Nastala chyba při přehrávání videa.
  • TeeAge
    ****

    || Scenár: William Monahan / Story by Felix Chong, Alan Mak | Hudba: Howard Shore | Produkcia: Brad Pitt, Brad Grey, Graham King | Distribúcia: Warner Bros. | Štúdio: Plan B Entertainment, Initial Entertainment Group, Vertigo Entertainment, Media Asia Films | Rozpočet: 90 miliónov $ | Tržby: 289,847,354 $ || Pre scenár: Matt Damon na konci chce DiCapriovi dať vyznamenanie. Ten má potom pohreb ako policista. Ako je to možné, keď Damon DiCapriovi vymazal složku, a nikto nevedel, že bol pôvodne poliš? Damon to nemohol prezradiť, lebo ináč by udal aj sám seba :) Dubing: Hu - 90%(5.7.2007)

  • Lateef
    ****

    Martina Scorseseho příliš v oblibě nemám. Nejhorší jsou zdlouhavé rozjezdy jeho filmů. Zde to připodobňuji k vlaku, který má 200 vagónů a jednu zchátralou starou lokomotivu = příšerně pomalý (a nudný) rozjezd. Když se ale film rozpohybuje, působí jako fungující, kompaktní a dobře promazaný stroj. Závěrečná půlhodina poté nadchne a téměř dá zapomenout na zoufalství v půlhodině první. Film pozdvihávají elitní hollywoodští herci, kteří do jednoho dostáli své profesi a zahráli své postavy naprosto skvěle (zejména DiCaprio, Nicholson). Rovněž díky kameře se snímek stal působivějším. Ovšem proč dostal Scorsese Oscara zrovna za Skrytou identitu, to mi nevysvětlí nikdo. 90 miliónů dolarů(rozpočet)/290 miliónů dolarů(výdělek celosvětově)(9.7.2007)

  • M.a.t.t.
    ***

    Remeselne zvládnutý thriller s nečakaným a mimoriadne zábavným záverom, zase raz dokazujúci herecké kvality Leonarda Dicapria. Ale to je málo. Pravda fuckuje sa tu dokonale, lenže to predsa nemožno označiť za klad, rovnako ako príbeh, ktorý šliape ako švajčiarske hodinky ale popritom je odťažitý a na efekt. A skutočne ma mrzí, že najviac ocenení zozbieral Scorcesse práve za tento film.(12.12.2006)

  • novoten
    **

    Když jsem se rozhodl, že oproti původnímu záměru na Skrytou identitu přece jenom zajdu, byl jsem skálopevně přesvědčen, že se nebudu snažit ji srovnávat s předlohou. U filmu, kde nejlepší momenty jsou ty, které ji přesně kopírují, nemůžu jinak. Co se týče hvězdami nabitého hereckého obsazení, tak DiCaprio, Damon a Sheen skvělí, Baldwin a Wahlberg průměrní a Farmiga a hlavně k mému obrovskému překvapení i Nicholson hrozní. Hlavně v jeho postavě Departed dokazuje, proč remake neměl vzniknout. Místo nenápadného vůdčího gangstera je Costello oplzlým a zbytečně vulgárním arogantem, kterému nezáleží na ničem a na nikom a mezi dva hlavní hrdiny scénáristé vložili hloupě se chovající ženskou postavu, díky které navíc vzájemné míjení obou infiltrantů ztrácí na věrohodnosti. A hlavně Scorsesemu neodpustím zásadní věc, z napínavé, emocemi nabité a v mých očích navždy nezapomenutelné závěrečné scény u výtahu, která pro Volavku byla korunkou jejího triumfu, se v remaku stala fraška, která nacpala tři zvraty do několika vteřin a absurdně podané závěrečné střílení hlavních postav vyvolalo v sále zasloužený a téměř nevěřícný posměch. Scorsese zničil film, který mohl redefinovat žánr gangsterky, ale místo toho jen vypreparoval předlohu a zběsile ji překroutil - a tím si u mě zadělal na všechno možné, jen ne na slibovaný vrchol kariéry.(30.11.2006)

  • Subjektiv
    ***

    Nechutná manýra od jistých dob velí, aby zločinní bossové mluvili jen hlášspíkem. Nicholsonova postava v tomto stylistickém proudu představuje jednu z nejotravnějších. Jenže co naděláme - hlášky jsou in, hlášky jsou cool. Cool je být in a in je být cool. Skrytá identita je cool, aby byla in. Je to napětí pro masy. Skutečně zajímavá mi na ní přišla jen skutečnost, že nikdo už dneska nemá jen jednu identitu. Nemyslete si, já taky nejsem jen Subjektiv - i já jsem in. Silné ***.(20.12.2010)

  • - Skrytá identita je třetím filmem, ve kterém Martin Scorsese použije píseň "Gimme Shelter" od Rolling Stones při zobrazování organizovaného zločinu. Už ji použil v Mafiánech (1990) a Casinu (1995). Nezazněla naopak v dokumentárním filmu o kapele Shine a Light (2008). (imro)

  • - Spoiler: Počet mrtvých ve filmu je 21. (Zdroj: ČSFD.cz)

  • - Postava Raye Winstonea je odkazem na film Cotton Club (1984) Francise Forda Coppoly, kdy si loajální a obávaný pomocník mafiánského bosse rovněž nechává říkat French. Na film odkazuje také rozhovor o loajalitě a důvěryhodnosti, který vede Costello (Jack Nicholson) s Mr. Frenchem (Ray Winstone). Ve zmíněném filmu proběhla podobná debata. (Mr. Lobo)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace