Reklama

Reklama

Zkušený policista a jeho ambiciózní kolega, nováček v zácviku, vyjíždí na noční hlídku. Ještě netuší, že si následujících pár hodin do rozbřesku budou pamatovat až do konce svého života. (Filmbox)

Videa (1)

Recenze (78)

castor 

všechny recenze uživatele

Tenhle svět je krutej. A jen obtížně se drží na uzdě. Los Angeles nejsou jen obchodní čtvrtě, výrobní průmysl a filmová studia. Jsou to i ulice plné feťáků, prostitutek, zoufalců, násilníků a lidského dna. Policejní uniforma pro ně nic neznamená. Vůz 14. První služba. První noční. K ostřílenému mazákovi (Thomas Jane) přisedá bažant, který před chvílí zvracel. Otec byl polda, on čeká rodinu. Jeho školící parťák vidí svět bez příkras. Trápí ho, jak se jeho práce za poslední dekády změnila. Nechce být ustrašeným byrokratem. Teď brázdí v policejním autě ulice a snaží se řešit problémy dřív, než mu přerostou přes hlavu. Už osm let stará (a o level lepší) Patrola sázela na atmosféru a snahu dostat diváka doprostřed akce. Tady je to podobné, jen o dost méně syrové. Naše dvojka tam usměrňuje opilou zástupkyni prachaté mládeže, tam chytá drobného zlodějíčka, tam oznamuje úmrtí příbuzným, tam řeší trable fetující vdovy Janeova mrtvého parťáka. A po celou noční šichtu vnímáme, že za bílého dne dva lupiči vybrali banku Union Trust, střílí bez varování a pořád jsou na útěku. I když se hodně povídá a pár scén je navíc, výsledek je intenzivní a pohlcující. A to je sama o sobě velká pochvala. Velmi poctivé tři hvězdy. ()

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

Náročná noční šichta, která má pro někoho charakter iniciační a pro jiného až na jednu záchrannou misi okorale rutinní. Thomas Jane dává tu mentorskou roli mazácky (jeho pracovně-životní moudra měla mít v policejní radiokomunikaci vlastní kódová označení), občas probleskne nějaké slovo do pranice k současným „blue lives don´t matter“ náladám a celkově se ukáže, že na té profesi v časech, kdy pytel hrubne a záplaty se zjemňují, je černobílé jen to služební auto. Škoda, že je Souza režisérský rook. Ayer by to poslal o level výš.. ()

Reklama

choze 

všechny recenze uživatele

Training Night. Rozjezd dobrý, seznamování nováčka s rutinou nočního výjezdu mě bavilo díky dobře napsaným dialogům, výbornému Janeovi a noční atmosféře, později se to kvůli absentující příběhové kostře začíná trochu táhnout (byť samozřejmě dobře tušíte, že to celé směřuje k závěrečnému setkání s bankovními lupiči) a závěr je slušně dramatický a napínavý. Solidní policejní film. ()

tron 

všechny recenze uživatele

„Je to komplikované.“ – „To znamená čo?“ – „Že to nie je jednoduché.“ Na Patrolu sa to nechytá, ale každý, kto má rád policajné drámy odohrávajúce sa behom jednej služby (Training Day, 21 Bridges), príde si relatívne na svoje. Najpozitívnejší dojem v dosť smrtiacej stopáži napokon zanechá masívny Thomas Jane, ktorý toho nakecá strašne veľa, ale iba málo k veci, no keď už povie niečo k veci, stojí to za to a treba si to vypočuť a nechať si to prejsť hlavou (najmä rôzne chuťovky ohľadom nevďačnej policajnej práce). Produkcia: Alec Baldwin. ()

3DD!3 

všechny recenze uživatele

Velmi důležitý film, protože takový už po Floydovi nikdo nikdy nenatočí (no možná s nebílými lidmi) a proto mírně nadhodnotím. Už teď je to relikvie. Dojde vám to při posledních větách, které Tomas Jane utrousí směrem k bažantovi, který si prožil pekelnou noc. Série policejních zásahů (brilantně i když nijak originálně vypointovaná) ukazuje odvrácenou stranu našeho světa. Ten není šedý, zůstal černobílý, jen se tvrdě pracuje, aby mluvit o tom bylo špatné a trestatelné. Četl jsi na škole 1984? ()

Galerie (16)

Zajímavosti (4)

  • Ústřední dvojice se do vysílačky ohlašuje volacím znakem 20-L-14. Písmeno L však používají pouze vozidla s jedním policistou, vozidla se dvěma policisty používají písmeno A. Správně by tedy mělo být 20-A-14. (Hal_Moore)
  • Název filmu je odvozen od názvu policejního vozu Ford Crown Victoria, který byl používán v různých verzích od roku 1992 do roku 2011 ve Spojených státech, Kanadě a Saudské Arábii. (MATADOR)
  • Celosvětová premiéra proběhla 26. dubna 2019 na filmovém festivalu Tribeca v New Yorku. (BMW12)

Reklama

Reklama