VOD (1)
Epizody(10)
-
Místo u stolu (E01)
-
Varovné výstřely (E02)
-
Roztmívačka (E03)
-
Správný odstín žluté (E04)
-
Políbit prsten (E05)
-
Rovný chlap (E06)
-
Pan producent (E07)
-
Překročit hranici (E08)
-
Takoví jsme (E09)
-
Nápad a odvaha (E10)
Obsahy(2)
Filmový a televizní producent Albert S. Ruddy se spolu s Francisem Fordem Coppolou v roce 1972 pouštějí do natáčení filmu Kmotr, a to navzdory četným produkčním neúspěchům a střetům s italsko-americkou mafií. (SkyShowtime)
Videa (2)
Recenze (138)
Pre fanúšikov Krstného otca - povinnosť, ktorá vám prerozpráva až neuveriteľný príbeh vzniku tohto legendárneho filmu. Očné bulvi budú doslova neveriacky čumieť. Pre fanúšikov tvorby Hollywoodskych filmov - povinnosť, ktorá nádherne ilustruje život onej doby, a prezradí množstvo veci, ktoré ste ani netušili, a nebude sa vám chcieť veriť, že sa to tak naozaj stalo. Tlieskam hlavne kástingu, ktorý dokonalo našiel všetkých hercov, hrajúcich legendárnych hercov, producentov, ale aj reálnych mafiánov. Kto miluje filmy, bude milovať tento seriál!!! ()
Keď sa skĺbi originálny námet s perfektným filmovým spracovaním výsledok sa dostaví. The Offer je jedným z absolútnych seriálových špičiek americkej tvorby a po každej stránke je jej výkladnou skriňou. Seriál doporučujem predovšetkým divákom Krstného otca, tí ostatní (ak takí sú) si mnohé nuansy neužijú. Pre mňa bola bonbónikom aj skutočnosť, že poznám všetky filmy tej doby, ktoré sú spomenuté v seriáli. ()
Nebudu nic zastírat, moc jsem se nebavil. Přišlo mi to celé strašně ploché a řekl bych někdy až trošku otravné. Seriál nešel pořádně do hloubky a místy působil až jako komedie, což by jeden v názvu hledal marně. Kdybych neměl rozkoukáno už asi pět dílů, možná bych to vzdal, takhle jsem byl nucen vydržet až do konce. Nejlepší na celém filmu mi přišla určitě postava F.F. Coppoly a pak také Mária Puza, jinak nic, co bych si nějak hlouběji zapamatoval. ()
„TENHLE FILM JE JAKO HYDRA! JEDNU HLAVU USEKNEŠ A DALŠÍ…“ Tak tohle je neuvěřitelný! Víte, mám rád třeba „Tenkrát v Hollywoodu“ pro tu nostalgickou atmosféru, která z filmu vyzařuje. Ovšem tady…. kurva tady z toho cáká a cáká a …Možná jsem se před tím mohl znova mrknout na „Kmotra“, abych si víc užil ty vtípky či pomrknutí, kterých je tady hafo. „The Offer“ je 10ti hodinovej film o filmu, jakej svět neviděl. Politika, vliv mafie, filmovej byznys, ženská emancipace, odkazy na další filmy (Love Story, Útěk, Nejtěžší yard…), herce a herečky… prostě seroš pro filmový fandy (kde ti, co znaj Kmotra, budou mít výhodu). /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) The Godfather. 2.) Chci svoje jméno na plakátu. /// Thx za titule „dusanho“. PŘÍBĚH ***** HUMOR * AKCE ne NAPĚTÍ * ()
Seriálová dokonalost. Decentní a s úctou k autorům vytvořený pohled na to "jak natočili Kmotra". Neuvěřitelné momenty, zajímavé postavy, propletenost vztahů a velmi dobří herci často i v netypických rolích. Kdysi jsem byl v ateliérech Paramountu a z filmu je strašně cítit ta atmosféra kreativního filmového prostředí, které bojuje o své místo v záři reflektorů. Kdo alespoň víte, že Kmotr existoval, dejte si první film, pak tuhle sérii a pak znovu film. Kontext patří k umění. ()
Galerie (199)
Zajímavosti (21)
- Když se Carlo Gambino (Anthony Skordi) snaží přesvědčit Joea Colomba (Giovanni Ribisi), aby přestal veřejně podporovat svou organizaci bojující za práva italských Američanů, použije slova „máme naši vlastní věc“. Sicilská mafie často označuje sama sebe jako Cosa Nostra, což v italštině znamená „Naše věc“. (HellFire)
- Když se Albert S. Ruddy (Miles Teller) poprvé potká ve střižně s Francisem F. Coppolou (Dan Fogler), v jedné chvíli projde před kamerou muž, který později sedí na pohovce s ženou (a dalším mužem, kterého vidíme pouze zezadu). Mnozí spekulují, že tento „neznámý“ muž je očividně George Lucas, žena je Marcia Lucas nebo Gloria Katz a druhý muž je pravděpodobně Willard Huyck. Všichni tři byli v té době přáteli a pomocníci Coppoly. (HellFire)
- Patrick Gallo, ktorý hra Puza, je len o tri roky starší ako Dan Fogler, ktorý hrá Coppolu. Avšak v skutočnosti bol rozdiel 19 rokov. V dobe natáčania Krstného otca (1972) mal Puzo po päťdesiatke, zatiaľ čo Coppola mal tridsaťjeden. (Arsenal83)
Reklama