Komentáře uživatelů k filmu (1 342)

  • Superpero
    *****

    Úvodní část v Mexiko City ukazuje, proč jsou Bondovky jednou z nejsilnějších značek vůbec. Bylo tam všechno. Úchvatná akce, šarm, humor, exotická atmosféra kosmopolitních dálav, neuvěřitelné množství komparsistů a moneyshoty na metropoli. Fakt intro snů. Dále to bylo stále hodně dobré a na mě to fungovalo. Líbilo se mi, že to nebylo tak zadumané a režie a vizuální stránka byly naprosto perfektní. Akorát se mi nedaří naladit na tu rodinou mytologii. Nechci znát Bondovo mládí a nechci, aby byl spřízněn s padouchem. Preferuji situaci, kdy jde jeden profesionál, na druhého. Léa Seydoux, je coby Bongirl v pořádku, ale přišlo mi že nosila asexuální hadry. Na dokonalou Olgu Kurylenko neměla ani náhodou. Nevím proč, ale mě se vždycky líbily spíše ty kritizovanější Craigovky a tuhle řadím na druhé místo za Quantum of Solace. 9/10(15.11.2015)

  • POMO
    ****

    Orgastický opening a celkové príjemné výpravné poňatie, podporené odvážnou stopážou, ktorá mi nevadila - naopak filmu dodávala veľkofilmovú rozmáchlosť (Hoytema a Mendes si sadli). Potešilo ma prepojenie s ostatnými Craigovými bondovkami, akčné scény a maličkosti ako drsné prekvapenie vo vlaku či čakanie na nádraží v púšti (pripomienka Hitchovho North by Northwest). Vďaka nim odpúšťam aj sympatického komika v roli rádoby alfa záporáka (WTF?!), lenivo vykradnuté darkknightovské finále (akoby tej inšpirácie Nolanom nebolo dosť) i to, že sa Bond spustil s vráskatou MILFkou (zatiaľ čo jedinú naozaj krásnu ženu filmu nechal v openingu ležať na posteli oblečenú).(3.12.2015)

  • verbal
    ***

    Pro ty, kterým se tento grafomanský zvratek nebude chtít číst, přináším v úvodu krátkou rešerši použitých žalostných vulgarismů, abyste mohli bez přílišného zdržování opět bonzovat! Dnes tam mám „kurvení, hovno, dojebat, prdel a mrdna“. Tak jak je to s tou novou a lepší filmovou publicistikou? Bude, nebo si zase někdo dělal z HOMOhuby trhací kalendář? *** Bezskrupulózní kurvení bondovských tradic nemilosrdně pokračuje a tentokrát se nám Samík všemožně snaží naroubovat na oddechovou akční parodii Kasablanku. Do té by sice náš nový agent Nulanulaprasečíxicht jako imitátor Hámpryho zapadl daleko lépe, nicméně to by nesměl tento sice spektakulární kočkopes vylézt ven jako další hovno na hrob Honzy Fleminga. Takže tu máme zase řemeslně perfektní akční napínač, v němž to ale jde s Bondem jako Bondem od desíti k prdeli a který obsahuje několik velmi zavrženíhodných marginalit, a to i mimo fuckt, že je Manypeny zase briketa a hispánský otyloň Bautista ve čtyřicáté minutě kompletně zruší záložní řadu Skvadry azúry, když svými pěstěnými nehty promasíruje sklivce někomu, kdo vypadá úplně jako Pirlovic Andrejka. To se takhle po opravdu výživné úvodní sekvenci těšíte na tradiční titulky, které jsou v poslední době jedinou opravdovou bondáží. Ano, vizuálně jsou i tyto skoro uměleckým dílem, avšak tentokrát je činí téměř nesnesitelnými jakýsi odpudivý homoklád, jenž na jejich pozadí „Kreslí na zeď“ přeškrtnuté kosočtverce hnusně pištivou, kakofonickou fistulí, s níž by mohl z fleku plašit potkany. A pak to přijde! Člověk si před představením pečlivě protřepává zápěstí na nejvypečenější mrdnu filmového průmyslu Monču Belůči, u níž má chuť i v jejich jedenapadesáti odhodit veškeré gerontozábrany a ukázat ji, jak se správně míchají špagety karbonára a vysrkávají ančovičky z teplé tuňákové pizzy, ale po té se zapráší dřív, než stihnete rozepnout poklopec. Pak vám už jen panicky zalézají koule do břicha, protože vám do obrazu nakráčí snad ta nejodpornější Bondzrůda, jaká kdy byla k zhnusení! Představte si genetický odpad z křížení Michaely Kudláčkové a Rajské Vanesy, mezi jehož hlodáky by se dal úspěšně zaparkovat Boeing a který vám dokonale esteticky dojebe celé Spektrum sexuálního apelování. Ke vší té zrůdnosti je to i naprosto vynikající neherečka a mimická kafilérie, která se jí odehraje v xichtě při etudě loučení s Bondem, by vyvolala dávení snad i u certifikovaného slepce po koňské dávce Kinedrilu. A to ze solidní trojky prostě udělá tu nejhnusnější trojku, jakou jsem zde zatím měl to ponížení tu udělit.(15.11.2015)

  • Cival
    ***

    Nejdražší, nejdelší... a nejspíš nejunavenější. Nový Bond je po Skyfall hořkým zklamáním, které jde ještě o level dál v ohledávání psychologických, emocionálních a mytologických kořenů, ale bez reálného náboje a nasazení (i důvěryhodnosti). Prachy lítají oknem, strhující scény se ale nerodí - Bond pasivně korzuje vybydlenými lokacemi a tváří se, jak kdyby prožíval nejvypjatější shakespearovské drámo, tváří v tvář tuctovým nástrahám a nevýraznému záporákovi ale přichází jen s mdlou pračkou na peníze.(4.11.2015)

  • Tosim
    ****

    A CO BUDEME DĚLAT TEĎ? Bondovky s Craigem jdou za sebou v sinusoidě, tohle je po téměř bezchybném Skyfallu rozhodně sešup dolů, ale průser ani náhodou. Chtělo by to zkrátit, občas ubrat na patosu a upovídanosti a ještě vybrousit některé dějové zvraty (zjištění, kdo je vlastně Blofeld, se nepozdávalo i mě). Spektakulární akční scény mě spíš nudily, mnohem autentičtější byla kontaktní bitka ve vlaku. Jo a při úvodních titulcích, kdy zní ten gay song, si radši zacpěte uši. I zde se ovšem najdou inovace, které mnohé přebijí - třeba jak Bond odhodí zbraň a jde za ženou. Sympatické!(9.11.2015)

  • Tom Hardy
    ****

    Je opravdu velmi lehké Spectre odstřelit. Oproti Skyfall je film méně důsledný ve vývoji děje (nejedna situace je divácky atraktivně pojatá, ale při bližším pohledu vlastně nedává moc smysl), razantně uhýbá od nastaveného konceptu předchozích dílů, mění důležitou událost série (na to jsou fanoušci vždy extrémně citliví) a jde zcela bez debat o příliš dlouhý film na to, že se v něm vlastně řeší poměrně triviální zápletka. Jenže jsou tu detaily, které rezonují a díky nimž si uvědomíte, že i v té rozpolcenosti Spectre nabízí víc, než průměrný akčňák. Jako když Bond pobaveně opilý mluví s myší, nebo stojí na mostě a váhá, jakým směrem se vydat. Není to nejlepší bondovka s Craigem, ale v určitých momentech mi přišla nejlidštější (i díky velmi dobré hudbě Thomase Newmana, který se tentokrát nespokojil s pouhou tupou akční výplní). A vůbec bych se nezlobil, kdyby šlo o poslední díl s Craigem, protože mu dokázal Mendes dopřát (pokud lze něčeho takového vůbec v nekonečné akční sérii dosáhnout) důstojné finále. A byla by škoda ho uměle natahovat.(6.11.2015)

  • Isherwood
    *****

    Esenciální bondovka, mohl bych k tomu mít spousty výhrad (všechno, co lidi hejtují, je objektivně pravda), ale tady rozum prohrává na body, jelikož když se v tom rozvláčném stylu pomalu začnou ze stínů objevovat všechny důležité propriety, a vy je nadšeně odškrtáváte, vyrýsuje se to v závěru do plnohodnotného epilogu jedné herecké dekády, která došla komplexnosti jako máloco.(15.11.2015)

  • Malarkey
    ****

    Není to tak temný jako Skyfall. Vlastně je to objektivně o dost slabší, jak Skyfall. Na druhou stranu, James Bond je tady jak chodící robot. Sejme každýho, kdo se na něj křivě podívá. Nic ho nezastaví a tím doslova myslím, že NIKDO. Počítejte tedy s tím, že je to tedy ještě horší...než obvykle. A k tomu hlásí o sto šest. I když v tom nejsou emoce, tak je v tom ta devadesátková vostrost starýho akčního hrdiny, kterou jsem snad v žádné jiné Bondovce s Danielem ještě neviděl. Škoda jen neskutečně ucajdané titulní skladby, která je otravná jak půlnoční déšť. Stejně tak ani dominantní nepřítel Christoph Waltz nebyl tak strašidelnej. Jediné silné plus je Léa Seydoux, která mi sem prostě sedla. Možná i proto, že už o ní vím delší dobu a hezky se na ní kouká. Trošku jiná Bondovka, ale v rámci starých dobrých akčňáren splnila můj dlouhou dobu chtěný sen.(12.7.2018)

  • Cervenak
    ****

    Nie až tak super ako Skyfall (to je u mňa 10/10 a najlepšia bondovka vôbec), ale páčilo sa mi to fakt veľmi. Na druhej strane celkom chápem ľudí, čo sa pri tom nudili. Je to dosť zvláštna štýlovka skoro až v postmodernom balení - všetky tradičné bondovské prvky, ale natočené inak, než by človek od bežnej nadupanej bondovky čakal. Tu sa hrá hlavne na atmosféru. Každá scéna precízne premyslená a komponovaná (áno, je to kvôli tomu často studené, ale ten štýl, ten štýl!). No a Monica Bellucci v korzete a podväzkoch, samozrejme.(12.11.2015)

  • Enšpígl
    ***

    Tak tohle bylo dlouhý jak cesta do Mukačeva a zpátky. Sam Mendes umí pracovat z obrazem to ano, ale pokud jde o jednotlivý scény zapoměl zřejmě na kouzelné slovíčko "stop" a tak Spectre působí zbytečně natahovaně. Osobnost hlavního padoucha, ale bohužel i bond girl je na úrovni papírovýho kelímku. Obě postavy jsou scénaristiky naprosto odfláklé, navíc Waltzova herecké invence je jen trapná kopie z Djanga a Panchartů. Závěrečné finále nám už předved Usain Bolt na atletickým mistroství ve Vítkovicích, takže tady se nadšení taky zrovna nekoná. Profesionálně natočená rutina ze který jsem ještě teď nervozní jak klokan na trampolíně.(10.11.2015)

  • T2
    ****

    Rozpočet $245miliónovTržby USA $200,074,175 Tržby Celosvetovo $880,674,175Tržby za predaj Blu-ray v USA $23,827,672Tržby za predaj DVD v USA $12,660,218║ režisér Sam Mendes sa o kúščik polepšil a citeľnejšie je jeho ďalší Bond obratnejší aspoň po tej akčnej stránke, ktorú velebím, dokonca sa priblížil k lesku Casino Royale, aj keď dejovo to už ani nemá moc čím prekvapiť, lebo mi to príde vo viacerých ohľadoch len ako vylepšení niekdajší priemerný nezdar Quantum of Solace, tu mi ale sedí lepšia priamočiarosť, nie sú tu žiadne zbytočné dejové papračky, všetko tu je vysvetlené na rovinu, žiadne úseky čo by príbeh brzdili, takže na danú minutáž to odsýpa ako po masle, záporák Christoph Waltz správne chladný ale čakal by som trošku viac od neho než jeho papučkové pohodové premávanie, neukradol si tu tak rázne priestor ako to dokázal vo filmoch u Tarantina, veľkým plusom je minimum strihu pri akčných sekvenciách, čím vynikol vizuál od kameramana Hoyte Van Hoytema, no a tým pádom akčná stránka nadmieru vynikne a v podstate každá akčná etapa má čosi do seba má dravosť, adrenalín, výbušnosť, v tomto ohľade pomohlo aj nasadenie takmer nezničiteľného Dave Bautistu, ten je tam zarovno Danielom Craigom najvýraznejší, aj keď z jeho úst moc dialógov nevypadne, svoju úlohu likvidátora si zastal, k tomu nadmieru ladí aj hudobná zložka, tam sa prekonáva Thomas Newman, samozrejme že je tu čo to vytknúť lebo aj taký Bondov vzťah z Madeleine Swann(Léa Seydoux) nemá patričnú iskru ale ako celok film zapôsobil dosť dobre, kde technická stránka predčí tú príbehovú /videl v kine 2x: 85%/(12.11.2015)

  • Marigold
    *****

    Jste prázdný, pane Bonde a žijete ve světě plném ruin. Tohle tuším někde někdy zaznělo a Mendes to zfilmoval. Spectre je letargický svým tempem, přitlumeným potemnělým vizuálem Hoyteho Van Hoytema. Jenom Newman má tendence hnát to dramaticky dopředu. Bondovka omotaná chobotnicí a zalitá inkoustem zmaru. V mnoha ohledech naivní, povrchní, ale podržela si mě spolehlivě 150 minut. Objektivně si plnou palbu nezaslouží, protože v podobném ranku letos nekompromisně vládne tematicky podobná MI V. Ale tahle klopýtavá procházka vylidněnými místy před demolicí důstojně uzavírá čtyřdílnou psychoterapii nejunavenějšího Bonda, který vlastně nechce být, tím kým je. Ale už nikým jiným být neumí... Kdyby tímhle celá série končila, jsem spokojený. Btw. props za ukrytou message, že Heineken je dobrej tak na zalévání myších děr.(5.11.2015)

  • DaViD´82
    ***

    Sice špatná (jakkoli sympaticky podvratná) bondovka, ale dobrý film. A mohl být ještě výrazně lepší. To by však scénář musel nabídnout oporu neopodstatněně nabobtnalé stopáži, musela by lépe fungovat tenze mezi 007-bondgirl-záporákem a celé by to muselo být alespoň místy o něco více spectrekulární ve stylu úvodní scény. Každopádně díky pootevřeným vrátkům v závěru bych se za ještě jednu poslední craigovku vlastně vůbec nezlobil. A klidně do třetice i se stejným týmem.(6.11.2015)

  • KarelR
    ***

    Jako byla to docela útrapná podívaná. Spectre je splácané z toho nejjednoduššího nápadu, jaký šel z comebacku titulní organizace vytřískat, takže je celý příběh skrz na skrz průhledný a nepřekvapivý. Ano, tohle u blockbusterů nebývá zas tak zásadní vada. Nová bondovka je ale plíživé dvouapůlhodinové drama, ve kterém akční a dialogové scény soupeří o to, co vás účinněji uspí. Proč James zase slepě vleze do každé pasti? Proč většina putování připomíná některou z předešlých bondovek? A proč tu akční intermezzo vypadá tak, že dvě luxusní káry 10 minut jezdí po perfektně nasvíceném nočním Římě, aniž by do sebe byť jedinkrát ťukly? Jako by na place seděl zástupce té či oné firmy a dohlížel na to, aby se zapůjčenému žihadlu nic nestalo. A Mendes u toho jen rezignovaně plnil jeho přání a suše házel na plátno další a další prachy. Ano, nová bondovka se chlubí fajnovým otvírákem v Mexiku a má stejně precizní audiovizuál jako Skyfall. Ale proboha, proč je všechno ostatní ještě o úroveň horší než minule?! (5/10)(4.11.2015)

  • Dever
    ****

    // Distribútor: Sony / Columbia // Počet premietajúcich kín v USA: 3,929 // Otvárací Víkend v USA: $70,403,148 //(25.1.2016)

  • Bluntman
    *****

    Rozsáhleji o SPECTRE v radiovém pořadu zde, ve kterém je od druhé půlhodiny snímek zhodnocen jak sám o sobě (poměrně ojedinělá perspektiva v české kotlině), tak v kontextu bondovek. A kdo nerad poslouchá (technicky problematické) mluvené slovo, může si přečíst Blu-ray recenzi rozvádějící a zpřesňující následující řádky._____ Předchozí tři craigovské bondovky si pohrávaly s konkrétními konstrukčními proprietami (CASINO ROYALE s prvky fetišisticky navěšenými na postavu, QUANTUM OF SOLACE s řazením těchto prvků a SKYFALL s tradicionalistickým vyzněním celé série). SPECTRE je komentářem k samotné konstrukci bondovek jakožto určitému převládajícímu vzorci střetu dvou ideologických pozic a (narativních, resp. příčinných) následků z toho vyplývajících pro postavy. Na jednu stranu se přejímají konkrétní způsoby výstavby a stylistického uchopení včetně citací a kombinování různých scén z "dřívějška" (hlavně conneryovek, místy svou nadsazeností moorovek a brosnanovek), na druhou se navazuje na revizionistické postupy série (zejména z V TAJNÉ SLUŽBĚ JEJÍHO VELIČENSTVA a POVOLENÍ ZABÍJET)._____ Film klame tělem, že postupuje vpřed, ale přitom jsou veškeré otázky a dialogové výměny navázány na minulost. Takto vertikálně organizované vyprávění s okázalými informačními mezerami přitom velmi opojným způsobem pracuje s hloubkou ostrosti odvisle od míry vědění postav; s pokaždé jinak podanými akčními sekvencemi (úvodní s nedostatkem informací, střet se "sidekickem" s paralelně vedenou linií s vedlejší postavou se zadáváním informací, další střet s proměnou stran pronásledující-pronásledovaní a paralelně vedenou linií s vedlejší postavou zjišťující informaci a ocitající se v ohrožení atd.) - a s naprosto sebevědomě zvládnutými tonálními přechody. Důvody odmítnutí snímku mnohými jsou dle mého dány jednak tím, že míra požitku této bondovské pastiše je odvislá od povědomí o bondovském universu (aniž by to skončilo jako filmová obdoba Bond Movie Connections z IMDB ala DNES NEUMÍREJ), jednak tím, že se naplňují představy o podobě snímků o agentovi s povolením zabíjet, ale přitom se ze vzorce okázale vybočuje možností volby. Nejlepší craigovská bondovka. A hlavně je to svým vyzněním demokratický, nikoliv konzervativní počin. Právě kombinace toho tradionalistického s tím revizionistickým a navázáním na minulost (sesíťování craigovských bondovek, ostatních bondovských dobrodružství) je na SPECTRE ozvláštňující, ale fanboyové s normativními nároky na díla budou prskat.(5.11.2015)

  • kiddo
    **

    Volaly osmdesátková přepísklost, devadesátkový patos a nultá rozblemcanost. Říkaly, že je načase pověsit to na hřebík.(12.11.2015)

  • Fr
    ****

    „TA ORGANIZACE SE JMENUJE SPEKTRE…“ /// Craig pokračuje v nastoleným trendu agenta z masa a kostí, obdarovanýho neuvěřitelnou klikou a slabostí pro hezký ženský, co rány nejen rozdává, ale i poměrně dost schytává. Mrzí mě, že končí tímhle rozporuplným filmem. SPECTRE je OSOBNÍ a proto je to víc drama, než thriller, což by se dalo přežvejknout, kdyby tady bylo víc akce (ještě víc!). Mendez je v dramatech jako „doma“. Zřejmě proto je dramatickej Waltzův záporák. To může potěšit mě, ale nedramatickej divák se v některých pasážích prošťourá z nudy nosní dírou až někam k uchu. SPEKTRE pro mě není zklamáním, ale zkrátil bych ho. Když ale voni toho potřebujou tolik říct! Vidím, jak se snažej - nudný informace získavaj během fajnový honičky či sexu, ale bohužel je ta honička (i sex) na tenhle příběh strašně krátká. Vyřeším to šalamounky - ten film si 3* nezaslouží, ale čert ví, jestli jsme se neviděli naposledy. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Miluju příběhy, ve kterejch má brácha príma bráchu. 2.) Furt říkám, že Bond má bejt hlavně drama! /// PŘÍBĚH **** HUMOR * AKCE *** NAPĚTÍ *(14.11.2015)

  • tron
    ***

    O Spectre som stratil záujem vo chvíli, ako bol obsadený Christopher Waltz. Nviem, či poznám ešte nudnejšieho herca. A samotný film? Od začiatku je prehliadkou zbytočne vysokého rozpočtu. Jasné, bondovky sa nikdy nedržali pri zemi. Ale toto bolo moc (od prvých sekúnd s prehnanou akciou). Dobrý však nebol ani scenár, ktorý sa ťažkopádne snaží prepojiť Spectre s Casinom Royale, Quantum of Solace so Skyfallom a Skyfall so Spectre. Tvári sa, že udalosti z predchádzajúcich bondoviek boli súčasťou čohosi väčšieho. Neboli. Proste vznikli v takom poradí, v akom vznikli. Bola to, s prepáčením, obyčajná, blbá náhoda. Nijako spolu nesúviseli (až na detaily). A zrazu príde „nejaké“ Spectre a tvrdí, že v skutočnosti súviseli, len sme si to nevšimli. Aha. Trápne. Scenár proste stojí za vyžmýkanú, starú handru na umývanie zeme (polovica postáv zbytočná, Q sa trepal až do Rakúska len aby Bonda poprosil, aby sa vrátil?). Viaceré postavy evidentne nerozmýšľajú (kebyže na konci napochodujem na miesto činu a policajtovi poviem „som Mallory, sekcia 00“, aj mne by uveril?). Bonusom sú absurdné hlášky a kuriózne dialógy ("Ste drak, vznášajúci sa v hurikáne.“). Príšerne pozliepane však pôsobí množstvo ďalších momentov. Napríklad fenomenálne odstrelenie vrtuľníka. Letiaceho. Z člna. Pohybujúceho sa. V noci. Revolverom (ak sa nemýlim). Škoda, že do toho Sam Mendes po famóznom Skyfalle išiel. Ak by nešiel, mohli sme si predstavovať, ako by to dopadlo, ak by neodolal a nakrútil by Spectre. Takto si to predstavovať nemusíme. Bohužiaľ. Čudne pôsobí aj Dave Bautista, s ktorým by som v ringu vydržal približne jednu sekundu, aj to len vďaka tomu, že by som mu don tváre hodil besnú mačku, ale v samotnom filme vôbec nie je štylizovaný ako nezastaviteľný obor, ale skôr ako týpek v dobrej čapici.(21.11.2016)

  • movie
    ****

    Nadsázka a absolutní styl! Bond se vrací do ranné Conneryovské éry a já se bavil.(7.11.2015)

  • Slasher
    ****

    Od (nepřekonatelnýho) CASINO ROYALE nejlepší 007 s Craigem, což je pro mě o to příjemnější překvápko, když mě poslední dva díly zklamaly a tak jsem se teď ani nehnal do kina (což je mi ve výsledku líto). Je to temná, zvláštní podívaná, která bere už od samýho úvodu a impozantní honičky během festivalu dne mrtvých. Funguje to jeho drsný, nehezounský, neotesaný charisma chladnokrevnýho vraha, i po delší době bondovská romance. Vynikající je surově old schoolová rvačka s Batistou. Tak celkem pěkná tečka za "quatrologií" a upřímně, já se těším na novou tvář a snad i lehčí, béčkovější, šarmantnější, humornější pojetí zase pro změnu.(26.12.2015)

<< předchozí 1 2 3 4 18 35 51 68
 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace