Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Radek99
    odpad!

    Naprosto zbytečný film. Dneska už se pouhým zobrazováním perverzností neprorazí. Jediné, co na něm stojí za povšimnutí (a to ještě pouze z našeho lokálního pohledu), je ten mediální humbuk kolem něj, zviditelňující (alespoň nepatrně) Českou a Slovenskou republiku... (no a taky tam v komparzu hraje můj bratr)(7.7.2007)

  • TheRaven
    *

    V určitém směru jen velmi slabý odvar prvního dílu. Tentokrát se nás však už Eli Roth nesnaží ani v nejmenším znechutit, ale nabízí nám jen velmi podprůměrný film, za to však s trochou nadsázky a uvědomováním si své vlastní špatnosti. Scén, kterí zaujmou je bohužel jen poskrovnu (Čachtická paní, cikáňata, R. Deodato) a technická stránka snímku (hlavně efekty) jsou nadmíru špatné.(6.11.2008)

  • Skejpr
    *

    Druhý hostel je oproti svému bratčíškovi lepší v podstatě jen díky tomu, že je ještě hloupější, debilnější a směšnější a je tudíž o chlu zábavnější. Jako komedie je to téměř geniální. Vrcholem je scéna kde děti sedí a koukají na loutkové divadlo, kde stojí chlap, mává sekerou nad ženskou a řve na ni (česky!!) "Ty špinavá kurvo!" Ehm..LOL?(26.6.2007)

  • oLí
    odpad!

