Reklama

Reklama

Prostřeno!

(pořad)
všechny plakáty
Trailer
Reality-TV / Soutěžní
Česko, 2010, 50 min

Účinkují:

Václav Vydra nejml., Jana Boušková, Ivanka Devátá, Yemi Akinyemi, Zbyněk Merunka, Ludmila Žemberyová, Martin Stropnický, Veronika Žilková (více)
(další profese)

Pět soutěžících, pět večeří, menu tradiční i exotická! Reality show Prostřeno! je každodenní návštěvou vašich domovů, přehlídkou tanců kolem plotny, lákavou ochutnávkou, ale i sondou odolnosti zúčastněných. Dívejte se a HODNOŤTE! Kromě šedesátitisícové výhry, která je výsledkem klání soupeřů, je tu i deset tisíc pro každého, koho zvolí diváci. Vyhrát může dokonce i divák, který se jen zúčastní hlasování. A to celých 10 tisíc korun! (TV Prima)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (642)

Snorlax odpad!

všechny recenze uživatele

Prima vystihla, že Češi jsou šmíráci, kteří rádi jedí. A tak proč jim neposkytnout obé v jednom pořadu? Výsledkem je pořad, ve kterém je vaření až tak zhruba na osmdesáté koleji. O soutěžení v něm také nejde, protože hodnocení by snad ani nemohlo být více neobjektivní. Takže zbývá pouze sledovat vzorky jednotlivých odchylek od psychického zdraví. A dobře se bavit na účet individuí, která si pro vidinu nevysoké výhry nechají pročesat byt podlahy po strop, investují peníze, čas a úsilí do vaření svých oblíbených jídel, aby záhy zjistili, že zvěřinový guláš servírují veganovi, který je alergický na lepek, leč přesto se rozhodl hupsnout na čtyři večeře na slepo. A k tomu všemu žvaní Vydra s Bouškovou takové ptákoviny, že tím musí urážet i inteligenci retardovaných jedinců. ()

castor 

všechny recenze uživatele

Unikátní vymývání mozků, z kterého se stává tak trochu droga, která diváka sjede podle atraktivnosti složení pětice soutěžících. Nejlepší jsou ti knedlo-vepřo-zelo typy, co spálí i obyčejný řízek a druhým pomlouvají chuťovou nevyváženost nějaké delikatesy. Na Primu velmi slušný nápad, který až tak moc neurazí.. tomuhle odpad nelze dát!! ()

Reklama

prome odpad!

všechny recenze uživatele

Hodnocení se vztahuje ke dvěma dílům. Ti lidi, co se v těch dílech vyskytli, by si víceméně zasloužili facku. Tolik blbých keců za takovou chvíli jsem už nějakou dobu neslyšel. A ty jejich tzv. "hodnocení". Škoda slov. Doufám, že už nikdy nebudu tomuto odpadu vystaven. Před tím jsem měl ještě nějakou náladu, ale toto mi ji srazilo na bod mrazu. ()

6thSun 

všechny recenze uživatele

Obyčejný lidi tady mají možnost říct do kamery JAK JIM CHUTNALO JÍDLO a většina z nich si těch svejch 15 minut slávy zatraceně užívá, neboť věděj, že je to s největší pravděpodobností naposled, kdy můžou bejt V TELEVIZI důležitý. Takže pokora stranou, dobře, horší je, když jejich kulinářský umění stojí za pendrek, takže se tím zároveň trochu ztrapňujou, což je ale zase to, co mě na tom nejvíc baví. Šmejdění po domácnostech komentovat nebudu, to je bulvárně hnusný a odporný. ()

Vančura 

všechny recenze uživatele

Výborně vymyšlený formát, v podání TV Prima ovšem pro mě v podstatě nekoukatelný. Výčet věcí, které mě na PROSTŘENO k uzoufání iritují, by byl nekonečný. Buranský komentář Vydry a Bouškové (kteří navíc omílají z 90% pořád to samé dokola, bože! po pár dílech by to člověk mohl říkat místo nich, protože už přesně ví, co kde budou říkat). Prznění češtiny řadou děsivých slov a obratů ("šmějděníčko šmejdění" asi nejděsivější příklad). Scénář, který soutěžící nutí do stupidních a nucených aktivit, aby se vůbec zaplnila relativně dlouhá stopáž jednoho dílu (stupidní "úkoly týdne", nevtipné "zábavy", idiotské předvídání ostatních, kde asi bude aktuální hostitel bydlet a co bude vařit...). To nejhorší je ovšem reklamní a bulvární balast, do něhož je cely pořad po krk utopen (nekonečný proud reklam před pořadem, v průběhu i po něm - na internetu je to ještě horší a na Prima Play se na to kvůli neustálým reklamním pauzám nedá v podstatě koukat, o pravděpodobném výskytu product placementu nemluvě) - o všemožných exotech v pořadu s oblibou píše bulvár, který ze soutěžících dělá (nepochybně s důkladnou podporou primáckého PR oddělení) rychlokvaškové podřadné "celebrity" na jedno použití, kterým se všichni vysmějou, aby po nich za týden neštěkl pes (virální životnost některých videí je ovšem pozoruhodná). Příšerné je i to, že člověk při sledování ani nemá jistotu, co vše soutěžícím předepisuje scénář (respektive do čeho jsou nuceni smlouvou) - všichni se zde chovají tak příšerně nepřirozeně, až to bije do očí. Och, člověk samozřejmě ví, že princip tohoto pořadu je vystaven na tom, ztrapnit každý týden hrstku zoufalců, kteří ze sebe v televizi udělají naprosté idioty kvůli směšné výhře 50 000 Kč, ale stejně se pořád nemůže ubránit údivu z toho, že se pořád najde dostatek jedinců bez špetky soudnosti, kterým toto nedochází a kteří se tam stále hrnou. Považuji za ironiii osudu, že vedle pořadů zkušených profesionálů (typu Pohlereichovo "TEĎ VAŘÍ ŠEF!" ), kterých aktuálně běží v telce hne několik, vyznívají směšné gastronomické pokusy "amatérských kuchtíků" v PROSTŘENO jako nevtipná fraška, která je skoro k pláči. Ne vážně, člověku se chce těch lidí skoro litovat kvůli tomu, jak neumí vařit a kde bydlí (och bože, nikdy by mě nenapadlo, že když budu bydlet v pronajaté špeluňce s komunistickým nábytkem v Horní Dolní, že si budu domů zvát televizi). Je mi na zvracení z toho, co tento pořad dělá z lidí a co se v něm ukazuje. ()

Galerie (7)

Zajímavosti (12)

  • Za deset let se v pořadu o výhru ucházelo 1 764 účastníků, kteří ve svých domovech připravili a servírovali 8 800 chodů. Mezi soutěžící byla rozdělena výhra v celkové výši 17 425 000 Kč, diváci pak získali 480 000 Kč. [Zdroj: časopis Blesk TV Mánie] (Duoscop)
  • Za deset let se v pořadu nikdy nevařila rajská nebo koprovka. [Zdroj: časopis Blesk TV Mánie] (Duoscop)
  • Ústřední znělka pořadu je úryvkem z písně „Fly or Die“ od hip hopových N.E.R.D. (Fenk)

Související novinky

Podzimní televizní boj

Podzimní televizní boj

13.08.2012

Skromný český televizní píseček se dočká zanedlouho dalšího boje o sledovanost, především na poli komerčních seriálů. Dvě nejsilnější komerční televize vsadily na školní prostředí (TV Nova seriálem… (více)

Reklama

Reklama