Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Účastník ilegálních pouličních závodů Sean Boswell se po problémech s policií snaží začít nový život na opačném konci světa. Žádná auta, žádné závodění, je to jeho poslední šance. Ale ani v rozblikaném Tokiu se nechová jako vzorný student střední školy, i když to po něm jeho otec vyžaduje. Pronikne do světa drifterů, vyznavačů speciální automobilové disciplíny, kterou charakterizuje kouř z pálících se pneumatik. A problémy, jaké měl doma, jsou zpátky a bohužel několikanásobně větší. Cena za prohru v souboji s tokijským šampiónem v driftu, který má navíc vazby na japonskou mafii, je příliš vysoká. A podtrhuje ji fakt, že se Sean zakoukal do jeho přítelkyně. V tokijských ulicích bude brzy pořádně horko... (TV Nova)

(více)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (735)

sheen 

všechny recenze uživatele

Změna prostředí a změna hereckého obsazení? Proč ne, teda hlavně ta změna prostředí je parádní, ulice Tokya se mi opravdu líbí, celkově driftování je zábavnější než drag. Hlavní hrdina je docela sympaťák i ta borka ujde, nepostrádá to ten šmrnc z předešlých dílů jen je to "jiné". Opět rychlá kola, adrenalin a asijské kočenky. ()

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Trojka využívá akorát známost předcházejících dílů jinak toho moc společného nemá. Maximálně tak poslední scénu, ve které se vyklube švihák Vin Diesel, což mě příjemně potěšilo. Škoda toho, že drifty jsou tak nudné závody jinak by to rozhodně stálo za povšimnutí. Aspoň, že poslední závod se upíná spíše na závodění než driftování a tak nakonec divák neodejde nespokojen. Celkově je to pro mě příjemné překvapení i přesto, že zde má tak nízké hodnocení. --- Má 500 koňí, výfuk od Borla a stovku udělá za 4,3 sekundy - Hmm zdá se, že sis přečetl příručku ()

Reklama

Dudek 

všechny recenze uživatele

Dříve než se pustím do samotného snímku bych trochu polemizoval s – nejen zdejší – kritikou tohoto snímku. Pokud vezmeme v potaz všechny díly série a budeme hodnocení jeho kvality stupňovat jen a pouze na základě samotných dílů, pak je nutné všímat se zejména přístupu k látce v každém filmu. Vážení, tohle je třetí díl série Rychle a zběsile, opravdu vidíte nějaký smysl v porovnávání příběhů, scénářů nebo podobných věcí? Já tedy ne! Tady totiž jde o úplně něco jiného. Mám pocit, že většina kritiků, ať jich zdejších „vyšších“ uživatel nebo recenzentů v odborných periodikách, se snaží tenhle snímek shodit jen na základě podivných úvah o neexistující psychologické rovině, plytkosti příběhu, či nesoustředěnosti na vývoj charakterů a vztahů mezí hrdiny. Sakra, lidi, vždyť tohle přeci není žádný „intoušký“ film pro pseudointelektuály, ale jeho naprostý protipól. Není pak hloupé vytýkat naprosto zbytečné věci, o které v tomhle nejde? Vždyť Rychle a zběsile: Tokijská jízda je adresována „obyčejným“ diváků, kteří se chtějí jen zabavit, těm které nezajímá vybroušená psychologická rovina a ani úchvatná pointa, tady jde jen o jedno: Zabavit diváka a nabídnout mu jednoduchou zábavu! A to se tomuto snímku rozhodně povedlo. Hrdinové hláškují, jednotlivé postavy se „stírají“, jsou tam pěkná auta – rychlá a řádně upravená -, svalnatí chlapi, pěkné holky a hlavně rychlá jízda plná adrenalinu, to ostatní zde jde do pozadí, příběh se odehrává někde „mimo“, je nepodstatný, ale přesto si s ním Justin Lin velmi dobře poradil. Je třeba vyzdvihnout jisté věci, třeba že věci, jejichž funkčnost není až tak nutná, jsou zde dobře odvedenou prací, herci hrají, hudba v záběru sedí a děj je dynamický, rychle ubíhá a nenudí. Rozhodně nechci psát, že je Justin Lin skvělý režisér, lhal bych, ale jako klipař, který si někde nakrade pár nápadů pracuje velmi dobře. To právě díky němu je Tokijská jízda tak povedeným filmem. Skvělá je tu jak vizuální stránka, tedy nádherné město, cool hrátky s obrazem, skvěle nasnímané záběry závodů, tak i „přidané“ okecávací pasáže. ()

D.Moore 

všechny recenze uživatele

Obě hvězdičky patří oběma akčním scénám, tedy městské honičce a závěrečnému závodu, kvůli kterým mi stálo za to sledovat toho nesmírně nesympatického člověka v hlavní roli a jeho tupý příběh o ničem. Justin Lin je dobrý režisér, ale pokud nemá scénář, který za něco stojí, a dobré herce (viz Star Trek: Do neznáma), víc než tohle zřejmě dokázat nemůže. Vin Diesel v asi desetivteřinové roli ukázal, že nemusí být nutně oscarový herec, aby byl bez mrknutí oka zajímavější než všechny postavy Tokijské jízdy dohromady - stačí mu k tomu prostě charisma. ()

DaliX 

všechny recenze uživatele

Veru, už som si na Paula Walkera zvykol a Tokyo Drift mi príde ako niečo úplne iné, čo zo sériou Fast and Furious nemá pomaly nič spoločné. Aj keď je to stále dobrá zábava ( a to mi môžete veriť, že si na nadupané "káry" veľmi nepotrpím). Hodnotenie je v rámci zábavy lebo automobilové naháňačky sú nakrútené naozaj skvelo. ()

Galerie (73)

Zajímavosti (41)

  • Třetí díl závodnické série zaostal za svými předchůdci už během prvního víkendu promítání (14. – 16. 6. 2006), protože v kinech USA vyjezdil jen 23,9 milionů amerických dolarů. Jednička přitom debutovala se 40 miliony a dvojka jich dokonce nasbírala během prvních třech dnů téměř 50. Tokijská jízda vydělala jen něco nad 63 milionů, což je přibližně polovina sumy každého z předcházejících filmů. (imro)
  • Sean Boswell (Lucas Black) řídí ve filmu postupně vozy Chevrolet Monte Carlo z roku 1971, Ford Mustang Fastback z roku 1967, Mitsubishi Lancer Evolution IX GSR z roku 2006, Nissan Silvia S-15 z roku 2001 a také Nissan Silvia S-15 Spec-R. Dále jsou vidět ve filmu vozy jako Dodge Viper SRT-10 z roku 2003 (Clay - Zachery Ty Bryan), Honda NSX NA1 (1991), Mazda RX-7 Veilside FD (Han - Sung Kang), Mazda RX-7 Type RS FD z roku 2000 (Takashi - Brian Tee), Mercedes-Benz S-Klasse W140 (Deckard Shaw - Jason Statham), Nissan Fairlady Z Z33, model 2002 a 2003 (Takashi, Morimoto - Leonardo Nam), Nissan Silvia S13, Nissan Skyline GT-R R33, Plymouth Road Runner z roku 1970 (Dominic - Vin Diesel), Toyota Chaser JZX100 z roku 1996 (Morimoto), Volkswagen Touran Typ 1T z roku 2005 (Twinkie - Shad Moss) a Mazda RX-8 FE3S (Neela - Nathalie Kelley). (ajaxx)
  • VeilSide RX-7, které řídí Han (Sung Kang), bylo speciálním autem, které vyhrálo ocenění „Best of Show 2005“ na autosalonu v Tokiu. Jeho cena činí 150 000 amerických dolarů, z čehož jen interiér stojí 20 000 dolarů. Universal ho dostal za 50 000 dolarů a předělal kompletně jak interiér, tak vnější nástřik. (HellFire)

Související novinky

Spin-off Rychle a zběsile má záporáka

Spin-off Rychle a zběsile má záporáka

06.07.2018

Speciální agent Luke Hobbs (Dwayne Johnson) a Deckard Shaw (Jason Statham) ze série Rychle a zběsile se již příští rok objeví ve vlastním spin-offu oficiálně nazvaném Hobbs and Shaw. Chystaný akčňák… (více)

Singerovy fazole, Highlander pro dorostence

Singerovy fazole, Highlander pro dorostence

24.09.2009

Dvakrát fantasy, pokaždé jinak. A podle jmen režisérů i v různorodé kvalitě. Bryan Singer v poslední době zvažoval několik zajímavých projektů, nakonec ale podepsal smlouvu na fantasy Jack the Giant… (více)

Budoucnost bude průměrná

Budoucnost bude průměrná

21.03.2008

Brett Ratner a Len Wiseman jsou jako bráchové. Oba rutinéři, kteří se vyšvihli na výsluní díky úspěšným, ale nikterak zázračným akčním sériím (Křižovatka smrti a Underworld), pak dostali šanci… (více)

Vydatné herecké posily...

Vydatné herecké posily...

05.10.2007

...dostalo hned několik filmových projektů, o nichž už ČSFD obšírněji informovala. Začněme hrdinskou fantasy na motivy příběhů Conanova otce Roberta E. Howarda Solomon Kane, kterou britský režisér… (více)

Reklama

Reklama