USA,
2024, 91 min
Režie:
Renny HarlinKamera:
José David MonteroHudba:
Justin Caine BurnettHrají:
Madelaine Petsch, Froy Gutierrez, Rachel Shenton, Gabriel Basso, Ema Horvath, Ella Bruccoleri, George Young, Ryan Bown, Ben Cartwright, Richard Brake (více)Obsahy(1)
Film sleduje mladý pár, který cestuje napříč zemí, aby spolu začal nový život. Cestou se jim porouchá auto a jsou nuceni strávit noc v odlehlé chatce v lese, kde se stávají kořistí tajemné skupiny maskovaných cizinců. Režisér Renny Harlin představuje novou hororovou trilogii, která vychází ze snímku Oni (2008), inspirovaného skutečným příběhem. Hlavní hrdinka se stane obětí bez jakékoliv zjevné příčiny, nejspíš proto, že byla ve špatný čas na špatném místě. Jak se s tím vypořádá a kdo jsou ti maskovaní cizinci a jaká je jejich motivace, to nám postupně odhalí tato napínavá hororová série. (Donart Film)
(více)Zajímavosti (8)
- Natáčelo se v okolí Bratislavy na Slovensku, a to v Lozorně a Stupavě. (Duoscop)
- Film obsahuje mezititulkovou scénu. (Gucak)
- Madelaine Petsch si strašidelnú scénu v kúpeľni vymyslela sama. V rozhovore pre Hollywood Reporter vysvetlila: „Na začiatku filmu 1 je tam scéna, keď som sama a povedala som si - niečo tu chýba. Človeče zakaždým, keď mám šampón v očiach, som si istý, že na mňa pozerá sériový vrah priamo tam, kam nemôžem pozerať ja. A potom sme si s producentkou [Courtney Solomon] povedali - 'Dajme to do filmu.'“ (Arsenal83)
- Scenár filmu mal pôvodne 280 strán založený na poznámkach a nápadoch, ktoré medzi sebou žonglovali režisér Renny Harlin a producentka Courtney Solomon. Potom rozdelili scenár na tri časti a vytvorili z neho tri filmy. (Arsenal83)
- Režisér Harlin uviedol, že natáčanie trilógie sa pre neho stalo "najväčšou výzvou života, ale tiež som sa jej aj reálne chopil. V pondelok ráno som kľudne mohol natáčať druhú kapitolu a popoludní prvú kapitolu a v utorok ráno tretiu kapitolu. Bolo to nesmierne náročné pre hercov, pre kontinuitu v líčení a kostýmoch, a pre môjho kameramana, pretože sme chceli vytvoriť vizuálny jazyk, ktorý sa vyvíja tak, že filmy rastú, stávajú sa v postupe deja epickými. Udržovalo to všetky naše životné šťavy neustále v pohybe." (Arsenal83)