Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Ve Francouzské Polynésii došlo vinou pokusných jaderných explozí k silnému ozáření. Po nějaké době je napaden japonský tanker neznámým obrovským netvorem. Mezitím je mladý americký biolog Niko Tatopoulos, expert v oboru vlivu radioaktivního záření na živé organismy, povolán ministerstvem vnitra k naléhavému úkolu. V Panamě byly totiž objeveny obrovské stopy neznámého veleještěra. O případ napadené lodi se začne zajímat záhadný Francouz Philipp Roaché, který tvrdí, že zastupuje pojišťovnu. Niko si myslí, že jde o nový druh živočicha, který vznikl mutací, a jeho vyjádření se dostane i na televizní obrazovky, kde ho zahlédne bývalá snoubenka, snaživá reportérka Audrey. Vypukne panika, obrovský, téměř stometrový netvor vstoupí do ulic New Yorku a ukryje se v metru. Na Nikův návrh je navezena na blízké náměstí obrovská hromada ryb, která netvora přiláká. Audrey, která Nika vyhledá, se zmocní tajných záznamů a sestříhá z nich reportáž, kterou se pokusí proslavit. Na scéně se opět objeví Roaché. Ve skutečnosti je agentem francouzské tajné služby a má za úkol Godzillu zabít. Uvnitř slavné Madison Square Garden čeká muže děsivé překvapení v podobě téměř dvou set vajec, z nichž se začínají líhnout malé Godzilly. Niko se pokusí upozornit na nebezpečí, které hrozí lidstvu, a snaží se s agentem, Audrey a kameramanem Victorem uniknout hladovým mláďatům. (TV Nova)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (774)

Spiker01 

všechny recenze uživatele

Jeden z mnoha filmů, který jsem si v dětství pouštěl na VHS a jakmile skončil, přetočil jej a pustil si znovu. Tehdy jsem neměl povědomí o nějakých jiných dílech, pouze jsem vždycky litoval toho, že Emmerichova Godzilla se nikdy sequelu nedočkala. Pro mě to bylo dost zásadní, takovouhle velkou ještěrku nemohl nabídnout ani Jurský park, který jsem také sjížděl stále dokola. K filmu se z nostalgie kdykoliv rád vrátím a stále stejně se bavím, směju se některým až příliš přepáleným akčním scénám a vychutnávám si obsazení. Jestli mít ve filmu nějakého frantíka, tak Jeana Reno...85% ()

Dever 

všechny recenze uživatele

Soundtrack David Arnold: 1. Heroes ,2. Come with Me ,3. Deeper Underground ,4. No Shelter [Godzilla] ,5. Air ,6. Running Knees ,7. Macy Day Parade ,8. Walk the Sky ,9. A320 ,10. Brain Stew [The Godzilla Remix] ,11. Out There ,12. Undercover ,13. Opening Titles ,14. Looking for Clues , ()

Reklama

Xmilden 

všechny recenze uživatele

Kdyby Emmerich neokopíroval v poslední půlhodině Jurský Park, bylo by to přímo zoufalé. Ani tak to není žádná pecka, ale malé Godzilly a záverečná honička v taxíku před rozuřeným dospělým samcem se víceméně povedly. Godzillu zrovna v New Yorku už prosím ne. Broderick se do role vůbec nehodí a casting hlavní ženské hrdinky je také poněkud zvláštní. 50% ()

Sobis87 

všechny recenze uživatele

Já tomu Emmerichovi asi prostě nikdy nepřijdu na chuť. Jeho narativně strohé filmy vystavěné jako prvoplánová přehlídka destruktivních atrakcí mne upřímně nudí, stejně tak velké množství patosu a přestřelený patriotismus. Jak nad tím tak přemýšlím, tak skoro ke všem jeho filmům bych mohl psát stále ten samý komentář, neboť Emmerich se jako režisér a vypravěč vůbec nevyvíjí a omílá stále to samé dokola – národní hrdost, rodinné hodnoty, spojení národů vlivem velké katastrofy/hrozby, infantilní humor a spousta, spousta destrukce. To vše platí i pro americký remake Godzilly, která ve své době mohla ohromit trikovou stránkou a megalomanstvím, to ale nemění nic na tom, že tenhle film není ničím víc než jen tupým blockbusterovým béčkem. Navíc snaha o přiblížení se krvelačným velociraptorům ze Spielbergova Jurského parku ve scéně s mláďaty působí celkem uboze, nehledě na to, že Godzilla ničící New York podezřele vznikla necelý rok poté, co zmíněný Spielberg nechal řádit T.Rexe po ulicích Los Angeles ve Ztraceném světě. Trendy se holt musejí následovat, takový je Hollywood. 50% ()

Trellíno 

všechny recenze uživatele

Sice je to ptákovina jako hrom, která atmosférou původní Godzille nesahá ani po kotníky, ale koukatelnej film to je. Už je to delší dobu co jsem uvažoval, proč všechny filmy tohoto druhu končej v New Yorku? A že být jeho obyvatel, už bych začal být paranoidní. No a ono se to docela částečně vyplnilo. :-(( ()

Galerie (74)

Zajímavosti (58)

  • V určité fázi vývoje měl film režírovat tvůrce Nebezpečné rychlosti (1994) či Twisteru (1996) Jan de Bont, který byl fanouškem původních japonských filmů o Godzille. Roland Emmerich, který jej nahradil, originály příliš neznal. Jeden z producentů později označil náhradu prvně zmíněného režiséra druhým za jedno z nejpitomějších studiových rozhodnutí, které ve své mnohaleté kariéře zažil. (NIRO)

Související novinky

V Sony chystají lupičskou verzi Godzilly

V Sony chystají lupičskou verzi Godzilly

26.08.2020

Studio Sony zakoupilo práva na adaptaci komiksu The Kaiju Score, který je popisován jako film Quentina Tarantina odehrávající se někde v koutě filmu o Godzille. Konkrétně se děj točí kolem loupeže,… (více)

Skladatel Hvězdné brány a bondovek v Praze

Skladatel Hvězdné brány a bondovek v Praze

17.05.2016

Držitel cen Grammy a Emmy, britský skladatel David Arnold, chystá na neděli 5. června svůj první koncert v České republice. Autor hudby k velkofilmům Hvězdná brána, Den nezávislosti, Casino Royale a… (více)

Reklama

Reklama