Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Tuax
    ***

    O něco lepší než jednička. Atmosféra trochu citelnější, přesto pořád slabá. Méně nudných pasáží, ale ani ty hlavní pořád nebyly tak drsné vizuálně jak se odvažují jiné jatkařské filmy. Pořád je to dost při zdi i když brutus tam je jasný. Zajimavé slyšet v podkresu krvavých scén cimbálovou muziku, to je slušná zvrhlost. Chtěl bych vědět jak to působí na diváky, pro něž je to zcela cizí. Jinak návaznost na jedničku a vylepšení ostrahy, i způsobu je znát. Působí to profesionálnějí, přesto pořád chabě. jenže minule jsem dal pět, tak nyní jdu na šest z deseti, protože je to koukatelnější a nepůsobí to na konci tak happy jako jednička. Jinak je to ovšem opět stupidní výplach mozku. Pobavilo mě když scény z nádraží v Praze z minulého dílu situovali dialogově do Vídně atd. :) 6/10(31.1.2012)

  • Psema
    *

    De facto stejná hovadina jako jednička, akorát s tím rozdílem, že tentokrát jsou bruskou opečovávány tři ucházející slečny. Roth režijně povyrostl asi tak jako za léta Jirka Krytinář a scénáristicky se smrknul do velikosti zahradního trpaslíka, který asi neudrží tužku v ruce, poněvadž takhle film zabít v poslední desetiminutovce, na to už musí být člověk po výplachu mozku, nebo po obrně. Komediální kouzlo, vycházející ze Slovenských zvěrstev, se rozplynulo do mlžných oparů lázeňského prostředí, kde není k nálezu nic jiného než hromada vyumělkované vaty a všudypřítomné nudy. Roth potvrdil svou pověst týpka s hlavou v Quentinově zadnici, který se od svého učitele naučil výborně máchat papulou, ale skutek utek. Místo krvavých orgií Eli servíruje jednu poměrně sugestivní scénu s kosou, ke které dokázal přibalit pouze dvě nijak zvlášť zajímavé expozice s bruskou a nůžkami. Není to ani horší, ani lepší. Tam, kde jednička působila amatérsky, tady působí profesionálněji, ve výsledku je to ale pořád stejná hovadina, která navíc v závěru nedává ani trochu smysl.(25.6.2007)

  • novoten
    *

    Znovu naprosto debilní, ale přesto lepší než první díl. Při scéně dramatického pochodu k začátku mučení na pozadí se slovenskou cimbálovkou jsem totiž dostal nekontrolovatelný záchvat smíchu, stejně jako při zjištění, že oba důležité mučitele znám ze Zoufalých manželek a vidět je v takhle podřadné roli, kterou si ale oba téměř až zvrhle vychutnávali, byl zážitek. Výš než na neseriózní jednu hvězdičku se ale nedostanu. Celé pojetí Slovenska a velestupidně vypointovaný příběh je totiž ostudou.(4.7.2007)

  • Radek99
    odpad!

    Naprosto zbytečný film. Dneska už se pouhým zobrazováním perverzností neprorazí. Jediné, co na něm stojí za povšimnutí (a to ještě pouze z našeho lokálního pohledu), je ten mediální humbuk kolem něj, zviditelňující (alespoň nepatrně) Českou a Slovenskou republiku... (no a taky tam v komparzu hraje můj bratr)(7.7.2007)

  • POMO
    *

    Vyšší rozpočet pokračovaniu paradoxne iba ublížil, pretože v kvalitnejšom formálnom balení ešte viac kričí Rothova scenáristická a režijná neschopnosť. K jeho snahe o psychologizovanie na tému vraždy a viny sa už ani nemá cenu vyjadrovať. Zlatá - síce príšerná ale priznano lacná, béčková a tupá - jednotka...(19.5.2011)

  • - Krátké cameo ve snímku si také střihl legendární režisér Ruggero Deodato, který má na kontě legendární řezničinu Cannibal Holocaust (1980). Ve filmu Hostel 2 si přízračně zahrál italského kanibala. (imro)

  • - Hororový sequel stál 10,2 milionu a během prvních třech dnů promítání (8. – 10. 6. 2007) přinesl distributorovi Lions Gate 8,2 mil. dolarů ze šesté příčky amerického žebříčku návštěvnosti. Celkový výdělek v USA se vyšplhal jen na 17,6 milionu, přičemž předcházející část utržila před rokem 47,3 mil. dolarů. (imro)

  • - Když budete dávat pozor, mezi odřezanými hlavami uvidíte tvář samotného režiséra Rotha a rozvněž i producenta snímku Quentina Tarantina. (imro)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace