Obsahy(2)
Když je biosféra Země zničena, většina lidí přesídlí do kosmu. Obydluje stísněné kosmické stanice. Jedinou nadějí je rajská planeta Rhea, která je od Země vzdálena pět světelných let. Příběh se odehrává v narezlém transportéru Kassandra, který míří ke stanici NR 42. Mladá lékařka Laura je jediná osoba v raketoplánu, která není ve stavu hibernace. Do vystřídání jí zbývají čtyři měsíce. Během denních hlídek v pustých chodbách začíná mít pocit, že není v raketě sama. Začíná hra na kočku a myš a představa se mísí s realitou. Co skrývají kontejnery ve skladu a "co" a nebo "kdo" je v raketě? (LIVINGDEAD)
(více)Recenze (187)
Taková směsice Vetřelce bez vetřelce, Matrixu bez Šmída, Sexmise bez bobrů a buchvíčeho ještě. Čili nikterak invenční, ale kdyby to nebylo zejména ke konci tak maršmelounově přeslazené a současně vizuálně nepřívětivé (a to dílem proto, že se východní gastarbeitři málo činí při kultivaci germánského genofondu a dále též kvůlivá tomu, že i Karel Zeman by se svou technikou zdejší animované triky vytvořil nesrovnatelně lépe), byl by z toho velmi solidní průměr. ()
Rozměrné útroby nákladní kosmické lodi skýtají dostatek příležitostí k rozličným hrám na schovávanou, nicméně zápletce pozvolna docházejí nápady, tudíž rozuzlení jsou vesměs fádní a závěry z nich vyplývající nedomyšlené. V podstatě nabydete dojmu, že cosi podobného už jste několikrát viděli ... v daleko lepším provedení ... 2,5* ()
,,RHEA NENÍ RÁJ....“ /// Rozpadající se loď, posádka jak z Mexickýho kriminálu, k žrádlu amarouny (či něco Švýcarskýho) … tím chcu říct, že žádná snaha trumfnout Ridleyho. Je nutno dodat, že vo to tady ani nejde. Mám bejt napnutej, poslouchat zvuky – páč na tý lodi se děje něco nekalýho! Proč je mrtvej kapitán? Říká si ten chlap, že když tě budu šukat, tak tě nezabiju? Co to děcko? Hříčka pro šedou kůru mozkovou a snaha trochu pocuchat nervy. Nepotřebuju nabubřelost velkofilmu. Stačí mě, když maj co říct. Tři čtvrtiny (i víc) to funguje dost dobře. Líbí se mi to víc (aspoň co si pamatuju) než Moon. Pak přichází filozofický poselství a tady bych kapku tý nabubřelosti skousnul. Jestli máte rádi filmovou skromnost, komorní ,,Á“ a odpustíte menší (či větší?) nedostatky – celkem dobrá sci-fi. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Chystám se na cestu k Orthově mlhovině. 2.) Fandím láskám na jeden let. 3.) Thx za titule ,,DDrVostep“ a ,,iqtiqe“. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ne AKCE * NAPĚTÍ ** ()
Asi prvý švajčiarsky film v mojom živote a hneď rovno sci-fi. Po technickej stránke tomu niet príliš čo vytknúť. Ozrutná vesmírna loď rozhodne má niečo do seba. Vizuálne je to nádhera. Bohužiaľ, čakal som horor a o horor nejde. Osamotená hrdinka už čoskoro po začiatku filmu dostane k dispozícii viacero kolegov a tým sa atmosféra človiečika, opusteného v gigantickom priestorne rútiaceho sa kozmickými diaľavami, značne narúša. To je veľká škoda. Samotný scenár je čím ďalej tým nezaujímavejší a nudnejší. Rozhodne nečakajte ďalšie Sunshine, ani ďalšieho Votrelca!!! Ale problém tohto filmu nie je v tom, že som čakal horor a horor to nakoniec nebol. Jeho hlavný problém je v tom, že je od istej chvíle dosť nudný. ()
asi bych jen napsal, ze diky nejake spatne konstelaci hvezd me Cargo nedostal tak, jak sem ocekaval.. Zas nastesti ocekavani nebylo az tak vysoke, takze ani zklamani neni tak velke (ale po traileru sem cekal vic, i kdyz sem tusil ze Sunshine 2 se konat nebude, a ty nemecke hlasy me docela iritovaly..) Nemel bych to psat, ale pro vetsinu lidi by to byla opravdova ztrata casu, nejaka atmosfera tam je, ale nic, co by nebylo (a mnohem lepsi) nekde jinde.. ende. takove prumerne 3 PS: rozhodne ale od Nemcu je to jedna z tech povedenejsich praci, a existuji i horsi filmy tohoto zanru ()
Galerie (39)
Photo © Telepool

Zajímavosti (3)
- Na jedné z fotografií, které nachází Laura Portmann (Anna-Katharina Schwabroh) ve skrýši Klause Brucknera (Gilles Tschudi), je vidět, že byla vyfotografována před čtvrtým blokem jaderné elektrárny v Černobylu. (Adrai)
- Hned v první scéně filmu, kdy doktorka Portmannová (Anna-Katharina Schwabroh) posílá v roce 2267 z terminálu své sestře zprávu na Rheu, můžeme v pozadí kromě dětského pláče zřetelně slyšet, jak někdo hraje videohru. Zvuky jsou ale ve skutečnosti namíchány hned ze dvou videoher z platformy Nintendo Game Boy, konkrétně Super Mario Land a Tetris. Obě pocházejí z roku 1989. (curfew77)
- Laura Portmann (Anna-Katharina Schwabroh) ošetřuje Samuelu Deckerovi ránu na hlavě, opouští místnost a na monitoru jsou dva chemické strukturové vzorce, přičemž ten větší je tetrahydrocannabinol (THC), menší amfetamin. (Adrai)
Reklama