    1/10 Tyjo, jak já byl vyděšenej !!! Úplně šokován !!! Elimu bych dal jednu radu. Kdyby měl zas jednou někdy v budoucnu zálusk nás něčím znechutit a natočit lepší horor, pardon, vlastně exploitation horor ( čau Hellblazer ), tak ať vyrazí k nám do Oustí. Určitě by sem trefil, už to tady v naší zemi úchyláček malej trochu zná, když tu natáčel tenhle film. Klíč k překonání jeho životního díla je prostej a vyšel by ho na pár babek. Pozvali bychom ho se šášou k nám domů, někdy před desátou večerní v pracovní den a trochu ohulili domácí kino, tak na padesátku, začneme třeba písní Když jsou doma galeje ( a Eli by měl soundtrack hotovej ). Zhasne se. Světlo vydává jen monitor a malá lampička na čtení vedle postele otočená ke zdi ( tu žvejkačku bych z ní odlepil, to by se Elimu ve filmu rozhodně nelíbilo, potrpí si na nejmenší maličkosti, není přeci žádnej igelit ale skillovej rejža ). Noc se posunula k jedenácté a hudba ustala. Je ticho, ozvučení obstarává jen má letitá komunistická lednička pamatujíc ještě osmdesátá léta, vydává strašidelné zvuky a Renda ( náš králík ) mi hryže kabel od mý MX518 za patnáct stovek, také nepříjemné znění pro uši. Napětí by se dalo opravdu krájet. Diváci budou pouze čekat, co se stane. Budou vědět, že se přihodí něco hrozivého, něco expoitation !!! Že to fakt někdo hrubě vodnese, na plakátu ( na kterej se mimochodem nesmějí dívat lidé pod 18 let, je totiž úplně exploitejšn ) bude přeci napsáno „FROM DIRECTOR ELI ROTH“. Vypětím si okoušou nehty tak intenzivně, že někteří z nich ani neví, že už jsou u druhého článku prostředníčku na pravé ruce. Z ničeho nic, jako blesk z čistého nebe, se ozývá strašlivá rána a diváci vyskočí ze sedaček ! Něžné dívky odvrátí zrak a skloní hlavu na rámě svého milého. Ten je ujistí, že se ještě nic nepřihodilo, že se jen opět zapla ta stará lednice, kerá přes Michala Davida nebyla předtím díkybohu slyšet. Některým povolí nervy a odejdou z kina, jiné odveze erzeta, ti silnější sledují dále, stékající pot po čele je však nemine. Klepou se jak já, když jsem chtěl onehdá na střední poprvé oslovit svou, v té době ještě neznámou, nastávající a milovanou ( ahoj Šári ). Eli si s divákem umí pohrát. Toto byl, dámy a pánové, manévr zkušeného režiséra. Vše do nejmenšího detailu promyšlené s jediným cílem. A to, aby se z kina odcházelo se zážitkem, který doposud nikdo neznal. Omyl ! Žádná úleva. Deset vteřin ( aby se zkrátila stopáž ) po rozjetí ledničky se v osudných 23:02 rozklepou skleničky jako při zemětřesení a ozve se zlověstné bouchání na dveře. Elimu půjčím kameru a on na ní nasadí nějakej svůj filtr ( jediný, co si do Ústí doveze, fakt za to ušetří a bude to trhák ), na kterým makal deset let. Cameron se svou novou technologií prostě hadr. Pomalým krokem s roztřesenou kamerou se vydá zjistit, co je příčinou onoho příšerného bouchání. Další diváci to nevydrží a jdou se nervama vyblinkat na WC. Eli už se se snímacím přístrojem v ruce blíží k dubovým dveřím, jenž pod silným boucháním již brzy vypadnou z pantů. Eli sahá na kliku, otevírá dveře. Heuréka ! Je to čuník ? Je to zlobr ? Strašidlo z půdy ? Ať tak či onak, svěrače povolí každému a diváci se prostě poserou. Kdo ještě má co zvracet, použije krabičku od popcornu, jiní zůstávají proti své vůli nehybně zaražení v sedačce, i když by chtěli okamžitě zdrhnout. Mezitím Eli Roth stojí ve dveřích tváří v tvář neznámé bytosti, která je asi o půl metru vyšší a o metr širší, než je on sám. Jde z ní opravdu děs běs exploitation. Aby ho tenhle projekt fakt moc nestál, přijmu roli osvětlovače s baterkou z kola v ruce. Šárka už volá ambulanci. Na rozdíl od diváků a Eliho my dva víme, co příjde. Nestvůra promluví: „Ty doprdele nevíš, kolik je hodin ? To je už počtvrtý tenhle tejden ty vole, tohle bylo naposled, je Ti to jasný ?“. Nápřah pravačkou, Eli dostává hrubě do držky. Bytost se otočí a tajemně odchází po chodbě dolů se schodů. Skleničky v bytě se opět zatřásly, i chudák Renda se musí držet svých milovaných kabelů, aby nenadskakoval. Jdu zavřít dveře a volám „Už se to nebude opakovat paní sousedko, po desáté vždy ztlumím, slibuju, dám si pozor, dobrou noc a ať se Vám zítra v práci líbí“. Žádnej happyend, Eli je v komatu. Houkání záchranky sílí, pomoc se blíží, titulky ani bejt nemusej, Eli si všechno obstará a já, na rozdíl od pár našich českých herců, nemusím být podepsán pode vším, kde se na pět vteřin objeví můj obličej. Ani jako tvůrce charakterů tam bejt napsanej nemusím, moje masérka dveří není vycucaná z prstu, je to skvělá asi pětadvacetiletá něžná žena a na tom nic nezmění ani fakt, že vypadá na pětačtyřicet, na dívku oplývá trochu hlubším hlasem, má exoftalmus srovnatelný se Stevem Buscemim, nesdílí mou zálibu v nočním poslechu kvalitní hudby a přítel jí nejspíš do ranní kávy z neznámých důvodů přidává testosteron. Jestli chodí na zdejší databázi, tak se to příště všechno asi obejde bez ťukání mám pocit.(21.7.2008)

  • AppleCore
    odpad!

    Blbá zasraná úchylárna, vůbec nevim proč něco tak debilního vůbec točej, nejde tam o nic jinýho než zabít co nejvíc lidí a vyplancat co nejvíc filmovýho kečupu a ani mě to nepobavilo, závěrečná scéna s dětma co si kopou s lidskou hlavou, no to ani nemohli myslet vážně, v normálnim životě by s toho měly doživotní trauma.(3.12.2007)

  • - Režisér měl k dispozici kolem dvou set komparzistů včetně asi čtyřiceti děvčat ve věku čtyři až devět let, oblečených jako mažoretky. (Bauer)

  • - Jay Hernandez přinesl do filmu svou umělou mrtvolu, kterou Eli Roth již použil ve fiktivním traileru Thanksgiving, přiloženému k dvojici filmů Quentina Tarantina a Roberta Rodrigueze Auto zabiják a Planeta Teror. (imro)

  • - Hororový sequel stál 10,2 milionu a během prvních třech dnů promítání (8. – 10. 6. 2007) přinesl distributorovi Lions Gate 8,2 mil. dolarů ze šesté příčky amerického žebříčku návštěvnosti. Celkový výdělek v USA se vyšplhal jen na 17,6 milionu, přičemž předcházející část utržila před rokem 47,3 mil. dolarů. (imro)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace