Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Kaka
    ***

    Hi-tech, ale není to ono. Tenhle díl již hodně zestárnul, ale nemůže za to ani tak režie, jako spíš doba, ve které byl natočen. Konec 20. století, tedy masivní rozkvět IT a digitálních médií. Celý film je tím prosycen, ba co víc, tvoří to přímo nosnou kostru příběhu. Bondgirls ok, především pak cameo Tery Hatcher, která je vskutku okouzlující. Je vidět, že se z Bonda postupně stává mašinérie na peníze a účast na tomto projektu je pro všechny zúčastněné vždy něco "spešl". Hudba David Arnold, titulní song Sheryl Crow, zvuční herci, znamí režiséři a zde poprvé rozpočet přes 100 milionů dolarů. Přesto všechno je to ale dějově nezáživné a nudné, s velmi malým množstvím skutečně strhujících momentů a ty co se povedly byly jen díky fantasticky natočeným akčním scénám - vrtulník, motorka, BMW.(25.5.2014)

  • genetique
    ****

    #18 - Brosnan sa vytrvalo snaží o to, aby jeho Bond obstál vo všetkých aspektoch, až je to do očí bijúce. Miluje, riskuje, zachraňuje svet a popri tom všetkom nemá problém odskočiť si na pohárik alebo do postele s mladou Nemkou. Pomerne príjemne plynúca bondovka, ktorá dodržiava zásady tradičnej bondovskej zápletky. Po kadejakých záporákoch od výmyslu sveta, cez atómové hrozby až po chemické, ži prírodné katastrofy, prichádza nová hrozba - zneužitie moci multimédií. Tej sa tvorcovia chopili celkom slušne a Jonathan Pryce ako multimediálny magnát s psychopatickými sklonmi sa svojej úlohy zhostil na výbornú. Scenár ale nepôsobí až tak konzistentne, dialógy miestami škrípu a záverom som sa dokonca trošku nudil, pretože záchrana sveta v poslednej sekunde je tak trošku vykalkulovaná a podradná. A konieckoncov škoda aj vlastizrady v symbole britských značiek vozidiel, ktoré bondovky reprezentovali po desaťročia. 75%.(12.1.2014)

  • woody
    *****

    18. bondovka - Jsem asi nějaký divný, ale líbí se mi ty nejpodceňovanější a pro mnohé nejhorší Bondovy akce. Zítřek nikdy neumírá je zrovna takový případ. Originální zápletka o rozpoutání třetí světové války jen aby bylo o čem psát v novinách maniakálního Jonathana Pryce vzpomene na staré dobré časy, kdy Bond bojoval proti megalomanským zloduchům. A Pryce je znamenitým protihráčem. Tichým, nenápadným a o to více nebezpečným. Navíc se dočkáme honičky na motorkách, skoků z budov bez padáku a potápění se do vraku lodi. Všechno je ideální a vytváří tak nejlepší Brosnanovku... Snad jen. Teri Hetcher a s ní související zápletka "ženy, která se dostala Jamesovi nejvíce pod kůži" mě nikdy nenadchne. Chápu, že vytváří novou vědomost v bondovském světě, ale stále se nemohu zbavit dojmu, že to je uděláno moc špatně a dalo se z toho vytěžit víc. PS: Nové vozítko BMW 7 - to je panečku kára. A konečně se všech možností využije. Nenechte se odradit špatnými názory, tohle je nejlepší Brosnanovka, ačkoliv má moc protahované finále.(31.7.2006)

  • eraserhead666
    ***

    Poté, co Zlatým okem chytil Bond druhý dech, ho zase rychle začíná ztrácet. Zítřek nikdy neumírá není apriori špatná bondovka, jen je to prostě jen další vyrobený sériový kus. Ve spoustě případech již jen vykrádá starší bondovky, nepřináší vůbec nic nového. Je to prostě bondovka, ale ničím extra zajímavá. Potěšující je akorát angažmá Michelle Yeoh, která to alespoň nějak zachraňuje a dělá tuto bondovku něčím zajímavou. NA její rychlé nohy se jen tak nezapomíná a navíc, docela to tady Brosnanovi nandává.(21.10.2010)

  • kinej
    ****

    Pro mě je to asi nejlepší Bond s Brosnanem. Proč? Je zde vyvážený poměr akce a děje, takže herci mají i čas hrát. V tomto filmu je patrné, že Brosnan umí dobře hrát, protože dostaly prostor i emoce. Zároveň je zde Bond sice totální über superman, ale ne za až tolik jako jinde, což ho činí trošku lidštějším. To že jich i pár schytá z něj dělá lidštější postavu. A další důvod je, že Tomorrow Never Days se nese v klasickém bondovském duchu. Trochu připomíná špionážní filmy ze staré školy, jako-by vypadnul z pera samotného Iana Flemminga. Je to zkrátka tradiční bondovka se vším všudy a skvělým Herr Kaufamenm navíc.(26.1.2010)

  • - Rozpočet stúpol takmer na dvojnásobok budgetu Zlatého oka, no za prvý víkend v Spojených štátoch amerických film zarobil 25 miliónov dolárov. Teda o 3 menej ako Zlaté oko. Potom ho však na tržbách v USA predstihol. V Európe zarobil Zajtrajšok o 30 miliónov menej než Zlaté oko a jeho globálny kasový zisk dosiahol cca 343,3 milióna dolárov. (ash99)

  • - Sheryl Crow za úvodnú pieseň nominovali na Zlatý glóbus a Grammy. (ash99)

  • - Loď Elliota Carvera (Jonathan Pryce) skutečně existuje. Jmenuje se Sea Shadow a jedná se o experimentální stealth plavidlo amerického námořnictva. Postavila ji firma Lockheed Martin, která sestrojila například také stealth letoun F-117 Nighthawk či špionážní SR-71 Balckbird. Závěrečná scéna filmu pak byla natočena v doku HMB-1, který sloužil k ochraně loďi Sea Shadow před špionážními satelity. Na přelomu dubna a května 2012 bylo Sea Shadow společně s dokem HMB-1 prodáno v aukci za 100 420 amerických dolarů. Kupec byl povinen dát je do šrotu. Důvodem prodeje byly složité administrativní podmínky pro umístění v muzeu. (Ostrovan211)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace