• sidonka
    *

    Ženské měly podstatně těžší disciplíny. Ono jen boxovat do boxovacího pytle jako Prachař nebo stát v kukani jako Leichtová, kde jsou nejdřív jen mraky masařek, pak na Vás každou chvilku ze stropu sypou exotické brouky a ve vlasech se promenáduje kdovíjaké hmyzí obří monstrum, do toho tělem šlehá had a ještě musíte luštit zakódovanou otázku a odpovídat do telefonu jak se vám daří, když vám přitom mouchy lezou do úst, to byl docela mazec,masakr, ani sem se té pitomosti nestačila zasmát. Klobouk dolů před statečnou herečkou, já bych to nedala. -Fanoušek tohohle soutěžního pořadu jsem nikdy nebyla, naposledy jsem se dívala na show asi před dvaceti lety, přesto jsem se tentokrát celkem poklesle bavila. Dokoukala jsem do konce prvního dílu s chvilkami pobaveného napětí. Není to můj šálek kafe, nicméně show není nezdařilá.(4.9.2016)

  • Zeck
    *

    Zcela příznačný obrázek pro tuzemské parodie na televizní stanice. Místo, aby se vyvíjely a sázely na vlastní tvorbu, inovovaly a snažily se dostat lidi k obrazovkám pomocí nového nápadu a kvality, raději recyklují francouzskou dobrodružnou soutěž z počátků 90. let, kdy i podělané Polsko vzdalo svojí mutaci snad před deseti lety a Slovensko skoro před dvaceti. Pokud bych byl stálý divák české televizní (zpackaně přebrané) tvorby, tedy absolutně nenáročný člověk bez elementárního přehledu, pak bych se možná dvě minuty bavil a honil si ho nad těmi vzpomínkami na dětství, ve kterém jsem sledoval originál na Nově. Bohužel mi jsou všechny ty béčkové selebrity z portfolia tragické Primy naprosto u prdele a žiju v 21. století, ve kterém jaksi existuje vynález jménem internet, který mi naservíruje libovolnou nostalgii během deseti vteřin, ne během třiceti reklamních bloků, které vyplňují křečovité pokusy "soutěžících" o pobavení diváků. Nabídnout Boyard v roce 2016 jako exkluzivní zboží, to chce fakt odvahu, kterou bulvární Prima bezesporu disponuje. S hodnocením půjdu o hvězdičku výše jen za předpokladu, že si tam nechali jako potravu pro tygry toho neskutečně zoufalého Koháka, který na mě zřejmě hodlá zírat snad i z hajzlu, pokud by za to od někoho dostal zaplaceno. 20%(5.9.2016)

  • Chen
    ***

    Upřímně řečeno jsem se obával většího propadáku. Na moderátora i českého Fourase si musí člověk hodně (ale hodně) zvykat, ale to pro mě nebyl největší problém. Tím byl fakt, že chybí některé (alespoň mnou) oblíbené části soutěže jako setkání s Mistry. Ve jménu "přijatelné" stopáže byly odstraněny některé nejzajímavější aspekty. Technicky mě ale česká mutace docela potěšila (předpokládám, že je to díky zapojení francouzských filmařů) a nakonec převládá lehce pozitivní dojem. 50 %(4.9.2016)

  • CANNIBAL
    *

    Co mám na tohle říct. Béčková okleštěná soutěž 'Pevnost Boyard' s podřadnými celebritami, jejichž výkony tuto soutěž nijak zvlášť nepozvednou. Pořad zde moderuje mně zcela nesympatický a velmi laciný moderátor 'Bůček'. Navíc dělají z diváka akorát pitomce, když postavu Paklíče přepíší na Anthonyho Laborde, kterého ve francouzské verzi uváděli vždy jako Klíčníka. Přitom by stačilo snížit náklady, pokud by do hry zapojily víc států třeba Polsko, Slovensko, Německo ap. Čímž by mohli dát každý díl neokleštěný a plnohodnotný. K tomu pár těžších úkolů a lepší celebrity třeba Jágra a hned by to byla jiná podívaná. Katastrofa taky je, že v každým dílu padají vulgarismy, což je otřesný, že to ani nevypípají. Pokud by se jednalo o umělecký dílo, např. kontext ve filmu atp., tak by to bylo zcela v pořádku, ale tohle tedy fakt ne.(11.10.2016)

  • HoneyBunny
    **

    A opět tu máme další "soutěž" (je jasné, že minimálně sto tisíc na charitu dostane každý tým), kde nevidíme normální lidi, ale televizní celebritky. To se toho české televize tak bojí? V devadesátých letech to nebyl problém (i původní francouzská Pevnost Boyard byla postavená na soutěžení týmů složených z obyčejných lidí), ale poslední roky to je samý Prachař, Agáta, Žilková, kdejaká hvězdička z u uslintané mýdlové opery... a Bouček. Bože, lidi, co se dívají na televizi pravidelně, musejí mít pocit, že na ně Bouček vyskočí i z poza hajzlíku. Je nesympatický, mluví jako moderátorský robot, nevyzařuje žádné emoce, není vtipný, často působí falešně. A přesto je v každé druhé televizní show. Ostuda. Jinak soutěž o klíče a indície je hoooodně zkrácená a prokládaná přemírou reklam, takže nějaké napětí se nekoná. Znovu říkám, nějaké prachy vyhraje každý tým, takže ve své podstatě se jedná jen o další pořad, kde exhibují známé tváře - a ne o soutěž. Vtípky, glosy, pokusy o vtipy, zákeřná radost, když má někdo hysterák o hadů/pavouků/myší... Mimochodem, neodvolávejte se na nostalgii. Stačí si pustit některý ze starých dílů a uvidíte, že ta úroveň tam byla o několik levelů vyšší.(5.9.2016)

  • - Minimální částka, kterou soutěžící mohou vyhrát, je 100 000 Kč. Maximální je 300 000 Kč. (CANNIBAL)

  • - Všechny soutěžící celebrity za svoje vystoupení v Pevnosti Boyard neobdrží honorář přímo, ale je poskytnut dané charitě, za kterou soutěží. Částka je vždy stanovena na 10 000 Kč. (CANNIBAL)

  • - V desátém díle pořadu si roli soutěžícího vyzkoušel herec a dabér Filip Švarc, který v původní francouzské verzi Pevnosti Boyard (od r. 1990) propůjčil svůj hlas moderátorovi Olivierovi Minne. (CANNIBAL)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace