Nastala chyba při přehrávání videa.
  • genetique
    ***

    Ani celé hollywoodske nebo nedokáže spasiť film, ktorý je dopredu odsúdený na zánik, či už z pohľadu dookabijúcej prvoplánovosti, predvídateľnosti, či vykonštruovanej sentimentality. Celé to nemá žiadny drajv, postavy sú proste len náhodne "dosadené" do útržkovitých scén a akoby nikto nevedel čo majú vlastne predstavovať, nemá to teda koncept, nemá to hĺbku. Menej je viac režisér asi pochopil z opačného uhla. 55%.(13.1.2015)

  • Malarkey
    ***

    Dlouho se mi nestalo, aby mě většinu času film vůbec nebavil a pak se vše změnilo v posledních pár minutách. Tenhle film je totiž taková klasická zaplétačka. Objeví se kopa příběhů. Často dost nezáživných a nudných příběhů. Nuda se tedy dá krájet a jediné, co mě drží nad vodou jsou samotní herci. Líbilo se mi sledovat scénu za scénou, koho známého ve filmu ještě potkám. Pak se to ale ustálí na určitém čísle a ty nudné příběhy začnou převažovat. Každopádně to rozpletení příšlo akorát tak včas. Jakmile Robert DeNiro na střeše nemocnice předvede super, i když trošku komorní, výkon, všechno pak má dost slušný spád. Najednou film, kterému jsem chtěl dát jednu hvězdičku, nakonec přikovám ke třemi. Proč? Prostě jenom proto, že na konci ty příběhy konečně dají smysl. Stejně tak možná i překvapením, že ten závěr se tvůrcům opravdu povedl. Je to divné, ale je to tak. Za ten závěr stojí za to celý film přetrpět.(4.1.2014)

  • Jordan
    *

    tento film je produkt; spotrebný tovar amerického mainstreamu, ten najodvarovejší a najklišéovitejší pop, aký je momentálne k dispozícii; jedna veľká, príliš drahá (a nepochopiteľne príliš dobre obsadená) nevkusná reklama na toshibu, philips, kodak a niveu; ak to malo ambíciu súperiť s love actually, tak sa autori neskromne precenili; faux pas; vymývanie mozgu(9.4.2012)

  • Niles
    ***

    Každý film žánru romantickej komédie, ktorý by náhodou mal viac príbehov, ktoré sa na záver popreplietajú je automaticky napodobeninou Lásky nebeskej. To je logika. New Year's Eve pre mňa nebol nič viac, než filmom, pri ktorom som na chvíľu vypol a oddýchol si. A bol som prekvapený koľko známych ľudí sa dá vtesnať do niekoľkých minút.(24.5.2014)

  • castor
    ***

    Pojď se taťko Roberte „beru všechno“ De Niro naposledy podívat na po žerdi klouzající křišťálovou kouli na Times Square, vyzve nemocného otce dcera Hilary „neumím si vybírat role“ Swank. Garry Marshall jede posledních dvacet let na náhody a doufá, že s mizerně napsanými postavami a dialogy zopakuje kouzlo nesmrtelné pohádky Pretty Woman. Měli jsme Valentýna, konec roku, teď může přijít třeba Den nezávislosti nebo Halloween. Je to jedno. Pokud si herci „jen“ odvedou svůj nudný standard, jejich osudy nás neosloví, za srdce už vůbec nechytí, tvůrci nezapomenou připojit několik vyložených nesmyslů (matka permanentně sledující svou dceru) a vynášet pitomá poselství, bude to špatné. Úchvatně nasnímaný New York toho moc nezachrání, tempo je kolísavé, první polovina prakticky otravuje, zajímavější obrysy jednotlivých příběhů přinese až půle druhá. A divák se může hádat, zda je horší oteklá Heigl, mizerný Bon Jovi nebo stále stejná S. J. Parker?(29.12.2014)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace