Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Faye
    *****

    „ Podivné věci se stávají pořád" Devět zoufalců jsou v těžké depresi, vlečou sebou traumata z mládí, bolest, deziluzi a osud nebo náhoda si s nimi opět pohraje. Změní jejich plány, zkříží jim cestu, dojde k setkání. A něco vznikne láska?, úcta?, přátelství? . K tomu všemu nádherné sugestivní písničky Aimee Mann. Prostě skvost.(13.10.2004)

  • psy.cho
    *****

    Tak sa mi nechcelo ísť do pozerania tohto filmu a to z jedného prostého dôvodu. Odrádzala ma dĺžka. Ale pri pozeráni som nechcel aby to skončilo ani po troch hodinách a nehneval by som sa, keby to malo ešte o hodinu naviac. Pre mňa až odpudzujúci herec Tom Cruise ma teraz šokoval! Neskutočný výkon a samozrejme aj Julianna Moore ale tá ma nikdy nesklame. Život je o náhode a v tomto filme to bolo zdôrazňované, a niektoré scény boli nezapomenuteľné. No a posledná polhodina...No comment...úžasné.(22.4.2011)

  • StarsFan
    **

    Přiznávám to narovinu: Tomu, proč je Magnolie tak opěvovaná, nerozumím. V úvodních třech povídkách je divákovi předloženo, že bude sledovat film plný náhod, které protknou životy jednotlivých postav a navždy změní jejich trajektorii, jenže ony osudové momenty jsou prakticky bezvýznamné (bavič lže moderátorce o své rodině v momentu, kdy se s ním člen rodiny chce spojit) a jediným vyvrcholením je biblická pohroma, která v rámci děje působí jako deus ex machina. Andersonovy filmy jsou pro mě "hit or miss" – Až na krev zbožňuji, Mistr mě minul. Magnolie se bohužel řadí do druhé kategorie. Svou stopáží, množstvím postav, prostřihy mezi příběhy a narážkami na knihu Exodus jako by se divákovi snažila vnutit, že je mistrovským dílem nezměrné intelektuální kvality, jenže když osekáte pozlátko, zjistíte, že jednotlivé postavy nejsou zdaleka tak komplikované, jak se nám PTA snaží vnutit, dialogy jsou průměrné a příběhová linka není ničím výjimečná. Kdybych neměla pocit, že je Magnolie tak sebestředná, falešně okázalá a domýšlivá, dala bych jí asi průměrné hodnocení, svou neoprávněnou onanií nad vlastní genialitou mě ale vytáčí tak, že navzdory hereckým výkonům a slušnému zpracování nad dvě hvězdy nejdu.(2.4.2017)

  • Aaron.
    *****

    Tak po druhém zhlédnutí musím uznat, že jsem asi prošel určitou změnou, protože momentálně chrochtám blahem. Perfektně zahrané od každého zúčastněného. Dokonce i ty příběhy se mi neuvěřitelně líbí (nechápu, co se mi napoprvé nelíbilo). Vše pod dokonalým dozorem PTA a doplněno skvělou hudbou Aimee Mann. „Zákon je zákon, ten já musím ctít, ale můžu někomu odpustit. To je na tom těžký, co se může odpustit. To je moc těžký, to je ze všeho nejtěžší."(28.5.2012)

  • RHK
    ****

    Jeden z 500 největších filmů všech dob časopisu Empire. Celosvětově divácky úspěšný film. Dlouhý, krásný, smutný, cituplný film o přiznávání viny s geniálně hrajícími herci. Zvláště skvělí byli podle mne P.S.Hoffman v roli ošetřovatele a Tom Cruise v roli syna a sexuálního guru. Život není jen televizní vědomostní soutěž... Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=LsdMbJNDFxc&feature=related(26.12.2011)

  • - Celosvětová premiéra proběhla 8. prosince 1999 ve Westwoodu v Kalifornii. (Varan)

  • - Claudiina věta "Now that I've met you, would you object to never seeing me again?" pochází z písně "Deathly" od Aimee Mann, v jejíchž textech se Paul Thomas Anderson inspiroval pro scénář vícekrát. (finn)

  • - Philip Seymour Hoffman hrá vo filme postavu ošetrovateľa Phila Parmu. S jeho povolaním súvisí aj jeho priezvisko, grécko slovo "pharmakon" sa totiž prekladá ako liečivo. (unclejack)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace