poster

Bloodline (TV seriál)

  • USA

    Untitled KZK Project

    (neoficiální název)

Drama / Thriller

USA, 2015 - 2017, 31 h 41 min (Minutáž: 49-65 min)

Hrají:

Kyle Chandler, Ben Mendelsohn, Linda Cardellini, Norbert Leo Butz, Jamie McShane, Jacinda Barrett, Sissy Spacek, Chloë Sevigny, Brandon Larracuente, Sam Shepard, Enrique Murciano, Indigo, Claire Bronson, Jeff Chase, Katie Finneran, Steven Pasquale, Waleed Zuaiter, Jackie Pitts, Hunter Denoyelles, Tom Stedham, Michael Beasley, Todd Allen Durkin, Carlos Guerrero, Will Blagrove, Carra Patterson, Hank Stone, Justin Kucsulain, Jeremy Palko, Jill Jane Clements, David Zayas, Yul Vazquez, Glenn Morshower, William Haze, Ricky Wayne, David Kallaway, Emmett Hunter, Owen Teague, Jannette Sepwa, Mia Kirshner, Taylor Rouviere, Georges Morton, Paul Tei, Brie Gabrielle, Mylena Barrios, Ron Bush, Tom Nowicki, Tim Ware, John Leguizamo, Andrea Riseborough, Michael Hartson, Beau Bridges, Ben Mendelsohn (a.z.), Roberto Escobar, Tara Buck, Annie Fitzgerald, Todd Bruno, Ivet Corvea, Judith Ivey, Mario Van Peebles, Jules Willcox, Lily Cardone, Susan Gallagher, Carlos Navarro, Molly Price, Mikael Håfström, Antoni Corone, Mary Rachel Dudley, Jessie Camacho, T.V. Carpio, James Jordan, Tracy Middendorf, Quincy Perkins, Mark Valley, Sonya Walger, Peggy Sheffield, Todd A. Kessler, Johan Renck, Brian Anthony Wilson, Christina Bach, Demi Castro, Frank Hoyt Taylor, Isis Masoud, Sope Aluko, Briston George, Julie Claire, Charles Harrelson, Kane Schirmer
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • emma53
    ****

    Zatím po pátém díle nadějně vykukující seriál, sice pomalu plynoucí, ale to vůbec nevadí, alespoň je čas vychutnat si každou postavu jednotlivě.....uvidíme dál.....a na konci konstatuji spokojenost a za mě krásný čtvereček i když by bohatě stačilo deset dílů. Nad hladinou vypadající vše klidně plynoucí, ale pod hladinou této rodiny to je daleko temnější a bouřlivé. Postupné odkrývání minulosti udrželo mou pozornost až do konce a hlavní role Dannyho byla velmi dobře zvolená, protože se v něm dokázala odrážet jak ta charakterově dobrá stránka, tak ale i naopak, tudíž mě neustále vtahoval do děje, jak jsem byla zvědavá na jeho proměny. Navíc je to poměrně neznámý herec a to je možná velkým plusem tohoto seriálu. Když o tom tak přemýšlím, tak všichni tři bráchové byli bezvadně vybraní po herecké stránce.(16.11.2015)

  • grogodil
    ****

    Na prvý pohľad tuctová rodinná sága, kde sa márnotratný syn vracia domov a dávna rodinná tragédia sa stáva katalyzátorom udalostí, ktoré rozvíria pokľudné rodinné vzťahy a biznis. Takýchto už proste bolo a ešte bude. Sila a opora seriálu tkvie ale inde a to vo vlečúcom sa tempe, podmanivej dusnej atmosfére a zaujímavých charakteroch podopretých hereckými výkonmi. Hlavne ony to ťahajú aj v tých najšablónovitejších chvíľach, kedy príbeh ide tak nejak na autopilota podľa povedomej a hlavne odhadnuteľnej lajny a nemá čím moc prekvapiť. Tak a teraz koľkými hviezdami to oštemplovať....Tri málo, štyri už moc. Za ďábla Mendelsohna ale idem nahor, ten si to kradne proste pre seba. No a ten cliffhanger na konci mi už prišiel ako nepotrebná snaha o naťahovanie uzavretého príbehu, takže moc chutí pokračovať neodkladne druhou sériou zatiaľ nemám.(30.6.2016)

  • Davies182
    *****

    1. SÉRIE: 13-ti hodinová dramatická povinnost pro všechny seriálové fajnšmekry, kteří ocení silnou vypravěčskou linii, výborné herce hrající inteligentní postavy a hlavně výtečně vypointované odkrývání kriminálně-mysteriózní zápletky. Žil jsem tím v podstatě den v kuse (padla na to dovča), brutálně se zamiloval a chválim Netflix, kudy chodím. O Bloodline se nelze podrobněji rozepsat bez malých spoilerů, rozhodně ale do tohohle poutavého mixu snad všech myslitelných žánrů (kromě komedie, sci-fi a fantasy) jděte. Chystanou druhou řadu sejmu bez pochyb úplně stejně rychle.(8.4.2015)

  • DaViD´82
    ****

    Všechny šťastné rodiny jsou si podobné, každá nešťastná rodina je nešťastná po svém. Touto citací Tolstého by se to dalo i uzavřít, protože nic tento „noir rodinných vztahů" nevystihuje lépe než právě úvodní věta Anny Kareniny. Seriál o tom, jak žabomyší půtky o ničem mohou ne(u)smiřitelně přetrhat rodinná pouta na dlouhá desetiletí. Seriál o tom, jak právě tyto zástupné půtky nahrazují řešení skutečných problémů, o kterých se mlčí a chodí po špičkách. Seriál o tom, jak si dokážeme vsugerovat svou verzi událostí tak, abychom dokázali žít sami se sebou. Prostě seriál o rodině, jakou znáte/máte i vy. Dává si to načas s expozicí i postavami. Rukopis autorů prvních řad Damages je v tom jasně rozpoznatelný nejen strukturou a snad až nadbytečným naznačováním věcí budoucích. Dal by se vychválit scénář, dovolenkového kouzla zbavená odvrácená tvář ráje na Florida Keys, charaktery i výkony, ale... Ale není to třeba; vše je nadstandardní až výtečné. Hybateli dění jsou charaktery a nikoli, že by postavy byly pouhými loutkami v ději pasoucím po jednom zvratu a cliffhangeru za druhým. Za vypíchnutí však stojí stavební kámen seriálu; tenze (a výkony) mezi Benem Mendelsohnem v roli černé ovce rodiny a Kylem Chandlerem jakožto správňáckým bratrem, jehož jednání je ztělesněním „cesta do pekel je dlážděna dobrými úmysly". Naopak u Mendelsohna jde o typ postavy, kterou všichni dobře znají, protože někoho takového ve svém okolí každý má; někoho s kým rádi jednou za čas pobudete, protože má skvělé historky a není s ním nuda, ale žít byste s ním nechtěli, jelikož je magnet na problémy, vždy je do něčeho namočen a neustále má zaručené tutovky, které vyřeší veškeré problémy. A právě to, jak se Mendelsohn s touto „všem dobře známou rolí" popasoval (lépe napsáno prochlastal, prohulil a prosmutněl), je hodno obdivu. Výše zmíněné platí o samostatně fungující první sezóně, jelikož druhá řada je navíc (na rozdíl od finální třetí). Což je paradoxní, protože i tak je koukatelná, byť okatě docpávána vatou (vlastně vše krom ústřední Johnovi linie). Ovšem s ohledem na to, na co musí tvůrci navazovat a bez jakých postav se musí obejít, tak je i tak ucházející. Což není zase až tak málo, že něco takového lze říci o nastavované kaši, kterou to chtě nechtě nesporně je. Ovšem (c)hutnou kaší, to zase ne že ne. Třetí "I think... they´re all lying." řada pak je vaty již zcela prosta (až na linii kolem Ozzyho) a je velmi dobrá, byť na závěrečných epizodách je znatelné, že to původně měli vymyšlené na více sérií a jen kvůli zaříznutí to narychlo uzavírají. Skončit to po soudním přelíčení, udělali by lépe než rozjet nové linie a do toho nádavkem zkoušet řešit do té doby neuzavřené. Působí to jako by se o tom, že půjde o poslední řadu tvůrci dozvěděli až v průběhu natáčení, protože první polovina je vystavěná perfektně. Až poslední tři epizody jsou v mnoha ohledech "nějaké divné". | S1: 4/5 | S2: 3/5 | S3: 4/5 | (20.2.2017)

  • (mOnkey)
    ***

    Rodinka Rayburnových (matka a otec důchodového věku, dva dospělí synové a dcera) si žije relativně poklidným životem kdesi na Floridě, když jednoho dne tuto idylku v prosluněném ráji naruší návrat problémového syna Dannyho (Ben Mendelsohn), černé ovce rodiny. S jeho příjezdem začnou na povrch vyplouvat stará tajemství a křivdy, dávné rány, dramata a traumata. Tak by se dal v krátkosti shrnout děj tohoto nového dramatu/thrilleru z produkce populárního a úspěšného Netflixu. Všechno zmíněné je sice pravda, ale jeden z hlavních problémů je pro mě to, že seriál obsahuje málo dramatického děje, respektive málo děje jako takového. Jistě, ve skutečném světě by toho bylo na jednu malou floridskou oblast potažmo jednu rodinu až až, ale v rámci fikčního světa mi tu prostě chybí víc napětí - klidně i za cenu pulpovější roviny vyprávění (pro příklad netřeba chodit nikterak daleko, u netflixového zářezu House of Cards podle mě kombinace politického dramatu a šestákového pletichaření a lezení na vrchol přes mrtvoly funguje výborně). Když už na nějaké to drama konečně dojde, kvůli zaměření se na vztahy mezi jednotlivými postavami se z něj stává jakési rozplizlé, bezkrevné melodrama s thrillerovými prvky. Druhý jmenovaný aspekt přináší do děje - a roztáčí tím vír událostí - už závěr úvodní epizody, který nekompromisním foreshadowingem láká na to, co má přijít v nadcházejících dílech. Postupně bohužel vychází najevo, že toto spíše nahodilé ukazování událostí před tím, než k nim skutečně dojde, není řešeno příliš elegantně a voiceover Johna (Kyle Chandler) - společně s Dannym hlavní mužská postava - pak působí jako parodie sebe sama (vzpomeňte na Harrisona Forda v jedné z těch strašných verzí Blade Runnera). Když už přišla řeč na postavy a jejich představitele - u Sissy Spacek a Sama Sheparda není o čem mluvit, ti mě potěší vždy a všude, Mendelsohn je herecky zdaleka nejzajímavější (za což vděčí i své postavě), ale s Chandlerem mám ten problém, že ačkoli jako člověk působí dojmem poměrně charizmatického sympaťáka, jeho postava je podobně jako Jack z Lost typem zkušeného, rozvážného a spásného, ale zároveň neuvěřitelně otravného všeználka, který všechno vyřeší, na všechno má odpověď a všichni si k němu chodí pro radu. Bloodline není vůbec tak špatné, jak by se mohlo z mého „poněkud“ negativistického popisu zdát; jako celek překvapivě nenudí (i když některé vedlejší linky nejsou kdovíjak záživné), avšak velké množství žánrových klišé, dějové hlušiny a směšně vynucený závěrečný cliffhanger, který nás má zřejmě navnadit (?) na případnou druhou sérii (ačkoli už Bloodline nemá co říct), mi zabraňují byť jen uvažovat o velkorysejším hodnocení. 65%(25.3.2015)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace