Režie:
Justin LinScénář:
Chris MorganKamera:
Stephen F. WindonHudba:
Brian TylerHrají:
Lucas Black, Sung Kang, Nathalie Kelley, Brian Tee, Shad Moss, Zachery Ty Bryan, Brandon Brendel, Vin Diesel, Satoši Cumabuki, Vincent Laresca (více)Obsahy(1)
Účastník ilegálních pouličních závodů Sean Boswell se po problémech s policií snaží začít nový život na opačném konci světa. Žádná auta, žádné závodění, je to jeho poslední šance. Ale ani v rozblikaném Tokiu se nechová jako vzorný student střední školy, i když to po něm jeho otec vyžaduje. Pronikne do světa drifterů, vyznavačů speciální automobilové disciplíny, kterou charakterizuje kouř z pálících se pneumatik. A problémy, jaké měl doma, jsou zpátky a bohužel několikanásobně větší. Cena za prohru v souboji s tokijským šampiónem v driftu, který má navíc vazby na japonskou mafii, je příliš vysoká. A podtrhuje ji fakt, že se Sean zakoukal do jeho přítelkyně. V tokijských ulicích bude brzy pořádně horko... (TV Nova)
(více)Videa (2)
Recenze (735)
Tretie voľné pokračovanie sa presunulo do Japonska medzi teenagerov, kde sa preteká v drifte. Veľmi jednoduchý dej je len odvarom toho, čo je na tomto snímku najdôležitejšie. A to nablýskané autá, krásna dievčatá, hip hopová hudba, adrenalínové preteky. Všetko tu je, teda žiadne prekvapenie. Lenže to celé nejako vyzerá divne. Nemôžem sa zbaviť dojmu, že sa tento príbeh do tejto série vôbec nehodí. A nepomôže tomu ani účasť Vina Diesela na konci filmu. Ako samostatný film by fungoval ďaleko viac. Takto to iba vyzerá ako nastavovaná kaša, aby sa na úspechu predchádzajúcich dielov ešte vytrieskali nejaké peniaze. ()
Film, který více než na příběhu staví na nablýskaných tunningáčích a japonských kráskách. Efektních automobilových honiček je tu opravdu požehnaně, auta smykují, driftují, rozbíjejí se a srdce fanoušků a auto-nadšenců plesá. Lucas Black je drsňák k pohledání, filmem se prořítí/prořídí vcelku slušně. Výborné je závěrečné cameo Vina Diesela a plusem je raperský soundtrack. Jedničce se Tokijská jízda nevyrovná, ale dvojku odsunula hodně za sebe...158 miliónů dolarů(výdělek celosvětově) ()
Čekal sem něco mnohem horšího. Tokijská jízda je o MNOHO lepší, než Dvojka. Mnohem méně digitálních efektů, takže závody působí tak nějak.. realističtěji. Navíc tvůrci evidentně uměli točit pěkné obrázky. Je zde několik vyloženě famózních záběrů, scén atd... Sony Chiba jako Jakuzák je skvělej, ostatní herci jsou také velmi dobří ( + jedno božské Cameo na konec ) a hlavně je to strasšná sranda. Největším mínusem filmu je nakonec fakt, že se menuje Rychle a Zběsile. Kdyby se tak nejmenoval, vůbec by to nevadilo. Dost odlišnej přístup tvůrců je jedině ku prospěchu. Vlastně je Rychle a Zběsile jedno z největších překvapení roku :) ()
Let’s Dance pre chlapcov. Rovnako blbé, len spotené telá vystriedali nablýskaní tátoši. Oproti ušmudlanej dvojke je toto aspoň poriadne eye candy, bez výrazne trapneho momentu a s Lucasom Blackom, ktorý ač sa na Diesela nechytá (koniec rulez), tak charizmy má aj za ulízaného Walkera. Že sa Lin sústredil na auta a príbehovú omáčku pribežne docucával z prsta, filmu len prospelo. Decko velí zaokrúhliť nahor. 55%. ()
Japonské šlapky, nadupané autá, parádna hudba, vkusná kamera, ale hlavne scenár deravý ako rešeto, prihlúple dialógy a nadčasová naivita a klišovitosť, to sú hlavné záchytné body tohto odvaru prvých dvoch častí. Ale musím uznať, že nápad bol sľubný. Zaujímalo by ma, koľko za tú minútku v závere skasol Vin. 55%. ()
Galerie (73)
Zajímavosti (41)
- Všechny závodnické kousky ve filmu jsou dílem profesionálních řidičů bez použití počítačů. (imro)
- Při natáčení v Los Angeles najal štáb 600 asijských statistů, aby vyvolali dojem, že se točí v Tokiu. Nakoupili proto v Japonsku množství aut, tamější vozidla totiž mají volant na pravé straně. V Tokiu se nakonec přeci jen některé scény točily. (imro)
- Celosvětová premiéra proběhla 4. června 2006 v Universal City v Kalifornii. (Varan)
Reklama