poster

Vlk z Wall Street

  • anglický

    The Wolf of Wall Street

  • slovenský

    Vlk z Wall Street

Životopisný / Komedie / Drama / Krimi

USA, 2013, 180 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Faidra
    ****

    Martyho bych nepodezírala, že se takhle odváže, a jízda je to řádně našlapaná, byť poněkud stereotypní a po nějaké době už jsem si přišla spíš jak na pařbě ve Vegas než mezi vrahy z Wall Streetu. Jednou za čas je to osvěžující a vítám, že namísto mravokárného ukazováku pro blbečky se tu zdvihá vedlejší prst. Byť to ve výsledku vychází stejně jako tři hodiny originálního sexu bez orgasmu, pro což se u nás v Sudetech vžilo označení "zbůhdarma promrdanej čas."(28.1.2014)

  • emma53
    ***

    Nějak podvědomě jsem se tomuhle snímku dlouho bránila, nicméně nebylo zbytí a spadla jsem do toho taky. Ale spadla jsem do totálního bordelu doslova a do písmene. Scorsese má na to, aby z takového námětu vykřesal daleko stravitelnější polívčičku než tu, kterou mi tady předložil. Leonardo zářil, to je nezvratný fakt, ale on by zářil i v jiném provedení, takže to bude opravdu asi touhle zvláštní trojkou Terenceho, Jordana a Martina. Néé, nuda to není, ale vidět to znova nemusím namátkou oproti skvělému Prokletému ostrovu.(6.11.2015)

  • Zeck
    ****

    Brilantní bláznivá komedie, ve které salvy smíchu střídají salvy stolice z dokonalého herectví Leonardka, když předvádí zfetovanou "mozkovou obrnu" a nechává si strkat hořící svíčky do prdele od Mistress Venice. Dokonale jsem se po celou stopáž bavil a dokonale jsem se po celou stopáž smál, cíl je tedy splněn? Pro Belforta rozhodně! Nejenom, že naprosto bez svědomí v reálném životě okrádal stovky tisíc převážně chudých lidí, kteří jen díky němu skončili pod mostem. Nejenom, že si žil jako král, on ještě vyvázl de facto bez trestu, napsal si o svém kokainovém podnikání knihu, vydělal prachy a nechal si natočit tuto monstrózně sebeheroizující a přehnanou autobiografii, ve které okradené odsune na periferii veškerého zájmu, aby v plné kráse ukázal opět sám sebe jako vtipného a v podstatě neškodného zlodějička a naivku, který ztělesňuje tak trochu pokřiveného Robina Hooda burzovního "obchodu". Ta "spodina", kterou opovrhoval a okrádal? Ta nemá ve tříhodinové stopáži ani roli komparzu, zkrátka neexistuje. Čas se ovšem mnohokrát najde pro jeho monology, ve kterých se uboze (a úspěšně) snaží obhájit a přesvědčit diváky, že: "musím zacílit na bohaté", případně desetiminutové proslovy, ve kterých žvatlá o tom, jak mu hrozně záleží na tom, aby se měl každý stejně dobře jako on. Belfort tedy nejenom celý svůj pseudopodnikatelský život okrádal chudinu, on pro ní o tom ještě natočil film, přičemž ho ona na oplátku vytleskala vestoje. Ani gram heroinu vyvolávajícího morální otázky, jen špinavý crack a debilní fízl, který si dovolí kurvit divákovi zábavu zatčením jeho hlavního hrdiny, aby na konci filmu smutně koukal do ztracena s nevyřčenou větou: "Proč jsem probůh nebyl jako on?". To je důvod, proč tento film, ačkoliv si ho po filmařských stránkách zaslouží ABSOLUTNĚ, nedostane tu vyjebanou pátou hvězdu ani kdyby mi za pět minut Belfort přistál na zahradě, zaplatil mi kokainem a nechal mě nakazit HIV od jeho žhavé manželky! 84%(26.5.2014)

