poster

Resident Evil: Afterlife

  • Německo

    Resident Evil: Afterlife

  • Německo

    Resident Evil - Afterlife

  • Francie

    Resident Evil: Afterlife 3D

  • Slovensko

    Resident Evil: Afterlife

Akční / Thriller / Horor / Sci-Fi

Německo / Francie / USA / Kanada, 2010, 93 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • tron
    ***

    „Jednoducho povedané, spoločnosť Umbrella si berie späť svoj majetok. Nepodarila si sa. Tak ťa sťahujeme z obehu.“ Ono sa mi nezdá, že ak svet padol, stále existujú podnikatelia z Umbrelly, ktorí sa snažia ovládnuť svet, ktorý vlastne už netreba ovládať, keďže nikto neprežil. Ale logika do série RESIDENT EVIL nepatrila už v roku 2002 a ak sa na ňu vykašlete aj tentoraz a k šťastiu vám postačí výborná, brutálna a PREHĽADNÁ akcia, mali by ste byť spokojní. Mne osobne sa prvý diel páčil na 80%, druhý bol takmer bez zombíkov, čo bola drzosť za 40%. Tretí diel nečakaný návrat k atmosférickej jazde za 60%, ale hoci sa i štvorka zaobíde takmer bez zombíkov (čo je na zombíčinu troška od veci), príliš som nemal čas si to uvedomovať, pretože také dobré akčné scény som v roku 2010 nevidel ani v THE EXPENDABLES. Pravda, s hereckými výkonmi je to horšie (Milla Jovovichová začína starnúť a je to vidieť), ale Paulovi W.S. Andersonovi sa podarilo vystrúhať solídnu atmosféru s niekoľkými ťažšie zabudnuteľnými scénami (prevažne akčného charakteru). Viac v mojej recenzii na recenzie.org: http://recenzie.org/zombici/410-resident-evil-afterlife-6o-(2.11.2010)

  • Gilmour93
    ***

    Celá ta mytologie kolem podzemního Deštníčku, zombie nákazy a jedné ukrajinské ex-modelky jde mimo mě, ale Afterlife svým opulentním vizuálem a působivou akčností dokáže částečně zahladit stopy po příběhovém vzduchoprázdnu. Co naplat, že tu se něco štípne ze světa jedniček a nul hermafroditů Wachovských, tady se zpomalí záběr tak, že i J.Woo by měl pocit, že je zastaven obraz a konec dalšímu pokračovaní neotvírá dvířka, nýbrž vrata od stodoly pro Atlásův zahradní kombajn. Jedna pěticípá navrch za epizodku s přerostlým Dr.Voštěpem - když jsme u toho, taky decentně zcizenou, tentokráte z Tichého kopečku a pochopitelně veliká gratulace Miškovi Scofieldovi, že dokáže zlomit vězení i rychleji, než za dvacet epizod. Chtěl bych upozornit Sonneryho, že indická hokejová reprezentace se v poslední době hodně zlepšila, třeba v letošní sezóně porazila Bhútán a jen čtyři z jejich zápasů byly přerušeny pro oblevu..(20.4.2012)

  • monolog
    odpad!

    Nechci se opakovat, ale Paul Anderson má svá nejlepší léta dávno za sebou a Mila stále kvoká. Film je nepřebernou slátaninou všech možných hloupých zpracování o napadení lidstva zombismem. Hloupost, zpomalovačky, strašlivý děj, nulová invence. 3D verzi jsem neviděl a ani nechci. A ani ten film už vidět nechci.(30.3.2011)

  • Traffic
    ****

    Překvapivě dobré i ve dvojrozměrném podání. Anderson se svým místy meditativním pojetím blíží nálepce "béčkového artu", protože řada kompozic (například z "Aljašky") je jednoduše krásných a velmi pomalé tempo vyprávění umožňuje zaměřovat pozornost na obrazy a kochat se jimi. Záběry v Resident Evil: Afterlife totiž nejsou primárně zprostředkovateli narativně důležitých informací, ale mnohem víc opojným průzkumem uzavřených i otevřených prostorů obklopujících postavy. Tomu samozřejmě napomáhají fetišistické zpomalovačky a nadměrné využívání celků a velkých celků. Vzhledem k tomu, že videohry jsou oproti filmu definovány především prostorem (hráč tráví čas objevováním nových lokací a opakovaně jimi prochází), zatímco film je omezen jasně definovanou stopáží (tedy časem, v kterém musí divákovi říci všechno podstatné), chápu tento krok v rámci videoherních adaptací jako jednoznačně kladný. Nemá moc smysl mluvit o "videoherní absurditě scénáře", když těžiště filmu je někde úplně jinde. Byl bych opatrný i s tvrzeními ohledně "fetišizování Milly", která je už od prvního dílu - a postupně čím dál víc - spíše androgynní postavou, která v mnohém odpovídá videoherním avatarům, do nichž je možné se volně projektovat. Kromě vzezření Alice hraje roli její ztráta paměti (první díl) a v Afterlife nepochybně i armáda jejích klonů, která značí schopnost avatarů opakovaně vstát z mrtvých, "respawnovat" se na jiném místě a na několik pokusů dokončit misi (dohrát hru).(8.5.2013)

  • Hakha
    *

    Je vůbec šance, že se této série ujme kvalitní režisér, který neudělá hře ostudu? I ve hře byla akce a zpomalovačky zábavnější… Je smutné sledovat drsně se tvářící herce ve zpomaleném záběru, když celkově scéna vyznívá směšně. Když se nestřílí tak se diskutuje o ničem, a právě to nic je asi půl hodiny uprostřed filmu. Nejvíce jsem se těšil na Siennu Guillory, která bohužel dostala velice málo prostoru. Zbytečné pokračování, mé hodnocení 1 hvězdička…(1.10.2010)

  • - Chris Redfield (Wentworth Miller) používá pistoli Beretta 93R, ráže 9x19mm, a nosí černé neoprenové rukavice značky Rothco, které stojí skoro 25 $ = 485 Kč. (Zdroj: coolspotters.com) (Narcis)

  • - V októbri 2016 sa podľa webu PrettyFamous umiestnil film na 86. priečke v rebríčku "Najhoršie horory všetkých čias". (Paldiny)

  • - Spoiler: Po výbuchu vrtuľníku na konci snímky je v zábere z kanalizácie vidieť, ako v pozadí Albert Wesker (Shawn Roberts) pristáva s padákom. (keenny)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace