VOD (1)
Série(3) / Epizody(35)
Obsahy(3)
Tim Miller a David Fincher sestavili antologii animovaných filmů, kde není nouze o děsivá stvoření, ďábelská překvapení a černý humor. (Netflix)
Videa (5)
Recenze (257)
Spojení velmi zvláštním způsobem. Tak jak to najednou z ničeho nic přišlo, tak se i stejně rychle dalo smáznout ze stolu. Přeci jenom to všechno dohromady je jako dva filmy. Mnoho věcí na silné a dobré zamyšlení, další jen takové pseudo-kravinky. Někdy neuvěřitelná grafika, někdy asi trochu odfkláklá, ale vlastně stále dobrá. Celé to zavání Black Mirror a někdy to hold funguje, někdy ne. Je to prostě zvláštní hodnotit. Ale je to ve výsledku obohacující zkušenost. ()
Fajnové jednohubky, kde některé jsou jen krátkým zpestřením a nezabaví někdy ani celých svých 10 minut. Na druhé straně jsou ale takové, jaké by si zasloužily klidně celovečerák. 1. série mezi ty nezapomenutelné a u kterých bych rád viděl mnohem delší stopáž jsou vidláci bránící se ve velkých robotech (ok, to už celovečerák vlastně má), bytost ve vzdáleném vesmíru, která upravuje realitu, aby se přeživší měl aspoň trochu dobře, Rusácí jdoucí po krku nějakým potvorám. Potom samozřejmě ty sexuální jako "liščí" potvory, do kterých není radno se zamilovat, a celkem i sešitá holka ovládající potvoru v aréně. u některých příběhů byla škoda rozdílné úrovně animace. 2. série je pro mě spíše zklamáním. Už nyní vím, že si více pamatuju z první řady, než z právě dokoukané druhé. Sníh na poušti a Zakázané ovoce byly super díly, krásné, s myšlenkou a nešlo většinou jen o krátký štěk. Zbytek měl bohužel většinou jen tu myšlenku, nebo hezky vypadal. Když už bylo slibné vše, měl díl jen pár minut, kde více času zabraly titulky. 3. série mi nyní zase přijde jako zklamání, ale nejspíš lepší než druhá, protože si toho budu asi víc pamatovat. Jen je paradox, že mi v hlavě utkví nejvíce asi ta nejhorší povídka (o vodní žínce celé z kovu). Většina povídek je dost nechutná a té smrti je věnováno asi nejvíc prostoru. Robotů je pomálu a lásky ještě míň. A to je škoda. ()
Koncepčně odvážná antologická minisérie hned v prvních čtyřech příbězích vzbudí naději slušného pokračovatele Animatrixu, nicméně s přibývajícími "kraťasy" znechutí neochotou být něčím více než trikovými demo-filmy, případně prvoplánovými hříčkami založenými pouze na vizuální stránce a atrakcích v podobě násilí, nahoty a gore mířící zejména pubertální geekovské publikum (což je obdobný přístup, jaký zvolil Tim Miller i v prvním Deadpoolovi). Už na zmíněný Animatrix nebo třeba i nedávné Blomkampovy web-filmy se Love, Death + Robots rozhodně nechytá, protože scénář zde mnohdy slouží pouze pro rozvíjení určitého vizuálního nápadu, chybí mu jakýkoliv vývoj a často končí bez pointy. Jako určitý typ platformy pro začínající animátory jistě v pořádku, ale jako plnohodnotný antologický seriál rozhodně nedostačující. ()
Krátkometrážní filmečky mám rád. Do 10 minut většinou autoři vměstnají stejný obsah jako do celovečeráku a Vám to nezabere zase tolik času. Krátkometrážní filmy, které mají navíc společnou tematiku ( jak název napovídá ), která je mi blízká, mají navíc velkou šanci u mě uspět. A skutečně se epizody rozjíždí velice dobře, ale bohužel postupem času mají sestupnou tendenci. Nebudu zde hodnotit každý filmeček zvlášť, pouze zmíním ty, které si Váš čas zaslouží: Three Robots, Beyond Aquila Rift, Zima Blue, When Yoghurt took over ()
Každý diel je o niečom inom, animovaný iným spôsobom. Inteligentné a vtipné dialógy. To, že fantázii sa medze nekladú potvrdzujú všetky časti, napríklad, že jogurt ovládne svet je podľa mňa najvtipnejšie a milujem tú myšlienku:))) Všetky časti sa mi viac-menej páčili, aj keď niektoré skončili prirýchlo. Chcem viac častí!!! ()
Galerie (96)
Photo © Netflix
Zajímavosti (35)
- V epizodě se objeví narážka na seriál Buffy, přemožitelka upírů (od r. 1997). (Duoscop)
- Postavy Thoma a Grety jsou vytvořeny podle jejich motion capture herců Henryho Douthwaita a Madeleine Knight. (LUKICKK)
- Příběh epizody je založen na krátké povídce „On The Use Of Shape-Shifters In Warfare“ od Marko Kloose. (NiWi)
Reklama