Reklama

Reklama

Prostřeno!

(pořad)
všechny plakáty
Trailer
Reality-TV / Soutěžní
Česko, 2010, 50 min

Účinkují:

Václav Vydra nejml., Jana Boušková, Ivanka Devátá, Yemi Akinyemi, Zbyněk Merunka, Ludmila Žemberyová, Martin Stropnický, Veronika Žilková (více)
(další profese)

Pět soutěžících, pět večeří, menu tradiční i exotická! Reality show Prostřeno! je každodenní návštěvou vašich domovů, přehlídkou tanců kolem plotny, lákavou ochutnávkou, ale i sondou odolnosti zúčastněných. Dívejte se a HODNOŤTE! Kromě šedesátitisícové výhry, která je výsledkem klání soupeřů, je tu i deset tisíc pro každého, koho zvolí diváci. Vyhrát může dokonce i divák, který se jen zúčastní hlasování. A to celých 10 tisíc korun! (TV Prima)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (642)

marhoul 

všechny recenze uživatele

Někdy to zapnu a mrknu se. Dost hloupé je, že soutěžící hrají o prachy. Také četné primitivní projevy vařících jsou na škodu, přestože je jasné, že jde Primě o záměr, aby pořad táhnul. Kdo by si v kuchyni nezanadával, že jo? To je jako za volantem. Osobně by mi vyhovovalo lépe, kdyby byl pořad postaven výlučně na vaření a konzumaci s následným, kultivovaným, hodnocením. Absolutně nehodnotím, kde ti lidé bydlí, jestli jsou to lidé obyčejní, kuchaři začátečníci nebo mazáci. Je fajn, že jdou a zkusí si to. Já bych na ně neměla. Vadí mi pojetí Tv Prima. Výhra by měla být ve formě poukazu do vyhlášené restaurace, nebo vstupenka do kurzu vaření! A ne tohle, co se tam děje teď... ()

zelvopyr 

všechny recenze uživatele

Na téhle skororealityshow je vlastně smutná legrace, že je opravdu o realitě... ale ne o tom, co tam zúčastnění hrají a žvaní ve vidině namastění si kapsy za to, že si odtrpěj nějaké to jídlo u ostatních..... ale právě o "té naší prima sousedské" české povaze ve stylu "když mi chcípla koza, ať chcípne i sousedovi". Plus nenahraný postsocialistický realismus domácího vkusu... Je to opravdu sonda do života, kterou nezamaskují ani ty makabrózní voiceover komentáře. První reality show za víc než odpad (za zmíněnou stránku 3*). ()

Reklama

Sonnery 

všechny recenze uživatele

Nejvýstižnější ukázka sloganu "blb dostal moc"... Blb dostal padesátiminutový prostor v televizi a musí světu ukázat, že vařit, mluvit, stolovat a strkat žrádlo vkusně do huby umí jedině on. Miluju, když blb neví, že je blb, tím získává sebedůvěru a chce se před kamerama vytáhnout. No a k tomu vždycky nějaká ta žrasovní ňaminečka - tuhle raketa se sejrem z kopce Motombo v Ugandě, támhle "Výstavní gratinovaný steak se zlatým měsícem podávaný na dřevě", což je normální flákota na oleji s vařeným bramborem. Úsměvný ()

castor 

všechny recenze uživatele

Unikátní vymývání mozků, z kterého se stává tak trochu droga, která diváka sjede podle atraktivnosti složení pětice soutěžících. Nejlepší jsou ti knedlo-vepřo-zelo typy, co spálí i obyčejný řízek a druhým pomlouvají chuťovou nevyváženost nějaké delikatesy. Na Primu velmi slušný nápad, který až tak moc neurazí.. tomuhle odpad nelze dát!! ()

Big Bear odpad!

všechny recenze uživatele

Pojďte budem šmejdit !!! Aha, on to je ale pořad o vaření.... hmmm - a o tom to je. Divák tohoto pořadu ani tak moc nechce vědět jak se dělá bešamel. Ten chce z křesla obýváku čmuchat někomu doma, šmejdit na zahradě, v kuchyni... No a když se spálí hostiteli guláš, supr - tím lépe. Ale to jídlo jde až za tím. Krásně se to ukazuje na případu těch, co si hosty pozvou do vypůjčeného bytu či domku... To jsou pak kecy! Ale o tom vlastně reality Tv je. Pro mně je to ale - odpad ()

Galerie (7)

Zajímavosti (12)

  • Při udělování výhry hraje píseň „Bitter Sweet Symphony“ od The Verve. (SONY_)
  • Za deset let se v pořadu o výhru ucházelo 1 764 účastníků, kteří ve svých domovech připravili a servírovali 8 800 chodů. Mezi soutěžící byla rozdělena výhra v celkové výši 17 425 000 Kč, diváci pak získali 480 000 Kč. [Zdroj: časopis Blesk TV Mánie] (Duoscop)

Související novinky

Podzimní televizní boj

Podzimní televizní boj

13.08.2012

Skromný český televizní píseček se dočká zanedlouho dalšího boje o sledovanost, především na poli komerčních seriálů. Dvě nejsilnější komerční televize vsadily na školní prostředí (TV Nova seriálem… (více)

Reklama

Reklama