poster

Resident Evil: Afterlife

  • Německo

    Resident Evil - Afterlife

  • Německo

    Resident Evil: Afterlife

  • Francie

    Resident Evil: Afterlife 3D

  • Slovensko

    Resident Evil: Afterlife

Akční / Thriller / Horor / Sci-Fi

Německo / Francie / USA / Kanada, 2010, 93 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Bluntman
    ****

    Lobotomizující film, spáčilovsky demementní komentář, který opodstatňuje výsledné hodnocení: nadprůměrný představitel kinematografie atrakcí, který by si za ne3D verzi zasloužil o minimálně tři hvězdy méně, jelikož je vše uzpůsobeno předvádění 3D. Jako sled atrakcí, které navíc baví svou sebereferenčností (házení brýlí do publika, pomrkávající pohledy postav po vržení obřího kladiva), má film jen dva výrazné nedostatky: jednak obsahuje prostřední upovídanou pasáž; jednak patřičně negraduje, protože final-boss je slabší a končí se cliff-hangerem (přesněji boat-hangerem). Jinak uznávám, že vidět dvourozměrnou verzi, musel bych dát za pravdu těm, kteří jsou naštváni hlavně ze dvou důvodů: jednak za to, že Anderson považuje hráče videoher za puberťáky, kteří slintají nad fetišizovanou Milou a vyžadují se pouze atrakcí; jednak zcela nefunkční a svým stylem na rozdíl od Sommersových blockbusterů minimálně opojnou remediací (videohry X film - prostorové řešení a postupy v něm). UGP (ultimátní provinilé potěšení).(26.9.2010)

  • imf
    *

    Nejpomalejší akční film od Tělo na tělo... puštěno standardní rychlostí by to mělo tak třetinovou stopáž, vypadalo by to o dost míň onanisticky a možná bychom neměli tolik času zkoumat scénář z infantilní mysli osmiletého videoherního maniaka. Přestřelky otupují, holkám to nesluší, zombie jsou jen šedou bručící kulisou a všechny ty nájezdy a oblety bez nápadu, natažené slow-motionem do bolestivých délek... kdybych mohl, utekl bych po první scéně, která je ještě hloupější než Ultraviolet puštěná pozpátku. Anderson na hanbu!(11.9.2010)

  • Arachneuss
    **

    Druhý nejlepší díl z filmové mutace Resident Evil (ano, jsem si vědom jak blbě to zní). Hudební doprovod a samotné ozvučení je bombastické, třetí rozměr tomu dodává šťávu. Doposavaď jsem žil v domnění, že mě efekt "lítajících pneumatik" už ničím nepřekvapí. Mýlil jsem se. Digitální hvězdice letící přímo do ksichtu jsou zatraceně cool, ostatně jako všechny ty šílené akční scény, prodlouženy minimálně na desetinásobek reálné délky. Příběh, podobně jako ve hrách (které začínají být tak trochu telenovelami), je zato nehorázný výmaz, postrádající logiku (no... vždyť je to vlastně herní adaptace Made in U.S.), dobře napsané dialogy a... no hergot už to sakra ukončete! Ty cliffhangery na konci vážně nesnáším!(30.9.2010)

  • Flipnic
    **

    Film se také mohl jmenovat "Vykrádačka všech úspěšných scén z akčních filmů posledních 20ti let". S Ještě více zmalovanou Millou Jovovich, určeno zřejmě pro pubertální školáky pro jejich tajné masturbační sny ... No prostě ... kravina, ale špičková hudba, to se mi líbilo. S videoherní předlohou to nemá vůbec nic společného. Nechápu, že tvůrci z této sračkoidní série stále rejžují prachy a jsou chopni (a ochotni) natáčet díly další ... Prosím už dost!!! Už kvůli těm milionům hráčů "playstejšn-videogame-version" ...(11.10.2010)

  • Skejpr
    ****

    Nejprve je třeba říct si, čím vlastně je a není čtvrtý Resident Evil. Resident Evil V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NENÍ zombie horor, minimálně takový, na jaké jsme zvyklý. Osobně se zdráhám použít i slovo horor, ale řekněme, že má pár propriet (něco málo), takže budiž. Mnohem více je to hodinu a půl dlouhé technologické demo k videohře. Videoherní estetika je zřejmá, přiznaná a dobře pochopená (hodně z toho cítím Silent Hill), dějová gradace pomocí absolutně nelogických a nadsazených bossů zde funguje a akce, ačkoliv občas SILNĚ připomíná Matrix (což je v zásadě v pořádku, protože Matrix JE videoherní a sourozenci Wachowští jsou na videohrách odkojení), má jisté kvality. Obecně je znát, že se Anderson stále nepoučil z vlastních chyb. Postavy zabíjí nezajímavě, náhle, zbytečně a ne moc krvavě (tu sexy modelku mu fakt neodpustím), nedovede budovat napětí, a občasné lekačky fungují především díky domnělému nabourání divákovy osobní zóny skrze 3D. Dokáže ale maskovat malý rozpočet (směšných 60 milionů) takovým způsobem, že si divák vlastně vůbec nestihne uvědomit, že se film odehrává asi na 4 lokacích (z toho jedna je komplet digitální) a kromě pár scén se zombies (kterých je tu překvapivě málo) a pak kromě konce vlastně není na place nikdy víc jak 4 postavy (a dohromady jich je okolo 10ti, většina pochopitelně po pár scénách zařve). Vizuál má v malíčku, ŠPIČKOVÉ 3D jakbysmet a nakonec dovede kombinovat hudbu a vizuál takovým způsobem, že je vlastně hrozně zábavné prostě se na to jenom koukat. Takže co je Resident Evil: Afterlife? Je to skvěle funkční rockový videoklip, který si bere něco málo z videoherní estetiky a něco málo z motivů klasických zombie filmů, tyto čistě audio-vizuální prvky pak doplňuje o experiment v podobě propojení s 3D atrakcí. A jako takový je znamenitý. Dá-li se tomu ještě říkat film, to už je druhá věc... P.S.:Všechny holky jsou sexy, Sienna Guillory na konci jim všem vede, pětce se vlastně vůbec nebráním a za naprosto geniální odkaz na Akiru mám vlastně docela silné nutkání přihodit tu čtvrtou hvězdu. UPDATE: A nakonec... Proč ne?(24.9.2010)

  • - Podľa producenta Dona Carmodyho je postava Milly Jovovich kombináciou Wonder Woman a Indiana Jane. (Greenpeacak)

  • - Úvodní dějství – útok na tokijské ústředí společnosti Umbrella se odehrává rok po událostech z předchozího dílu (2007). (Deeside)

  • - Anglický podtitul „Afterlife“, což v překladu znamená „Posmrtný život“, byl původně zamýšlen pro předchozí díl (2007). (Gerret)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace