Reklama

Reklama

Zmeškaný hovor

  • Japonsko Chakushin ari (více)
Trailer

VOD (1)

Obsahy(1)

Hrůzostrašný film ve stylu slavného Ringu (režie H. Nakata) a Nenávisti (režie T. Shimizu) je prvním Miikeho počinem na poli čistého hororu. Několik mladých lidí postupně obdrží na mobilní telefon záhadnou hlasovou zprávu z budoucnosti, v níž uslyší své vyděšené reakce z okamžiku vlastní násilné smrti...Nejen že tito lidé pochopí, jak krutý jejich konec bude, ale dozvídají se také přesný údaj o tom, kolik času jim zbývá. Objevme temnou stránku nástroje naší každodenní existence, jemuž bez obav svěřujeme svou absolutní důvěru: našeho mobilního telefonu! (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (159)

dawe04 

všechny recenze uživatele

Samara se naučila používat mobil aneb inspiracemi slavnějších duchařin protkaný horor v režii originálního režiséra Takashi Miikeho. Ano, koncepčně příliš neodlišitelný od všech těch Kruhů a Nenávistí, nicméně právě díky režisérově rukopisu a zajímavém, nicméně fantasmagoricky překombinovaném ději pořád velmi slušný horor. Hlavně, když (marně) hledáte strach za Atlantikem. ()

Raven0 

všechny recenze uživatele

Začátek se sice vleče a ani lekačky a atmosféra nijak obzvlášť nepotěší. To vše ale neplatí o druhé části, kdy párkrát pěkně zamrazí a ani nehezkému nadskočení ze židle se nevyhneme. Ani příběh není zrovna originální a nese se v duchu zažítých hororvých konvencí typu "nějaké dlouhovlasé zabijácké zlo, pátrání po příčině zla, nečekaný zvrat". Na druhou stranu, hezké asijské herečky (kterých je zde opět dostatek) mne asi jen tak neomrzí :-) ()

Reklama

tombac 

všechny recenze uživatele

První čistý horror známého japonského úchyláka Takashi Miikeho, jenž vykrádá Ringu a Phone a ani se za to nestydí. Liší se od nich snad jen tím, že dlouhovlasá babice není při hrátkách s oběťmi dlouho vidět, což divákovi vynahradí při scéně v televizním studiu při natáčení duchařské reality show, kdy si nepěkně pohraje s nebohou dívkou postiženou smrtící kletbou. Ano, kletbou.. To dostanete hlasovou zprávu od vašeho vystrašeného já z doby, která nastane za dva dny a za ty dva dny ve stejný čas se nestačíte divit. Zajímavé, ale nic nového pod sluncem. Opět duch několikrát zaútočí, pak se rozjede pátrání po jeho původu a kořenů jeho počínání, aby film vyústil do matoucího finiše. Natočeno je to stylově čistě, ale bez jakékoliv větší dávky emocí. Kdo by tu čekal nějaké typické Miikeho nechutnosti, bude zajisté zklamán. Kdo však má rád duchařiny a překousne neoriginalitu filmu, bude s OMC spokojen. Pro někoho tuctová duchařina, pro mě nadprůměr balancující mezi třemi a čtyřmi hvězdami. Za tu scénu v tv studiu dávám čtyři hvězdy. Ale je to jen o fous. ()

Ravi 

všechny recenze uživatele

Existuje mnoho názorů na prapodivný konec. SPOILER Jeden například tvrdí, že Yamashita (ten týpek) po bodnutí odhalil vtělení ducha do Yumi (hlavní hrdinky) a zemřel. Poté se mu zdálo, jak tu malou vraždící dívku zachránil a pak byl nucen trávit svou verzi posmrtného života s Yumi, do které se převtělila ta malá holka. KONEC SPOILERU Ale nikdo nikdy vlastně nedostal vysvětlení konce ani z tvůrců, ani od nikoho jiného. Nestyďte se proto, že jste to nepobrali, já také ne, ale řekněme, že k filmařině patří nechat v divákovi onen divný pocit v žaludku, který hlodá, hlodá a hlodá. To film splnil na 100%. Ale i jinak jde o povedený, strašidelný a tísnivý horor o mateřské psychóze a překvapivém vysvětlení. Není to žánrovka z kategorie nejlepších, ale určitě stojí za shlédnutí 75% = 4/5 ()

Mefistofelle 

všechny recenze uživatele

Tenhle film mě hodně mile překvapil a patří do mých TOP 10 z kategorie japonských hororů. Nápad s mobily zvěstujícími brzký skon hrdinů je vcelku originální a má velký potenciál, což dokazují další pokračování filmu i seriál. Zvlášť musím pochválit závěrečných 15 minut, kde bylo napětí výborně gradováno až do konce. Vytknout lze snad jedině místy až moc zdlouhavé scény téměř o ničem, ale s tím se bohužel setkáváme u většiny japonské hororové produkce. ()

Galerie (25)

Zajímavosti (3)

  • Vyzváněcí tón, který se ve filmu objevuje, se stal populárním a často používáným jako hudební pozadí při záběrech na strašidelné domy. (Terva)
  • Na konci filmu si Yumi Nakamura (Ko Shibasaki) myje vlasy a má hlavu celou od šampónu, ale hned v dalším záběru má vlasy naprosto čisté. (moukey)

Reklama

Reklama