VOD (1)
Epizody(10)
-
Místo u stolu (E01)
-
Varovné výstřely (E02)
-
Roztmívačka (E03)
-
Správný odstín žluté (E04)
-
Políbit prsten (E05)
-
Rovný chlap (E06)
-
Pan producent (E07)
-
Překročit hranici (E08)
-
Takoví jsme (E09)
-
Nápad a odvaha (E10)
Obsahy(2)
Filmový a televizní producent Albert S. Ruddy se spolu s Francisem Fordem Coppolou v roce 1972 pouštějí do natáčení filmu Kmotr, a to navzdory četným produkčním neúspěchům a střetům s italsko-americkou mafií. (SkyShowtime)
Videa (2)
Recenze (138)
Parádní vhled do komplikovaného porodu jednoho z největších filmů všech dob. I když to má spoustu zkratek a vše je v podstatě povrchní, má to neodolatelnou atmosféru a feeling-good vibe jako už dlouho nic. Bavil jsem se po celou dobu a chrochtal blahem především u scén výroby filmu. P. S. Klidně bych celou dobu sledoval, jak Puzo s Coppolou píšou scénář... ()
kus starosvětské filmařiny o tom jak se točil jiný kus starosvětské filmařiny, který je i po padesáti letech oprávněně považován ze jeden z nejlepších filmů všech dob. Fanoušci Kmotra, kteří ho nejen viděli, ale zajímali se i o pozadí jeho vzniku se sice nic až tak zásadně nového nedozví a spíš si zopakují známá fakta, ovšem nelze zastřít, že bylo víc než fajn si o tom jen nečíst, ale i se podívat jak to všechno bylo a čím vším si museli tvůrci projít aby mohl Kmotr vzniknout...80% ()
Once Upon a Time in Hollywood + Godfather = Offer. Skvelý retro seriál o natáčaní prvého Kmotra behom ktorého nazrieme do fungovania Paramountu na začiatku sedemdesiatych rokov a samozrejme nesmie chýbať ani ostré mafiánske korenie. Čím viac sa človek v kinematografii z tej doby orientuje, tým viac to bude pre neho opojnejšie. Ja som priemerne zorientovaný, aby som si užil kopu odkazov, ale zároveň som u niektorých vecí netušil jak dopadnú. Takže som si to užil tak akurát. Opomeniem skvelú technickú stránku, výpravu a celkovo vydarenú atmosféru. Síce to nie je samozrejmosť, ale je to základ, ktorý tu funguje bezchybne. Hlavné sú postavy a zápletka. Zápletka nie je len sledom odkazov a cameo výstupov, ale samostatne sama o sebe je skvele funkčná po každej stránke a neustále neskutočne graduje až do dojímavého finále. A postavy si ma získali už behom prvého dielu. Charizmatický hlavný hrdina, začínajúci producent, ktorý má gule ale aj rozum, jeho verná sexi sekretárka, všetci tí rôzni šéfovia štúdia, ktorí sa radi miešajú do filmu a samozrejme charizmatický mafián Ribisi, ktorý zo začiatku pôsobil ako vtipná karikatúra, ale postupne sa z neho stal človek z mäsa a kostí. Zmienku si ešte zaslúži komediálne duo Puzo - Coppola. Celý seriál ma akurát sral Colin Hanks ako typický otravný účtovník, ktorý sa snaží obmedziť všetky kreatívne trochu drahšie rozhodnutia, aby ho nakoniec v poslednej časti rehabilitovali do tej miery, že som si ho skoro obľúbil. Zo všetkých tých hercov, ktorý hrajú slávnejšie predobrazy mi nesedela len mladá verzia Ala Pacina, ktorá to s napodobnením Alovho hlasu prehnala natoľko, že komicky šušlal. Na druhej strane Brando bol dokonalý. Celkovo som sa na seriál strašne tešil, ale mal som veľké obavy o kvality a o zmysel tohto seriálu. Ale je to absolútna pecka, ktorú si užije každý, kto má rád filmy o natáčaní filmov a staré dobré gangsterky. P.S: V celom seriály sa absolútne ani raz nerieši gender alebo rasizmus. Ide to aj dnes bez toho. 9/10. ()
