Reklama

Reklama

I tre volti della paura

  • Francie Les Trois visages de la peur (více)
Trailer 1

Obsahy(1)

Tento film je tvořen třemi horrorovými povídkami. První "The Telephone" pojednává o prostitutce, která je terorizována telefonáty ze záhrobí. Druhá "The Wurdalak" je o upírovi (Boris Karloff), který se krmí na svých milovaných. Třetí povídka "The Drop of Water" ukazuje zdravotní sestru, která ukradne prsten mrtvého spiritualisty. Spiritualista však chce prsten zpět a taky si pro něj přijde. (Chatterer)

(více)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (46)

MM_Ramone 

všechny recenze uživatele

Traduje sa, že inšpiráciou pre voľbu názvu kultovej hudobnej britskej skupiny Black Sabbath bol tento film, ktorý natočil taliansky režisér Mario Bava v roku 1963. Originálny názov tohto snímku znie "I tre volti della paura", ale v anglicky hovoriacich krajinách bol distribuovaný pod titulom "Black Sabbath". Muziku formácie Black Sabbath mám rád, takže som bol veľmi zvedavý na film, podľa ktorého sa pomenovali. Jedná sa o poviedkový horrorový snímok, ktorý je zložený z troch epizód. Prvá, úvodná časť "The Telephone" (Il Telefono) je o výhražných telefonátoch. Potom nasleduje gothický vampírsky príbeh "The Wurdulak" (I Wurdulak). Túto trilógiu uzatvára spiritualistická ghost story "The Drop of Water" (La goccia d´acqua). Ja som bol spokojný. Užil som si to. Bolo to veľmi dobré. Bravo maestro Bava. **** ()

oLí 

všechny recenze uživatele

Povídkové horrory mám hodně rád a tenhle byl jeden z těch nejlepších, které jsem viděl, beru li v potaz celek. První povídka nadprůměr, znepokojivé, stísňující, ale žánrově tenhle styl co jde spíš do krimi thrilleru po Italsku úplně nevyhledávám, ale dobrý - 3/5. Druhá povídka masakr, takovou atmosféru jsem u horroru hodně dlouho nezažil - to prostředí, námět, kulisy, mlha, zborcenina hradu, Karloff, prostě úžasný a být to samostatný film roztažený do celovečerní stopáže bez hluchých míst, tak jde do mý TOP 50 - 5/5. Poslední povídka krátká, svižná, úderná a děsivá - 4/5. Díky druhé třetině Black Sabbathu bych sem hrozně rád dal 5*, ale jako celek jsou to "pouze" velmi silný čtyři. 8.5/10 ()

Reklama

Campbell 

všechny recenze uživatele

Parádní povídkový film, má všechno co bych vyžadoval. Atmosféru, dobrý příběh a některý strašidelný pasáže. První povídka Telefon mi přišla jako nejslabší, byla taková obyčejná a přemýšlel jsem že to raději stopnu. Naneštěstí jsem to neudělal a dokoukal jsem to. První povídka je nuda s dobrýma hercema a zajímavou pointou 50%. Druhá povídka a zároven nejlepší je atmosférická pecka o jakýmsi Wurdulakovi. Karloff tady podává naprosto exelentní výkon a atmosféra v tomhle díle je naprosto parádní, navíc ta chatka a ten les dokáží nahnat husinu. A i celej příběh je parádní. Jen škoda že je to občas zbytečně natáhlý. 90%. No a poslední povídka je o prstenu a duchovy. Slabej příběh kterej si to na druhou stranu vynahradil kurevsky strašidelnou mrtvolou, je sice pravda že je tu zbytečné natahování ale ta mrtvola mě celkem děsila. 80% Strašně škoda první povídky, která zkazila dojem chtěl jsem dát 5*, ale bohužel první povídka je slabá. ()

eraserhead666 

všechny recenze uživatele

Italové točí Rusy a Francouze a vznikne z toho žánrová klasika. Oduševnělá, se smyslem pro tajemno a strach. Naneštěstí ale jen lehounce nadprůměrná. Zápletky všech tří povídek jsou veskrze triviální, většinou předvídatelné a nijak originální (asi by se slušelo zdůraznit že dnes, v době vzniku literárních předloh - a možná i filmu samotného - pravděpodobně ne). Přesto dokáží vybudovat zajímavou a potřebnou atmosféru. Potěšilo mě řazení povídek, které je nakonec seřadilo od nejslabší po nejsilnější. První povídka je skoro k pousmání, třeba i proto, že zjistíte, kde asi (možná) brali inspiraci tvůrci Vřískotu. Ale zase tu můžete vidět představitelku Angeliky Michele Mercier. Druhá povídka mě potěšila studiovými kulisami (já tohle miluju), krásnými ženami (ach, Zdenko) a schopností z mála vytřískat poměrně dost (jak málo stačí, aby šel z Karloffa strach). Poslední povídka pak svou zasmrádlou neoriginalitu přehlušuje skvělou maskérskou prací a obrovským umem vyděsit takřka z ničeho (opravdu, když už nic, tenhle film a tahle povídka ukazují, že k tomu stačí opravdu málo). Nejvíce z celého filmu mě pak bavil Karloffův závěrečný proslov a titulky. Fakt zábavné. Ve své době na velkém plátně by to na mě asi působilo hodně, dneska už asi, coby zmlsanec konzumující hodiny a hodiny horrorového filmu, potřebuji trochu více. Je spousta věcí, kterými mě film zaujal, uspokojil a pobavil. Naneštěstí mezi nimi není to hlavní. Trochu jsem se nudil a nemůžu se zbavit pocitu neukojení. Podívám se na to někdy znovu? Asi jo. ()

PetrPan 

všechny recenze uživatele

Třikrát Mario Bava volně na motivy příběhů Alexeje Nikolajeviče Tolstého, Antona Pavloviče Čechova a Guye de Maupassanta.  První povídka Telefon s krásnou Angelikou, tedy Michelle Mercier,  je  lehce tuctovou  ale vcelku vysokonapěťovou jednohubkou, která ztrácí zejména v nesmyslném jednání hlavní postavy. Ale krásná je opravdu prvotřídně! Druhá je čistokrevným gotickým hororem s vynikajícím Borisem Karloffem, nádhernými kulisami starého sídla, mlhou a   krví podlitýma očima za oknem v temné noci... Třetí je pak nejlepší, další čistokrevná, tentokrát duchařská záležitost s děsivostí na maximu. Zvuky, barvy a opravdu hnusně odporné strašidlo...První za tři, druhá za čtyři, třetí za pět. ()

Galerie (64)

Zajímavosti (5)

  • Heavymetalová kapela Polka Tulk Blues Band, známější jako Black Sabbath, se pro svůj název inspirovala právě tímto snímkem. (oLí)
  • Povídka 'The Telephone' je první italský thriller natočený barevně. (Chatterer)

Reklama

Reklama