Komentáře uživatelů k filmu (764)

  • POMO
    ****

    Jasne, že by sme to radšej od Spielberga či Polanskeho, s ich elegantnou optikou a umeleckým autorským dotykom. Anthropoid nič také nemá. Ale buďme radi, že z neho Ellis urobil aspoň obstojný akčný thriller. Na to, že im scenár nedáva moc čo hrať, sú herci fajn, a atmosféru doby film zachytáva dobre. Ellis mu tiež - ako síce mechanický, ale dynamiku a plynulosť dobre ovládajúci kameraman - dodáva potrebný spád. Finále v katedrále je uspokojivo dlhé a precízne vygradované. A to hlavné: pri sledovaní Anthropoidu som bol na chvíľu hrdý, že pochádzam z Československa.(5.10.2016)

  • verbal
    ****

    „Řekni mi, milá spolukonspirátorko a spoluatentátnice, máš nějakou kamarádku, která je stejně rozkokošná jako ty?“ „Jasně, Lenku!!!“ A pak na randevú přitáhne Gajslerku!!! IksDé! Naďmároš si s vytlemenou Kanaďankou při tom romantickém popichování během čekání na Hajdyho vcelku polepšil oproti době, kdy v Padesáti odstínech rozčvachtával jezdeckým bitchíkem odpornou Terezu Kostkovou, ale Gabčíkovi muselo s Aňou to antentátničení dost zhořknout, a není divu, že si raději prostřelil hlavu, než aby se jí znovu dostal do spárů. No chudák Cyprián, tomu říkám kástingová pomsta! Kromě této ryze komediální vložky nám mnichovští zrádci rekapitulují tu historii pojmenování maďarské elektrárny vcelku s grácií, jakž takž věrně, svižně, překvapivě poutavě a dramaturgicky i herecky na výši. Tedy až na ten grandiózní lingvistický paskvil. Angličtina tu má být češtinou (popř. maďarštinou), měli tedy obsadit výhradně rodilé mluvčí, nebo ty nerodilé předabovat. Když si Naďmároš povídá s bábou Moravcovou jako „Čech s Češkou“, akcentově to připomíná etudu, jak se Angličan snaží sklepat cenu kundy z Boženky na bazaru v Istanbulu nebo vysvětlovat downovi integrální počet. A také Naďmárošovo „kurva“, procítěně vložené do velké britštiny, znělo velmi kubišticky a okamžitě se mi vybavilo toto. Nicméně jinak zcela bez výhrad! Tahle čajochlemtsko-žabožroutská klika by klidně mohla strkat nasliněný prst do našich historických análů i nadále a příště konečně pořádně zmáknout třeba ony žhavé trampoty otylého středověkého protestanta pod názvem John Goos, nebo zarejdit ještě hlouběji a natočit velkofilm Overmind Plougher o bájném zakladateli Přemyslovské dynastie. (Pozn. překladatele pro polykokoty: To je ten, co píchal Libuši.)(20.10.2016)

  • Tom Hardy
    ****

    Má to své mouchy. Německá strana má trestuhodně málo prostoru ("hlavní záporák" je ve filmu doslova pár vteřin), romance je zbytečně chtěná a Aňa Geislerová, v českých filmech světově vypadající, tu z nějakého nesmyslného důvodu působí šíleně staře a neatraktivně. Také jazykově to mohlo být lépe ošetřené. Angličtina s českým přízvukem se dá zkousnout, považuji ale za chybu, že dialogy "v druhém plánu" (tedy v pozadí) nikdy nezazní v češtině. Na druhou stranu je třeba ocenit poměrně nejednoznačné vykreslení situace, kdy zmíněný atentát (minimálně v rámci daného momentu) rozhodně udělá víc škody než užitku. A ať už jsou výhrady jakékoli, strhující finále vše vynahrazuje. Frenetickou třicetiminutovku v kostele s dojmeným koncem, který si vystačí jen s hudbou, zvládl Ellis na hraně geniality. Za něco takového by se nemuseli stydět výrazně zkušenější machři (a nemyslím si, že by to nutně natočili lépe). 70% za to, že by to chtělo v některých oblastech širší záběr.(6.11.2016)

  • Malarkey
    ****

    Očekávání byla obrovská a výsledek za to opravdu stál. Přitom doporučuji pro absolutní filmový zážitek si tento film, pokud možno, pustit s dabingem. Sice je to asi jediný film, u kterého to jsem schopný tvrdit, ale zároveň věřím, že to je pořád lepší, než poslouchat tu „českou“ angličtinu u anglických herců, což byl vlastně dle režiséra i záměr, aby rozlišil Čechy a Němce. A já mu to za zlé nemám. Poměrně rychle jsem to přešel bez povšimnutí, ale uznávám, že to někoho může dráždit. Horší to bylo s kamerou, která v zásadních akčních sekvencích poletovala jak hadr na holi ukrajinské uklízečky. Ale dobře, i to jsem nakonec odpustil a musím uznat, že i přes nejistotu během atentátu jsem ze závěrečné scény v kostele byl vysloveně nadšen. A to i přes poletující kameru, která tomu dodala patřičný zmatek a vytvořila zaručeně nejlepší válečnou scénu za posledních několik let. Nejde ale jenom o tyto jednotlivosti. Anthropoid je třeba pochválit hlavně jako celek. Vlastně jsem třeba nezažil podobnou spolupráci mezi českými a anglickými tvůrci. Už tím si myslím, že je tento film jedinečný. Pokud někdo hodnotí dvěma hvězdičkami a níže, tak zřejmě nekoukal na stejný film a nevnímal to, co jsem vnímal já. Poprvé jsem se setkal s tím, že má někdo zájem do světa uvést jeden z příběhů České, potažmo Československé, historie. A Adam Ellis byl pro mě super volba. Tak neuvěřitelně smutný příběh si zaslouží globální pozornost. A Anthropoid podle mě udělal maximum!(3.10.2016)

  • Cervenak
    ****

    Nečakane intenzívny akčný thriller s parádnou záverečnou prestrelkou. Navyše - nikdy sa nenabažím strieľania fašistických prasiat.(21.10.2016)

  • J*A*S*M
    ****

    51. KVIFF - trošku rozpačitý začátek, než si člověk zvykne na tu hroznou, nesourosou směsku českých a předstíraně českých přízvuků. Jak se ale přestane mluvit a jde se do akce, je to jízda až do konce. Lepší jsem to nečekal, spokojenost.(4.7.2016)

  • Enšpígl
    **

    Tento způsob operace Anthropoid zdá se mi poněkud nešťastným. Minimálně půlku filmu jsem měl pocit, že rozkaz z Londýna zněl jasně, vysadíme Vás v protektorátu, aby jste si mohli prožít milostný románek a všemu nasazovali korunu naprosto mdlé dialogy s děvčaty. Navíc na můj vkus paragáni až příliš často opakovali že jdou sejmout Heydricha, kdyby v tý době byl facebook, zřejmě by to uveřejnili tam. Já teda vůbec neměl pocit, že paragáni jsou v okupované Praze, kde každej druhej byl udavač a že jdou po třetím nejvyšším z říše. Chyběla mě tam paranoia, atmosféra strachu, jenom dobový oblečení, auta a epizodní scéna v kavárně to fakt nezachraní. Největší perla filmu měl být atentát, jenže to přípomínalo spíš přestřelku u O. K. Corralu, jasně Heydrich si vystřelil, ale tohle ? A pak ten útěk paragánu z místa činu, to nám kameraman zjevně chtěl ukázat jak dělá kyvadlo jen škoda, že si vybral zrovna tenhle moment. Abych jen nekritizoval, záverečný souboj v kostele CaM byl super a člověk klukům drží každej palec i když ani tahle finálovka se neubrání dalšímu nešvaru a to je střih, ten byl brutální,příběh vůbec neměl souvislost, byl vyprávěn kapitolově. Mě osobně třeba chyběla scéna z pozice nácků, třeba po atentátu, mohlo to dát filmu větší dynamiku, emoce. Ten kostel beru i když i tady to šlo kamerou lépe, taky herecký výkony fajn, zejména Cillian Murphyh mě dokázal, že je skvělej herec, ale jinak těžký zklamání.(28.9.2016)

  • T2
    ***

    Rozpočet $-miliónovTržby USA $2,964,845Tržby Celosvetovo $4,600,000▐ hlavne prvá polovica filmu je taká pomalšia, nič zásadné sa tam nedeje, je to také bez spádu, zachraňuje to hlavne postava hraná Cillianom Murphym, zas na druhú stranu taký Jamie Dornan je dosť nevýrazný, našťastie v tej druhej polovici to konečne má čosi do seba, tam je výborná gradácia až do konca /60%/(31.10.2016)

  • Radek99
    ****

    Sequensův Atentát zůstal nepřekonán, přesto Sean Ellis natočil film, který se nemusí za nic stydět (byť trpí většinou nemocí velkých evropských koprodukcí) a na který my Češi můžeme být právem hrdi - je totiž o tom nejlepším z nás, o naší statečnosti, o našich hrdinech... Filmu paradoxně v mých očích (a uších) ubližuje asi nejvíc to, že jsem Čech a mám tedy mnohem detailnější znalost popisované historické události, kontextu a v neposlední řadě jazyka (proto mi třeba předešlé Ellisovo Metro Manila přijde mnohem více autentičtější, věrnější a bližší filipínským reáliím, než Anthropoid českým, ale nedělám si iluze, že kdybych byl rodilý Filipínec a koukal na tenhle film, měl bych podobný pocit jako nyní) než jakýkoliv zahraniční divák, když ovšem přivřu své rodilé české oko (a zakryju ucho), mám před sebou kvalitně natočený a dobře fungující mezinárodní koprodukční snímek, jehož hlavní doménou je popularizace jednoho z mála velkých aktů, kterým jsme se my Češi (Čechoslováci) zapsali do historie...a dělá to více než dobře! Zajímavý scénář (historicky sice velmi nepřesný, nedržící se historických faktů, ale právě proto ryze filmový a funkční), interesantní herecké výkony (zvlášť Cillian Murphy tu hraje jako v Peaky Blinders), dobrý casting, autentická mizanscéna, kvalitní produkce a výprava... Takže osobně přeji snímku velké tržby a kasovní úspěch, značný mezinárodní ohlas a plno diváků, kteří se řeknou - ejhle, ti Češi...naprosto heroičtí! :-) PS: Vlastně si nevzpomínám, že by kdokoliv zvenku natočil o nás Češích takhle pozitivní film (snad vyjma Nesnesitelné lehkosti bytí), film, v němž bychom nebyli jen těmi ,,mongoly" odkudsi z Východního bloku, nebo popřípadě film, kde by Praha nebyla ,,divoký východ" a Češky nebyly jen hezké, ale levné a lehko k mání...(23.10.2016)

  • Dever
    ****

    // Distributor: Bleecker Street / Columbia // Počet premietajúcich kín v USA: 452 // Otvárací Víkend v USA: $2,964,845 //(18.1.2017)

  • Fr
    ***

    ,,UŽ SES MUČIL DOST DLOUHO, JASONE. MUČIL SES KVŮLI TOMU, CO JSI UDĚLAL. ALE NEZNÁŠ PRAVDU O TOM, CO UDĚLALI ONI TOBĚ...“ /// Doskok – padák schovat a běžíme… Kubiš s Gabčíkem právě dorazili sejmout Heydricha. Drama plný slov, pochybností okolí a láskyplných dotyků. Myslím, že je něco špatně, když ani následný události – teda spíš osudy hlavních protagonistů, ve mně nevzbuzujou žádný emoce. Chyba příběhu? Herců? Režie? Možná je chyba na mým přijímači, že jsem nepočkal na dabing. Páč stejně jako doktor Živago má šprechtit rusky, obyvatelé naší vlasti… no vždyť víte. Emoce vzbudí mučeníčko (fajn scéna pro sadistu Malýho) a hezká je závěrečná přestřelka. Je dobře, že Atentát dostal mezinárodní háv. Jen mi připadá, že chlapci (a děvčata) těch 120 minut nemaj co ukazovat. Jakoby smylem neměla bejt operace, ale význam mrtvýho Reinharda. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Za války jsem si vydělal 10 mega. 2.) Chcu, aby byl Cillian Murphy Čech. 3.) Thx za titule „UniCorn“. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ne AKCE ** NAPĚTÍ *(15.11.2016)

  • Jossie
    ****

    Na to, že vyloženě české téma zpracovali cizinci, to nebylo vůbec špatné, až na ten paradox, že mluvili anglicky a česká jména říkali hodně špatně.(20.1.2017)

  • Zeck
    *****

    Konečně kvalitní a skvěle zahraný film s českými herci, kteří snad umí i hrát, neskutečné! Škoda, že tu žumpu maloměšťáckých hořkých dramat s komediální příchutí pro věkovou skupinu 40+ musel rozseknout svým historickým thrillerem až CIZINEC. Přípravy na natáčení, samotné točení i zvěsti z postprodukce jsem bedlivě sledoval od samého počátku a první recenze, ve kterých se "erudovaní" tuzemští kritici předháněli v pozérském znechucení, mě doslova vyděsily. Trailer mě připravil na ohromné zklamání a film naprosto šokoval svojí kvalitou. Jistě, mohu si typicky česky diktovat, že jsem si za ty cizí prachy a práci představoval nový Schindlerův seznam s rozpočtem tři miliardy, ohrňovat hubu nad maličkostmi, že je to spíše interiérový a nevidím vystěhovanou polovinu Prahy na Šumavu, abych se dokonale vžil do 40. let 20. století. Jenže to já raději ocením Ellise, který místo vlasteneckého prefabrikovaného příběhu, jak se udatný Brit bránil drsným náletům Luftwaffe, raději vyprodukoval snímek, ve kterém představuje světu naprostou unikátnost, kterou Češi neskutečně šetří, jejich odvahu. Film, ze kterého je na první pohled vidět režisérovo mnohaleté přemílání o scénáři a promyšlení celého projektu od komparzu po střih, kdy celý děj striktně mapuje příběh dvou konkrétních parašutistů a nic jiného než jejich putování od seskoku po sebevraždu neukáže a ani nechce. První polovina filmu nabízí zasvěcení, představení důležitých vedlejších postav a reálie doby, druhá polovina je TEN FILM, na který ta první diváka připravuje. Přízvuk mi byl vážně u prdele a vadit může tak rodilému mluvčímu, ne drtivé většině tuzemských diváků, kteří by stěží mluvili alespoň z poloviny jako Mihulová. Heydrich je tak zprofanovaná postava nacistického Německa, že pokud někdo nemá elementární znalosti o druhé světové, 20 minut mu ve jménu jeho nulového přehledu vysvětlovat, že byl vážně fuj fuj fuj, to je asi stejně logické jako vysvětlovat kdo byl Hitler. Nic víc k tomu nemám, plný počet dávám se zcela čistým svědomím, dlouho na mě film nezapůsobil stylem jako druhá hodina Anthropoidu. Mimochodem, perfektní emočně nabitá přestřelka se smrtí všech kladných postav a ani jedna neautentická věta plná patosu? Unikátní! Díky, Seane. 98 %(25.10.2016)

  • H34D
    ****

    Pro našince musí být úsměvné, když známý brit anglicky prohlásí, že je Honza z východní Moravy. Jinak je ale historické zpracování významné československé události zpracováno vcelku důstojně. Větší nedostatek spatřuji v tom, že film se skoro vůbec nevěnuje historickému kontextu Heydricha (co provedl) a vlastně film ani příliš netěžil ze samotného atentátu. Taky trest směřovaný na Lidice je odbyt dvěma větami. Na vykreslení toho pravého zla přijde až při hledání viníků, a tam film začíná bodovat. Nejde jen o nacistickou krutost, ale o úzkost a obrovský strach z mučení, kdy nejdůležitější je "hlavně se stihnout včas zabít". Beznaděj při posledním odporu v kostele by se také dala krájet. V tomto konečně Anthropoid funguje jako válečný film, který zachycuje kus historie, na kterou by se nemělo zapomenout... 8/10(4.12.2016)

  • Dadel
    *****

    Nebudu hodnotit, jak moc je to podle skutečnosti, protože nejsem anthropoidolog, ale divák. Ze začátku to vypadalo trochu rozpačitě, jako lepší televizní inscenace, ale s přibývajícími minutami je film stále lepší, a přestřelka v kostele prokládaná likvidací zbytku odboje je famózní (škoda, že není na plátně déle Ondřej Malý ve své roli, kterou umí nejlíp). Mezi charaktery Gabčíka a Kubiše jsem moc rozdílů nezaznamenal, přestože Sean Ellis v rozhovoru totéž vyčítal Sequensově filmu. Geislerová je na roli bohužel už trochu stará, což ještě víc vynikne, když stojí vedle Charlotty Le Bon. Zahraniční diváci asi budou kritizovat český přízvuk, ti čeští zase legrační výslovnost českých jmen (a to i z úst českých herců, kteří se museli přizpůsobit kolegům). I tak ale určitě doporučuji a přál bych filmu světový úspěch.(4.7.2016)

  • Jara.Cimrman.jr
    ***

    "Díky rtěnce si vás všimnou. Takže si všimnou i nás. A hned potom budeme mrtví." Anthropoid to u mě neměl lehké, neboť jsem odkojen Atentátem a na žádné britské kudrlinky jsem nebyl příliš zvědavý. Anthropoid to u mě prostě vyhrát nemohl, dokonce ani o remíze se nedalo uvažovat, ale ta prohra byla nakonec poměrně čestná. Jeho největší devízou je totiž to, že se náš "malý" příběh stal světovým a nebylo k tomu nutné nechat slavnostně parašutisty přistát na letišti Václava Havla, přesunout finální přestřelku do mnohem lépe vypadajícího Chrámu sv. Víta ani vyslat Supermana zachránit atentátníky. Díky za to.(19.6.2017)

  • EvilPhoEniX
    ****

    Solidní počin se sympatickou dvojící Murphy/Dornan. První půlka je sice na mě až moc pomalá, ale po atentátu se film slušně rozjede, dojde i na znepokojivé scény a film vrcholí vynikající přestřelkou v kostele, která má šmrnc a náboj. Slušný film o nás.. 75%(25.10.2016)

  • Psema
    ***

    Škoda charakterizace ala kluci z plakátu, protože kvůli tomu emoce chybí a bránění kostela po pár minutách začne nudit i přes divácké pouto s národními geroji. Ale i tak Ellis neselhal. Takovýhle kolos by si málokdo zrežíroval, natočil a napsal bez kreativního kolapsu. Za odvahu respekt a odpustek za přízvuky.(29.9.2016)

  • flanker.27
    ****

    Nemohu se samozřejmě vyvarovat srovnání se Sequensovým Atentátem. Hned na začátku budiž tedy řečeno, že Atentát není překonán. Leč Anthropoid nakonec získává čestné druhé místo a je to lepší film, než jsem čekal. Pojetí je samozřejmě jiné, zjevně bližší západnímu smyslu pro drama, city a líčení dějin. Je to intimnější, mnohem větší pozornost získává soukromí Gabčíka a Kubiše, zejména jejich vztah, překvapivě se ženami. Oproti tomu je ořezané plánování, více prostoru dostanou spory o smysl akce a podobně. Téměř vynechán je Londýn, od kterého pouze dostáváme zprávy. Největší vadou pak filmu je, že nevidíme ani německou stranu. Drama by si žádalo nějaký protiklad, tak jako měl Brutus svého Caesara. Heydrich citelně schází. Mluví se o něm stále, ale narozdíl od Atentátu, kde Heydricha vidíme většinu filmu a víme, proti komu parašutisté stojí, zde je to především jméno, dokonce i při scéně atentátu ho vidíme hlavně ve švencích, snad jen jeden záběr je statický. A teď mi nejde o historii, poučený divák minimálně u nás ví, co byl zastupující protektor zač (pravda, ty reakce na upoutávky v zahraničí, kde si diváci to jméno gůglí, trochu děsí), ale ubírá to na vyhrocenosti. Je laciné říci, že je to cimrmanovský Hamlet bez Hamleta, ale trochu to tím zavání. Druhý nedostatek je nic moc atmosféra protektorátu. Tedy jednotlivé scény, kdy členové odboje nebo parašutisté spolu s Moravcovými rokují o smyslu akce, ty atmosféru mají a jsou dobře vyhrocené, ale mám na mysli zbytek. V Atentátu a jiných filmech té doby (Vyšší princip) člověk ví, co je to atmosféra strachu, co je to obava se ohlédnout přes rameno, udělat podezřelé gesto, nevhodně na sebe upozornit. To jsme zde necítil. A pak čengličtina. S tou jsem se nesmířil celou dobu. Stále stojím na tom, že když to nechtěli dělat česky, měli mluvit normální angličtinou. Takhle mám obavy, že ani Angličané občas nebudou hercům rozumět, nadto česká jména zde vyslovovaná znějí vyloženě hrozně. A ještě jeden postřeh. Na Hradčanském náměstí v jednom záběru vlezla kameramanovi do záběru Masarykova socha, která je tam sotva pár let. A teď to dobré. Navzdory tomu, že samotná scéna atentátu je na můj vkus trochu moc divoká a vůbec celý film je dost silnou autorskou licencí (scéna na začátku v lovecké chatě třeba), tak k natočení nemám moc výhrad, Cilian Murphy je famózní (Dorman hraje vedle něj druhé housle), pochvalu zaslouží v mých očích i Harry Lloyd, nakonec jsem neměl potřebu ho srovnávat s charismatem Brzobohatého. Geislerovou jsem kupodivu snesl, ale nejvíc k srdci mi přirostla Mihulová coby Moravcová. Když není gestapák spokojen s její odpovědí a jen tak mimochodem ji... no zkrátka, pokud by měl někdo pochybnosti o smyslu jakéhokoli odporu proti nacistům, tak tenhle moment byl přesně ten důvod, který odporu smysl dává. Aby si žádný gestapák už nikdy nemohl nic takového dovolit k obyčejné (no obyčejné, moc statečné a přesto obyčejné) ženské. P. S. Díky uživatelce jezinka.jezinka za odkaz na zprávy SS a Gestapa o útoku na kostel.(30.9.2016)

  • Mertax
    ****

    Režisér se rozhodl pro film založený na skutečnostech, nepodsouvá nám dokument ani vypiplanou rekonstrukci jakou je např. Let č. 93, takže nemá smysl se zaobírat různými anachronismy nebo smyšlenými postavami. Nacisti zůstávají pouze anonymním, leč všudypřítomným nebezpečím, neboť je příběh vyprávěn výhradně z hlediska parašutistů. K atentátu totiž dojde zhruba po hodině, což však není příliš času na to, abychom se s postavami a jejich emocemi seznámili, ale režisér se snaží k představeným figurám vracet v poslední třetině filmu. Charakterizace parašutistů samotných je spíše jen načrtnutá, ale skrze několik krátkých scén, kdy muži zapochybují, dodává režisér léta glorifikovaným postavám, které jsou pro mnohé synonymem velkého hrdinství, rozměr lidské slabosti./// Známosti obou protagonistů působí poněkud vynuceně a Geislerová je na roli přestárlá. Dalším minusem je fakt, že britští herci svou angličtinu přizpůsobili tuzemské „čengliš“. Když se tak Dornan s Murphym představují jako čeští výsadkáři s rádoby českým akcentem, působí to nepatřičně komicky a sál se směje. Je to však možná lepší řešení, než kdyby byli všichni Češi předabováni, neboť postsynchrony nepůsobí nikdy dobře. Pokud odhlédneme od přízvuků, podávají všichni herci věrohodné výkony a některé možná překvapí, že pan Sadistický bičík dokáže skutečně dobře hrát./// Ellis nasnímal Anthropoid podobně jako svůj předchozí snímek. Obraz je tak v neustálém pohybu a kamera v polodetailech těká i při dějově klidnějších scénách. Mistrovskou sekvencí je boj v kostele. Postavy již nemluví a na řadu přichází nesmírně autentická a syrová přestřelka, v níž vzduchem létají granáty, kulky a kusy masivního kostelního zdiva. Perfektně sestřihaná akce zůstává po celou dobu přehlednou a nesmírně napínavou, i když víme, jak to dopadne. K intenzivnímu zážitku nepochybně přispělo obrovské plátno velkého sálu s bezchybným ozvučením. Parašutisté si nevyměňují pro americké válečné filmy typické vlastenecko-heroické repliky a ani nevzpomínají na své rodiny. Anthropoid zůstává téměř úplně prost patosu (výjimkou je např. scéna, kdy k odbojářům vtrhne gestapo za doprovodu tklivé houslové skladby), a pokud by někomu ona známá věta „Jsme Češi! Nikdy se nevzdáme se, slyšíte? Nikdy!“ připadala zbytečně kýčovitá, už je z něj asi cynik, který si nedokáže představit, že film by v rukou blockbusterového rutinéra nebo podfinancovaného českého filmaře dopadl o poznání hůře. [51. MFF KV](28.9.2016)

<< předchozí 1 2 3 4 11 20 30 39
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace