Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Mladá dívka Lena je jedné noci pokousána upírkou Louise a krátce poté vystavena děsivé přeměně z člověka na upíra. Zpočátku se jí nový styl života líbí, užívá si svobody a nově nabitých schopností, ale jak čas plyne, chtíč po lidské krvi stále roste a Lena si pomalu začíná uvědomovat své prokletí. (PetriK12)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (73)

*CARNIFEX* 

všechny recenze uživatele

"Nora, obsluha nie je v menu..." - NORA: " Zákusok odchádza" :)) "Wir sind die nacht" je rozhodne viac drámou ako hororom. A s tým treba rátať. Keďže som od Nemcov nečakal nič svetoborného - film ma prekvapil viac ako výsledok v osem-smerovke. Príbeh veľmi dobrý. K výstižnému Hamletovmu citátu: "..byť či nebyť.." - by som už len dodal - upírom?? Všetko má svoje plusy a mínusy. ()

Vančura 

všechny recenze uživatele

Guilty pleasure jak má být - od prvního záběru jsem umíral blahem z toho, jak zábavně je to natočeno. Film atmosférou podobný jako Blade, vizuálně precizní jako Ať vejde ten pravý, a cynický, zábavný a nápaditý, jak jen může být. Strašně mě na tomhle filmu bavila kamera, lokace, obsazení, hudba, střih, a v neposlední řadě i zvuk mluvené němčiny (vidět tenhle film v původním znění je jediná volba! oprášit svou němčínu nebylo nikdy zábavnější od té chvíle, co se dá z netu stáhnout tahle německá upíří pecka. V níž - to mi osobně přijde hodně zajímavé - nezazní paradoxně slovo UPÍR ani jednou). I na podruhé mě tento film naprosto dostal a vyloženě mi zvednul náladu - pro mě osobně je to naprostá srdcovka, na kterou nedám dopustit. ()

Reklama

maddy 

všechny recenze uživatele

Neviem, kde niektorí užívatelia nabrali toto porovnanie, ale ...nemecký Twiligth? Asi ťažko, pretože spoločné to má jedine upírov, aj tí sú v tomto filme ženského pohlavia. To síce nič nemení na tom, že obidva filmy ako Twilight tak aj We Are The Night sú neuveriteľné kraviny. Tento nemecký počin aspoň slušne „odsýpa“. Rozdelil by som ho na tri hlavné čati = tri polhodiny. Prvá pol hodinka je typická „vysvetlovačka“ – hrdinka zisťuje, čo je to byť upírom, aké má schopnosti, čo môže jesť/nejesť a pod. Klasické klišé, keď nie tisíc, tak minimálne milión krát videné v každom druhom upírskom filme. Našťastie to dotvára poriadne dunivá tanečná hudba a kamera, ktorá dokáže vykúzliť aj z nezaujímavého prostredia celkom slušné obrázky, navyše pre mužských divákov môže byť plus aj lezbické trio upíriek. V ďalšej polhodine však nenastáva absolútne žiadna zmena a na svete je kameň úrazu, pretože divák si začne uvedomovať plytký (čítaj „žiadny“) príbeh. Nastupuje pokukávanie po časomiere so zhrozeným výrazom, že to má trvať ešte ďalších 30 minút. V záverečnej polhodinke nastáva malá zmena a našťastie nastupuje nejedna akčná scéna a na rad príde aj nejaký ten digitálny trik. Samotný záver je síce jasný ako facka, ale to nič nemení na tom, že na tie naháňačky v hoteli, likvidáciu policajtov, behanie po stenách sa slušne pozerá. CELKOVO: síce totálna blbosť, ale na jedno pozretie neuškodí. 3* ()

Flipnic 

všechny recenze uživatele

Tohle je prostě paráááda!!! Osobně nejsem nějakej příznivce upírských filmů, ale to téma mi na druhou stranu rozhodně cizí není. Takže co se týče všeho kolem upírské tématiky mne docela zajímá a samozřejmě si časem udělám čas na každej "lepší" upírskej film. A tenhle mne fakt dostal!! Úžasně zpracovanej příběh sympatický holky z ulice, kterou kousne upírka, vezme ji do "rodiny" a předvádí jí všechny ty super záležitosti, který tento život nabízí. Už tohle bylo úžasně zpracovaný a já jsem si to fakt užíval s tou hlavní hrdinkou. Jak v těchto filmech ale bývá pravidlem, pak se to začne nějak vše hroutit a naše hrdinka zjišťuje, že to není zas tak "echt gold", všechno se začne srát, do toho postava policajta, kterého nechce pokousat (ani nechce nechat pokousat...), bilance mezi tím, ke komu se připojit ... I když to z ní dějově klasicky, děj si jde originálním směrem, nic moc nevykrádá, je docela originální, jen striktně dodržuje zavedená nepsaná upírská pravidla a to se mi moc líbilo. Celé je to takové syrové, krví se nešetří, akce a triky jsou super, hlavní postavy (skoro všechno holky) jsou k zulíbání (haha, to nejmíň ...), furt se něco děje atd. Ten film jsem si užíval od začátku do konce a to strašně moc. Už se mi dlouho nestalo, aby mne nějaký film tak pohltil a strašně bavil. Nejen, že to je kvalitní, ale je to taky strašně zábavné (což beru jako dvě stránky filmu, ne každý kvalitní film je zábavný a naopak...). Tady jsem se bavil královsky. A když vzpomenu na dobrých pět posledních kousků o upírech, co jsem viděl, tohle nemá konkurenci a tak dávám v rámci žánru (!!) bez ostychu plný počet, protože tomu nemám v podstatě co vytknout ... ()

JFL 

všechny recenze uživatele

Užívané přirovnání "německý Twilight" je veskrze adekvátní, jen se sluší dodat, že místo konzervativních emo holek je "My jsme noc" cílené na emo rebelky (které ovšem jsou také konzervativní). Namísto ctnostné a pannenství adorující romance Belly a Edwarda se zde otevírají motivy lesbické lásky, opojnosti světa upírů a částečně i emancipace. Jenže vyprávění ve výsledku stejně směřuje do tradicionalistických močálů heterosexuality. Po zhlédnutí tohoto filmu a německy rychle zběsilého "Abgefahren" se nelze ubránit otázce: Co mají Němci proti lesbám, potažmo homosexualitě? Až v roce 2004 přišla "Letní bouře" coby první německý mainstreamově zaměřený snímek, který zobrazoval homosexualitu pozitivně. Lesby na podobný milník v tamní kinematografii evidentně stále čekají. Stejně jako v "Abgefahren" se i zde sexuálně zmatená hrdinka dostane do společnosti leseb/upírek, ale posléze cele podlehne okouzlení mužným detektivem a lesby/upírky se ukáží jako zákeřné a nezdravě prostopášné vražedkyně. Na rozdíl od "Abgefahren" není "Wir sind die Nacht" sexistické a je o mnoho řádů řemeslně lepší. Snímek zručně zakrývá svůj nízký rozpočet a šálí publikum vycizelovaným vizuálem a impresivními obrazy nočního života, ale nikdy neukazuje akční sekvence, které probíhají záměrně zmatečným střihem či mimo obraz (což ale může současně být vědomá volba s ohledem na to, že cílovým publikem jsou dívky, které moc akce nezajímá). Nelze však odhlédnout od faktu, že vyprávění v zásadě slouží k usměrnění sexuálně rozháraných děvčat do "správné" heterosexuality, neboť jak uvidí na osudu lesbických postav, čekalo by je v náručí ženy jen kruté podřízení nebo naopak zasloužený trest za případnou frivolnost či přímo dominanci. Ale nutno uznat, že tuto linii film bravurně maskuje lákavým povrchem a dramaturgicky pečlivě stupňovanou dramatičností. Pokud účelem tvůrců bylo natočit dílo nenápadně démonizující lesby, pak nutno uznat, že uspěli. V tomto ohledu totiž "Wir sind die Nacht" představuje konzistentní dílo - včetně přímočarého příběhu o hledání sebe a klíčových sekvencí, kde je vidět, že si hrdinka proměněná v upírku nezadá nejen s vražděním, ale ani se sexem. ()

Galerie (45)

Zajímavosti (2)

  • Scénář k filmu byl napsán podle stejnojmenného románu Wolfganga Hohlbeina. (tzv)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno