VOD (1)
Série(3) / Epizody(35)
Obsahy(3)
Tim Miller a David Fincher sestavili antologii animovaných filmů, kde není nouze o děsivá stvoření, ďábelská překvapení a černý humor. (Netflix)
Videa (5)
Recenze (257)
Medzi jednotlivými epizódami sa nájdu aj také, ktoré by si zaslúžili spracovanie v podobe celovečerného filmu prípadne vlastného seriálu (minimálne Secret war a The Witness) rovnako ako sotva priemerné časti, avšak celkový dojem ktorý sa týmto krátkometrážnym príbehom podarilo zanechať bol dobrý a tento tip, ktorý sme dostali stál zato. Podobne ako tretia séria Stranger Things pozreté za jedeň deň. ()
Moc dobrá práce. Nenachází se tu žádný vyloženě odpadový kus, ani u jednoho příběhu jsem se vyloženě nenudil nebo prskal nenávistí. Ba naopak, spousta dílů připomene to nejlepší z animovaných Final Fantasy a Resident Evilů, a na takové kousky je pak radost pohledět. Plus příjemný bonus v podobě mnoha a mnoha kyborgských koziček, no neberte to... ()
Každý diel je o niečom inom, animovaný iným spôsobom. Inteligentné a vtipné dialógy. To, že fantázii sa medze nekladú potvrdzujú všetky časti, napríklad, že jogurt ovládne svet je podľa mňa najvtipnejšie a milujem tú myšlienku:))) Všetky časti sa mi viac-menej páčili, aj keď niektoré skončili prirýchlo. Chcem viac častí!!! ()
Viděny všechny tři série. Několik vynikajících věcí, slušná skupina dobrých věcí, zbytek průměr. Ale možná je to i tím, že bylo vše servírováno dohromady. Pokud má víc tvůrců podobné myšlení, splývá to. Nadchly mě: "Zima Blue" (perfektně uzavřený příběh s pointou, u kterého přemýšlím, zda název není inspirován češtinou), "All Through the House" (laskavý vánoční horor, který chci ukázat zbytku rodiny) a "Bad Travelling" (dokonale drsné). Líbilo se mi: "When the Yogurt Took Over" (jogort jako inteligentnější druh), "Good Hunting" (mám slabost pro devítiocasou lišku, tato je navíc značně sexy), "Lucky 13" (o vztahu člověka a stroje), "Helping Hand" (divadlo jednoho herce/herečky), "Automated Customer Service" (vtipné utahování si z automatických zákaznických linek) a "Mason's Rats" (příběh o respektu). Považuji za zajímavé: "The Witness" (zajímavá myšlenka, zajímavá forma, nahotu překrývají kresby), "Fish Night" (krutě poetické), "Ice Age" (civilizace na dně mrazáku není úplně originální, ale má něco do sebe), "Alternate Histories" (vtipné), "The Tall Grass" (zajímavé prostředí), "Swarm" (snaha o pochopení prastarého mimozemského organizmu) a "Night of the Mini Dead" (apokalypsa z nadhledu). Zbytek je koukatelný, ale zapadá. ■ Kdybych měl každý počin hodnotit extra a výslednou hodnotu zprůměrovat, asi by to byly tři hvězdy, jednu ale přidávám za myšlenku spojit vše dohromady. Přičemž ještě trochu přivírám oči, protože první série mě zaujala víc, než druhá a třetí. ()
Love, Death & Robots. Já bych to viděl spíš na "Monsters, more Monsters, Death, Death, Death, some Robots here and there". Ale to jen tak naokraj... Velice sympatický projekt, byť úroveň, jak bývá zvykem, pokulhává. Poměrně dost povídek vyznívá do prázdna, jsou jenom velice omezenou výsečí něčeho "většího"; ano, chápu, že to je smysl takových kraťasů, ale divák se neubrání pocitu, že aby mu těch pár okének, co viděl, dávalo větší smysl, potřeboval vidět pár desítek / set před nimi i po nich. Ale těch pár desítek minut příjemně uplyne a bude-li svazek čtvrtý, rád si ho pustím... 70% (1.-3. série - 70%) ()
Galerie (96)
Photo © Netflix
Zajímavosti (35)
- Povídku původně napsal čínský spisovatel Ken Liu a byla vydána v jeho sbírce krátkých povídek „The Paper Menageri“. (NiWi)
- Autorem předloh pro epizody Beyond the Aquila Rift (2019 a Zima Blue (2019) je Alastair Reynolds, známý space operou „Odhalený vesmír“ („Revelation Space“), ani jedna z povídek však z tohoto univerza nepochází. Jedná se o první filmové adaptace jeho díla. (FikusW)
Reklama