poster

Tenkrát v Hollywoodu

  • USA

    Once Upon a Time in Hollywood

  • Slovensko

    Vtedy v Hollywoode

  • Velká Británie

    Once Upon a Time in Hollywood

  • Kanada

    Once Upon a Time in Hollywood

  • Austrálie

    Once Upon a Time in Hollywood

  • Nový Zéland

    Once Upon a Time in Hollywood

Komedie / Drama

USA, 2019, 162 min

Komentáře uživatelů k filmu (1 073)

  • hony23
    ****

    Kdo se těší na klasickou Tarantínovku, bude zklamán. I já odcházel z kina v rozpacích, protože už jsem viděl od Quentina lepší filmy. Na druhou stranu, všechny jeho bijáky jsem docenil až po opakovaném zhlédnutí, takže i tady jsem v určité naději. Fanoušci zlatých 60.let si zde přijdou na své, objevuje se tu spousta narážek na nejlepší filmy i herce této doby a stejně tak je nutné mít alespoň základní povědomí o životě Charlieho Mansona, aby jste docenili způsob, jakým si Tarantino s diváky pohrál. Musím také ocenit, že ač film trvá skoro 3 hodiny, pořád je na co se koukat, a to hlavně ve chvílích, kdy na plátně exceluje Brad Pitt.(30.8.2019)

  • Psychor
    odpad!

    Jakožto zdejší hororový expert bych s tarantinovkou za normálních okolností neztrácel čas, ale oprávněně jsem očekával, že se Mansonova rodina nebude muset za učinkování ve snímku stydět a Tarantino konečně zabrnká na temnější strunu. Jenže již po pár minutách začne divák hledat východ z kinosálu v domnění, že omylem zavítal na nějaký experimentální film s velmi vágně naznačenou narativní strukturou. Jakoby Tarantino zcela rezignoval na práci s příběhem, jen aby nás mohl na maximálním prostoru ohromovat svou znalostí filmové historie. Jednoznačně nejhůře zde dopadla postava Sharon Tate, jež byla takříkajíc vyhozena ze svého vlastního filmu a de facto redukována na jednorozměrný sexuální objekt bez jakékoliv vnitřní hloubky. Z téměř tříhodinové letargie mě dokázal vytrhnout pouze krátký atmosférický záblesk na Spahnově ranči. Jinak Tarantino bohužel zpackal všechno, na co sáhl. Závěrečné hrátky s očekáváním diváků navíc pozbývají smyslu, jelikož akorát necitlivě trivializují tragédii, se kterou se Roman Polanski i po 50 letech stále obtížně vypořádává. Snímek Once Upon a Time in Hollywood si objektivně vzato nezaslouží nic jiného než odpad, přestože nepochybuji o tom, že místní plebs tyto nové šaty císaře Tarantina znovu nekriticky vynese až do nebes.(9.8.2019)

  • TeeAge
    ***

    Leo je opäť neuveriteľný, Brad je skvelý, dobové stvárnenie a atmosféra okúzlujúca. Robbie si zahrala svoju najzbytočnejšiu rolu na jej hereckom vrcholu, a Quentin postavil film na jedinej dramaturgickej rovine, ktorá naviac obsahuje koncept dlho trvajúceho pomalého tempa, aby potom prekvapil extémným zrýchlením. Stáva sa len málokrát v kinematografii, že je forma tak závažná, že divák plnohodnotný príbeh nepotrebuje. Pre mňa toto nebol ten prípad.(6.9.2019)

  • Jeanne
    *****

    Film, který mě po letech přiměl kouknout na csfd, dokonce se přihlásit k zaprášenému účtu a napsat stručnou poznámku. To proto, že Once Upon a Time in Hollywood je pro mě asi nejzajímavější film za posledních pár let. Je to film ,o kterém jsem měla potřebu přemýšlet ještě celý večer a další týden. A naprosto jsem od začátku chápala proč byl pro moje okolí spolu sledujících diváků slabší. Bez jakékoli znalosti filmových 60. let je mnohem obtížnější najít v tomto "Tarantinovi" prvoplánové zalíbení. Už se ale těším až na film půjdeme znovu, už bez napětí, ale s užíváním si prvků stavění celé atmosféry, hudby, herců a detailů. Nepřekonává u mě sice Inglorious Bastards, které mám ve své hlavě možná mezi vůbec nejlepšími filmy, ale je pro mě krásným vyprávěním a "zhmotněním" lidské úcty, neokázalého obdivu a respektu.(28.8.2019)

  • 3DD!3
    *****

    Lineární Tarantino v poctě jedné éře, která většině Čechů nic neříká. To ovšem neznamená, že to není zabava. Duo Dalton Booth, i když spolu Pitt a Caprio na plátně nestráví moc času, neskutečně válí. Veskrze jde o Hollywoodskou pohádku, ve které Tarantino skrze násilí tvoří lepší svět. Dvouhodinová expozice je možná hodně, ale režisér na diváka sype zábavné scénky a prokládá je stylovou, atmosféru dokreslující, hudbou. Film pro pohodovou náladu s fantastickým finále... Na podruhé jsem si to užil mnohem víc. Zvedám. Zasraní hipíci.(15.8.2019)

  • Kaka
    ***

    Film dlouhý jak reklama na niveu. Nemám nic proti koncepci filmů od Tarantina. Přežiju jeho cynismus za každou cenu, přepálené stopáže, mnohdy absurdně absurdní scény a příběhy, které jsou leckdy až příliš na efekt brakové, nebo alespoň o ničem. Je to totiž natolik dobrý vypravěč a milovník stříbrného plátna, že se mu dá ledacos odpustit. Tady to ale skřípe víc než by bylo záhodno, protože všechny výše zmíněné elementy tu jsou a k tomu se přidává prapodivný hybrid mezi fikcí a realitou, která se týka kontroverzní vraždy Sharon Tate. Šťavnaté finále je tedy filmařsky zábavné, avšak absolutně mimo skutečné dění. Platí však stále to, že Quentin má rád podpultové scénáře a svým postavám umí vdechnout život jako málokdo. DiCaprio i Pitt jsou parádní, leč druhý zmiňovaný má zřejmě nejlepší postavu z celého filmu. Ani to ale nezachrání pocit samoúčelného tlachání, specielně když první skutečně zajímavě aranžovaná scéna je po hodině a půl (!), kdy Pitt zavítá na ranč.(16.8.2019)

  • NinadeL
    *****

    Nejsem typický Tarantinův divák, vlastně mám ráda z jeho portfólia jen Sin City. Na zesílené zábavné násilí mě neužije, na nekončné dialogy s fiktivními popkulturními odkazy jakbysmet. Ale Bylo, nebylo v Hollywoodu je dokonalá pohádka (český překlad Tenkrát v Hollywoodu odkazuje jen na vedlejší motivy filmu). A ideální právě tím, jak moc je odlišná od předchozích pozérských filmů. Zbytečně se tu nemluví, zábavné násilí trvá jen chvíli a dokonce má smysl, což je téměř neuvěřitelné. Vztah mezi zobrazovanou érou a jejím zobrazením je ideální. Nejde tu o prázdnou parodii americké televize 50. let a konce jedné hollywoodské éry (ten odchod do Evropy je typický po dlouhá poválečná léta). Kouzelně se tu míchá realita s novými dotáčkami, celé to stojí na vědomé poctě fenoménu, který si snad ani tak seriózní výklad nezaslouží. Vše je na svém místě, dokonce je zmíněn i Walt Disney. Leonardo a Brad hrají na jistotu a vychází jim každé gesto, každý úsměv. Je radost s nimi trávit čas. Jako bonbonek fungují různé hostovačky, například zesnulý Luke Perry nebo veteránka kaskadérů Zoë Bell. A samozřejmě velké téma je Margot Robbie jako Sharon Tate Polanski (která zrovna dočetla Hardyho Tess), jedna z mnoha zapomenutelných hvězdiček, která se stala nezapomenutelnou díky hlouposti Mansonovy partičky idiotů. Její kauza je už něco docela jiného a inspirovala mnoho jiných filmů a knih, protože šok z jejího umučení skutečně rezonuje celých těch 50 let. Nedávno celou tu problematiku řešila mmj. 7. série American Horror Story: Cult. To, jak s tématem naložil Tarantino je až dojemně krásné. Něco takového bych do něj nikdy neřekla. #čsfdprojekce(15.8.2019)

  • Dan9K
    ***

    Za mě nejslabší Tarantinův film. Nemám Quentina až tak rád pro tu nadsazenou brutalitu. Jakmile přijde a všichni se začnou smát v kině jak pominutí, je mi z toho trapně a ouzko. Mám na něm rád dialogy, pamětihodné scény a dokonalý smysl pro detail, kdy tak umně vykrádá věci minulé, aby z nich vytvořil něco nového. A v tomto filmu je akorát to poslední. Příběh Charlese Mansona mě přitahuje už někdy od devíti let, co jsem o něm prvně viděl dokument a pak se mi zdály sny o tom, že si pro mě přišel. Možná proto pro mě byla zdaleka nejzajímavější scéna na opuštěném westernovém městečku. Celé je to dlouhá expozice k závěru, který ani Tarantino nemohl natočit jinak, minimálně dokud Roman Polanski ještě žije. Leonardo a Brad jsou skvělí, dobově natočené filmoscény výborně udělané, ale to je tak všechno, co ve mně zůstane.(2.9.2019)

  • castor
    ****

    S Nespoutaným Djangem už to bylo na hraně, Osmi hroznými mě ale milovník dobrých i špatných filmů masírující pořádné tvůrčí ego solidně namíchnul. Nově zase vyplýtval spoustu papíru, ale tentokrát si u mě mnohé napravil. Ironický retro flák zbytečně nežvaní, zbytečně neexhibuje. Je krásně prosluněný, rozverně atmosférický, láká na kostýmy, staré bouráky, velké brýle, vymazlené retro interiéry a exteriéry, blikající neonové nápisy. Quentin Tarantino se slzou v oku a méně efektně, než jsme zvyklí, rekonstruuje starý Hollywood. Bavil se na place evidentně stejně jako následně v kině divák. A v první hodince a něco rozhodně neokouzluje příběhem. Ale dílčími prvky, nápady, skvělou kamerou a hudbou, drobnými camey, které jsou rozkošné (přemoudřelá parťačka ze seriálu) a výborně zahrané (koketní hipísačka svádějící Brada Pitta, jinak dcera herečky Andie MacDowell Margaret Qualley). Předehra je to celkově (až příliš) roztažená, na druhou stranu nesmírně nostalgická. Tarantino sype nespočet drobných odkazů, na kterých si cinefilové pochutnají, a evidentně si plní další ze svých snů (Lea instaluje do řady zřejmě jím milovaných projektů let minulých). A vyloženě originální nebo nějak výrazný příběh chybí. DiCaprio je prostě uvadající herec, dnes hlavně záporných postav, který se nedočkal přerodu ve velkou hvězdu, Pitt pak jeho dublér, kterého studia moc nemusí, protože často na place způsobí rozruch. A skrze jeho mrtvou manželku putují nejrůznější teorie. Oba dva jsou skvostní, oba zbožňovaní. A jejich letité přátelství jim sakra věříme. Oba si svůj návrat k filmu dosyta užívají: Leo si dal po vizuálních orgiích Iñárrita a svého oscarovému koncertu čtyři roky pauzu, Brada užíral táhnoucí se rozvod s Angelinou Jolie. Oba jsou zpět v plné polní. Emočně nestabilnímu herci dělá jeho parťák nejen dubléra, ale i chůvu, fachmana, šoféra a důvěrníka. A někde v dálce vyčkává temná připomínka osudu Sharon Tate skrze kroky následovníků kultu Charlieho Mansona (skvělá scéna Pittovy návštěvy ranče a dokonalé finále). Milovník stříbrného plátna Tarantino prostě dokazuje, že Hollywood je místem, kde se plní sny. Jeho rozrušování hranic mezi skutečným a možným bude sakra vzrušující pro nejrůznější filmové teoretiky. Jeho pocta tehdejší době je výtečná, takže mu leccos (co během těch 160 minut skřípalo) rád odpustím.(4.9.2019)

  • ClintEastwood
    ****

    Příjemný a především stylový cool výlet do 60. let, v doprovodu Quentina Tarantina. Skvělý výkon ústřední herecké dvojice DiCaprio - Pitt (moje oblíbené scény jsou s Bruceem Lee, se Sharon v kině či s Cliffem na ranči) a již tradiční režisérův bang-bang závěr (nejlepší). Dostal jsem přesně to, co jsem čekal a můžu být velmi spokojen. P.S. Samozvaný experte Psychore, Mansonova rodina by se měla především stydět za svou totálně zbytečnou existenci, než za účinkování v tomto filmu. Co stydět, smažit v pekle!(2.9.2019)

  • Hild
    ****

    Já rozhodně nepatřím mezi největší fanoušky Quentina Tarantina, ale na tohle se taaaaak dobře dívalo. Obrovská pocta Hollywoodu, film prakticky nemá děj, ale i tak je to výborně napsané - od fanouška filmu pro fanoušky filmu. A samozřejmě obrovský herecký koncert DiCapria a Pitta. Nejlepší je, pokud si divák o filmu nic nezjišťuje předem, může být pak jistou pasáží překvapen a odzbrojen stejně jako já. Ta pasáž mě tak dostala, že jsem brečela smíchy ještě při cestě domů a to se mi už nestalo dlouho u žádného filmu. Naprostá spokojenost(18.8.2019)

  • Spiker01
    ****

    Předposlední film (s velkým F) Quentina Tarantina? Doufejme, že nikoliv. Lidé však nepřišli v tak hojné míře, jak jsem asi čekal (a nový distributor Sony pochopitelně také). Odhadli snad past, že se nejedná o další mainstreamovanější film typu Djanga nebo už značka Tarantulino netáhne jako dříve? Pravdou je, že jsem sledoval každý náznak nové role už tak nabitého obsazení (jak mě mrzí, že už to Burt Reynolds nestihl) a zkrátka jsem měl z hlavní trojice obrovskou radost, protože tohle se často nevidí. Z této trojice u mě možná přecejen malinko překvapivě vítězí Brad Pitt, který je pořád neskutečně cool a hrozně rád bych si dal jeho akční spin-off. Celkově je opět Quentinova samohoňka pro sebe a věrné fanoušky, kteří mají poctivě nakoukáno to málo, co za ty roky stihl. Nenáročnější diváci ve 160ti minutách pravděpodobně umřou nudou a takovým komorním tříhodinovým Osmi hrozným by se měli vyhnout obloukem. Tentokráte se však přiznám, že to v půlce bylo až příliš táhlé i na mě (a to si dovedu představit, že první cut měl 4 hodiny) a trošku bych polevil v odkazování na fakta hollywoodského zlatého věku, ve kterých si "magor z videopůjčovny" tak libuje. Jinak mě potěšila podstatně větší role pro mou oblíbenkyni (koho ne) Margot Robbie, než jsem čekal..mohla by jich podobných brát více. Leo se snaží doplakat a dořvat k dalšímu Oscarovi a kromě mnoha a mnoha skutečně malých cameí je to asi tak všechno, co člověk potřebuje před projekcích vědět. Méně je u vypointovaných příběhů více. PS : Doufám, že příště si udělá čas i Samuel.(19.8.2019)

  • 2Pac
    *****

    Urcite som to uz pri nejakom inom Quentinovom filme pisal a napisem to kludne znova. Je to Genius. Toto je pre mna minimalne na urovni Pulp fiction. Once upon obsahuje kopec perfektnych dialogov a minipribehov zakoncenych vypeckovanou a prekvapivou pointov... “fasistom” nalozil teda riadne :) ...(21.8.2019)

  • D.Moore
    *****

    Super postavy i atmosféra a obrovsky, obrovsky, obrovsky - řekněme - spravedlivé finále. Ve výsledku je to nejspíš první Tarantinův film, který mě přiměl k zamyšlení a nefalšovaně dojal. Takřka nutně ale počítá s tím, že divák bude vědět alespoň něco o Sharon Tate a Mansonově gangu - jinak si nedovedu představit, že by na mě Tenkrát v Hollywoodu tak zapůsobilo. Opravdu hodně se těším, až to uvidím znovu a díky tomu, co už vím, se budu při některých těžko popsatelných scénách bavit.____P.S. Český název se tentokrát úplně nepovedl, ačkoliv se tedy přímo nabízel. "Bylo, nebylo..." by bylo výstižnější.(14.8.2019)

  • Davies182
    ***

    Pocta starým filmům... Pitt jezdí v autě... DiCaprio chlastá a utápí se v sebelítosti... Robbie jde po ulici do kina... pocta starým plakátům... Pitt opravuje satelit, a pak jezdí v autě... DiCaprio dumá nad životem a chlastá... Robbie jde z kina po ulici... pocta starým seriálům... no a na poslední půlhodinu potom konečně dorazí škodolibě se chechtající Tarantino tak, jak ho známe. To je zhruba novej Quentin v kostce. Líbilo se mi to. Ale většinou mě to nudilo jako kráva. Podruhý ani náhodou, a jestli to bude v nominacích na Oscara, rozmlátím svoji bednu a smažu účet na ČSFD. Jinak větší režisérský "fuck you" fanouškům přímo do xichtu teď v kině asi hodně dlouho neuvidím: něco jako kdyby Abrams neukázal lens flares anebo Bay natočil film bez hrdinů, stojících na konci v západu slunce - doufám, že to bylo v rámci spoiler friendly zóny.(15.8.2019)

  • Arbiter
    ****

    Epizodické historky z Hollywoodu konce šedesátých let, z konce "zlaté éry". Jde o nejlepší adaptaci Grand Theft Auto na filmovém plátně. ___ Tarantino musí být šťastný člověk. Rozpohyboval skanzen svých vášní, lásek. A v radosti z alterované historie a tempa snímku působí jako dítě, které zkratka ví, že tohle je jeho hřiště a platí tu jeho pravidla, takže si to s dovolením odvypráví jak by chtěl on, děkuju pěkně. ___ co Tarantino také ví: diváci ho znají. Napíná je do "neobhajitelného" očekávání. Každý přece VÍ, že teď, Teď! se to už musí stát a všude budou lítat kousky lebky a piliny mozku. A Tarantino se poťouchle usmívá, protože ze 162 minut hrací doby udělal lekcí tantrického sexu pro starší a nostalgické milovníky Hollywoodu a Tarantina. ___ Vrchol tvorby má náš milovaný režisér pravděpodobně už nějakou dobu za sebou. Ale jsem přesvědčený, že i o tom Tenkrát v Hollywoodu je. Takové Havlovské Odcházení. S plamenometem. ___ Snímek v hlavě zraje jako víno s každou další hodinou. Což je dobře, protože přímo během sledování není vždy přímočaře zábavný. Před návštěvou kina si na Wikipedii přečtěte články k heslům "Manson Family" a "Tate Murders".(15.8.2019)

  • gogo76
    ***

    Keď vezmem do úvahy fakt ako som sa na film tešil, tak musím priznať sklamanie. Tarantino sa vyhral s detailami i odkazmi na všemožné seriály a ikony minulosti, ale popri tom obdivovaní a uctievaní akosi pozabudol na príbeh. Trailer nejaké náznaky ukazoval, ale nakoniec nula bodov. Na fantastickú a veľmi sympatickú dvojku Dicaprio -Pitt sa skvele pozerá, ale keď ubehne 100 minút! filmu a neobjaví sa ani náznak zápletky, je to dosť divné...Film má skvelé scény , ktoré sú super sami o sebe ako nejaké videoklipy- Dicaprio v karaváne, súboj Pitt- Bruce Lee, kŕmenie psa, Pitt na ranči, celý záver... Neviem nakoľko mal Tarantino v pláne dejovo naviazať na známu udalosť Polanski-Tate so svojím príbehom , ale po skončení filmu mi prišlo celé to krúženie okolo Sharon Tate úplne zbytočné. Margot Robbie si zahrala absolútne zbytočnú postavu. Odmyslite si všetky scény s ňou a výsledok filmu to takmer v ničom neovplyvní. Tarantino okolo známej udalosti iba okrajovo krúži, mieša realitu s fikciou a divák , ktorý netuší nič o o udalostiach jednej temnej noci musí čumieť na tv jak úplný debil. Napr. niekoľkokrát spomínaný "Charlie". Koľko divákov asi vie, že je to práve ten Charlie Manson?? Pred zhliadnutím odporúčam prečítať aspoň pár viet o Mansonovej "rodine", jednoznačne budete o dosť viac v obraze. Skúste si odmyslieť super duo DiCaprio-Pitt, nahradiť ich niekým menej sympatickým. O čom by ten film bol? O holej riti... Film 60-70%?, popravde ani neviem ako to ohodnotiť. DiCaprio a Pitt 100%.(24.11.2019)

  • Wacoslav1
    ***

    Tarantino už se tak nějak vesměs opakuje. Člověk sice tak nějak ví co od něj má očekávat a i tentokrát si vybral lehce provokativní téma a nabízí svůj pohled na holý úd v andělském městě šedesátých let. Všechno, ale jde až moc v zajetých kolejích a tentokrát mi tu chybí nějaký pořádný highlight takže jenom za 3*55%(26.11.2019)

  • liborek_
    ****

    Ideální film pro pamětníky & fajnšmekry pro nějž do jisté (!) míry platí to, co kdysi Jaromír Blažejovský napsal o filmech Umělec, Holy Motors nebo Hugo a jeho bratři, tedy že jde o dojímání se nad zašlou slávou média zvaného klasická kinematografie... A ještě víc je tento film prubířským kamenem tarantinovského fanouškovství, protože na jeho přijetí/nepřijetí se celkem dobře ukazuje, nakolik mají diváci Tarantinovy filmy rádi pro jejich rafinovanou strukturu, vtipné detaily, práci s postavami, práci s pop-kulturními odkazy apod.... a nakolik kvůli povrchnějším aspektům jako jsou estetizace násilí či humorné "hlášky". Protože v tomto případě budou milovníci povrchních slupek zřejmě velmi zklamáni. Ale jestli Tarantino v něčem tímto filmem dosáhl svého dosavadního maxima, pak v rekonstrukci dobové atmosféry, hrátkami se symbolikou, v budování napětí a práci s divákovým očekáváním. Nicméně vzhledem k tomu, že film je situován do konkrétní doby a je rámován konkrétními historickými událostmi, je zřejmé, že požitek filmu je do značné míry závislý na divácké zkušenosti a také znalosti dobových kontextů (Pozn.: I když z diskuzí s přáteli a kolegy jsem poznal, že film pozitivně vnímají i ti, kdo v životě neslyšeli - a to opravdu nekecám - o Charlesu Mansonovi, Sharon Tate, Romanu Polanskem atd. Jejich čtení filmu je prostě jiné, zaměřují se na jiné vrstvy vyprávění). A od věci není rozhodně ani divácká pozornost: Je např. celkem užitečné vnímat rozdíl mezi současností děje a vzpomínkami postav (viz např. scéna s Bruce Leem) což umožňuje lépe interpretovat psychologii hlavních postav i další vrstvu dobového kontextu. Tenkrát v Hollywoodu je Tarantinův nejkomplexnější film, jenž ale maximálně těží z minulosti a současných témat se dotýká pouze v náznacích, které navíc budou pro značnou část diváků neviditelné (viz např. téma rasismu v adoraci Walta Disneye ze strany nevinné dívenky a v zamlčení motivů Mansonovy sekty). No a moc dobře se na to všechno kouká...(20.8.2019)

  • CrypzzXD
    ***

    Tarantinovu tvorbu nijak neobdivuji, spíše naopak, ale líbí se mi jeho zápal a jasně zřetelný tvůrčí rukopis. Takto bych pro začátek shrnul můj vztah ke Quentinově produkci, která mě po dlouhá léta nechávala zcela chladným. To však o Once Upon a Time... in Hollywood říct nemohu, ale zároveň to s tímto dítkem není tak jednoduché, jak by se zprvu mohlo zdát. Když pomineme herecký koncert Brada Pitta, pohádkové reálie retroHollywoodu a typicky tarantinovské famózní finále, zbyde nám jen v jistých momentech útrpně dlouhá a prázdná onanie tvůrčího ega nad šedesátkovým filmovým průmyslem, která se sice může pyšnit vskutku brilantní filmařinou, ale při absenci motivací mnoha důležitých postav (Manson Family) a vlastně čehokoli, co by se dalo považovat za děj, to v podstatě vyznívá absolutně do ztracena. Přejdeme-li realitu, je mi někdo schopný vysvětlit, jaké opodstatnění v ději má Sharon? Dívá se na to skutečně hezky, ale to je tak všechno… Je tedy jen na vás, jestli vám to stačí nebo pro jistotu raději sáhnete po divácky přijatelnější produkci. Již několikrát jsem měl chuť překliknout na lepší tři hvězdy, ale při vzpomínce na již zmíněné geniální finále (plamenomet!!!), které se zapíše do historie zlatých filmových okamžiků (stejně jako legendární ušní amputace z jistých Gaunerů), si říkám, že to tomu magorovi z videopůjčovny pro tentokrát odpustím. Slabších 7/10 Edit: Při druhé projekci je to nepřekvapivě o poznání větší nuda. [8.12.2019] 6/10(14.9.2019)

  • LiVentura
    **

    Mně se příběh nelíbil, ničím neozvlastnuje.. Snad akorát poklona Tarantinovi před finální bitkou, kterou Romanovi P. vzdal poklonu a vyřešil jednu z nejodpornejsich vražd USA po svém.. 😉(2.12.2019)

1 2 3 4 5 6 14 28 41 54