• Foxhound#1
    odpad!

    Hrubešová její banda jsou vesměs vegani a podle toho taky ten pořad vypadá. Ne že by se tam neobjevily recepty z masa, ale slovo "zdravé" se tam vyskytuje až nechutně často. Prostě hnus, oproti tomu i Babicovy zbytky musí chutnat jako delikatesy. V 80 % receptů je buď hromada zeleniny, tofu nebo bio a podobný nesmysly. Markéto promiň, ale radši zas nafoť nějakej kalendář a vaření nech jiným.(13.4.2010)

  • honajz2
    odpad!

    Paní rychlá občerstvení se musí vrátit pro tescomu.Abych se nevracel k tančícímu nádobí,budu vyprávět.Ty jídla jsou obyčejné pokrmy,které se podávají vedle v knajpě. Říkám si : to by nemuselo být špatné.Čumím na to z bezpečné vzdálenosti.Říkal jsem si : vždyt tam vaří,ale nějak jsem to nepochopil.Druhý díl jsem také nepochopil.Po třetím si řeknu že musím pořádně sledovat.Když jsem chtěl pochopit děj,tak jsem měl smůlu,jelikož jsem po obědě usnul.Pak jsem měl poslední možnost.V pátém dílu jsem pochopil,co to je za blbost.Úplně obyčejná jídla tam byla (třeba svíčková s brusinkami)ale záhadou zůstávalo,proč se to jmenuje tescoma s chutí.Tescoma je totiž jdna značka kuchynských potřeb.Pak mi to došlo.Nešlo o jídla.Šlo o ty výrobky.Prodávali tam ti jejich fujvařečky.(15.4.2012)

  • Kosir
    ***

    Tenhle pořad by se měl hodnotit podle jeho určení. Jde především o reklamu Tescomy, zejména v poslední době. S Romanem Paulusem však o úterkách úroveň stoupla a jeho vaření je inspirující. Jinak je neuvěřitelné, co dokáže Kristýna Kalinová spatlat bez masa a nepochybuju, že je schopna si vymyslet ještě tisíc vegablafů, které bych bral do huby s velkou opatrností. Pavlína Berzsiová je na tom v dezertech podobně. Největší kšeft je to ovšem pro Vodochodského, neb se předvádí dvakrát týdně. Je vidět, že papá i vaří rád, často mě však jeho kreace nezaujmou. Začíná "vařit z vody."(17.2.2014)

  • MM_Ramone
    odpad!

    Značka Tescoma je registrovanou ochrannou známkou českého výrobcu kuchynských potrieb pre domácu a profesionálnu gastronómiu. Mimoriadne široká a ucelená ponuka. Prvotriedna kvalita použitých materiálov a dokonalé spracovanie výrobkov. Originálny desing. Priaznivé ceny. Viac ako dvadstať ročná tradícia. To sme my, Tescoma s.r.o.! Čo by nám ešte tak pomohlo zvýšiť predaj našich skvelých produktov? No predsa televízna kuchárska relácia s Tescomáckym logom priamo v názve. „Tescoma s chutí“ na TV Nova. Odpad!(5.4.2012)

  • Chajimwitz
    odpad!

    Pořady a reality show o vaření zamořily v poslední době snad všechny evropské komerční i veřejnoprávní televize.Moje hodnocení těchto programů je vesměs negativní,je to všechno pořád dokola na jedno kopyto.Markétu Hrubešovou jsem si celkem oblíbil,když jako sedmnáctiletá hrála ve filmu,,Oznamuje se láskám vašim" a to nejen kvůli její tehdejší postavě a postelovým scénám.Od té doby jsem ji viděl hrát jen v těch nejhorších sračkách,které vyrobili polistopadoví producenti:Peklo v řetězech,Divoké pivo,Žiletky, co film,to septiková záležitost.Chudák Markéta asi nemá do čeho píchnout,musí brzo ráno vstávat(pokud není pořad předtáčený) a asi v osmiminutovém pořadu,(který začíná otřesnou znělkou,která po ránu probere snad každého) se šmudlí s kastrolama,pánvema a sporákem a monotoním hlasem tam blekotá něco jako pracovní postup nebo recept.Tak to je kulinářská část raního vysílání Snídaně s Novou(možná už ne,letos jsem se po ránu na Novu ještě nedíval).To je osmiminutový,ale jednoznačný odpad!(11.4.2011)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace