Režie:
Anthony C. FerranteScénář:
Thunder LevinKamera:
Ben DemareeHudba:
Ramin KoushaHrají:
Tara Reid, Ian Ziering, John Heard, Cassandra Scerbo, Jaason Simmons, Marcus Choi, Sumiko Braun, Charles Hittinger, Aubrey Peeples, Connor Weil, Alex Arleo (více)VOD (1)
Obsahy(2)
Do Los Angeles se blíží bouře, jakou ještě svět neviděl. Bouře totiž způsobí, že žraloci, kteří do této chvíle požírali lidi jen v oceánu, se nyní objevují i ve vzduchu a na souši. Jak si lidstvo poradí s touto katastrofou? (LIVINGDEAD)
Videa (4)
Recenze (588)
Haluz. Zábavná letná žraločia oddychovka, ktorú si človek užije, keď ju neberie vážne. Žraloky sú proste všade, to som asi ešte nevidel. A keď náhodou niekde nie sú, tak za chvíľu sa tam pravdepodobne objavia. Hlavne od toho netreba čakať žiadny reál, či nebodaj shark-horror, od toho je kvantum iných filmov. ()
Kdyby byl celý film tak zatraceně epický jako poslední půl hodina, tak je to kult všech kultů a jdu to všem nacpat do hlav. Nicméně bohužel to téměř celou hodinu nefunguje a je to jen nuda a pak podle mne Asylum neplní svůj účel. Jasně, je tam žralok v bazénu, odpadní rouře, obýváku. Ale dobře...asi si jen připravovali půdu pro závěrečných 20 minut, protože ty jsou tak maximálně monstrózní! Těžko těžko hodnotit. První hodina za odpad!, protože je nudná nuda, zbytek za odpad!, protože je to nejlepší závěrečná bitva a epické finále, jaké jste kdy viděli. Safra, mohl jsem to k smrti milovat, kéž by tempo drželo celý film. ()
Tak som si teda myslel, že u béčkového filmu ma už nemá skoro čo prekvapiť, ale toto dielko ma naozaj poriadne vyviedlo z omylu. Pripravte sa na stupídny dej, mizerných hercov a spústu žralokov, občas aj padajúcich z neba alebo plaziacich sa po zemi ako hady. Blbosti sa medze nekladú, ako ukazuje Sharknado, ale pravdou je, že istú dávku originality to malo, ak to nebudete brať príliš vážne, tak sa aj pobavíte. Skrátka len pre otrlých priaznivcov béčkových filmov, ktorí by v tom mohli nájsť aj zaľúbenie. ()
Stárnoucí idol Ian a po čertech hnusná Tara srdnatě bojují s přírodním živlem, občasnými výpadky elektřiny, nedostatkem zboží v samoobsluze, zubatými parybami a pokročilou scénáristickou demencí. Ve volných chvílích samozřejmě dojde i na takové atrakce jako jsou dlouhé, existenciální dialogy o manželské krizi, nesnesitelné lehkosti lidského bytí, pomíjivosti života a řešení všech hladomorů třetího světa. Největším lákadlem jsou ale žraloci, kteří se vyskytují opravdu v hojném počtu, leží na gauči v obýváku, s dětinským tleskáním se točí na ruském kole a vysedávají v kavárně. Laik až žasne, jaké zázraky dneska dokáže ve Photoshopu vykouzlit zručná ruka mistra. Je víc než vhodné pogratulovat pánům Ferrantemu a Levinovi, že se ta lobotomie, kterou společně podstoupili, tak báječně vydařila a mohl vzniknout tento filmový skvost. Je mi opravdu líto uživatelů, kteří zde hodnotí dílo odpadem. Takoví by bohužel nepoznali dobrý film, ani kdyby jim vyprstil prdel. ()
Podle hodnocení slabé pětistovky zdejších turbokritiků jsem teda čekal daleko větší shit. I když efekty jsou tak slabé, že by za jejích sledování měl dostat člověk ještě zaplaceno, herci (Steve z Beverly, Vicky z Prciček, tata ze Sám doma, jeden jaryn z Pobřežní hlídky) nehrají vůbec špatně, režisér byl taky asi před natáčením na odvykačce, takže nebudu k tomuto žraločímu úletu zbytečně krutej, a jelikož jsem se dodíval až do božího konce, tak slabší trojhvězdí udělím, byť si to už nikdy nepustím. 50% ()
Galerie (66)
Photo © Syfy Media, LLC
Zajímavosti (15)
- Jednoho z mužů sežraného žraloky na pláži si zahrál i režisér Anthony C. Ferrante. (Terva)
- Premiéru filmu sledovalo 1,37 milionu diváků. Když se film týden po své premiéře dne 18. července 2013 vysílal znovu, vysílání sledovalo 1,89 milionu diváků (což je nárůst o 38 %). Třetí vysílání Sharkanda sledovalo již 2,1 milionů diváků. Sharkando tak připravovalo rekord pro nejvíce sledované originální filmové doplnění v historii Syfy. (Worry77)
- Záběry na exteriér Finova (Ian Ziering) baru jsou skutečné jako na Santa Monica Pier. Interiéry byly natáčeny jinde. (sir-dave)
Reklama