Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Americké romantické drama vypráví o Natalii, studentce z dobré rodiny, do jejíhož světa vpadne tajemný Keith. Dívka podléhá jeho kouzlu, ale poté, co zmizí, odhalí temné tajemství. Americké romantické drama vypráví milostný příběh Natalie, která má všechno, po čem ostatní dívky touží - je skvělá studentka z dobré rodiny, hvězda atletiky a královna střední školy, do níž chodí. Od dětství každý její krok bedlivě střeží ambiciózní rodiče a zdá se, že do dívčiny budoucnosti nemůže nic zasáhnout. Jenže pak se objeví Keith, svobodomyslný, tajemný a problematický mladík, který nemá co ztratit. A i když Natalie rozumem ví, že by si ho měla držet od těla, srdci poručit nedokáže. Keith ji zatáhne do řady podivných dobrodružství a ona se stále víc snaží zjistit, kdo doopravdy je. Když mladík najednou zmizí, Nataliin svět se rozpadne. A poté, co odhalí jeho temné tajemství, se život dvojice jednou provždy změní. V režii Todda Kesslera hrají Elisabeth Harnoisová a Jesse McCartney. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (231)

Faidra 

všechny recenze uživatele

Opravdu jsem chtěla strávit odpoledne nějak konstruktivně, když jsem ale vší snaze navzdory zjistila, že zahradničení se dvěma malými dětmi a dvěma velkými psy je spíš zahrad ničení, šla jsem si uklidnit nervy k tomuhle... a ve výsledku si uklidňuju nervy psaním mailu živnosťáku a přemýšlením o cílech, jaké může mít hromadné spiknutí na ČSFD, kde uživatelům všichni ti vysokoškoláci a erudovaní kritici pouze propůjčují ksicht a komentáře jsou ghostwritten patnáctiletými pubertálkami, protože jiné vysvětlení zdejšího hodnocení a dojmů, cituji, "zjevení," "neuvěřitelně silný," "jeden z nejlepších filmových zážitků vůbec," nenacházím. Moje osobní shrnutí: klišé, kravina, klišé, kravina, klišé, kravina, akorát v závěru osvěžující změna, tam byly dvě kraviny vedle sebe. A moje osobní dojmy: vidět to před lety, kdy to pro mě bylo aktuální, tak bych se rozhodovala mezi cynickým chechotem nebo umlácením celého štábu se suchou poznámkou, že tentokrát je to kurevsky osobní. ()

novoten 

všechny recenze uživatele

Po dvaceti minutách jsem ještě stále neprohlédl, po devadesáti ale tleskal. Jakmile si Keith lehce podkopne pozici pohodáře, kterého nic nevyvede z míry a který otravuje svým neutuchajícím entuziazmem, tušil jsem, že při troše štěstí se můžu zamilovat. Povedlo se. Nejlidštější film za hodně dlouhou dobu, mistrovská režie Todda Keslera, který se v mých očích stal vlaštovkou budoucnosti, ale pro mě nepochopitelně na něj kariéra úspěšného filmaře nečekala, a v neposlední řadě dokonalý soundtrack jako extrakt mého nejoblíbenějšího hudebního stylu. Nádhera. ()

Reklama

charlosina 

všechny recenze uživatele

!!!Tento komentář může obsahovat stopy spoileru.!!! __ Hodně rozporuplný snímek, který je v jedné rovině neuvěřitelně silný a působivý, ovšem v druhé rovině sklouzává do skřípajících klišé. Keith je zajímavá postava, neobvyklá a překvapující, dráždivá a protivná zároveň. Vůbec nevíte, co si o ní máte myslet, podobně jako Natalie, kterou to pochopitelně nenechává klidnou a stejně jako divák chce nahlédnout pod skořápku - kdyby v ní zůstalo jen to prohnilé jádro, jako ve scéně s dodávkou a s prohlášením "fuck you!", vůbec by mi to nevadilo. Ale zase bych přišla o scénu na nádraží, která taky byla dobrá, jen nevěděla, kdy skončit... Upřímně - poslední minuty ve filmu mi vyloženě přišly navíc a zbytečně srazily jinak překvapivý, až nadšený dojem z filmu. Kdyby v té slupce chlapce-drsňáka bylo jen hořké sousto, Keith by se stal (minimálně pro mě) jedním z nejsilnějších filmů poslední doby, protože JO, tahle poblázněná a svým způsobem nenaplněná love story měla své působivé kouzlo (mj. také proto, že postavy si "ve svých hrách" byly vědomy své předem určené "role" od začátku), ale v té slupce se zkrátka "musí" (ironické uvozovky) objevit i to bolestivé jádro, jinak by to asi nebylo "OK". Zkrátka nechápu, proč by prostě postava Keitha nemohla zůstat crazy a tak trochu hajzlík a současně přitahujícím nepolapitelným objektem jen ze své podstaty, prostě "jen tak", proč se tam musí jakoby "na omluvu" cpát nějaký tragický osud a na dovysvětlení hloubky jejich citu (který byl patrný už z jednání a z vývoje postavy Natalie) zbytečné závěrečné scény, které jsou prostě navíc. Takhle působivost jinak neotřelého námětu značně poklesla, ale protože výkony hlavních účinkujících byly parádní a protože některé scény se do mě silně vryly, přikláním se k vyššímu hodnocení. ()

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Kdybych z modré letní oblohy vzal slunce a namaloval tam limonádu, tak to sice bude originální, ale nic to nezmění na faktu, že je to blbost. To, že tohle je jiný než zbytek teens filmů neznamená, že tomu dám automaticky nadprůměr. Nedramatický, nehumorný, nic nového nepřínášející příběh, který je otravný jak masařka na hajzlu. ()

Bluntman 

všechny recenze uživatele

Přestože koncept KEITHA, podobný tomu z AMERICKÉHO GANGSTERA (reálné postavy zasazeny do žánrových modelových scén), není tak důmyslný jako v "gangsterce pro 21. století", stále to stačí na to, aby si tento několikanásobný vítěz mládežnických cen na specifických festivalech vysloužil nálepku "BREAKFAST CLUB 21. století". Je nevídané v dnešní době mít teenagerovský film, který se nesestává ze sledu trapasů a mladistvé nepodceňuje, naopak k nim přistupuje s pochopením a bere je jako sobě rovné. Výše zmíněný koncept nedovolí nikdy KEITHOVI i přes "ohranou" zápletku sklouznout ke schématismu (i když víte, jak se to vyvine a jak to skončí) a klišé (protože titulní postava si uvědomuje modelovost dané žánrové scény, a tak prohodí "tohle je scéna na křižovatce" či je k slyšení jedno z nejoriginálnějších vyznání lásky ve stylu "pěkně jsem tě obtáhl"). Navíc nepřímo říká, že šťastné konce spadají do hájemství žánrové kinematografie a že štěstí mohou postavy dosáhnout jen tehdy, stanou-li se žánrovými a přijmou tak své nálepky ("podivín", "chytrá a krásná, ale málo emancipovaná"). ()

Galerie (11)

Zajímavosti (4)

  • V sedmé minutě radí otec Natálii (Elisabeth Harnois) že její soupeřka v nadcházejícím zápase je levačka, ale ve filmu je pak vidět, že podává pravou rukou. (Gyl)
  • Hoci sú hlavné postavy maturanti, v čase natáčania mal Jesse McCartney (Keith) 20 a Elisabeth Harnois (Natalie) dokonca 28 rokov. (drtickaa)
  • Když se Natalie (Elisabeth Harnois) baví s profesorem o nepřítomnosti Keitha (Jesse McCartney), má část vlasů i přes pravé rameno, při dalším pohledu ne a pak zase ano. (Reesam)

Reklama

Reklama