Reklama

Reklama

Děj se odehrává v roce 1999 v Los Angles. Hlavní hrdina, veterán z Vietnamu, v současné době policejní důstojník si vykládá právo po svém a často se octne na hranici mezi dobrem a zlem. Jednoho dne je však chycen při něčem, co by ho mohlo stát místo. (code2)

Videa (3)

Trailer

Recenze (83)

Pedestrian odpad!

všechny recenze uživatele

Ono to asi opravdu má vypadat jako seriálový Shield. Podobné záběrování - tj. pohyblivá kamera, věci „překážející" v záběru, střídavé sledování postav buď ze značného odstupu (přes ulici, skrz okno) nebo naopak z detailů jejich tváří. Ale zatímco Shield se díky tomuto režijnímu vedení stával „intimním" pohledem do života špinavých poldů a jejich rodin a zároveň nás vrhnul přímo do centra akce a klidně nás nechal hezky zblízka ochutnat chodník, Rampart se o to jen snaží a všechny postavy přitom sledujeme z dvoukilometrové vzdálenosti a nikdy nám do nich tvůrce nedá ve skutečnosti nahlédnout. A natočené je to naprosto strašně. Nekoukatelné. ()

Shadwell 

všechny recenze uživatele

Film o policajtovi, kterému se rozpadne profesní i osobní život. Kde je problém? Problém, a to dost vážný, je v tom, že většina scénáristických příruček je zcela za jedno v tom, že pasivní postavy, které nikam nesměřují a nijak se nevyvíjejí, prostě nefungují. Často vám v takovým případě nepomůže ani to, že si naverbujete charismatickýho Harrelsona. Zvlášť když z něj uděláte totálně zafixovaný charakter, který nedojde ani poznání ani vykoupení. Je sice hezký a z hlediska vyprávění i nekonvenční, že na místo obvyklé globální analýzy policejní korupce v L.A. po vzoru Tropy de Elite sledujeme vše lokálně prostřednictvím hlavní postavy, která nesleze z plátna, jenže je otázka, jestli je taková metoda úplně vhodná, protože takový film pak často připomíná to, čemu říkám „píchat s pérem na půl žerdi“. Nelze si nevšimnout, že filmové příběhy se svým úvodem, vyvrcholením a závěrem erekci skutečně připomínají, ovšem tady se ten příběhový oblouk odehrává někde ve druhým plánu nebo spíš úplně mimo obraz, zatímco hlavní postava je ve svý odevzdanosti a pasivitě pevná jak Gibraltarská skála v duchu Komenského proslulého výroku „všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest“. ()

Reklama

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

Moverman v divizi zlých poručíků Abela Ferrary a Wernera Herzoga. Nesledujeme proces rozkladu, to nihilistické peklíčko ústředního dinosaura je konstantní. Mění se jen postavy kolem a to v rozsahu rezistence vůči působení paranoiou trpícího Davea Browna. Rudnoucí Harrelson ho dává neuvěřitelně, fungují i vedlejší role (Larson, Foster), škoda jen, že kamera, která má vnést syrovost a autentičnost tím, jak experimentuje s úhly, rotuje či snímá přes předměty, na sebe strhává až příliš pozornosti. „I want you to know, I never hurt any good people.“ - „What about us?“ ()

Fr 

všechny recenze uživatele

,,PRAVIDLA...SE MĚNÍ. ZÁKONY SE MĚNÍ... LIDÉ SE MĚNÍ. PŘISPŮSOBUJÍ SE A ADAPTUJÍ. ALE TY NE“..... /// ,,Všechno, co ses v akademii naučila jsou kraviny!“ W.Harrelson jako mentor, tvrďas, dinosaurus, rasista, kurevník, šovinista, misantrop....BALADA O POLICAJTOVI? Nééé, jen složitý vyprávění o chlápkovi, kterej se stal problémem policejní jednotky ,,Rampart“. Jméno Dave – synonymum pro ,,městskou spravedlnost“ a přesto (nebo právě proto) je jeho život plnej problémů (NIKDY JSEM NEUBLÍŽIL DOBRÝMU ČLOVĚKU, kromě svý rodiny....). Teď zabředá do sraček, který sám vytvořil a je to kapku nuda. Vona tady totiž ostatní jména (Weaver, Buscemi, Cube) neznamenaj vůbec nic. Jde jen o exhibici W.Harrelsona v příběhu ,,rozbitýho“ poldy, který má pomalý tempo a neoslní žádnou brilantní událostí a za kterej by 2* (vůči Woodymu) byly nespravedlivý.... /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Jsem členem sdružení ,,Woody a jeho Oscar“. 2.) Miluju příběhy plný děje o ničem. 3.) Thx za titule ,,MaideN-SK“. /// PŘÍBĚH **** HUMOR ne AKCE * NAPĚTÍ * ()

viperblade 

všechny recenze uživatele

Upřímně, nebýt toho, že si tento film Woody šikovně a vtipně zpropagoval, když oznamoval nominace na Zlaté Glóby za rok 2012 (video najdete zde, Woodyho sranda začíná na 5:14) tak bych o tomto snímku asi nevěděl. A byla by to škoda. Rampart totiž má co nabídnout. Je to jeden z těch filmů, na které se nedívá příjemně, je točen digitální kamerou a špinavost je z něj cítit už z prvních minut. Člověk si až říká, že to vypadá jako nezávislák, ale pak se podívá na ta jména (krom Woodyho zde najdete Sigourney Weaver, Stevea Buscemiho, Anne Heche, Cynhtiu Nixon či Robin Wright) a říká si, čím to je, že se takovéhle hvězdy podepíšou pod takovýto film. Nutno ale uznat, že někteří tam mají výstupy trvající jen pár minut (např. Buscemi), takže to možná udělali jenom jako "vedlejšák". Celkově se mi tento film… nemůžu napsat, že se mi líbil. Spíše napíšu, že mě zaujal. Rozhodně zajímavý pohled na jednoho ne zrovna dobrého policistu. 75 %. ()

Galerie (9)

Zajímavosti (5)

  • Příběh se odehrává v roce 1999, ale na začátku filmu lze zahlédnout Cadillac CTS z roku 2005 (Terva)
  • Film je natočený podľa skutočných udalostí, ktoré sa odohrali v deväťdesiatych rokoch a pojednáva hlavne o gangu CRASH. (Slunkoo)
  • V momentě, kdy jde Brown (Woody Harrelson) dolů po schodech do místního klubu, je možné slyšet píseň "Esther's: z repertoáru Amon Tobin. Píseň vyšla v roce 2007, příběh se v3ak odehrává v roce 1999. (Terva)

Související novinky

Harrelson + McConaughey = nej seriál všech dob?

Harrelson + McConaughey = nej seriál všech dob?

12.04.2012

Tak tohle jsou bombastické plány. Woody Harrelson a Matthew McConaughey plánují natočit osmidílnou televizní minisérii True Detective, kterou bude celou (!!!) režírovat Cary Fukunaga (o kterém víme,… (více)

Oscarová kriminálka na obzoru

Oscarová kriminálka na obzoru

16.09.2010

...aneb „L. A – Pořád přísně tajné“. Scénárista a režisér Oren Moverman (foto) debutoval loni nenápadným, ale spoustou cen a nominací ověnčeným dramatem The Messenger. Vítězný tým se nemění, a tak… (více)

Reklama

Reklama