Režie:
Mike NewellKamera:
John SealeHudba:
Harry Gregson-WilliamsHrají:
Jake Gyllenhaal, Gemma Arterton, Ben Kingsley, Alfred Molina, Steve Toussaint, Toby Kebbell, Richard Coyle, Ronald Pickup, Reece Ritchie (více)Obsahy(2)
V dávných dobách vznikla říše zvaná Persie. Její král byl mocný i moudrý a v místech, která dobyla jeho vojska, vždy nastolil pořádek. Měl dva syny, v očích boha však nebyla jeho královská rodina úplná, proto adoptoval chudého sirotka Dastana, který se stal jeho třetím synem - bez nároku na korunu, protože nebyl vznešeného rodu. O mnoho let později se všichni královi synové účastnili válečného tažení. Přes králův zákaz útočit na posvátné město Alamút princové dají na radu králova bratra a zahájí boj. Město je dobyto, princezna Tamina , strážkyně města, je uvězněna a bratři získávají tajemnou dýku, která může svého majitele přenášet v čase. I když krále útok na posvátné město rozhněvá, nakonec se vydá do Alamútu, aby se syny a bratrem oslavil válečný triumf. Ještě téhož dne je otráven a vina padne na Dastana. Aby princ očistil své jméno a našel skutečného vraha, musí rychle uprchnout. Společně s ním utíká i princezna Tamina... (TV Nova)
(více)Diskuze
Bral bych válečníka... jako 2 - ten byl drsnější. :)
Super!
Mike Newell si musel hru Prince of Persia: The Sands of Time zahrať, aby zvážil, čo z toho, čo v nej princ dokáže, môže dať na plátno. Bohužial, nevedel ju kvôli náročnosti dohrať sám, takže to museli asistenti urobiť za neho.
Tato zaujimavost mnohe vysvetluje.
Uživatel eLeR smazal svůj příspěvek.
Mě přišli písky času jako pohodička,samozřejmě se to nedrželo moc hry jen v něčem, ale takový už filmy jsou ani lotr se úplně nedržel knihy ikdyž mnohem více.
Další film bych bral.
Neřek bych, že až takovej, že by nemohlo bejt pokračování, když se natočily 4 Lets dance apod s****y
Jak to teda tak můžou udělat? Natočit jedničku a pak na to srát. Chápu že se nemusí další díl podařit, ale stejně ve hře se mi děj líbil na plátně by byl taky dobrej, myslím.
na příspěvěk reagoval Spiker01
Kdy bude dvojka Warrior Within??? pokud bude... nej dokud jeste moc nezestarne dokud je mladej Jake
na příspěvěk reagoval Spiker01
Taky se mi to líbilo, škoda, že to propadlo.
Nemam rad ty radoby intelektualni kritiky. Toto je odpocinkova a dobre zvladnuta pohadka.
Já se přikláním ke Call of Cthulhu, tuhle hororovou detektivku si sem tam po večerech pouštím, de facto jsem pořád na začátku, ale už si vybavuju nejmíň dvě části, u nichž mi málem vylítlo srdce z hrudníku, příkladem útěk z hotelu, když nemáte ani klacek a uprostřed noci se na vás začne dobývat řád :-)
Když už tu byla řeč o hrách s horrorovou tématikou... Já teďkom celkem náhodně na jednu narazil. Sice se u ní člověk tolik neděsí (to proto, že hrajete za hl. zlo), ale atmosféru to má celkem dobrou a jako celek to rozhodně zase tak špatné není. Hra si mě ale získala především skrze věru silnou inspiraci v klasickém horroru The Omen z roku 1976. Pro posouzení přikládám trailer a odkaz na ofic. stránku hry...
hale já si to chci sepsat jen pro sebe.
GigaPudding: tak to je tvůj náhled. pravdou je, že při každym dalším hraní Fear prostě ztrácí na kvalitě díky absenci tý děsivosti, kterou okouká už na poprví, dejme tomu na podruhý. Dvojka už si hrála nevim na co, ale ten novej HUD a tak celkově vizáž tomu vůbec neslušela. všechno zcodovatělo, až hnus.
Decius_Mus: jo to si piš že to byl jinej koncept :)
condemned byl zábavný koncept a fear ne :)
GigaPudding: tak zas kondemned byl krapet jinej koncept ne? člověka leckdy víc vyděsí možný zvěrstva člověka na člověku, než sci-fi atp.
Decius_Mus: udělali Condemned :)
GigaPudding: co udělali dalšího? pro mě nejstrašidelnější zatim byl Dead Space(1) jsem už nějak otupělej dneska se mi toho moc nevybaví ale celkově hororovek jsem moc nehrál, který by mi utkvěly v paměti ikdyž tě v noci vzbudí.
Decius_Mus: fear byla šílená šedivá nuda, že bylo až k nevíře, že ti samí lidi s tím samým enginem dokázali udělat snad ještě ten samej rok mnohem strašidelnější a zábavnější hru než fear :)
GigaPudding: to zase nebyla, aspon jednička. Na první run byl místy i strašidelnej. nejvtipnější na tom je právě to, že se spíš zfilmuje právě ten Fear, než HF.
Decius_Mus: ne, to mluvím jen o jedničce :)
a fear byla blbost :)
GigaPudding: to mluvíš ale jen o o dvojce. jednička+ datáč + dvojka + 3 datáče(myslím, že tři) ale to je fuck. i samotná dvojka by se dala zfilmovat. Ty dialogy mají totiž aspoň úroveň. Není to takový ten You have new message z Fearu, kterej jen odklikneš a je uplně k hovnu.
Decius_Mus: no má občasné hovory s vědci a základní představu o tom dostat se do jiné části toho komplexu, kde je teleport do jiné dimenze, kterou je potřeba projít ke střelení granátu do hlavy ufoního šéfa :)
GigaPudding: tobě se zdá, že HF příběh nemá? neblbni!! Ten CaC by byl vyloženě fanouškovský pokus.
Decius_Mus: a proč to nezkusit s hrama co opravdu nějaký příběh mají? :)
InaSe: myslim si, že i doplnit tak scénáristicky zaplněnej kousek jako Half life o ty slepý místa by byla fuška, aby se nějak zvlášt neodbočilo od originálu a fanoušci nerejpali. takže sepisj sepisuj, myslim, že to budeš mít těžký. Stejně tak i já pokud bych se dal do Tiberium wars.
Decius_Mus: každému se líbí něco jiného, já v Settlers vidim nejen strategie, ali historia a klasický příběh hrdinství a tak to cjcci pro sebe sepsat.