  • Radek99
    *****

    Tři hodiny vydestilované esence amerického snu. Metafora naší mezní doby. Nectnosti kapitalismu v kostce. Instantní podoba celého ekonomického systému. Satirická a komediální obdoba Až na krev. Scorsese jakoby točil jakýsi temný filmový pohanský rituál oslavující modlu Materialismu a vyvolávajícího ducha Kapitalismu. Neskutečně halucinogenní jízda, kdy snad poprvé někdo trumfl vrcholně bizarní Strach a hnus v Las Vegas. Naprosté popření Maxe Webera, anebo důkaz o tom, jak dlouhou cestu ušel kapitalismus od dob souznění s protestanskou morálkou. Až amorální fascinace extrémním individualismem. Antihrdinství. Oslava chamtivosti, bezohlednosti, sobectví. Přesto silná reflexe ničivosti tohoto stavu. Filmový zážitek. Životní role Leonarda DiCapria. Jeden z nejlepších filmů Martina Scorseseho. Jeden z nejlepších a nejsilnějších filmů celé poslední dekády... etc. etc.(16.1.2014)

  • Flipnic
    ***

    Tentokrát nebudu (snad) koment moc rozmazávat, protože není ani co ... Materiál dlouhý tři hodiny zpracovává dvě témata: a) svět drog u bohatých lidí , b) život a svět kapitálového trhu. Vzhledem k tomu, že bod A mám za svůj život dopodrobna "zpracovaný" a prožitý, a z bodu B mám jakés takés povědomí a zkušenosti, film mi nabídl pouze podívanou, kterou znám .. znám ji dobře .. a užil jsem si jí za život až nad hlavu. Atraktivita filmu nikam nesahá, drží se při zemi a sledovat 3 hodinové šaškování sjetých týpků mne fakt nebavilo. Ono v reálu je to zábava, ale koukat na přehrávání sjetých zbohatlíků je nudné až trapné ... Takže mi to připadlo jako trapná groteska. O kapitálových trzích se dozvíte něco ze začátku a klasické vyjebávky jsou zpracovány jen okrajově, takže vlastně nic. Scorsese evidentně nevěděl, co točí a kam směřuje. Ale musel si to prostě natočit, aby si dokázal, že na to ještě má. Nemá... Trapné 3 hodinové tajtrdlíkování, film o ničem který vede od nikud nikam ... Modlil jsem se, aby už byl konec ...ale aspoň jsem u toho na mobilu trochu pohnul s GTA 3 ... Úspěch u diváctva jest opět trapnou a ubohou ukázkou oslavy něčeho a někoho, kdo je jen vybudovaný lživý falešný "klenot" a DiCaprio mne bohužel v kalhotkách nevzrušuje ...(9.2.2014)

  • - I Martin Scorsese se ve filmu "objevil", respektive je ve filmu slyšet. Je oním klientem, kterému jako prvnímu Jordan Belfort (Leonardo DiCaprio) po telefonu prodá Arotyne IND penny stocks. (Nine)

  • - Margot Robbie hovoří o natáčení erotické scény v dětském pokoji: „Byli jsme připraveni k natáčení, když kolem nás technici připravovali osvětlení a já jsem posunula Leovu hlavu na jednu stranu a řekla mu, že mi stínil. Bylo na něm vidět, že nevěří tomu, co se právě stalo, že jsem mu řekla, aby mi uhnul a fyzicky ho posunula. Myslím, že už mu hodně dlouhou dobu nikdo nic takového neřekl. Vypadal extrémně šokovaný, ale bylo to docela vtipné.“ (busev)

  • - Na začátku filmu zazní: "Býci. Medvědi. Nebezpečí na každém kroku." Ve skutečnosti jde o burzovní pojmy, kdy býčí trend představuje vzrůstající cenu a medvědí trend klesající. (Rejfa)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace