Režie:
Eli RothScénář:
Eli RothKamera:
Milan ChadimaHudba:
Nathan BarrHrají:
Jay Hernandez, Derek Richardson, Eythor Gudjonsson, Barbara Nedeljáková, Jan Vlasák, Jana Kaderábková, Rick Hoffman, Takaši Miike (více)VOD (1)
Obsahy(1)
Hostel vypráví příběh dvou kamarádů z americké vysoké školy, kteří se v touze po netradičních zážitcích vydají na cestu napříč Evropou - s tím, že pokud jim zůstane místo vzpomínek jen jedno obrovské okno, nebude je to nijak zvlášť mrzet. V průběhu výletu se k nim připojuje Islanďan Oli, jenž oba dobrodruhy přemluví, aby zamířili na místo, které je považováno za opravdové nebe všech amerických turistů - do jisté ubytovny v odlehlém slovenském městě plném zoufalých, ale zároveň překrásných východoevropských dívek. Když se ihned po příjezdu bez problémů seznámí s dvojicí místních krásek, zjistí, že Oli nelhal. Zdánlivě pohodový běh událostí však brzy vystřídá kruté procitnutí. Oba cestovatelé si uvědomí, že se rychle noří do čím dál tím děsivější situace, která je stejně nebezpečná a temná jako nejzvrácenější zákoutí lidské duše. (oficiální text distributora)
(více)Videa (1)
Recenze (927)
Zobrazenie Slovenska mi nevadilo, naopak ma úprimne pobavilo. Dosť ma ale prekvapilo, aké lajno je zabalené do kampane so super postermi, sloganom "Quentin Tarantino Presents" a 20-miliónovými openingovými tržbami v USA. Hostel by v rovnakom kvalitatívnom prevedení nakrútil priemerný slovenský režisér s 10 x nižším rozpočtom. Niektoré scény na seba nadväzujú akoby improvizačne, bez scenára. Atmosféra nulová, gradovanie zabíja tupá predvídateľnosť. Na scény krutosti, ktorých je mimochodom oveľa menej než sa sľubovalo, čakáme neúmorne dlho. Takéto filmy sa v 80. rokoch nakrúcali ako na bežiacom páse a dnes po nich neštekne pes. History repeats. Jediný prínos Hostela je, ako veľmi zvýrazní režijné a scenáristické kvality filmov ako Saw. ()
Hostel je od přirození sympatický jen tím, jak zoufale hloupě působí zde, v srdci Evropy. Fakt, nevím, čím tolik „okouzlil“ zámořské publikum. Možná vnadami zdejších děv, možná kamerou Milana Chadimy, možná potvrzením pro ně dávno známých faktů. Eli Roth tímto filmem jasně říká: „nejezděte na Slovensko!“. Já mu můžu oponovat jedině s: „nechoďte na Hostel!“. V obou případech ale platí, že každý má svůj vlastní mozek a své vlastní právo rozhodnout se, čemu uvěří a čemu nikoliv. 50% Zajímavé komentáře: Marius, Le_Chuck, Tommy987, JohnnyD, Pedestrian, petero, Aven, herrbierer ()
Málo skutečné hrůzy na nehorázně velkou porci buranství a umělé brutality, která neopouští nezáživný svět rekvizit a falešné krve. Roth navozuje atmosféru skrze gang cikáňat a poloprázdné nádraží ČD, takže je alespoň legrace. Ale vyvolávat děs prostřednictvím odlíčených modelek a zaplivaných putyk nemá minimálně pro Středoevropana ten správný efekt. ()
Nebýt toho démonizování Slovenska bylo by to jen blbé. Takhle je to aspoň chvílemi nablble zábavné. Eli Roth je jinak bohužel pouhý hororový fanoušek, která nemá zbla talentu (jako jeho idoly, jimiž se tak rád ohání). Hodně nepochopitelné až kontraproduktivní jsou jeho prohlášení o tom, že tento film ukazuje, jak jsou Američané xenofobní a nechápou cizí kultury. Způsob, jakým je příběh podán, ovšem není kritikou těchto stereotypů, ale spíš jejich potvrzením. ()
Eli Roth je impotent. Člověk bez nápadu, jenž (proboha, proč???) natočil horor, který není strašidcelný a (proboha, proč???) bude zřejmě točit další. Tady musel být opravdu někdo totálně mimo. Všechny nechutné scény jsou buď předvídatelné, anebo jsem se u nich smál jako blázen. Levnost čiší z každého políčka, napětí nefunguje, dialogy jsou trapné a čeští herci by se měli stydět. Slováci mohou klidně nechat spát své rozhořčení, kvůli nesmyslům není potřeba se rozčilovat. Nebýt pár pěknejch holek, asi bych se neudržel a zničil DVD, na kterém jsem tento výpotek sledoval. ()
Galerie (53)
Zajímavosti (40)
- Jednu chvíľu beží v televízore v hosteli film Chodník cez Dunaj (1989) a stráž v bitúnku sleduje na malom prenosnom DVD prehrávači snímku Sex Fever (2003). (Raccoon.city)
- Hlavní hrdinovia dostanú izbu číslo 237, čo je režisérov odkaz na slávny film Osvietenie (1980), kde bola izba s rovnakým číslom. (Raccoon.city)
- Světová premiéra filmu se původně měla odehrát na Islandském filmovém festivalu, kde se Roth a Quentin Tarantino, který snímek produkoval, stali členy Vikingské obce. Oba získali nová islandská jména – Eli Sheldonsson a Quentin Conniesson. (imro)
Reklama