Režie:
Eli RothScénář:
Eli RothKamera:
Milan ChadimaHudba:
Nathan BarrHrají:
Jay Hernandez, Derek Richardson, Eythor Gudjonsson, Barbara Nedeljáková, Jan Vlasák, Jana Kaderábková, Rick Hoffman, Takaši Miike, Patrik Zigo (více)Obsahy(1)
Hostel vypráví příběh dvou kamarádů z americké vysoké školy, kteří se v touze po netradičních zážitcích vydají na cestu napříč Evropou - s tím, že pokud jim zůstane místo vzpomínek jen jedno obrovské okno, nebude je to nijak zvlášť mrzet. V průběhu výletu se k nim připojuje Islanďan Oli, jenž oba dobrodruhy přemluví, aby zamířili na místo, které je považováno za opravdové nebe všech amerických turistů - do jisté ubytovny v odlehlém slovenském městě plném zoufalých, ale zároveň překrásných východoevropských dívek. Když se ihned po příjezdu bez problémů seznámí s dvojicí místních krásek, zjistí, že Oli nelhal. Zdánlivě pohodový běh událostí však brzy vystřídá kruté procitnutí. Oba cestovatelé si uvědomí, že se rychle noří do čím dál tím děsivější situace, která je stejně nebezpečná a temná jako nejzvrácenější zákoutí lidské duše. (oficiální text distributora)
(více)Videa (1)
Recenze (941)
Naposledy jsem dal dvě hvězdičky pátýmu dílu básníků, a protože tohle je ještě mnohem nudnější a nezáživnější, tak víc ani ranu. Film se mi nelíbil, kromě občasných momentů, který jsou celkem humorný, je to jedna velká nuda. Nevím, jakou roli na mém názoru hraje očekávání, který jsem měl hlavně kvůli ohlasům, ale pravda je, že jsem čekal všechno, jen ne tohle. Ale co už. Bratry Slováky tam pěkně namíchlo, jak je zobrazený Slovensko, ale mně to ani nepřišlo. Kromě určení polohy Slovenska (že je hned vedle Ukrajiny, což je sice pravda, ale spíš jen kousek, víte co myslím, dotýkají se jen malým kusem území) a ty tlupy loupeživých hladových dětí, tak mi to vůbec nepřišlo urážlivý (ale můžu se mýlit). Jinak tam vlastně pěli chválu na slovenský holky, jak jsou krásný. Ale zase je divný, že hlavní ženský byly jedna italská Ruska, druhá z Prahy a třetí Asiatka. A že i když to bylo na Slovensku, tak se z telky linul českej dabing americkejch filmů a na disko se zpívaly český písničky (hlavně Michal David). Plus čeští herci jako Táborský a Vlasák. Nevím jaké národnosti jsou ty dvě herečky. Takže jediná opravdu slovenská věc mi tam přišel panoramatickej pohled na nějaký město (pokud je na Slovensku) a písnička od Dary Rolins Zvonky štěstí. Co se týká násilí, kvůli kterýmu snad měl někdo odcházet i uprostřed premiéry, asi jsem viděl vystříhanou verzi. Připadalo mi to právě, jako kdyby měl režisér strach, aby ho kvůli tomu nesetřeli a nenadali mu do hnusníků, tak vyškrtával a vyškrtával, až tam nic nezbylo. Nejvíc se mi asi líbila před filmem reklama na Piráty z Karibiku 2, takže to až tak zmršenej čas a vyhozený peníze nebyly. ()
Zobrazení Slovenska jakožto naprostého vidlákova se dá ještě celkem v klidu ustát, ovšem na co si zde režisér Eli Roth hrál, jsem jaksi nepochopil. Rovněž mi nedocvakl celkový smysl tohoto výtvoru. Měl pobavit ? Šokovat ? Možná obojí, každopádně nepovedlo se ani jedno, neboť svou kvalitou patří po všech stránkách k tomu nejhoršímu, co za posledních pár let vzniklo. Scénář nulový, herci těžkopádní a ani ty mučící scény nebyly nikterak cool. Krve bylo habaděj, avšak strach, či odpor prakticky nulový. Jak se pod tohle mohl Tarantino podepsat je mi záhadou. Možná drogy, možná prachy. Kdo ví. Každopádně si tenhle po všech stránkách špatný, nevyvážený a tupě natočený paskvil rozhodně nikterak dobré hodnocení nezaslouží. ()
Snad mě to nedělá hloupým a lacinným, když řeknu, že na mě Hostel docela zapůsobil. Totiž velice důležité bylo, že jsem o Hostelu předem nevěděl zhola nic, prostě jsem si jeden večer pustil náhodně vybraný film a po chvíli jsem málem nevěřil vlastním očím. První polovina byla skutečně o ničem, debilní nejen scénář, ale téměř všechno, avšak když se rozjely všechny brutální nechutné praktiky zámožných úchylů byl jsem skutečně zděšen, protože to jsem nečekal ani v nejmenším. Nakonec mě ještě dorazila závěrečná scéna na nádraží a já zapomněl na první polovinu nudy, na celé dosti špatné provedení a říkal si jen, že to bylo fakt působivé. Ve srovnání s ostatními filmy bohužel nemůžu Hostel nijak vyzvednout, neboť já osobně jsem byl ohromen jen díky faktu, že Hostel byl pro mě něco nového, něco extra drsného, co jsem vůbec nečekal... Jinak je to šílená blbost :) 3/10 ()
Bohužel Quentin Tarantino tomuhle filmu jako producent vůbec nepomohl, možná kdyby seděl na režisérském křesle, tak by to vypadalo jinak, ale to se nestalo a tak je tam Quentin jen kvůli reklamě, která přiláká diváky na tenhle né moc povedenej horor, je sice pravda že kravavý a místy brutální scény ve filmu jsou dobře natočené, ale ten zbytek je tak trochu o ničem, hlavně by to chtělo přidat na příběhu a na propracovanosti osudu dvou ze trí hlavních postav, protože na to jak dlouho ve filmu byli, je jejich konec moc narychlo. Jediný co mě na tomhle filmu opravdu potěšilo(kromě brutalitek) byla čestina a to jak nápisy tak i se mluvilo česky a dokonce i několik českých herců se objevilo, sice to mělo být slovensko, ale od Amíků se víc čekat nedalo. Mohl to být dobrý film, jen kdyby se hodinu nečekalo na to o čem tenhle film je, ale kdo si počká ten se dočká a poslední půlhodina je pěkně drsná a vtipná a místy to vypadalo spíš jako hodně drsná parodie,pravda je, že v takových hororech by to nemělo být,ale to mi moc nevadilo a při nekolika scénách jsem se bavil výborně, ale tu promrhanou hodinu to nezachrání ()
Dvaja Američania a jeden Islanďan sa vybrali na cestu po Európe. Sú mladí, drzí a sebavedomí. Radi chlastajú, fetujú a užívajú si príležitostný sex. Na nič iné nemyslia. Alkohol, drogy a mrdačka. No proste typický zmrdi. Keď títo traja blbečkovia prídu na Slovensko, myslia si, že za peniaze tu môžu mať čokoľvek. Sú presvedčení, že všetci pred nimi padnú na zadok. To sa ale šeredne mýlia. Za svoju hlúposť a nadržanosť zaplatia tú najvyššiu cenu. Na Slovensku ich čaká ukrutná bolesť, sadistické mučenie a potupná smrť. ** ()
Galerie (55)
Zajímavosti (46)
- Když hlavní postavy přicházejí k recepci hostelu, televize právě vysílá film Pulp Fiction: Historky z podsvětí (a to v českém znění, s Liborem Hruškou dabujícím Samuela L. Jacksona). Je to malý odkaz na režiséra Quentina Tarantina, jenž je také spoluproducentem Hostelu. (Cliff Booth)
- Eli Roth se před natáčením ptal prezidenta Islandu, zda může zobrazit Islanďany jako opilé sexuální maniaky, protože taková je postava Oliho (Eythor Gudjonsson). Povolení nakonec dostal. (imro)
Reklama