poster

Survival of the Dead

  • Kanada

    George A. Romero's Survival of the Dead

  • Kanada

    La Survie des morts-vivants

Horor / Sci-Fi

USA / Kanada, 2009, 90 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • dex2man
    *

    Zombie paskvil,který mi nedal nic,co bych od tohoto žánru očekával.Atmosféra,gore i efekty mizerné,žádná zajímavá postava ani pěkná baba na pokoukání. K tomu ještě ta otravná zápletka "válka rodin" o domovský ostrov,která vlastně tvořila i kostru prostičkého příběhu.Natočit to XY,mávnul bych rukou,ale od "mistra žánru" to bylo jak facka lopatou.(21.3.2011)

  • Adrian
    *****

    Romero do tretice v novom mileniu a do tretice u mna za plny pocet. Pritom je to stale ten isty, ucinny recept. Skvela zanrovka, ktora potom co jej (pribehom jemne zviazany) predchodca reflektoval vlastne pole, sa tentokrat neboji smelo vykrocit dalej a stale v sebe nesie ucinnu socialnu kritiku / satiru v jednom. Nehovoriac o tom, ze pocet skvelych napadov a gagov je tu v miere, ktore by vystacil aj na dalsie pokracovanie, ktoremu sa vobec nebranim.(15.3.2010)

  • Sobis87
    ***

    George Romero se zuby nehty drží svého původního konceptu sociální kritiky, jejímž vehiklem je pokleslý hororový žánr (především pak survival-horror). Zároveň své zombie v rámci moderní kinematografie ani nijak nedynamizuje, takže jsou jeho mozkožrouti i v šestém díle kultovní série pomalu se plahočícími zástupci krvežíznivé masy. Nebyl by to ale Romero, kdyby svou oblíbenou tematiku zase o něco neobohatil – po sebereflexivním Deníku mrtvých zpětně navázal na čtvrtý díl Zěme mrtvých, kde načrtl myšlenku postupné socializace původně tupého stáda jednajícího na základě pudů. Zatímco v Zemi mrtvých se objevila vůdčí osobnost zombies, kterou ostatní následovali, v Survival of the Dead je socializace zombie komunity usměrňována zvenčí – neinfikovanými lidmi. Nápad to je rozhodně pozoruhodný a je chvályhodné, že po tolika zombie hororech dokáže Romero stále překvapovat. ____ Jestliže byla Země mrtvých návratem k estetice 80. let a Deník mrtvých stavěl svůj koncept na v dnešní době populární pseudodokumentární formě, pak Survival of the Dead je z určitého hlediska pastišem westernového žánru. Jde zde o konfrontaci dvou vůdčích osobností, divoký západ supluje „rančerský“ ostrov, místo podzemních parkovišť zombíci řádí ve stájích a jsou vězněni v ohradách. Nechybí zde ani chytání do lasa za jízdy na koni a samozřejmostí je i nefalšovaný westernový duel. _____ George Romero je staromilec, který necítí potřebu přizpůsobovat se moderním trendům (výjimkou je Deník mrtvých, forma zde ale nebyla zvolena prvoplánově), následkem čehož nejspíše bude mladší publikum zápasit s jeho umírněným stylem, velkou statičností a nijak závratným tempem. Pro nás fanoušky to je ale stále ten starý dobrý Romero, jak jsme si ho oblíbili – bělovlasý filmový maniak nastavující společnosti řádně zakrvácené zrcadlo. Brutalita se v tomto díle navíc stává výrazným komickým prvkem a ano, i tentokrát dojde na střívka. 70%(17.6.2010)

  • playboxguest
    ***

    Chvilkama horor, chvilkama komedie, chvilkama parodie na sebe sama a ke konci béčkovej western, dost nepovedenej. Po celou dobu nejslabší zombie romerovka s několika světlějšími momenty, kdy mi srdce zaplesalo v nostalgickém opojení, a s několika vyloženě trapnými momenty (a většiny se účastnili zombíci), kdy mě poléval pot trapnosti. Romerovi holt víc slušelo předchozí století, pak se milénium přehouplo, přišel sračkoidní Drtič a zjevně rozdrtil Romerovi jeho zombiácké kule na hmotu né nepodobnou mozkové kašičce. Ale furt lepší, než mrtvolně ufilozofovaný Exit Humanity. 40%(13.3.2013)

  • hippyman
    **

    neuvěřitelně tupý scénář, k tomu všudypřítomný špatný humor, trapné a nereálné chování prakticky všech přeživších, to nezachrání ani jinak celkem efektní rozmetání částí těl či mozkových závitů... prostě takhle pakárna obludných rozměrů obsahující všemožná zombie klišé je jen nudnou vykrádačkou a ostudou tohoto jinak mého velice oblíbeného žánru... 40%(13.6.2013)

  • - Tomboy (Athena Karkanis) má ve filmu zbraně Beretta 92 F ráže 9x19 mm a M16A4 ráže 5.56x45 mm. (dc125)

  • - Film bol natočený v Kanade a všetci herci, ktorí v ňom účinkujú, pochádzajú z tohto štátu. (MetalMesiah)

  • - Postavu Sarge "Nicotine" Crocketta si zahral Alan van Sprang už v predchádzajúcom filme Denník mŕtvych (2007). (MetalMesiah)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace