Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Malarkey
    ***

    Nejsem si úplně jist, co tamní divák očekával? Druhý díl Den nezávislosti zašel do absolutní lidské krajnosti, kterou bychom si jakožto diváci nedokázali ani představit. Tudíž se Roland Emmerich opět překonal a připravil si budoucnost s emzáky a se vším všudy kolem toho. Nejkřiklavější ze všeho je americký patriotismus, který vysloveně teče proudem snad z každé scény. Kdyby dodal, že film v jednu chvíli vysílá live TV Amerika do sto padesáti států světa, kdy na dvě hodiny zrušili všechny kanály a nechali by běžet jenom toto, nikdo by se mu nemohl divit. Na druhou stranu mě trošku mrzí, že si Roland neumí udělat legraci sám ze sebe a nedokázal z tohoto filmu udělat druhý díl Hvězdné pěchoty. Po straně scénáře v tom naděje rozhodně byla. Za to si ale připravil dokonalý digitální vizuál, který ho zachraňuje všude kde se dá a vlastně ho zachránil i po zbytek filmu. To jediné totiž zaručuje kvality tohoto filmu a vyvyšuje ho alespoň do standardní Emmerichoviny. Takže, co že jsme to vlastně vůbec chtěli?(10.5.2017)

  • Tom Hardy
    **

    Příšerné pokračování. Dvakrát tolik, pokud má divák to "štěstí" a vidí ho pár hodin poté, co si dal z nostalgie jedničku. Generický "všeho víc" sequel, przněný nulovými vlastními nápady, nevyužitými postavami z minula a s kopou nových mladíčků, kteří jsou tak necharismatičtí a nudní, až to bolí (vůbec tohle nucené omlazování filmů je zlo, nechápu, že by studio zabilo táhnout to třicátníky). Nejhorší je každopádně to, že je druhý Den nezávislosti hrozná nuda. Akce zaměnitelná, efekty špičkové, ale to už dneska nepřekvapí. Když je největším překvapením filmu to, že se z jedné z původních postav (vzhledem k současné politicky korektní době) vyklubal gay, je prostě něco špatně. Jednoznačně to nejslabší, co v rámci destrukce Emmerich natočil. 30%(17.7.2016)

  • Marigold
    ****

    Co dodat? Starý liberál, kterému už všechny lodě uletěly, ale on jako zázrakem dál hněte svoje předražené anachronické vize spojený států lásky a tolerance. Je to napůl skandální a napůl strašně nakažlivé. Když se na plátně srdceryvně loučí dva staří gayové nebo Bill Pullman tahá lidstvo za nohu dalším budovatelským projevem těsně po mozkovém kolapsu, připomíná mi to, proč mám Rolanda tak rád. Princip over the top dotáhl daleko over the top. Nerozumí byzu tak jako Michael Bay, takže i setkání čínské sexy divy, amerického yuppíka, australského surfera, židovského morouse a intergalaktické koule na pitevním stole vyhlíží jako kouzelný omyl, jehož divák je tak trochu neznámý. Ten film nejvíc vystihují dvě scény - starej Levinson prodávající se slevou knihu Jak jsem zachránil svět komatózním penzistům a doktor Ocun, který ihned po procitnutí ze 7300 dnů trvajícího komatu začne nakopávat emzácký prdele. Přesně tohle je Den nezávislosti 2. (strašně bych potřeboval vidět trojku btw)(29.6.2016)

  • kulyk
    ***

    Jako velkorozpočtové scífko s výrazně sebeparodickými prvky vcelku dobré. Ovšem jen jako velkorozpočtové scífko s výrazně sebeparodickými prvky. Udělat k tomu hačačá nebo hajají, pustit na plazmě větší, než velké, aby vynikly všechny ty pičitčové triky a Goldblumovy tiky, odšpuntovat ludmilu a sežvejknout nějaké pryngls. To ano. Vše však s mozkovnou vyhozenou na neutrál. Protože jak by u toho jeden začal přemýšlet, tak by se dosti podivil.(31.8.2016)

  • flanker.27
    odpad!

    Škoda, že jsem to neviděl dřív než Pád Londýna. Tak 90 % komentáře by sedlo sem, vč. porovnání prvního a druhého dílu. Tedy, nejen že to za těch 20 let ubralo na inteligenci (v roce 1996 bych si nemyslel, že je něco takového možné), ale navíc pozoruju, jak je u podobných fláků pro tvůrce stále obtížnější zachovat alespoň základní smysl pro dramatično, gradaci děje, představení postav a vývoj jejich vztahů, prostě pro to, co dělá příběh zajímavým. Celé to globální ohrožení tady divák leda prozívá, reakce na zjevení se nové hrozby jsou tak na úrovni "nojo, chlápci z vedlejší vesnice jsou tu zas, jdem se porubat do hospody", ani v rámci možností nefunguje pocit ohrožení, globální paniky, katastrofy, přemýšlení nad protiakcemi a tak dále. Lidi mají 20 let k dispozici odpovědi, které objevují až těsně před útokem, než stačí prezidentová něco odpočítat, tak je vybudovaná obrana v p*č*, přičemž se nezdá, že by to komukoli vadilo. I ty střety mezi "námi" a "jimi" byly dokonce v porovnání jedničkou někde na úrovni té hospodské bitky. Popravdě takový film není výzvou ani co do popravy komentářem za ranního úsvitu před nastoupenou jednotkou.(25.6.2016)

  • - Jako první potvrdil svou účast herec Bill Pullman. (Reapper)

  • - Svou roli generála G. W. Greye si v cameu zopakoval tehdy již těžce nemocný Robert Loggia. Zanedlouho po natáčení, měsíc před svými 86. narozeninami, zemřel na zdravotní komplikace způsobené Alzheimerovou chorobou. Film je věnován jeho památce. (Saur.us)

  • - Pokračování vzniklo dvacet let po jedničce Den nezávislosti (1996), stejná doba uběhla i ve filmovém světě mezi oběma útoky. (joker.george)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace