poster

Resident Evil: Afterlife

  • Německo

    Resident Evil - Afterlife

  • Německo

    Resident Evil: Afterlife

  • Francie

    Resident Evil: Afterlife 3D

  • Slovensko

    Resident Evil: Afterlife

Akční / Thriller / Horor / Sci-Fi

Německo / Francie / USA / Kanada, 2010, 93 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Zeck
    *****

    Dle mě nejlepší díl z celé série. Jednak je v něm Alice konečně normální a není žádný robot (ten pád letadla nepočítám), který si to dává, ale hlavně celý film je v prostředí izolace a plánu na útěk. Celý film dost připomínal Úsvit mrtvých, na konci Ostrov a mě to bavilo. Moc nechápu záporné recenze, protože tento film je naprosto stejný, jako jednička. Uzavřené prostředí, drsné hlášky, drsné kopance, drsné rozprsknutí hlavy, drsné přehánění. Resident Evil není zrovna můj šálek zombie kávy a když, tak vyhledávám trochu více reálné příběhy, tento díl se ale povedl a já jsem zvědav co ukáže ten další. Body strhávám hlavně za začátek, který mě přišel hrozně debilní a Matrixový. 86% 09.10. 2010(9.10.2010)

  • Arachneuss
    **

    Druhý nejlepší díl z filmové mutace Resident Evil (ano, jsem si vědom jak blbě to zní). Hudební doprovod a samotné ozvučení je bombastické, třetí rozměr tomu dodává šťávu. Doposavaď jsem žil v domnění, že mě efekt "lítajících pneumatik" už ničím nepřekvapí. Mýlil jsem se. Digitální hvězdice letící přímo do ksichtu jsou zatraceně cool, ostatně jako všechny ty šílené akční scény, prodlouženy minimálně na desetinásobek reálné délky. Příběh, podobně jako ve hrách (které začínají být tak trochu telenovelami), je zato nehorázný výmaz, postrádající logiku (no... vždyť je to vlastně herní adaptace Made in U.S.), dobře napsané dialogy a... no hergot už to sakra ukončete! Ty cliffhangery na konci vážně nesnáším!(30.9.2010)

  • LihO
    ****

    Milla Jovovich + Ali Larter neskutočná dvojica :D čo sa týka 3D effektov, tak hĺbkové zábery boli neskutočné, zábery, pri ktorých niečo vychádzalo von z obrazovky boli tiež super no keď to prehnali tak to bolo trochu rozmazané... ďalej mi trochu vadila ich práca so svetlom, najmä keď niekto svietil baterkou tak, že nebolo nič vidieť ... čo sa samotného filmu týka, tak tomu môžem vyčítať len scenár ... niektoré hlášky sa dali predpokladať a bolo tam akosi priveľa scén typu " napínavá hudba, niečo sa blíži, pozrie za roh / dvere / záves a nič, prestane hrať hudba a keď je kľud tak BU :D ", čo je dosť starý trik, ktorý mi nevadí, no tu to s tým prehnali ... celkovo pôsobil na mňa ten film fakt dobre, super hudba, obsadenie, zaujímavé spracovanie ... proste kto ešte nevidel, tak určite sa oplatí ísť na to do kina :)(1.10.2010)

  • Kaka
    **

    Hloupost. Film snažící se být nehorázně cool, přičemž na co pan režisér sáhne, tam sedm let tráva neroste. Tupé akční scény s neskutečně dlouhými zpomalovačkami, nic moc charaktery, dějově se neposuneme vůbec nikam a za celou dobu hlavní hrdinové vystřídají v podstatě snad jen dvě, nebo tři lokace. Což je na akční spektákl takovéhoto typu celkem málo. Nepotěší ani závěr a hlavní záporák. Opět jsme v podstatě na nule. 3D určitě dělá hodně, všechny detaily nejsou zase úplně tak strašné. Pár minut je tam použitelných a to stačí horko těžko k podprůměrnému hodnocení. A to ještě s přihlédnutím k celé sérii, která kdysi nezačínala vůbec špatně.(17.10.2010)

  • Traffic
    ****

    Překvapivě dobré i ve dvojrozměrném podání. Anderson se svým místy meditativním pojetím blíží nálepce "béčkového artu", protože řada kompozic (například z "Aljašky") je jednoduše krásných a velmi pomalé tempo vyprávění umožňuje zaměřovat pozornost na obrazy a kochat se jimi. Záběry v Resident Evil: Afterlife totiž nejsou primárně zprostředkovateli narativně důležitých informací, ale mnohem víc opojným průzkumem uzavřených i otevřených prostorů obklopujících postavy. Tomu samozřejmě napomáhají fetišistické zpomalovačky a nadměrné využívání celků a velkých celků. Vzhledem k tomu, že videohry jsou oproti filmu definovány především prostorem (hráč tráví čas objevováním nových lokací a opakovaně jimi prochází), zatímco film je omezen jasně definovanou stopáží (tedy časem, v kterém musí divákovi říci všechno podstatné), chápu tento krok v rámci videoherních adaptací jako jednoznačně kladný. Nemá moc smysl mluvit o "videoherní absurditě scénáře", když těžiště filmu je někde úplně jinde. Byl bych opatrný i s tvrzeními ohledně "fetišizování Milly", která je už od prvního dílu - a postupně čím dál víc - spíše androgynní postavou, která v mnohém odpovídá videoherním avatarům, do nichž je možné se volně projektovat. Kromě vzezření Alice hraje roli její ztráta paměti (první díl) a v Afterlife nepochybně i armáda jejích klonů, která značí schopnost avatarů opakovaně vstát z mrtvých, "respawnovat" se na jiném místě a na několik pokusů dokončit misi (dohrát hru).(8.5.2013)

  • - Spoiler: Wentworth Miller, který hraje Chrise Redfielda, je – stejně jako v seriálu Útěk z vězení (od r. 2005) – ten, kdo zná cestu z vězení. (headshot)

  • - Albert Wesker (Shawn Roberts) používá dvě chromované pistole Desert Eagle Mark XIX ráže .50AE. (Zdroj: imfdb.org) (chaosteory)

  • - Claire Redfieldová (Ali Larter) vystřelí z brokovnice na Sekerníka (Ray Olubowale), jenže zbraň by měla být prázdná, protože ji – v 64. minutě filmu – použila Alice Abernathy (Milla Jovovich) a poté znovu nenabila. (dc125)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace