Režie:
John SingletonKamera:
Matthew F. LeonettiHudba:
David ArnoldHrají:
Paul Walker, Tyrese Gibson, Cole Hauser, Eva Mendes, Ludacris, Thom Barry, Devon Aoki, Amaury Nolasco, Michael Ealy, James Remar, Mark Boone Junior (více)Obsahy(1)
Brian O'Conner přišel o práci poté, co nechal šéfa ilegálních pouličních závodů, Doma Toretta, uniknout před zákonem. Teď pro peníze jezdí v Miami nelegální závody silných vozů a netuší, že právě tyto závody budou důvodem, aby ho FBI zmáčkla. Buď jim pomůže, anebo půjde do vězení. Totéž platí pro jeho černošského parťáka Romana, který má s Brianem z minulosti nevyřízené účty. Ti dva se teď musí nechat najmout jako řidiči drogového bosse Cartera, aby ho policii pomohli dopadnout. Zařídí to Monika, Carterova milenka, ale ve skutečnosti policejní agentka. Zkušenost se zběsilými pouličními jízdami jim i Monice pomůže zachránit život, protože Carter po skončení akce nehodlá nechat svědky naživu. (TV Nova)
(více)Videa (2)
Recenze (537)
Naleštěná žihadla byla v jedničce obdivně nasnímaná, holky v minisukních se pohupovaly, testosteron byl na maximum a plynové pedály dostávaly zabrat. Výsledkem byla nenáročná podívaná se svižnou akcí a dynamickými songy. Ve dvojce ubylo „děje“, přibylo neonů a primitivnějších dialogů. A Evy Mendes. Tvůrci prostě jen těží ze svižné jedničky, ovšem bez snahy prokázat nám nějakou službu – zapamatování hodnou scénou, originálním nápadem nebo dokonce emocemi. Obehraný model vrtících se prdelek, nadupaného tuningu a slušného řemesla nicméně zůstává. Někomu to stačí. ()
Vyše 100 minút nabitých autami, aké väčšina z nás pravdepodobne nielenže nebude nikdy mať, ale ich ani neuvidí na vlastné oči. Akcia od začiatku až do konca s kamerou, réžiou a strihom rýchlo meniacim zábery. Príbeh jednoduchý, ale o ten asi ani tak veľmi nešlo. Milovníci áut si určite prídu na svoje. Aj keď si nemyslím, že to boli správne investované peniaze. Treba však upozorniť potenciálnych divákov, že sa vo filme nachádza i násilná scéna. Ja osobne dávam **1/2. Pripomínam tým, ktorí nečítajú záverečné titulky, že: scény s autami sú nebezpečné ... trénovaní kaskadéri ... za kontrolovaných podmienok ... uzavreté cesty ... Jednoducho: Don't try this at home ;o) ()
... aneb bez Vina to není ono. Prakticky bez nápadu, bez zápletky. Nechybí samozřejmě úvodní závod se spoustou záběrů na pedály, řadící páku a stoupající ručičku tachometru. Po něm sledujeme etnicky korektní dvojici hlavních protagonistů, kteří musejí pomoci zatknout zlého překupníka drog a Evu Mendes v pitomé roli policejního agenta. Nic moc i pro fanoušky aut... 30% ()
Dvojka je prilis rychla a este zbesilejsia. Teda to tvrdi jej megagigasupercool nazov v originale a dodnes si spominam ako si z neho robil srandu Franta Fuka v recenzii v Cineme. A svojmu nazvu hanbu nerobi. Fakt obsahuje viac a velkolepejsich akcnych scen. Nastastie pre mna su este stale dokonale prehladne natocene aj zostrihane. Mame tu upgradovane zavody tuningovych magorov v ktorych sa nudne nezavodi uz len po rovinke, ale su to plnohodnotne automobilove zavody. Cast v ktorej si tieto nedospele postavy pomeruju svoje pera cez nadupanost svojich stvorkolesovych milacikov tu nastastie tvori iba uvodnu tretinu filmu a potom sa film prepne do akcne-thrilleroveho rezimu. Co filmu prospelo napriek tomu, ze cela ta krimi zapletka je neskutocne jednoducha. Bohuzial napriek tomu, ze sa tu neustale nieco deje, tak vysledny dojem z filmu je o triedu horsi vdaka postavam. Sice sa vratil ten menej zaujimavy z ustrednej dvojky z minula Paul Walker, ale desperat ktoreho mu pridelili ako partaka je ovela menej zaujimavy a aj charizmaticky ako Vin Diesel. Tyrese Gibson sa slusne osvedci ako komicka figurka v nasledujucich dieloch, ale ako hlavny ťahúň nefunguje. Rovnako ako chemia medzi nim a Walkerom nie je zdaleka tak funkcna ako medzi Walkerom a Vin Dieselom. Miestami som sa pristihol, ze mi tu chybaju tie neustale kecy o rodine. :)) Plusom je, ze tentoraz sa Walker trochu ukaze aj v bitkach, kde pouzije slusne chvaty vdaka comu vyznieva uveritelnejsie to, ze sa z neho v dalsich dieloch stane bojova masina, ktora ustoji aj Tonyho Jaa. Celkovo je tento diel takou nadbytocnou epizodkou a najviac je na nom zaujimave to, ze sa tu predstavili hned dve figurky, ktore budu dôlezite v dalsich dieloch. Ale vdaka skoro nonstop akcii, ktora sa stale drzi v medziach reality a vsadza na kvalitne kaskaderske kusky tento diel za pozretie stoji. P.S: V tomto diely sa uz pozitivny multikulturalizmus rozbehol na plne pecky. Rôznymi negrami, aziatkami, hispankami na kladnej strane barikady sa to tu len hemzi. A zaporak je tentoraz hnusny beloch. Nech zije politicka korektnost. :))). 6/10. ()
Jedničcka mě velice překvapila.Byla to hezká oddechovka od které jste prostě neodešli.Proto jsem od dvojky čekal tolik.A musím přiznat že mě trochu zklamala.Pravda akce je zde o dost lepší než v 1,ale to je tak všechno.Chybí ji nějaký příběh,který dělal 1 osvěžující.I absence Vina Diesla byla znát(nějakej drsnej negr ho nemůže nahradit,co si budem povídat).Ale a bych jenom nekritizoval,takk musím říct že jinak to byla i docel sranda.Doufám že trojka si povede líp(prej v ní má hrát opět Diesel) ()
Galerie (46)
Photo © 2003 Universal Studios
Zajímavosti (50)
- Komplex, který byl použit pro sídlo Verona (Cole Hauser), dříve patřil Sylvesteru Stalloneovi. (HellFire)
- Ferrari, ve kterém je zásilka pro Veroneho (Cole Hauser), je Ferrari 360 Spider. (Matej.Krajci)
- Původní úvodní auto Briana (Paul Walker) měl být Dodge Neon SRT-4, který byl tehdy úplnou novinkou. Auto tak tou dobou nikdo pořádně neznal a nemělo takovou auru jako GT-R a EVO. Až později se ukázalo, že Neon SRT-4 je vysoce upravitelný a bezproblému zvládá přes 400 koní. (Maulincio)
Reklama