Reklama

Reklama

Prostřeno!

(pořad)
všechny plakáty
Trailer
Reality-TV / Soutěžní
Česko, 2010, 50 min

Účinkují:

Václav Vydra nejml., Jana Boušková, Ivanka Devátá, Yemi Akinyemi, Zbyněk Merunka, Ludmila Žemberyová, Martin Stropnický, Veronika Žilková (více)
(další profese)

VOD (1)

Pět soutěžících, pět večeří, menu tradiční i exotická! Reality show Prostřeno! je každodenní návštěvou vašich domovů, přehlídkou tanců kolem plotny, lákavou ochutnávkou, ale i sondou odolnosti zúčastněných. Dívejte se a HODNOŤTE! Kromě šedesátitisícové výhry, která je výsledkem klání soupeřů, je tu i deset tisíc pro každého, koho zvolí diváci. Vyhrát může dokonce i divák, který se jen zúčastní hlasování. A to celých 10 tisíc korun! (TV Prima)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (641)

Radyo 

všechny recenze uživatele

Nechat si prošmejdit byt včetně nejtajnějších zákoutí bandou úplně cizích cizáků, to bych neskousl. A abych se půl dne mastil s nějakým jídlem jen proto, aby mi pak nějaká odbarvená frigidní pitka řekla, že vařit fakt neumím (což vím i bez ní) - to bych musel mít masochistické sklony. A upřímně, kdybych ty maso-sklony měl, zajdu se radši nechat zmrskat devítiocasou kočkou někam do SM salónku, hezky intimčo, než abych lezl jako vylízaný idiot do televize a nechal se tam veřejně ztrapňovat "rádobylidmi", jejichž jediným uměním je to, že umí do kamery říct to, co nedokážou říct do očí. Jo vlastně, a někteří umí i usmažit řízek! ()

Sonnery 

všechny recenze uživatele

Nejvýstižnější ukázka sloganu "blb dostal moc"... Blb dostal padesátiminutový prostor v televizi a musí světu ukázat, že vařit, mluvit, stolovat a strkat žrádlo vkusně do huby umí jedině on. Miluju, když blb neví, že je blb, tím získává sebedůvěru a chce se před kamerama vytáhnout. No a k tomu vždycky nějaká ta žrasovní ňaminečka - tuhle raketa se sejrem z kopce Motombo v Ugandě, támhle "Výstavní gratinovaný steak se zlatým měsícem podávaný na dřevě", což je normální flákota na oleji s vařeným bramborem. Úsměvný ()

Reklama

heyda 

všechny recenze uživatele

Asi se mi budete smát, ale tohle si opravdu užívám. Hlavně ten týden s tou cigaňou neměl chybu. Dokonce i komentář Vydry s Bouškovou se mi líbí. A tak teda nebudu nějak šetřit na hvězdičkách a dám maxximum, ale rozhodně chápu lidi, kteří suveréně dají odpad, protože každému přece chutná něco jiného, ne? ()

ainny 

všechny recenze uživatele

To je šílený pořad. Viděla jsem jenom pár dílů a zůstává mi rozum stát nad tím co jsou lidé schopni udělat pro peníze. Z představy, že mi někdo bude prolejzat byt a ještě to komentovat na kameru mám pupínky. O kritice jídla ani nemluvě, i když ta je tady na místě neb je to soutěž.. A ve finále ještě vymýšlet nějakou stupidní zábavu pro ostatní... P.S. Kvůli kamarádce jsem začala pořad sledovat pozorněji a přidala jsem dvě hvězdičky. Taková sonda do lidských povah se hned tak nevidí. ()

castor 

všechny recenze uživatele

Unikátní vymývání mozků, z kterého se stává tak trochu droga, která diváka sjede podle atraktivnosti složení pětice soutěžících. Nejlepší jsou ti knedlo-vepřo-zelo typy, co spálí i obyčejný řízek a druhým pomlouvají chuťovou nevyváženost nějaké delikatesy. Na Primu velmi slušný nápad, který až tak moc neurazí.. tomuhle odpad nelze dát!! ()

Galerie (7)

Zajímavosti (12)

  • Za deset let se v pořadu o výhru ucházelo 1 764 účastníků, kteří ve svých domovech připravili a servírovali 8 800 chodů. Mezi soutěžící byla rozdělena výhra v celkové výši 17 425 000 Kč, diváci pak získali 480 000 Kč. [Zdroj: časopis Blesk TV Mánie] (Duoscop)
  • Natáčení jednoho dílu probíhá v reálném čase a všechno se musí stihnout za jeden den. Začíná se kolem deváté ráno a končí kolem desáté večer. Kompletní materiál připravený k odvysílání se připravuje šest dní. [Zdroj: časopis Blesk TV Mánie] (Duoscop)
  • Dne 13 .9. 2019, poprvé v historii pořadu, pan Petr dostal plný počet 40 bodů. To se ještě nikdy nikomu nepoštěstilo dostat tolik bodů. (TheSlezy)

Související novinky

Podzimní televizní boj

Podzimní televizní boj

13.08.2012

Skromný český televizní píseček se dočká zanedlouho dalšího boje o sledovanost, především na poli komerčních seriálů. Dvě nejsilnější komerční televize vsadily na školní prostředí (TV Nova seriálem… (více)

Reklama

Reklama