Reklama

Reklama

Film NSR o mužovi, ktorého bezohľadnosť a sebectvo zviedli na šikmú plochu. (oficiální text distributora)

Recenze (69)

dobytek 

všechny recenze uživatele

Tak tenhle film si pamatuju z dětství, kdy to byl absolutní kult. Kdo to neviděl, byl totální lůzr. Jenom jsem si nemoh vzpomenout, jak se to jmenovalo a teď jsem na to náhodou narazil. No co k tomu říct? Mně tenkrát stačilo, že jsou tam ty super káry. Nevim, jestli dneska by se mi to tak líbilo. Zkusim to někde sehnat. Už jen kvůli tomu, že v tom hraje herec, co se jmenuje Hoven :-) Snad to neni ten slavnej Lord Hoven, co tady řádil v budově VŠE. 18.1. 2010: Tak jsem to teď viděl znovu a musim jít s hodnocenim dolu, protože v tom filmu se hlavně kecá a kecá a kecá... Na všechny ty kecací scény jsem nějak zapomněl a pamatoval jsem si jenom ty auta. Dokonce jsem měl pocit, že ve filmu byly i nějaký honičky a ono nic. Auta jsou opravdu zajímavý a třeba takový Monteverdi Sierra (vyrobilo se jen 20 kusů) asi v jinejch filmech neuvidíte, ale ty auta zůstaly naprosto nevyužitý. Chápu, že asi nebyly prachy na to, aby ty auta roztřískali na sračky, ale mně to připadalo, že se těch aut pomalu báli jenom dotknout. Většinou jsou auta jen tak někde zaparkovaný, maximálně můžete vidět, jak někdo jede v klídku po úplně prázdný silnici. Holt zase jeden film, kterej po těch X letech už nefunguje. ()

Nosdrolomo 

všechny recenze uživatele

Kult z dětství, který ani po letech neztrácí svoje kouzlo. Film to není komplikovaný, krádeže aut jsou jen v rukou zlodějů, šperháku či dlažky a ne nějaké překomplikované techniky. Netřeba nad ničím přemýšlet a jen se nechat unášet na stříbrném plátně. Jo a bacha na auto, lépe jezdit v plechovce než v žádaných kouscích -) ()

Reklama

Skuby47 

všechny recenze uživatele

Tato německá krimikomedie je pro mne připomínkou mládí, kdy jsem ji prvně viděla. Krásná auta, pohledný hlavní představitel, vtipné loupeže bez potoků krve a násilí. Vlastně celou dobu jsem držela těm zlodějíčkům palce. Závěrečná pointa je kouzelná. Z dnešního pohledu je možná tenhle snímek málo akční, ale pro mne byl, je a zůstane dokonalý. ()

kebom 

všechny recenze uživatele

Prekvapujúco dynamický dej, rýchly a napínavý spád filmu, obstojné herecké výkony, prehliadka kultových športových áut danej doby, vtipné scénky aj keď ich nie je veľa, kvalitná sprievodná hudba (okrem predzáverečnej scény zámockej párty), vynikajúci pôvodný český dabing: to sú atribúty kvalitného, áno kvalitného nemeckého filmu. Prvý raz som ho videl až v roku 2013 a konštatujem, že nemecká kinematografia sa mala uberať aspoň týmto smerom. Vynikajúca oddychovka, ktorá stojí za pozretie... Neodporúčam odchovancom amerických akčných filmov a priaznivcom veľkého pyrotechnického a kaskadérskeho cirkusu. ()

MickeyStuma 

všechny recenze uživatele

'Objednané - odcizené - doručené' Tak zní originální název, svého času, západoněmeckého snímku v koprodukci s Francií, který byl i v kinech socialistického Československa naprostou filmovou peckou. Že byl u nás promítán s věkovým omezením *mládeži nepřístupno* je už věc dané doby. Jelikož se jedná o příběh krádeží luxusních aut na objednávku, s největší pravděpodobností se jedná o inspiraci od amerického filmového počinu kaskadéra H.B. Halickiho 'Gone in 60 Seconds (1974). Evropští tvůrci sice nezopakovali honosnou automobilovou honičku, ale to neznamená, že příběh nestojí za to. Naopak. H.B. Halicki se zaměřil na kaskadérské scény na úkor děje, tady se na to šlo naopak. Příběh je napsán srozumitelně, pevně, zábavně a kupodivu ani svým tvůrčím nadšením nestárne. I na dnešní dobu jsou dobová luxusní auta hodna obdivu a film jako takový v celé své popcornové zábavnosti nijak neztrácí na své atraktivitě. Vlivem současného ohromného přívalu americké kinematografie je však již pozapomenut, což je v rámci evropského filmu ohromná škoda. ()

Zajímavosti (1)

  • Ačkoli nazvali celníci projíždějící bílý sportovní vůz Maserati, jednalo se o prototyp Mercedesu CW 311 z roku 1978. Tento vůz disponoval 12válcovým motorem o objemu 6,9 litru, výkonem 276 kW, maximální rychlost vozu byla 320 km/h a zrychlení na 100 km/h se událo za 4,9 s. Označení vozu 311 je odvozeno od koeficientu odporu vzduchu cx = 0,311. Mimo jiné, jedním z pilotů, kteří testovali tento automobil, byl i rakouský jezdec F1 Nicky Lauda. (DruidKarel)

Reklama

Reklama