Reklama

Reklama

Policajt

(seriál)
Trailer 4
USA, (2012–2013), 16 h 6 min (Minutáž: 42 min)

Tvůrci:

Tom Fontana

Hudba:

Brian Keane

Hrají:

Kevin Ryan, Tom Weston-Jones, Franka Potente, Kiara Glasco, Donal Logue, Anastasia Griffith, Kyle Schmid, Tessa Thompson, Tanya Fischer, Aaron Poole (více)
(další profese)

Série(2) / Epizody(23)

Obsahy(1)

V roce 1864 se Kevin Corcoran vrací z občanské války. V New Yorku, městě plném korupce, třídních konfliktů, rasového napětí a násilí je jmenován policejním detektivem. Corcoran se nezastaví před ničím, aby pohnal zločince před soud. Poutavý kriminální seriál, odehrávající se v New Yorku šedesátých let 19. století. Kevin Corcoran (Tom Weston-Jones), Američan irského původu a bývalý boxer, se vrací z občanské války. Jeho žena se pohřešuje a dcera je mrtvá. Kevin nastupuje jako policista a hlídkuje v ulicích nechvalně známé newyorské čtvrti Five Points a zároveň se usilovně snaží zjistit pravdu o tom, co se stalo jeho rodině. Pomáhají mu v tom kamarádi z války: vzdorovitý syn bohatého průmyslníka a nadaný afroamerický lékař. Tito tři muži sdílejí tajemství z války, jež spojuje jejich životy navždy. (HBO Europe)

(více)

Recenze uživatele JFL k tomuto seriálu (1)

Policajt (2012) 

"Copper" je typickým vedlejším produktem éry quality TV a concept seriálů, tedy béčkový titul, který se snaží publikum opít rohlíkem. Z hlediska konceptu tu máme až předpisově odškrtaný seznam, jak se tvářit jako rádoby HBO produkt: herecký ansámbl složený ze známých tváří, etablovaný filmař coby výkonný producent a příslib epické podívané. Jenže to není HBO, takže produkce se chlubí jménem Barryho Levinsona (jenž už se asi živí jen tím, že propůjčuje své jméno do titulků televizních produkcí), nejznámější hvězdou je tu Franka Potente a onen velký koncept má do svého evidentního inspiračního vzoru "Gangů New Yorku" proklatě daleko. "Copper" zaujme (a v zásadě i pobaví) především tím, jak okatě a prvoplánově se snaží zapůsobit na diváky. Již prvních deset minut prvního dílu svou koncentrací klišé a schémat opravdu nehodlá nic ponechat náhodě: začneme záběry špíny a chudoby, aby diváci viděli, že jako nic nepřikrášlujeme, pak dáme nějakou tu moderně nasnímanou akci s krvavými cákanci a pak to zaplácneme nějakými postelovými scénami a holými zadky, aby bylo jasné, jak je tenhle seriál dospělý. Vše je samozřejmě ztvárněno v blockbusterovém hyperrealistickém stylu (takže špína i odvážnost jsou opravdu jen jako) a všechny exteriéry jsou snímané v polocelcích či přes nějak zatarasený výhled, aby se ušetřilo za výpravu. Na druhou stranu nutno uznat, že takovéto seriály vlastně představují ideální vatu do hlavy pro tuctové televizní diváky. Díky své nabubřelé, ale v základu zcela prázdné zádumčivosti a ponurosti nabízejí podobné atrakce jako o řadu tříd lepší konkurence, ale nezatěžují diváky opravdovou komplexností. Přitom díky své opulentnosti dávají publiku dojem, že sleduje něco mimořádného. ()

Reklama

Reklama