VOD (1)
Epizody(10)
-
Místo u stolu (E01)
-
Varovné výstřely (E02)
-
Roztmívačka (E03)
-
Správný odstín žluté (E04)
-
Políbit prsten (E05)
-
Rovný chlap (E06)
-
Pan producent (E07)
-
Překročit hranici (E08)
-
Takoví jsme (E09)
-
Nápad a odvaha (E10)
Obsahy(2)
Filmový a televizní producent Albert S. Ruddy se spolu s Francisem Fordem Coppolou v roce 1972 pouštějí do natáčení filmu Kmotr, a to navzdory četným produkčním neúspěchům a střetům s italsko-americkou mafií. (SkyShowtime)
Videa (2)
Recenze (137)
4,5* Po Babylonu pokračujeme Kmotrem aneb Once Upon a Time on Hollywood part 3 a opět o kousek lépe než to natočil Quentin. The Offer byl prvních 8 dílů jasná 5ti hvězdičková záležitost. Bohužel kvůli odfláknutým posledním 2 dílům nemohu dát s čistým srdcem 5 hvězd. Nic to ale neměnní na neskutečné feel-good jízdě, skvělém obsazení a celkovou výbornou chemií hlavních protagonistů. Všechny reálné postavy jsou navíc suprově obsazené a zahrané a je tak radost sledovat fejkového Branda s Pacinem, či Coppolu s Puzem jak si mnohdy notují ještě lépe než skuteční herci v Kmotrovi. Já se hlavně opět optám, proč o tomto seriálu nikdo neví? Proč se o tom nemluví? Kde jsou ty nominace na ceny? ()
kus starosvětské filmařiny o tom jak se točil jiný kus starosvětské filmařiny, který je i po padesáti letech oprávněně považován ze jeden z nejlepších filmů všech dob. Fanoušci Kmotra, kteří ho nejen viděli, ale zajímali se i o pozadí jeho vzniku se sice nic až tak zásadně nového nedozví a spíš si zopakují známá fakta, ovšem nelze zastřít, že bylo víc než fajn si o tom jen nečíst, ale i se podívat jak to všechno bylo a čím vším si museli tvůrci projít aby mohl Kmotr vzniknout...80% ()
Deviaty najlepší seriál, mám rád “Krstného otca”, no presto všetko sa mi do toho nechcelo. Aká opovážlivosť a drzosť. Pre fanúšikov absolútne povinná jazda. Jeden by si myslel, že sa z tohto námetu už nič viac vytrieskať nedá, no tento projekt je dokonalou odpoveďou všetkým skeptikom či pochybovačom, akým som bol aj Ja sám. A ďakujem veľmi pekne dobrej dušičke, užívateľovi “vydumnica” za tip. ()
The Offer je dejovo tak vyzivny, ze divaka tato kaloricka bomba okamzite vtiahne az tak hlboko, ze si po par castiach sam pripada ako studio exec. Pecka roka pre kazdeho film buffa, ktory sa vie okrem mafianskych tropes nadchnut aj pre hollywoodske intrigy a politikarcenie, nad ktorymi by pozdvihla obocie aj zelezna Nikki Finke. Vsadepritomne dobove odkazy a pozmurknutia vas nakrmia tonou trivie a casting director by mal dostat tucny vianocny bonus, lebo najst napriklad Pacina alebo Branda, ktori su takmer na nerozoznanie, muselo dat zabrat. Jediny, koho som im nezozral bol Sinatra. Bez akychkolvek pochybnosti davam plny kotol a nedockavo cakam na The Big Goodbye o vzniku Chinatown. ()
„Look, we have a problem!“ Kolikrát tahle věta zazněla? Rošády kolem natáčení a další rošády kolem rošád o natáčení… Na začátku bylo žhavé zboží. A správné ruce u kormidla z něj udělají fenomén. Americký spisovatel s italskými kořeny Mario Puzo měl dluhy a těžkou hlavu z toho, že neúspěšnými romány „promarnil“ několik let života. Jeho žena nadhodí, ať zkusí mafiánský příběh. Vznikla látka z prostředí italoamerické mafie, román kombinující gangsterku s rodinnou ságou. A dodnes obrovský úkaz. Husté kotlety, silné obroučky, široké límce a mladý producent s tváří, úsporným projevem a pronikavým hlasem Milese Tellera a s peripetiemi, než svůj vysněný snímek dostane k divákům. Nahlédnutí za kulisy fajn, otázkou je, zda to muselo být v deseti epizodách. Moc situací, moc postav, řada výplňových scén. Očekával bych nějaký ten humor, přál bych si dravost, uvítal bych méně zdlouhavých scén. Ale celkově jde spíš o můj problém. Respektuju totiž, že se filmový Kmotr nesmazatelně zapsal do dějin kinematografie a najdeme ho snad v každém žebříčku nejlepších filmů všech dob, já na něm ovšem nikdy zvlášť neujížděl. Prostě viděno (první díl víckrát), splněno. Pro fanouška musí být čirá radost sledovat to, jak vznikaly legendární scény, já k nim ale jednoduše nepatřím. Navíc úplně nejsem fandou filmů a seriálů o vzniku jiných filmů a seriálů. I tak jsem si (docela) užíval prostředí, kulisy i atmosféru, herci se navíc se svými předobrazy vypořádali velmi slušně. Každopádně není to cool, je to historie. Ač obrovského fenoménu. ()
Galerie (199)
Zajímavosti (21)
- Hlas Irv Goldsteina poskytuje Adam Arkin, ktorý epizódu režíroval. (Arsenal83)
- Patrick Gallo, ktorý hra Puza, je len o tri roky starší ako Dan Fogler, ktorý hrá Coppolu. Avšak v skutočnosti bol rozdiel 19 rokov. V dobe natáčania Krstného otca (1972) mal Puzo po päťdesiatke, zatiaľ čo Coppola mal tridsaťjeden. (Arsenal83)
- Když se Carlo Gambino (Anthony Skordi) snaží přesvědčit Joea Colomba (Giovanni Ribisi), aby přestal veřejně podporovat svou organizaci bojující za práva italských Američanů, použije slova „máme naši vlastní věc“. Sicilská mafie často označuje sama sebe jako Cosa Nostra, což v italštině znamená „Naše věc“. (HellFire)
Reklama