Komentáře uživatelů k filmu (1 342)

  • Enšpígl
    ***

    Tak tohle bylo dlouhý jak cesta do Mukačeva a zpátky. Sam Mendes umí pracovat z obrazem to ano, ale pokud jde o jednotlivý scény zapoměl zřejmě na kouzelné slovíčko "stop" a tak Spectre působí zbytečně natahovaně. Osobnost hlavního padoucha, ale bohužel i bond girl je na úrovni papírovýho kelímku. Obě postavy jsou scénaristiky naprosto odfláklé, navíc Waltzova herecké invence je jen trapná kopie z Djanga a Panchartů. Závěrečné finále nám už předved Usain Bolt na atletickým mistroství ve Vítkovicích, takže tady se nadšení taky zrovna nekoná. Profesionálně natočená rutina ze který jsem ještě teď nervozní jak klokan na trampolíně.(10.11.2015)

  • EdaS
    ****

    Bondova únava musela padnout i na tvůrce. Oproti Skyfallu mě to nezaujalo ani vizuálně (fanda Van Hoytemaových "vyblitých" barev asi fakt nejsem). P.S. prosinec 2017 Napodruhé mě to chytlo podstatně víc.(6.12.2015)

  • EvilPhoEniX
    ****

    Je pravdou, že v letošním roce Bondovek paradoxně hlavní bondovka nekončí na prvním ani na druhém místě, ale třetí místo si slušně obhajuje. Možná až zbytečný hate kolem Spectre se točí. Já se upřímně bavil 2x více než u Skyfall. Možná Spectre nemá dostatečně vymyšlený scénař s inteligentními dialogy jako Skyfall, ale alespoň není zbytečně překombinovaný a zmatený, akční scény snad poprvé v Bondovce přehledné a velkolepé ( Při celé úvodní scéně v Mexiku se šíleně vygradovanou scénou s vrtulníkem a jedním z nejlepších soubojů z Hollywoodu, kde Bautista s Craigem zbořil téměř půl vlaku jsem nedýchal a měl jsem nutkavou potřebu přes celé kino zařvat P*čo. Krom toho je zde i nablýskaná, sice opatrná,ale přesto svižná auto naháněčka krásným Římem, naháněčka s letadlem v Alpách, pár krátkých likvidací a závěrečné Finále. Nemohu tedy říct, že by akce bylo málo, pokud akce zrovna nebyla, tak Bond poprvé v historii hláškoval( a výtečně!) anebo nás bavil svým úsměvem Waltz, který sice mohl podat výraznější výkon, přesto jej jako herce velmi uznávám. Plus za opět vynikající soundtrack vítěze X Factoru Sama Smitha, který k Adele vskutku nemá daleko. Výsledný dojem pozitivní a klidně bych si dal Spectre znova. 80%(7.11.2015)

  • Arx
    *****

    I kdyby to bylo o hodinu delší, tak je to pořád super. Klasická bondovka se vším všudy. Tři hvězdičky dávejte komediím s Adamem Sandlerem, tohle si zaslouží víc. 90%(10.11.2015)

  • H34D
    ***

    Nádherná vizuální stránka, perfektní práce s kamerou i světlem značí profi přístup a velký rozpočet, ovšem co se týče zápletky ocitáme se daleko, daleko za Skyfall. Samotnému záporákovi charisma určitě nechybí, jenže jeho plány a motivace jsou jaksi vycucané z prstu, dějové zvraty jsou kostrbaté. Zmiňovaný Skyfall a Casino Royale byly mnohem promyšlenější, tady se spíchnul scénář jen proto, že bylo třeba natočit další bondovku... 7/10(16.1.2016)

  • Jara.Cimrman.jr
    ****

    "Jste drak tančící v hurikánu, pane Bonde." Tak to mi ještě nikdo neřekl a já bych to přitom tak rád slyšel. No nic. Protřepaný a nemíchaný agent, s povolením v případě nutné potřeby chodit na 00, se nám zase vrátil a mně jeho návrat připadal zábavný. Zejména Bondovy seskoky a pády byly tentokrát hodně vtipné, flegmatické likvidování aut nemělo chybu, jejich honění taky docela ušlo a krytí od Q bylo prostě vynikající. Trošku slabší to bylo pouze s bondgirl, která mne ani jednou nedonutila zabrousit pravačkou do boxerek a takovou zákeřnost jsem od bondovky skutečně neočekával.(21.6.2016)

  • Djoker
    ****

    Návrat legendární zločinecké organizace na scénu mi vlastně kazí jen dvě věci. Totálně přestřelená stopáž a doslova nejteplejší titulní píseň, kterou agent 007 dostal. Všemocný Blofeld je jako záporák vždycky držák a málo vyzývavá Bond girl zase příjemnou změnou.(19.5.2019)

  • ORIN
    ****

    Mendes to ve Spectre zkouší úplně jinak. Bondovské trademarky a vzorce tu vypadají spíš jako "to do list", kde si režisér jen odškrtává jednotlivé položky a dále ho "nezajímají". Můžeme se například jen domnívat, jak spolu jednotlivé lokace souvisí, jaká je mezi nimi kauzální návaznost v rámci vyprávění, atd., aniž bychom si mysleli, že jich je tam tolik jen, protože je to prostě bondovka, ke které to patří. Ony jsou craigovské bondovky sice docela specifické v tom, že na sebe navazují a souvisí spolu, takže se tvůrci mohou zaměřit na vývoj hlavní postavy a další věci. Nejrůznějších obměn a ozvláštnění je ve Spectre ale už přeci jenom moc.(6.12.2015)

  • Segrestor
    ****

    Tak nám to po čtvrté protřepali a místo elegantního nápoje naservírovali pěkný goulasch. Bond se bincá od rohu k rohu, máte z toho pocit, že si tvůrci jen plní povinnost dát poctu všem předchozím Bondovkám a potěšit akorát skalní fanoušky. Na diváky čekající další strhují nářez prostě tentokrát serou. Občas to i trikově působí jako tehdy s Connerym. A padouch Waltz je samozřejmě největším zklamáním. Strach z něj šel asi jako z babičinýho švestkovýho koláče. Prý největší padouch na světě. No, ha ha ha. To i ten Waltzův řádový nácek v Hanebných panchartech budil větší respekt. Směšné, opravdu. Dobře, je to jedna velká pocta a i já byl vlastně velmi potěšen, ale celkový dojem ze samostatného filmu není zrovna nejlepší. To už se mi víc líbilo Quantum of Poluce.(14.11.2015)

  • choze
    ***

    Bylo by to slabé i jako řadová bondovka, která nechce být vyvrcholením craigovské série propojujícím všechny filmy s ním. To propojení mi přišlo značně vychtěné a povrchní a návrátivší se klasický bondovský záporák (vyhazující do povětří domy, které už jednou do povětří vyhozené byly) a mající k Bondovi opět velmi vychtěnou osobní vazbu nezaujal, stejně jako akční scény. A Monica Belluci stráví ve filmu jen pět minut. SPECTRE si může podat ruce s QUANTUM OF SOLACE.(9.12.2015)

  • Dellamorte

    Daniel to má v hlavě poslední dobu umravnený, a nehanbím sa priznať, že z 007čiek má mnou vyžadujúci sexfeel. Mendes neklame a neurobil to ani tu. Ok boomber na sobotní párty. Royal párty ale nee .(4.3.2016)

  • xxmartinxx
    ****

    Bond uvězněný ve světě Jamese Bonda. Existuje možnost volby? Neexistuje, pravidla toho, co se musí stát, jsou moc pevná. Dotaženost a komplexnost zacykleného Skyfallu se neopakuje, pokud byl přirovnáván k druhému Nolanovu Batmanovi, Spectre je trojka - film natolik zatížený sám sebou, že se skoro rozpadá před očima. Ale je to rozpad poměrně fascinující a hodně pěkný na pohled. Možná ještě přesnější je přirovnání k Nebeské bráně, kdy režisér vymlký kontrole realizuje ambice zároveň značné, ale z jiného úhlu jakoby banální... Mám rád podobné fetiše.(3.11.2015)

  • Morien
    odpad!

    Další babylonské zmatení žánrů, ó bóže. Mexiko bylo docela svůdné a navnazující, ale to, co přišlo potom, jako by byl úplně jiný film od o několik tříd horšího štábu. Včetně písňo-titulkové sekvence, z jejíž nevkusnosti mi bylo vysloveně trapně. Ale předně: Jestli ještě jednou uvidím film se starými špiony, který je o tom, že jsou staří a někdo jim vyčítá, že jsou staří a zbyteční, a oni jdou a dokážou, že nejsou, tak už něco vážně rozkopu. Další věc: Kdo to psal? Kdo to stříhal? Tempo je velmi antiklimaktické a dramatický oblouk neexistující. Když pominu fakt, že to, o co tam má jít, je strašně prázdné, recyklované a nepřekvapivé, tak je tam taková spousta balastu, který není ani sexy, ani efektní, ani efektivní, nic. Kdo potřebuje vidět dvacet vteřin chůze nějakou chodbou, než se někam dojde, kde se zase nic nestane? Já ne. Kdo potřebuje vidět honičku, ve které se ani nijak zvlášť nenahánějí, jenom prostě dělají smyky v prázdném Římě? Závěrečná "bitka" mezi C a M je tak zoufale amatérská, že mě ani nenapadají vhodně urážlivá přirovnání. Jakékoliv napojení mezi Craigem a Léou je za A. papírově chtěné (a fyzicky nepřítomné) a za B. vnitřně logicky nefunkční. Všechny ženské postavy jsou tak ploché a nelogické, že se mi ani nechce uvěřit, že si na ten film víc nestěžují feministky na Tumblr. Christoph Waltz je pro mě osobně jedním z nejpřeceňovanějších mužů Hollywoodu a tímhle Blofeldem mi to jenom dál potvrzuje. Koho to zajímá, že si hrál zamlada s Bondem na písečku, charismatického adversária přece nelze vytvořit pomocí tří nezáživných monologických scén a prohlášení, že vlastně může za všechno, co se dělo v minulých filmech, aniž by tyto doopravdy působily tak provázaně a promyšleně. Další šustění papírem, až mi z toho v uších zvoní. Ale největší tragédii vidím prostě v tom, jak se tvůrci snaží s vlastní domnělou archaičností bojovat zoufalým zmoderňováním a zrealističťováním všech věcí, na kterých vlastně nezáleží, ale strukturálně zůstávají u padesát let starých vyprávěcích struktur, které po takovém žánrovém obratu působí jako pěst na oko. V nerealistickém, nadsazeném špion-žánru let šedesátých může fungovat, že přiznaný agent dobrovolně přijede za hlavním záporákem, nechá se ubytovat u něj doma, obleče se do jeho šatů, napije se jeho chlastu a konverzuje o jeho soškách nebo meteoritech, kterými si řečený záporák rozhodl dané sídlo vyzdobit, a teprve potom si oba pokusí nafackovat raketama, ale v tomhle "ultrarealistickém" pojetí to působí směšně a neuměle. Produkce se systematicky zbavuje všeho, co bylo na Bondovi osobité, nenahrazuje to ničím nově rozpoznatelným a ani ten moderní kabátek neumí udělat tak kvalitně jako konkurenční špionské frančízy. A ještě mám potřebu na závěr zdůraznit, že Skyfall se mi líbil, v porovnáním s tímhle vlastně docela dost líbil.(20.4.2016)

  • Gilmour93
    ****

    Vodkou a martini nasáklý papírový drak si zatančil v oku hurikánu, prolétl se ruinami i vznešenými nádvořími své bohaté minulosti, projevil nadhled ryze mooreovský a ačkoliv Aston Martin letěl do Tibery a Walther PPK do Temže, staromilským způsobem se vrátil ke své triviální podstatě. Když i reálný svět patří mocichtivým hlavonožcům a jejím chapadlům jako je pan Moriarty (vlastně C), není nic lepšího, než se upnout k iluzornímu světu, kde Bůh chránící své královny chodí zásadně ve smokingu.. Scházela mi Campbellem nastolená linie osudovosti (jediný „touching“ odchod byla Blofeldova číča a to ještě nevíme jistě) i Deakinsova ikonická vizualizace; stále stejně tančeným rakouským valčíkem naopak začínám být trochu přesycen. Zatímco sebevědomý Skyfall vyrostl až k nebi, Spectre se vrátil ke kořenům. Pořád se však dívám na jeden a tentýž strom, jehož každý další letokruh je přiblížením k věčnosti..(9.11.2015)

  • TeeAge
    ***

    Spectre je bondovka, ktorá sa tvári ako prepojovací diel predchádzajúcich dielov s Craigom, ale v skutočnosti nepamätá už ani na udalosti zo Skyfallu. Tam bolo naznačené, že 007 už starne, mieri so zbraňou horšie, a v súbojoch päsť na päsť volí rozum nad fyzickou silou. V Spectre je ale zrazu všetko po staru, Craig ako keby omladol a odstreluje s MP5-kou zloduchov na jeden výstrel na dialku 300 metrov, a mláti sa so svalomozgami od začiatku do konca. Aby nevzniklo nedorozumenie: Veľmi dobre sa na to pozeralo, ale film, ktorý chce vsugerovať, že to všetko spolu súviselo, byl mal dbať na celkový vývoj Craigovho pôsobenia v programe 00, a nie len na vyvesenie fotiek predošlých záporných postáv vedľa seba. Ako choreografie bitiek, tak aj auto naháňačky sú skvelé, nový Aston a Omegy sú epické, ale scenáristicky je to len pošrubovaná beznádej, ktorá chcela vytvoriť niečo nadrozmerné... Keby sa to uberalo skôr cestou Skyfall v znamení minimalistickosti a presnosti (dokonca by som riskol povedať v duchu realistickosti), tak by som bol spokojnejší, pretože dielom ako Casino Royal alebo Skyfall, Spectre týmto uhladeným spôsobom nesiaha ani po kotník. Dnes sa kinematografia uberá skôr smerom k naturalismu, a mňa to neskutočne baví. Už minuloročné predávanie Oscarov naznačilo, že je to tá správna cesta, a tento rok sa to len potvrdí. A to je dôvod, prečo Mendesov nový Bond nemá šancu zabodovať. Samozrejme lepší priemer. Ale s tým záporákom to scenárista jednoducho nemohol myslieť vážne, chudák Waltz nemal čo hrať... :( 70%(18.1.2016)

  • Traffic
    *****

    Totální de(kon)strukce bondovského univerza. Aneb ve světě bez jistot zbývají akorát vyprázdněné rekvizity. Záměrně drhnoucí film, který pro mě spolu s Hackerem představuje nejzajímavější letošní experiment v rámci mainstreamové kinematografie.(5.11.2015)

  • StarsFan
    ***

    Je smůla, když je ultimátní záporák bondovské série jednou z nejméně charismatických postav od Casina Royale. A je celkem zázrak, když se něčeho takového podaří scénáristům i navzdory tomu, že ho hraje Christoph Waltz.(18.1.2016)

  • Le_Chuck
    **

    Bond kruto potrebuje reštart. Na režisérskej stoličke jednoznačne, lebo to čo Mendes vyvádza je na facku (karta nešla ani Hoytemu). Šeď, šeď, rutina, stádo kecov, záporák čajový a memorable moments=0. Skyfall je oproti tomu úplná pecka. Tam aspoň tú emo vatu vypĺňal špičkový vizuál. 50%(23.1.2016)

  • 3DD!3
    ***

    Asi nejslabší Craigův Bond... Především nedává smysl a ano je skvělé, že obsahuje tolik "pomrknutí" na starší bondovky, utajené indície a skryté významy, ale... nedává smysl a neodpovídá na otázky, které si divák během toho drahého spektáklu klade. Výborné herecké obsazení je degradováno, nelogickými změnami v chování postav, nedomyšlenými rádoby vtipy ve stylu Moorovského Bonda z let 70-tých, které obstojí ve večerníčku, ale v dramatickém akčním thrilleru se dnes vyjímají nepatřičně (padouch zahlásí "Kurva" než odporoučí vstříc nevyhnutelné smrti) a kazí celkový dojem z jinak fantasticky zrežírované scény. Nevím jestli se scénáristé utrhli z řetězu, nebo Sam Mendez chtěl už od značky pryč, protože už si své odtočil. Nemá to konzistenci, jen pár skvělých momentů nad kterými se nesmí moc přemýšlet. Smrdí z toho peníze.(8.11.2015)

  • Jeremy.jk
    ***

    Nejslabší bondovka a co víc, bohužel i Mendesův film všeobecně. Atmosféra se Skyfallu ani nepřibližuje, Monicy je tu pohříchu málo, angažování Christopha Waltze coby (hlavního!) padoucha absolutně nevyužité a 24 hodin po zhlédnutí si nejsem schopen vybavit ani jednu zajímavou akční scénu. Odešla spolu s "M" z bondovek i veškerá kreativita ? 55%.(9.11.2015)

  • Kaka
    ***

    Už Skyfall byl precizní reflektování naší doby a pocta současnému inteligentnímu vysokorozpočtovému blockbusteru. Neměl ten tah, emoce a vnitřní sílu jako Casino, nebo Quantum, ale je jasné proč. Tam o NĚCO šlo. Však odkazy Vesper jsou patrné velmi silně i v tomto čtvrtém košatění děje, který byl plně zužitkován právě v prvním Bondovi Daniela Craiga. Stal se však komplexním a plnohodnotným filmem, který příběh agenta 007 posunul ve filmovém průmyslu o level dál. Stal se svými výrazovými prostředky uchopitelným masou, nikoliv záležitostí pro fandy. Logicky není moc kam jít dál, aniž by se to nevzalo do rukou úplně jinak. Což se u následovníka Spectre nepodařilo a bohužel to tak ani nebylo zamýšleno. Fandové se budou snažit "najít to tam" celých 150 minut, avšak nenajdou. Těch pár ikonických scén které zahřejí u srdce, nebo oslní svojí instantní sofistikovaností jsou jen kopie z předešlých dílu (většina scén ve vlaku, základna v poušti). Je jasné, že když se dvakrát za sebou natočí totéž, není to totéž.(7.11.2015)

1 2 3 4 5 18 35 51 68