Obavy, jestli je taková látka vůbec potřeba, trochu rozptýlilo vysoké hodnocení tady na CSFD a pár pozitivních recenzí ze zahraničních webů. No a nakonec jsem té upřímné lásce k Puzově a Coppolově dílu podlehl (a bránil jsem se chvíli jako vždycky, když kvalitu předběhne hype). Láska tvůrců seriálu The Offer k filmu Kmotr je ale více než přesvědčivá (včetně potitulkových scén z natáčení) a kdo má Kmotra rád (mám ho v TOP2 společně s dvojkou), je tady doma. Břitkost dialogů nešetřící slovíčkem fuck na každém rohu dělá ze seriálu solidní komedii Scorseseho typu. Výjimečné scény (setkání s Marlonem Brandem, večeře před začátkem natáčení, výstupy naspeedované asistentky v podání Juno Temple a snad každá scéna s Matthew Goodem v roli Roberta Evanse - životní role?) ujišťují, že dramaturgové o seriálu přemýšleli, chtěli doručit zážitek a zasazení do historických reálií je baví. Co se týče produkce samotného seriálu, tak tam vyhrává na celé čáře nadšení všech zúčastněných a přebíjí jinak standardní nedostatky produkce pro televizní obrazovky. The Offer je seriál, který v životě rád uvidím i vícekrát, protože se u něj dobře bavím po celou jeho dálku s úsměvem na rtech :) A samozřejmě, že po shlédnutí si člověk musí pustit i Kmotra samotného, ne-li celou trilogii a má chuť i na všechny filmy Marlona Branda a Al Pacina a Francise Forda Coppoly a nakonec i Paramountu. A ten to udělal sakra dobře, protože tím předpokládám zvelebil půlku své databáze na online VOD portále. A do toho sedlo, že zrovna čtu životopis George Lucase, který s Coppolou strávil nemálo času :) Hollywood v plné parádě! P.S. I nad tím sebepochvalným pojetím Ruddyho jde přimhouřit oči :) ()
Neduživý bráška Vinylu a The Deuce, který doplácí na průměrné tvůrce. S HBO péčí by to snad dopadlo lépe. Tady mám pocit, že koukám na seriál z devadesátých let. Herecky kolísavé, Teller ok ale taková Juno Temple vypadá, že už pět let závodně šňupe (a právě ve Vinylu ji to fakt seklo). Když už Coppola a nelehký proces natáčení, tak rozhodně Hearts of darkness. ()
Galerie (199)
Zajímavosti (21)
- Když se Albert S. Ruddy (Miles Teller) poprvé potká ve střižně s Francisem F. Coppolou (Dan Fogler), v jedné chvíli projde před kamerou muž, který později sedí na pohovce s ženou (a dalším mužem, kterého vidíme pouze zezadu). Mnozí spekulují, že tento „neznámý“ muž je očividně George Lucas, žena je Marcia Lucas nebo Gloria Katz a druhý muž je pravděpodobně Willard Huyck. Všichni tři byli v té době přáteli a pomocníci Coppoly. (HellFire)
- V epizóde sa niekoľkokrát spomína scenár k filmu Čínska štvrť (1974), oceneného mnohými cenami, pretože je to všeobecne považovaný za jeden z najlepších scenárov všetkých čias. (Arsenal83)
- V seriálu se diskutuje, že plakát s ansámblem postaveným do tvaru „V“ (anglicky „flying V“) není diváky příliš vítán, protože se s postavami nedokážou ztotožnit. Jeden z plakátů seriálu má přitom právě tento vzhled. (tom.nosek)
Reklama