Nastala chyba při přehrávání videa.
  • mcb
    ***

    Koncepčně odvážná antologická minisérie hned v prvních čtyřech příbězích vzbudí naději slušného pokračovatele Animatrixu, nicméně s přibývajícími "kraťasy" znechutí neochotou být něčím více než trikovými demo-filmy, případně prvoplánovými hříčkami založenými pouze na vizuální stránce a atrakcích v podobě násilí, nahoty a gore mířící zejména pubertální geekovské publikum (což je obdobný přístup, jaký zvolil Tim Miller i v prvním Deadpoolovi). Už na zmíněný Animatrix nebo třeba i nedávné Blomkampovy web-filmy se Love, Death + Robots rozhodně nechytá, protože scénář zde mnohdy slouží pouze pro rozvíjení určitého vizuálního nápadu, chybí mu jakýkoliv vývoj a často končí bez pointy. Jako určitý typ platformy pro začínající animátory jistě v pořádku, ale jako plnohodnotný antologický seriál rozhodně nedostačující.(16.3.2019)

  • Trevor
    ***

    Medzi jednotlivými epizódami sa nájdu aj také, ktoré by si zaslúžili spracovanie v podobe celovečerného filmu prípadne vlastného seriálu (minimálne Secret war a The Witness) rovnako ako sotva priemerné časti, avšak celkový dojem ktorý sa týmto krátkometrážnym príbehom podarilo zanechať bol dobrý a tento tip, ktorý sme dostali stál zato. Podobne ako tretia séria Stranger Things pozreté za jedeň deň.(11.7.2019)

  • campix
    ***

    Kompilace kratších animovaných útvarů, které spolu nijak nesouvisí a podílelo se na nich hned několik různých tvůrců. Originalitě se zde meze nekladou. Drtivá většina kraťasů je minimálně hodně zajimavá a nejdou se i kousky, které člověka chytnou. A tím, že se jedná o 18 epizod, tak si každý najde to svoje. Jako celek to ale až zas tolik nefunguje.(31.3.2020)

  • Laxik
    ****

    Něco je dobré, něco je super, něco je spíš průměr. Na vyloženě špatný kousek jsem asi nenarazil, i když je pravda, že tak polovinu do týdne zapomenu. Většina filmů měla i přes všechny kvality slabý konec (pointu), pak tu ale byly takové, které mě moc nebraly, ale právě závěr je zachránil. Nejlepší film je podle mého Helping hand, která je sice taková jednodušší, ale zato v sobě má syrové emoce. Nejambicióznější a nejzapamatovatelnější byla (pro mě překvapivě všeobecně vychvalovaná) filozofický Zima Blue, která ale měla své mouchy. Vítězní tvůrci pak jsou Víctor Maldonado a Alfredo Torres, jejichž čistě komediální kousky When The Yogurt Took Over, Alternate Histories a zejména Three Robots jsem si všechny nadmíru užil... no a kdybych měl jako správný Schediaphili ještě vybrat nejvíc sexy díl (a že je hlavně v první půlce z čeho vybírat), asi bych zůstal u buď první Sonnie's Edge, která měla šmrnc, nebo u The Witness, což je zase prvoplánově pudová prasárna. Soráč, Aquilo.(19.3.2019)

  • Ondra16
    ****

    Úžasná ukázka toho, jak daleko jsou dnešní animační a audiovizuální možnosti, že s dostatečným rozpočtem můžete vytvořit doopravdy cokoliv si umanete. V některých epizodách bylo těžké rozeznat, jestli jde o animaci nebo opravdový herecký výkon. Možná by ale určité omezení celému projektu pomohlo, protože často pak jde vyloženě o audiovizuální onanii na úkor obsahu.(7.4.2019)

  • - Předlohou první epizody je stejnojmenná povídka od Petera F. Hamiltona z knihy „Druhá šance v ráji“. (FikusW)

  • - Zbraně, které použivají vojáci, jsou samopaly PPŠ-41, odstřelovací pušky Mosin-Nagant a SVT-40, kulomet DT-28 a revolver Nagant. (K98)

  • - Autorem předloh pro epizody Beyond the Aquila Rift (2019 a Zima Blue (2019) je Alastair Reynolds, známý space operou „Odhalený vesmír“ („Revelation Space“), ani jedna z povídek však z tohoto univerza nepochází. Jedná se o první filmové adaptace jeho díla. (FikusW)