VOD (1)
Epizody(22)
-
Orientace (1. část) (S05E01)
-
Orientace (2. část) (S05E02)
-
Život vynaložený (S05E03)
-
Život získaný (S05E04)
-
Přetočení (S05E05)
-
Hry a zábava (S05E06)
-
Spolu, nebo vůbec (S05E07)
-
Poslední den (S05E08)
-
Nejlepší plán (S05E09)
-
Minulý život (S05E10)
-
Veškeré pohodlí domova (S05E11)
-
Tajná dohoda (S05E12)
-
Principia (S05E13)
-
Ďábelský komplex (S05E14)
-
Vstávat a cvičit (S05E15)
-
Vnitřní hlasy (S05E16)
-
Líbánky (S05E17)
-
Všechny cesty vedou... (S05E18)
-
Druhá možnost (S05E19)
-
Ten, který nás všechny zachrání (S05E20)
-
Síla gravitace (S05E21)
-
Konec (S05E22)
Videa (1)
Recenze (15)
asi nejslabší serie, i ta druhá polovina první řady byla kulervoucí a lepší než toto...ten konec s posledními díly už bylo fakt k smíchu a některé postavy už spíš otravují a překáží, jako třeba Mack, kterej už je fakt otravnej, s tím charakterem by klidně mohl být první černý Captain USA (ano vím že i Falcon měl ten titul)...poslední díl byl ovšem super a moc se mi líbil a trochu mi připomněl první Avengers, sakra, kde vlastně byli když Zemi napadl Graviton? ....konečně se objevil Graviton, na kterého jsem čekal pět řad....no nebyl špatný, ale nebyl to TEN Graviton, ohromná škoda, naštěstí Talbot je skvělá postava a skvěle zahraná, takže jsem to překousl....suma sumárům průměr....první půlka z budoucnosti nebyla špatná a ještě jsem se chytal, no a potom z Majákem jsem už nevěděl, která bije, návrat postav nebyl špatný, ale neposadil na prdel a Fitze je škoda, to je nejlépe zahraná postava a nejlepší v seriálu.... ()
Po magické čtyřce mírný posun k horšímu ale stále kvalitní nářez. Vesmírné dobrodružství nenudí a setkání se zajímavě pojatým Dekem mi trochu nahrazuje namachrovaného Warda. Druhá půle trochu zpomalí, ale závěr je znovu slušně vyhrocený. Jako celek sérii tvoří nadupaný děj s cool zápletkou, který vás rozhodně neznudí. Po druhém zhlédnutí musím přidat i tu 5 hvězdu, zaslouží si to... 90% ()
no to cestovanie v case by som este bral. Takisto ako sa mi pacila alternativna realita minulej serie, tak aj buducnost bola zaujimava. Skoda len, ze to bolo zasadene do kozmu. Tam by som asi videl slabinu serie. Druha polovica s gravitoniom isla mimo mna. Ani Hydra, ani Talbot, dokonca i to emotivne finale. ()
Pocitově asi slabší než nadupaná čtyřka, ale stále skvělá zábava. Po tom maratónu ostatních marveláckých seriálů, který jsem před tím absolvoval, jsou Agenti jako hojivá náplast. Příběh upaluje většinou dopředu jak gepard, pokud se přešlapuje na jednom místě, je to vždy jeden, maximálně dva díly a změna pravidel a prostředí uprostřed série mě furt baví. Skvělý. ()
5. Séria - 70%. Slabšie ako predošlé dve série, ale lepšie ako prvé dve série. Piata séria celkovo lákavo začala a aj keď priniesla asi najviac zvratov a temnejšiu atmosféru si držala až do konca, nebavilo ma to toľko. Rovnako ako pri predošlých sériach aj tu mi to prišlo zbytočne rozťahané, miestami nudné a inokedy až trápne (hlášky, záporáci) a dosť to zabíjalo celú sériu. Zvraty na mňa tiež moc nefungovali a len niektorý diel upútal dlhšie moju pozornosť. ()
Galerie (139)
Zajímavosti (97)
- Spôsob, akým Chronicon opisuje svoju úlohu a vzácne situácie, v ktorých zasahujú, je podobný pozorovateľom zo seriálu Hranice nemožného (2008). (Pat.Ko)
- V úvodnej scéne Flint (Coy Stewart) vytiahne z batohu DVD 4. série seriálu Bostonské vraždy (2010), ale potom ho vráti späť a vymení ho za rozbité nožnice. (Pat.Ko)
- V epizóde Fun & Games (2018) Jemma (Elizabeth Henstridge) jasne poreže Kasiasa (Dominic Rains) na krku, aby pomohla skupine uniknúť, ale v tejto epizóde má Kasias iba ranu na tvári. (Pat.Ko)
Reklama