Režie:
Jae-han LeeScénář:
Jae-han LeeObsahy(1)
Působivý příběh mladé dívky z dobré a honosné rodiny, která se bláznivě zamiluje do jednoho ze zaměstnanců svého otce. Přestože je zklamaná ze svého předchozího vztahu, probudí v ní náhodné setkání s mladým tesařem hluboké city. Zprvu nepřístupný mladík podlehne jejímu nevinnému kouzlu a společně překonají společenské rozdíly, vezmou se a odstěhují se na venkov.
Ačkoliv zní tento příběh jako z pohádky, vyústí do kruté reality. Do reality, kterou připravil osud, zcela nečekaně a zcela radikálně. Ale... i když paměť vypíná, hluboký cit zůstává. Tento silný příběh je nejen o lásce, ale také o obrovské síle a víře. A o tom, že zapomenout se nedá, i když tomu osud chce jinak. (charlosina)
(více)Recenze (802)
Skvostne natočená tragická telenovela. Prvoplánový príbeh plný citového vydierania so scenárom pre filmy dopoludnia pre gazdinky na Hallmarku. V prvej polovici vidíme nekonečné štastie dvojice, zhatené tragikou polovice druhej. Bohužiaľ tento stokrát prevarený postup nie je ničím oživený a nehrá sa tu ani hra s divákom (ako napr. ,,,,ing).Našťastie film natočený s vkusom Kórejcom vlastným a po formálnej stránke veľmi dobre odvedený. Dávam 7/10 najmä kvôli hercom, pretože Ye-jin son je nielen krásna, ale jej výkon je tým hlavným, prečo si MTR pozrieť. ()
Nemoci jsou svinstvo a ještě k tomu, když postihnou člověka v tak mladém věku. 145 minut, do kterých se dokázalo nacpat tolik různých pocitů od radosti, až po chmůrné okamžiky. Vyváženost romantiky a dramatu byla přesně daná na polovinu a v konečném důsledku nemohlo vzniknout nic jiného, než že vám to bude vrtat v hlavě ještě nějakou dobu. ()
Velmi zvláštní film, především jeho první polovina. Režisér zde silně balancoval na hraně úplné trapnosti a takové úsměvné roztomilosti. Stále jsem nevěděla, na kterou stranu se přiklonit, chvílemi jsem si pak vzpomněla na dobu, kdy českým televizím vládla produkce z Jižní Ameriky. Když se film přepnul do své druhé poloviny, která začala hrát na city, se mnou to ani nehnulo, téma je silné a dojímá samo o sobě, ale tento přístup tvůrců mi jednoduše nesedl. ()
Scénář: Yeong-ha Kim, John H. Lee .. IV. Ye-jin Son napotřetí ve snímku, který herecky zvládla až dokonale. To, jak dokáže zahrát cit, emoce a jak zvládá drásavé i úplně civilní scény je neskutečné. Měl jsem tu možnost vidět napoprvé Director's cut verzi a mít tu možnost si to všechno plně vychutnat. Tento film je dlouho tak obyčejný až opravdový. Určitě by mohl být ze života kohokoliv z nás. Ovšem na tíživou otázku zda si všechno zde zobrazené přát, protože tohle neskutečné drama o lásce je na jednu stranu ohromě laskavé a hezké, na stranu druhou smutné a až kruté zároveň. Prostě takové, jaký umí být sám život! Láska totiž může potkat všechny a věřte, je lepší milovat a ztratit než nemilovat vůbec. Vždyť možná proto jsem na konci skutečně plakal .. úžasná scéna, která v podstatě naplňuje to, co název filmu slibuje - nezapomenutelný okamžik! „Jsme v nebi?“ .. Ano, já tam v tu neskutečně krásnou chvíli byl! A ty slzy které mi tekly po tváři .. Nepopsatelná chvíle! Na tento okamžik nikdy nezapomenu a mám ho navždy uchovaný v srdci. 95%. ()
Já si ty korejské romance dávkuju postupně po čase, abych si je náležitě užila. Tahle je jedna z nejkrásnějších a bohužel také nejsmutnějších. Ústřední dvojice je neuvěřitelně sympatická a sledovat jejich příběh od zamilování se do přesmutného konce je zážitek. Někomu to jistě přijde jako citové vydírání, mně to tak nepřipadalo a určitě být na místě té dívky, udělám to samé, co ona. ()
Galerie (14)
Photo © CJ Entertainment
Zajímavosti (8)
- Film sa dostal znovu do povedomia v roku 2022, keď po zrútení vonkajšej steny parku Gwangju Hwajeong I, ktorá zabila šesť robotníkov, vznikli medzi ľuďmi šumy, že tento film nehodu predpovedal. (Arsenal83)
- V kórejských pokladniach zaznamenal film veľký úspech, keď si ho pozrelo v kinách 2,56 milióna divákov, čo bola dovtedy najvyššia návštevnosť v žánri melodráma. Už o rok ho ale prekonal Neoneun nae unmyeong (2005) s 3,05 miliónmi divákov v kinách. (Arsenal83)
- Tento príbeh bol prvýkrát sfilmovaný ako japonský seriál Kimi ga boku o wasurete mo v roku 2001. (Arsenal83)
Reklama