhu v soudobém světě plném novot, které narušují jejich zažité jistoty.(15.1.2019)

  • emma53
    *****

    Jednou jsi dole a jednou nahoře. To bych asi tak řekla k Mostu. Jeden díl byl super a pak se to zase prostřídalo s těmi slabšími, ale to nic nemění na faktu, že se Honza Prušinovský trefil přesně do mentality lidí všech, kteří byli v tomhle filmu na paškále. Za to smekám a myslím, že ta pětka je zasloužená. Jen na ten konec bych zahrála nějakou tu rómskou muziku, vždyť v tom jsou oni prim https://www.youtube.com/watch?v=Q0dRgEmzE9c, ale holt to musela být nějaká čočkinionáda, ale taky dobrý...….a ještě budu opakovat druhé uživatele, casting byl vynikající !(26.2.2019)

  • EvilPhoEniX
    *****

    Českou tvorbu moc nemusím, ale tohle se povedlo na výbornou. Martin Hoffman je vynikající a Erika Stárková aka Pavel taktéž. Bavila mě i postava kněze či dobráka cikána Franty. Rasismus, homofobie a sociální problémy jsou zkrátka MOST. Skvěle jsem se bavil a sjeto za noc. 85%(5.3.2019)

  • Jara.Cimrman.jr
    ****

    "Já si myslím, že černá sympatie je taky sympatie." V Chánově jsem nikdy nebyl, Mostem projíždím bez zastávky nejvyšší povolenou rychlostí a problémy nepřizpůsobivých občanů odmítám řešit, ale u tohoto seriálu jsem se bavil. Není to ani tak moc kvůli námětu, ale nejedna postava prostě byla vynikající. Zejména loser Luďan dokázal prodat každý vtip, Edovi krásně visela hůl, Franta spolehlivě držel úhel, farář báječně nedokázal udržet slinu, Dáša měl pěkně stavěné kozy, mrška Žaneta každou situaci perfektně využila ke svému prospěchu, Ilona se nádherně nedokázala srovnat se študovaností svého syna a Gerdovy pokusy o češtinu mě pokaždé rozesmály. Všechno samozřejmě nebylo dokonalé. Mladí sluníčkáři mě nebavili, parchant Laco debilně přehrával a přerodu největšího mafiána Romana ve vyděšeného mamánka jsem nerozuměl. Přesto: Dycky Most!(26.3.2019)

  • Dadel
    ****

    Výborný seriál nastavující zrcadlo bigotním buranským slušnočechům (jediné dvě postavy, které nedělají Čechům ostudu, jsou Dáša a Blanka). Ale co je ještě geniálnější je to, jak se tvůrcům podařilo přesně tyto slušnočechy vytrollit, protože i jim se seriál líbí, smějí se "nekorektnímu" humoru a nechápou, že seriál si dělá legraci především z nich samých. Ti chápavější postupně seznávají, že byli podvedeni sluníčkářskou propagandou, přestože po několika prvních dílech psali "Divím se, že něco takového vysílá sluníčkářská ČT, snad stihnou všechny díly, než to zakážou". No a ti méně chápaví to neprokoukli doteď :-)(27.2.2019)

  • Djoker
    ****

    Noční můra voličů SPD a KDU-ČSL. Kavárenští sluníčkáři si za jejich peníze natočili agitační seriál pro začleňování cikánů a transek do většinové společnosti. Možná je to pouze taškařice, která s životem v Mostu nemá tolik společného, jak sebevědomě prohlašují tvůrci a o peripetiích se změnou pohlaví nemluvě. Rychle to však zlidovělo, hlášky se také uchytily a osazenstvo Severky má zástupy fanoušků. Jen to dobrovolné PR od Leoše Mareše bylo celou dobu na pěst. Opravdu není nutné desetkrát denně vyřvávat, že jde o nejlepší seriál všech dob.(25.2.2019)

  • xxmartinxx
    ***

    Po tom hajpu jsem to čekal lepší. Čekal jsem, že budu mít třeba problém jen s nějakýma nuancema. Čekal jsem, že to bude krok správným směrem, jen nedomyšlený. Ale je to přesně naopak maximálně obratné, jen teda s tím, že je to v jádru inherentně beznadějné (v tuhle chvíli fakt necítím potřebu udělat víc než jako argument ukázat prstem na Petra Kolečka), zachráněné pouze dobrou realizací a některými kusými gagy a scénkami, které vyvažují povrchnost premis. Seriál žene dopředu ze začátku především snaha legitimizovat co nejvíc kontroverzních vtipů. Což není moc velká výzva - když je celý vesmír koncipovaný tak, aby v něm vše ospravedlňovalo zvolený humor, tak ještě aby to nefungovalo. A ke konci se to mění v jakousi podivnou a nepřesvědčivou nápravu figur, o kterých víte, že by se v realitě nikdy na základě těchto věcí nenapravily. Jinak to asi bylo zajímavé jako fenomén, ale protože na to koukám ve chvíli, kdy už zájem utichl, tak je to jen normální. Nemůžu tvrdit, že jsem se párkrát nezasmál. To je za těch 6 hodin zhruba vše. PS: Opravdu nemám rád, když je děj "za pochopením" mezi někým marginalizovaným a marginalizujícím koncipovaný tak, že marginalizovaná osoba musí vykázat nekonečně trpělivosti, udělat vše správně, neúnavně usilovat o uznání - a když se jí ho pak opravdu dostane, tak to je koncipováno jako happy end a vše je tím uzavřeno. To je ta nejhorší, nejškodlivější věc, protože se tím vysílá vzkaz, že marginalizované osoby potřebují nějak získávat uznání idiotů a toto uznání by pro ně mělo mít nějakou hodnotu. A idiot je tu vždy napraven, aniž by pro to musel něco dělat (a nakonec jsou to rozumný popletený lidi, kteří změní názor, když jsou vyvedeni z omylu).Veškerá tíha se tu nakládá na oběti, od nichž se čeká, že si sjednají pořádek, a celý tento proces je zobrazovaný jako humorného a vlastně příjemného. V Mostu je to polovina dějových linií a já to fakt neberu. Postavy jako Dáša musí být napsané v podstatě jako nadlidi, kteří vždy říkají a dělají to správné - a to není dobré.(10.9.2019)

  • choze
    *****

    Je fajn, když po tak masivním a otravném hypeu přijde kvalitní věc, která si opravdu zaslouží, aby se o ní mluvilo. Most! je jeden z mála současných českých seriálů, které jsem za posledních deset let rozkoukal a jediný, co jsem dokoukal. Protože je to pecka. Hlavně díky hravému a vtipnému scénáři, který se věnuje podstatným lokálním tématům a nikdy nesklouzne k přílišné karikatuře nebo moralizování. Herci výborní a Martin Hofmann jako Luďan absolutní king a bůh. A na té hudební dramaturgii jsem se hodně nasmál.(9.3.2019)

  • gudaulin
    ****

    Jihoafričané mají svoje Soweto, Američané svůj Detroit a my máme svůj Most. Uznejte, že z tohoto úhlu pohledu jsme na tom přece jen o poznání líp. Prušinovský přišel s kolekcí karikovaných postaviček z periferie české společnosti a povedlo se mu u mě zabodovat. Ne, že bych neměl výhrady, už druhý díl znamenal zřetelný sešup kvality, ale celkově si seriál drží styl, dokáže se pohybovat mezi nekonformní přidrzlostí s lehce podvratnými prvky a mezi výchovným poselstvím o nutnosti vycházet spolu v rámci místní komunity, ať jsme, jací jsme. Šikovně to pracuje s předsudky a stereotypy, v převážné míře to je svěží a jen málokdy trapné. Celkový dojem: 80 %.(7.2.2019)

  • Sarkastic
    *****

    „To mu jako nic neřekneš?“ - „Hlavně si vem gumu!“ Skrz odstup jsem si seriál pustil z webu ČT až poté, co byl celý odvysílán. A čekalo mě milé překvapení. 1.-6. díl téměř jednoznačně za 5*, zbylé 2 už byly o něco slabší, zvážnění si také vybralo svou daň (naštěstí se stále bylo čemu zasmát). Předně, vnímám jako malý zázrak, že něco takového vzniklo pod hlavičkou ČT (ta omílaná nekorektnost sice má své rezervy, přesto ji lze z větší části kvitovat). Duo Kolečko-Prušinovský je tu v té nejlepší komediální formě, nechybí výborný soundtrack, casting odvážně sázející i na hodně neokoukaných tváří též dopadl na jedničku. Seriál navíc působí docela autenticky, škoda jen, že repliky např. Ilony či skinů krapet šustí papírem (o tvůrcích to něco vypovídá, že se tenhle problém týká hlavně postav největších rasistů). Bavil jsem se, hltal každý díl a i přes nějaké ty mouchy dám slabší plný počet (kdo by řekl, že s jeho udělením budu po Pustině čekat tak krátce). „Ty si křižák, Luďku. A vedeš tady za nás za všechny svatou válku.“ - „Edo, ale Chánov není Jeruzalém.“(10.3.2019)

<< předchozí 1 2 3 4 10 19 28 37