Deníček (50)
Největší filmové zážitky 2015
Můj nový krasavec
:-*
Jutovo kino
Chystal jsem to strašně dlouhou dobu a ještě hodně dlouho to nebude, ale doufám, že příští rok (v létě) by to už mohlo být jakž takž hotové. Mohla by to být fajn zašívárna, kde bude příjemná teplota na sledování bijáků, až venku budou panovat třicítky. :-) Tohle můžete najít v mém sklepě. :D
GIF zde
Více fotek zde
Video zde
HOROROVÝ TÝDEN vol.7 - maraton hororových filmů
Můj sedmý hororový týden probíhal v týdnu 31.8. - 6.9. a tentokrát jsem neměl úplně dost času, takže jsem viděl pouze sedm hororů.
Upravím později :-)
Speciální úkol: zavzpomínej na Wese Crawena (Hory mají oči) - splněno
V tomto týdnu jsem viděl:
31.8. Charlie's Farm
1.9. Zóna soumraku, Půlnoční vlak
2.9. Hory mají oči
4.9. Salem's Lot
5.9. Smrt před svítáním
6.9. Žena v černém 2: Anděl smrti
Celkem: 7 hororů
Zhodnocení:
doplním později
HOROROVÝ TÝDEN vol.6 - maraton hororových filmů
Můj v pořadí šestý hororový týden probíhal v týdnu 22.6. - 28.6., ve kterém jsem zažil i jeden zubařský horor, ale to odbočuju. :D
Speciální úkol: podívej se na horor, který má hodnocení nižší než 30% > horor Žralokonádo - splněno
V tomto týdnu jsem viděl:
22.6. Neutečeš, Červi, Krutá rasa
23.6. Ďábel v těle, Re-cycle, Flowers
24.6. Legie
25.6. Žralokonádo
26.6. Demonic, Mr. Jones, Stvoření
27.6. Záhada hory mrtvých, Toxické děti
28.6. Maggie
Celkem: 14 hororů
Zhodnocení:
počkej si, až budu mít čas a náladu :D
HOROROVÝ TÝDEN vol.5 - maraton hororových filmů
Můj pátý hororvý týden se konal v týdnu 13.4. - 19.4.
Speciální úkol: tvůj poslední viděný film v týdnu nesmí být z USA > horor Rabid - splněno
V tomto týdnu jsem viděl:
13.4. Čarodějův učeň
14.4. Toxický mstitel 2
16.4. Černé vánoce
18.4. Slunovrat
19.4. Zmeškaný hovor, Chraň nás od zlého, Rabid
Celkem: 7 hororů
Zhodnocení:
Tento týden jsem na horory bohužel neměl moc času, proto jsem viděl pouhých 7 hororů. Kromě Toxického mstitele šlo o celkem povedené horory. Snad se příští hororový týden vydaří co do počtu hororů lépe. :-)
LESAPÁN
Poprvé jsem podpořil nějaký projekt a je to rounou hororový kraťas od začínajícího režiséra Pavla Soukupa nazvaný Lesapán.
Tak potřebná částka je již vybrána, doufám že to bude stát za to! Už se nemůžu dočkat premiéry :-)
Finanční podpora filmu se konala zde:
https://www.hithit.com/cs/project/1151/lesapan
HOROROVÝ TÝDEN vol.4 - maraton hororových filmů
Darkness is coming... Maraton hororových filmů
Čtvrtý týden plný krvelačných a strašidelných hororů v týdnu od 9.2. do 15.2.
Speciální úkol: každý z účastníků stejného týdne ti vybere jeden horor - Suspiria a Vyvrženci pekla - splněno
V tomto týdnu jsem viděl:
9.2. Alien Abduction
10.2. Dellamorte Dellamore, Skinwalker Ranch
11.2. Houbičky
12.2. Xtro, Open Grave
13.2. Suspiria, Leviathan, Critters 2, Vyvrženci pekla, Pátek třináctého 3
14.2. Basket Case, Extraterrestrial, Tusk
15.2. The Battery, Undocumented, Nezvratný osud 3, The Babadook
Celkem: 18 hororů
Pořadí aneb od nejlepší po nejhorší horor:
5* - The Babadook
4* - Alien Abduction, Vyvrženci pekla, Undocumented, Dellamorte Dellamore
3* - Critters 2, The Battery, Open Grave, Nezvratný osud 3, Basket Case, Tusk, Suspiria, Leviathan, Skinwalker Ranch
2* - Pátek třináctého 3, Extraterrestrial, Xtro, Houbičky
Zhodnocení:
Můj čtvrtý hororový týden jsem měl v týdnu od 9.února do 15.února. Bohužel jsem chodil v týdnu do práce, měl jsem volno pouze v pátek, takže jsem se stihl dívat jen na jeden až dva horory, ale víkendové tažení mojí statistiku trochu vylepšilo. Nakonec jsem viděl 18 hororů a musím říct, že se tento týden opět vyvedl. Konečně se našel i horor, kterému jsem dal plný počet a většina byla spíše nadprůměrná. V tomto týdnu jsem se nejvíce snažil věnovat hororům o UFO a taky o mutantech, ale zabrousil jsem nakonec do různých žánrů. Horor The Babadook jsem si nechal na úplný závěr týdne, protože jsem doufal, že to bude to nejlepší z celého týdne a nakonec jsem měl pravdu.
Největší filmové zážitky 2014
HOROROVÝ TÝDEN vol.3 - jako právoplatný účastník maratonu
Již potřetí a tentokrát poprvé jako právoplatný účastník maratonu hororových filmů jsem měl před sebou hororový týden. Jako týden pro své horory jsem si vybral ten od 27. října do 2. listopadu, abych měl tu správnou atmosféru v období, kdy je hranice mezi živými a mrtvými nejtenčí. Snažil jsem se podívat na všechny horory, které jsem chtěl tentokrát vidět a povedlo se mi to, až na jeden, který si ještě na svou premiéru musí počkat.
V tomto týdnu jsem viděl:
27.10.Nezvratný osud 2, Oko (speciální úkol splněn), Re-Animator
28.10. Smrtící nenávi2t, Mrtvá jáma, Haunt
29.10. Candyman
30.10. Housebound
31.10. Maniak (speciální úkol splněn), Leprechaun: Origins, Halloweenská noc - viděno již po několikáté
1.11. 30 dní dlouhá noc: Doba temna, 30 dní dlouhá noc, Grave Encounters
2.11. Dead Snow: Rudý vs. Mrtvý, Hlas smrti, Horns
Celkem 17 hororů
Pořadí aneb od nejlepší po nejhorší horor:
5* - Dead Snow: Rudý vs. Mrtvý, Halloweenská noc
4* - Grave Encounters, Housebound, Haunt, Horns, Nezvratný osud 2
3* - Leprechaun: Origins, 30 dní dlouhá noc, 30 dní dlouhá noc: Doba temna, Hlas smrti, Re-Animator, Candyman, Maniak
2* - Mrtvá jáma, Oko
1* - Smrtící nenávi2t
(seřazení nemusí přesně odpovídat)
Zhodnocení:
Tentokát se můj hororový týden myslím celkem povedl. Konečně jsem viděl nějaký horor, který ode mne dostal v hororovém týdnu plný počet, i když si ho zasloužil spíše po té komediální stránce, ale opravdu u pokračování Dead Snow jsem se neskutečně bavil. Další horor, který u mě bodoval spíše po komediální stránce byl Housebound. Na druhou stranu jako nejlepší horor, který byl nejvíce strašidelný byl rozhodně Grave Encounters. Škoda dlouhého začátku a nevysvětlujícího konce, jinak to byl pěkný duchařský horor. Podíval jsem se i na dva horory (Haunt a Leprechaun: Origins), na které jsem si musel vytvořit české titulky, abych měl u nich lepší zážitek a opravdu, když dáte kousek sebe do něčeho, tak se vám to líbí o chloupek víc. :-) Až na vyjímky jsem ale viděl pěkné filmy a dost z nich dostalo více jak tři hvězdy. Takže si opravdu na "třetí" výběr nemůžu stěžovat. Speciální úkol byl podívat se na remake hororu, podíval jsem se hned na dva remaky (Oko a Maniak), ale ani jeden se mi zase až tak moc nelíbil.
Těším se na další hororový týden :-)
Maraton hororových filmů - přidej se!
MARATÓN HOROROVÝCH FILMŮ - přidej se!
(HLASTE SE MI DO POŠTY PROSÍM, můžete i do diskuze, ale přednostně budu brát poštu!)
Zdravíme všechny filmové fanoušky, především hororového žánru.
PRO PŘEHLEDNĚJŠÍ ZOBRAZENÍ PRAVIDEL, TABULKY ATD. PŘEJDI NA TYTO STRÁNKY:
http://www.jutamahmud.estranky.cz/clanky/maraton-hororovych-filmu---pridej-se-/
Mě, společně s uživatelem Andy11 napadla taková věc... vysvětlím jak to začalo: O mé dovolené jsem si řekl, že si udělám tzv. Hororový týden. Šlo o to, že jsem se v jednom týdnu díval pouze na horory a s Andym nás napadlo, že by se z tohoto mého hororového týdne stal takový maratón hororových týdnů mezi uživateli čsfd.
Pokud by byl zájem, tak by vždy přihlášený uživatel do tohoto maratónu měl pro sebe zarezervovaný týden, ve kterém by se mohl dívat na různé horory dle libosti a další týden by za něj převzal žezlo jiný uživatel, a tak by to šlo dál a dál a to by byl vlastně smysl našeho maratónu hororových týdnů.
Uvidělo by se, jak dlouho by tento maratón vydržel, byl bych rád, kdyby se to podařilo udržet třeba celý rok v kuse.
Pro velký zájem se mohou zúčastnit v jednom hororovém týdnu tři uživatelé, až velký boom opadne, vrátil bych to na jednoho. :-)
Co by z toho měl přihlášený uživatel?
Dobrý pocit, avatara účastníka, hororová inspirace a vědomí, že se zúčastnil věci, která spojuje uživatele naší čsfd.
PRAVIDLA:
- přihlášení do maratónu hororových týdnů skrz poštu (Juta) - stačí si vybrat nezarezervovaný týden
Povinná pravidla:
- počet povinně shlédnutých hororů: minimálně 3 za celý týden, které jsi doposud neviděl
- hlídejte si svůj termín, pokud se vámi již rezervovaný týden nehodí, napište mi do pošty!
- většina viděných filmů v týdnu by měla být hororového žánru
- být registrován na čsfd
Nepovinná pravidla:
- do svého deníčku napište příspěvek o Hororovém týdnu a vypište horory, které jste ve svém týdnu viděli
(ukázkový příklad, jak by takový příspěvek měl vypadat můžete vidět například v deníčku uživatele MikeCool)
- právo vystavit si na svůj profil obrázek účastníka hororového týdne, vyber si z následujících možností:
1. verze: gif obrázek velký 685x270
2. verze: velký 685x270
3. verze: podlouhlý 550x60
4. verze: malý 127x180
-> obrázek si můžeš vložit na profil až po dokončení svého týdne a se splněnými pravidly
- speciální úkol: každý týden bude mít svůj speciální úkol, který můžete, ale i nemusíte plnit, bude to jen na vás (znění speciální úkolu nalezneš v tabulce rezervací)
Další informace:
- uživatel se může zúčastnit hororového týdne vícekrát (né však ve dvouch týdnech za sebou)
- přednostní nárok na nejbližší týden má ten uživatel, který mi napsal jako první
- díky velkému zájmu povoluji 3 uživatele, kteří budou mít právo účastnit se hororového týdne v jednom týdnu
- můžete se hlásit i na rezervované týdny, kde nejsou zapsáni tři uživatelé
- nesplnění pravidel bude trestáno částečným, nebo úplným zákazem znovuúčasti, popřípadě jinými tresty
TABULKU REZERVACÍ MARATÓNU jednotlivých týdnů:
najdeš v diskuzi, nebo na mých stránkách.
Děkujeme všem, kteří se do tohoto maratonu zapojí :-)
HOROROVÝ TÝDEN vol.2
Nastal ten pravý čas vážení a to již podruhé! V týdnu od 18.8 do 24.8 se mé oči upřou na filmy s tématikou, která od pradávna nahání hrůzu. Každý z nás se něčeho bál, nebo bojí dodnes. Pro připomenutí, že tu "možná" nejsme sami, jsou tu filmy, kterým obecně říkáme HORORY!
V tomto týdnu jsem viděl:
Haunted House 2, Armáda temnot, At the Devil's Door, Moucha, Kostka, Poltergeist 2, Poltergeist 3, Kruh 2, Slimáci, Pátek třináctého 2, Vládce temnot, Paranormal Activity 4, Ďábel, Tajemství loňského léta 2: Rok poté, Kukuřičné děti 2, V bolestech, Hranice smrti, Silent House, Halloween 2, Hřbitov domácích zvířátek, House of the Devil, Ti druzí
Celkem 22 hororů
Pořadí aneb od nejlepšího po nejhorší:
4* - Ďábel, Kostka, V bolestech, Moucha, At the Devil's Door, Vládce temnot
3* - Paranormal Activity 4, Kruh 2, Halloween 2, Ti druzí, Hřbitov domácích zvířátek, Slimáci, Silent House, Kukuřičné děti 2, Tajemství loňského léta 2, Hranice smrti, Poltergeist 2, Armáda temnot, Haunted House 2
2* - Poltergeist 3, House of the Devil, Pátek třináctého 2
(seřazení nemusí úplně souhlasit, protože bylo těžké některé filmy zařadit) :-)
Zhodnocení:
V práci jsem si vzal týdenní dovolenou a to bych nebyl já, abych toho nevyužil ke sledování filmů. A když už jsem měl celý týden jen pro sebe, rozhodl jsem se, že si ho zpestřím sledováním hororů. Poprvé jsem měl hororový týden na dušičky v roce 2012 (ten čas strašně letí), proto jsem se strašně těšil na pokračování.
Tentokrát jsem viděl o mnoho víc hororů, přesně 22, což je o víc jak polovinu hororů více, než při HT vol.1. Z nynějších viděných hororů bohužel ani jeden nedosáhl pětihvězdičkové hranici, jsem teď strašně přísnej a 5 hvězd dávám opravdu jen skvostům, co mě dokážou vyždímat, ale to je šumák. Nedokážu přesně říct, který horor se mi ze všech líbil nejvíce, každý měl určitou část, která se mi líbila, ale samozřejmě že ty horory, co dostali 4 hvězdičky byly ty, které se nejvíce povedly. Vyzdvihl bych třeba At the Devil's Door, který měl parádní atmosféru, bohužel konec to hooodně zabil. Další výborný počin byl snímek Ďábel, o kterém bych řekl, že byl možná ze všech nejlepší. Zápletka dobrá a mile mě překvapilo, že celý film se dá udělat na tak malém prostoru jako je výtah.
Na druhé straně nejhorším filmem byl Pátek třináctého 2. Pokračování, které bylo o ničem, nepřineslo nic nového a děj byl velmi jednoduchý a nudný.
Musím říct, že jsem si tenhle týden náležitě užil. Výlety a hororové filmy = lépe jsem si svou dovolenou nemohl užít. Těším se na Hororový týden vol.3, který budu mít už jako právoplatný účastník maratonu hororových filmů o letošních dušičkách. :-)
OBLÍBENÉ HEREČKY mimo topku
Oblíbené herečky, které se nevešly do mé topky :-)
Skutečná velikost obrázku ZDE
Další herečky: Alia Shawkat, Dianna Agron, Eva Green, Cara Delevingne, Jennifer Coolidge, Lucy Boynton
MILUJU PIVO :-) str.4
Již od dubna roku 2008 si zapisuju na stránky beerborec.cz statistiku vypitých piv, za tu dobu jsem vypil něco přes 2300 piv. Denní průměr vypitých piv mám pouhých 0,54 a vedou u mě lahváče nad točenýma.
Poslední dobou spotřebu trochu omezuji :D
(obrázek aktuální k 6.3.20)
Zde již můžete vidět dvacet nejčastějších značek:
Největší filmové zážitky za rok 2013
Největší filmové zážitky za rok 2012
Největší filmové zážitky za rok 2011
TOP 20
Mé hodnocení top dvacítky filmů na čsfd :-)
ZMĚNY V MÝCH TOP ŽEBŘÍČCÍCH
Občas se mi stane, že v určitou dobu mám některého herce, herečku nebo režiséra ve větší oblibě, než již toho, který okupuje moji top desítku (samozřejmě to nemusí záviset pouze na tom). Proto čas od času svou desítku obměňuju. Sem se budu snažit zapisovat tyto změny :-)
24.1.13 režisér James Wan proklouzl do TOP 10 režisérů na sedmé místo, z desítky byl odsunut Zdeněk Troška.
25.2.13 Scary Movie jsem posunul o dvě příčky níže na 5. místo a film Sám doma poposkočil na 8. místo, stejně ale oblibu těchto filmů nedokážu posoudit :-)
29.7.13 Jamese Wana posunuju na 5. místo a Roberta Zemeckise posunuju na 7.místo
16.8.13 Film Sám doma poposkočil na 7.místo z dřívějšího osmého.
9.10.13 Adam Sandler se protlačil do mé top 10 oblíbených herců na šesté místo, vyřadil jsem Tylera Labineho.
2.1.14 Emmu jsem si prohodil s Helenou
8.1.14 Chloë z 6 > 4, Teresa z 8 > 5
3.3.14 Scary Movie posunuto o další dvě příčky na 7.místo
9.3.14 Antonio Pinto se probojoval do desítky oblíbených skladatelů a to především za soundtrack k filmu Hostitel
17.8.14 Adam Sandler posunut o 2 příčky výše
4.10.14 Aaron Seltzer a Frank Coraci posunuti do TOP 10 režisérů místo Michaela Baye a Zacka Snydera
22.11.14 Vyřadil jsem ze svých oblíbených seriálů Misfits, Earla jsem si prohodil s Ajťáky a do top 10ky jsem si přidal seriál Zpátky do školy
8.2.15 Christopher Walken je nyní v mé top 10 herců místo Ricka Gonzaleze
8.3.15 Tele Tele jsem posunul ze třetího na první místo ve svých oblíbených pořadech
22.5.15 Vyřazen z osmé pozice Robert Zemeckis a přidán na desátou pozici Neill Blomkamp
8.6.15 Mae Whitman jsem si prohodil s Anničkou Faris, protože to už jinak nešlo :D
29.11.15 Thomas Newman a James Horner posunuti o několik příček níže
7.3.16 výměna Scary movie 3 za Scary movie
6.4.16 Střihoruký Edward prohozen s Beetlejuicem, Klik prohozen s Matrixem a Adam Sandler posunut o dvě příčky výš
14.11.16 The Walking Dead vyřadil Zpátky do školy z oblíbených seriálů
17.7.17 Lin Shaye nahradila na desáté pozici Diannu Agron
4.12.17 Do TOP 10 seriálů jsem přidal Stranger Things, Ajťáky jsem vyřadil. Pořady Partička a Tele Tele se prohodily. Seann William Scott byl vyřazen a nahrazen Anselem Elgortem. Klik posunut o dvě příčky výše.
9.4.18 RRRrrrr!!! posunut o dvě příčky níže v mé TOP 10, Michael Cera odsunut z 8 na 10 příčku
21.9.18 Keegan-Michael Key byl přidán do TOP 10 herců místo Michaela Cery.
29.11.18 Alexandra Daddario nahradila osmou Jennifer Coolidge v TOP herečkách a Kaley Cuoco odsunuta na 10. místo
16.12.18 Jen prohozeny Chloë a Emma
17.4.19 Eva Green vystřídala Kaley Cuoco v top herečkách
2.7.19 Keanu Reeves poskočil do topky na desáté místo, vyřadil jsem z TOP 10 Jima Parsonse, který byl na třetím místě
28.1.20 Taika Waititi se probojoval do TOP režisérů, Aaron Seltzer vypadl ze 7.místa
21.8.20 Comeback jsem si prohodil se South Parkem
20.11.20 James Wan posunut o dvě pozice na 3. pozici a Taika Waititi z 10. na 4. pozici
28.10.21 Dva a půl chlapa jsem vyřadil z osmého místa. Na jeho místo jsem z desátého místa posunul Stranger Things. Na 9. místo se nově dostal seroš What we do in the shadows a na desáté z devátého jsem posunul Walking Dead.
FILMOVÉ FIGURKY
Rád bych jednou vlastnil ještě tyto figurky:
Lord of the Rings Head Knocker Smeagol
Nightmare on Elm Street - rukavice Freddy Krueger Supreme Edition
Již jsem zakoupil:
Big Bang Theory Mini Bobble Heads
Freddy Krueger - Dream Warriors
Walking dead season 7 Michonne
Dostal jsem jako dárek:
Mimoň Stuart klíčenka od Péti, děkuju :-)
Dále mám malinké figurky Gandalfa a Legolase z Pána prstenů ručně malované, plyšového Stana Marshe ze South Parku, Teddyho pana Beana a figurky Ottu a Barta ze Simpsonů. :-) (můžete vidět na mém čsfd profilu)