poster

Světová invaze

  • USA

    Battle Los Angeles

  • USA

    World Invasion: Battle Los Angeles

  • USA

    World Invasion: Battle LA

  • Slovensko

    Svetová invázia

Akční / Sci-Fi

USA, 2011, 116 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Shit
    ****

    Přišlo mi to jako takovej mix Dne nezávislosti (útok mimozemšťanů) a District 9 (celej ten styl točení, akce i velice dobře vypadající triky), což mě celkem potěšilo, i když ruční kamera, která všechno zabírala dost zblízka a někdy chaoticky, nebyla vždy nejšťastnější, ale celkově je to správná vojenská řežba s emzákama, kde se demoluje a střílí jak kdyby hlavní postava nebyl obvykle ne zrovna moc akční Eckhart, ale sám Arnold Schwzenegger z Komanda, nicméně celýmu filmu podle mě trošku chybí nějaká jiskra, která by to nadzvedla, ale i tak, po tom, co tomu v úvodu zdejší uživatelé nepěkně nařezali, to dopadlo dobře.(3.4.2011)

  • Skejpr
    ***

    Krajně nevyrovnaná záležitost, která si půjčuje ze všeho možného (od Black Hawk Down přes Válku světů a District 9 až po Green Zone), přičemž ale povětšinou jen recykluje slabší aspekty těchto svých vzorů. Pvní část filmů je naprosto super, v momentě, kdy se na plátně objeví provařená držka Michelle Rodriguez to ale všechno klesne o jednu úroveň níž... Naprosto epické a opulentní momenty jsou střídány jinými, naprosto nezvládnutými, nechtěně směšnými, nefunkčními a mizerně provedenými. Neutuchající akce je sice super a daří se držet napětí, je ale ničena silně proměnlivými triky (jejichž úroveň kolísá od solidních až po vyloženě mizerné) a scénář, byť z větší části omezen na vojenské pokřikování, dokáže zcela nečekaně kouzlit tak šílená WTF, že je to skutečně pouze a jedině k pláči smíchy (a nemám teď na mysli patos, který k tomu vojenskému prostředí tak nějak patří a vadí mi, stejně jako anonymní a nepřehledná akce, výrazně méně, než u filmů s větším důrazem na civilní postavy). Jediným neoddiskutovatelným kladem je tak Aaron Eckhart, Liebesman ale není dostatečně dobrý režisér, aby dokázal ustát z totální prdele vytažený scénář Christophera Bertoliniho. A scénář v tomto případě skutečně pohřbil celý film tak, jako Los Angeles pohřbily hromady suti.(10.3.2011)

  • verbal
    *

    Jsem rád, že se to tentokrát obešlo bez patosu! Vždyť traumatizovaný mariňácký serža, co si dal srdcervoucí slib, že už v životě neztratí jediného černouška, o portorikánských vlastencích ani nemluvě, který v křížové palbě stihne v odlétajícím vrtulníku obejmout všechny zachráněné děti, pomazlit se s raněnými a pronést patnáctiminutový motivační proslov o amerických hodnotách, které je nutno ubránit, působí nesmírně civilně a úplně jako přirození. Pardon, chtěl jsem říct úplně přirozeně. Tam, kde nestačí duchaplné dialogy, přichází na řadu akce a efekty! Ty byly jistě velkolepé a vynikající, jen je trochu škoda, že Láskomuž najal kameramana s parkinsonem. Ale já se na něj nezlobím! Postiženým je třeba dát příležitost! Navíc jsem zjistil, že když se naladím na jeho třesovou frekvenci a kmitám hlavou ve stejném rytmu, odnesu si z kina nezapomenutelný zážitek. Za krkem mě bolí jen trochu a to rozostřené vidění se prý časem taky spraví. Zoufale tedy klekám do prachu před Cinestarem, pláču nad nevhodně investovaným oranžovým Komenským, a přes mé, litrovým produktem americké provenience přeslazené, rty vychází jediná, zbožná prosba: "Rollande, vrať se!!!"(15.3.2011)

  • Cervenak
    ***

    Keď už musíš sfilmovať ten idiotský scenár so všetkými vojenskými klišé a lavínami pátosu, vedľa ktorých bledne aj ID4, navyše je to PG-13, takže to nemôžeš osoliť fuckovaním a brutalitou, no... tak nech je to aspoň hlučné, rýchle a intenzívne. Relatívne spokojných 6/10 (dostal som presne to, čo som čakal), ale druhýkrát už by som to ani zaboha nepozeral.(10.3.2011)

  • Madison
    ***

    Svetovú inváziu rozhodne nepovažujem za zanedbateľný alebo odfláknutý film. Dokonca sa odvážim tvrdiť, že dokumentaristickým štýlom a vážnym pojatím sa snažil priblížiť filmom "The Hurt Locker" alebo "Čierny jastrab zostrelený" s tým rozdielom, že pyrotechnici a Somálsko sú nahradení mimozemšťanmi. Problém je, že na betónovú, nonstop strielaciu akciu sa dá pozerať hodinu, ale po čase začne byť nepríťažlivý vizuál rozbitého mesta monotónny. Akcia Michaela Baya je dokonalá z toho dôvodu, že je obrazovo podmanivá, romantická, farebná a aj vizuálne efekty sú v jeho podaní omnoho elegantnejšie. Svetová invázia nevystrčí päty zo zaprášených ulíc, nemá v podstate príbeh a emzáci sú škaredí - aspoň mohli svojím výzorom skopírovať Vojnu svetov. Určite o triedu lepšie sci-fi než Skyline, ale na komerčnú hollywoodsku elitu to určite nemá. Pre mňa, čoby milovníčku sci-fi, mierne sklamanie.(10.8.2011)

  • - Na potenciálním úspěchu sci-fi podívané se již tradičně přiživilo také studio Asylum. V čase premiéry svého dražšího konkurenta vyslalo do světa DVD s vlastním snímkem Battle of Los Angeles, který se nepřekvapivě inspiroval stejnou událostí z roku 1942. (movieband)

  • - Režisér opísal mimozemšťanov ako genocídnych nacistov, ktorí sa na nás pozerajú ako sa my pozeráme na mravce. Taktiež si dal záležať na tom, aby pracovali ako skutočná armáda, ktorá má svojich veliteľov, pešiakov, medikov, a ktorá využíva rôzne útočné a krycie taktiky. (Greenpeacak)

  • - V jedné scéně jde Aaron Eckhart s pistolí v ruce, v následující teprve zahazuje samopal a vytahuje pistoli. (Beckett51)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace