Reklama

Reklama

Obchoďák Sedmé nebe

(seriál)
  • Česko Obchoďák (více)
Trailer
USA, (2015–2021), 40 h 38 min (Minutáž: 21–22 min)

Tvůrci:

Justin Spitzer

Hudba:

Mateo Messina

Hrají:

America Ferrera, Ben Feldman, Lauren Ash, Colton Dunn, Nico Santos, Mark McKinney, Nichole Sakura, Jon Barinholtz, Kaliko Kauahi, Johnny Pemberton (více)
(další profese)

Série(6) / Epizody(113)

Zajímá vás, co všechno se dá prožít v hypermarketu? V seriálu Obchoďák Sedmé nebe zjistíte, že se zde ukrývá svět plný vzrušení, humoru a hlubokých lidských vztahů. Ocitnete se v samém srdci dění, kde se proplétají osudy zaměstnanců, zákazníků i náhodných kolemjdoucích. Prožijte radosti i strasti obyčejných lidí, kteří dělají neobyčejné věci. Uvidíte, že každý den v obchoďáku je nečekaný a neopakovatelný... (TV Nova)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (57)

Jirk4 

všechny recenze uživatele

Určitě nadprůměrný sitcom, ale zase (alespoň za mně) je nesmysl to dávat na úroveň kultovních věcí jako BBT, Brooklyn 99 nebo Friends... Ale na to, že je to taková jednoduchá oddechovka, tak v některých ohledech rozhodně nadprůměrná. Nutno ocenit i kontinuitu napříč epizodami a sériemi. Taky mi docela trvalo tomu přijít na chuť, nekoukat na to na doporučení, ale jen tak, tak bych to poi pár prvních epizodách asi vypustil z hlavy. ()

neo93 

všechny recenze uživatele

1.série Na to, že jsem od tohoto seriálu více méně nic nečekal, tak jsem se docela dobře bavil. Ano je to nenáročná a jednoduchá zábava, u které si můžete ale krásně odpočinout třeba po obědě. Každá epizoda tvoří samostatnou kapitolu ze života tohoto obchodu, konkrétně Cloudu 9. Nemusíte tedy vzpomínat, o čem vlastně byl minulý díl, ale jen si v klidu užívat atmosféru a příhody ze supermarketu. Dojde na tajnou obchodní kontrolu, svatební prodej, bitvu barev neboli která skupina zaměstnanců prodá více zboží, uvěznění pracujících přes noc nebo i stávku. V těchto situacích uvidíme bizarní postavy celého storu. Tak např. nového zaměstnance Jonaha, workolickou vedoucí oddělení Amy, všeznalou a potrhlou zástupkyni vedoucího obchodu Dinu, gaye Matea, muže na invalidním vozíku Garretta nebo naivního a neschopného vedoucího obchodu Glenna. Ve výsledku jsem byl velmi spokojen a určitě zhlédnu i druhou řadu. 2.série Bláznivý obchod se vrací. A s ním všechny bizarní zaměstnanci, tak i podivní a nespokojení zákazníci. Po úvodní netradiční stávce většiny zaměstnanců se všechno vrací do "normálu". Znovu sledujeme staré, známé zaměstnance Cloudu 9, ve více epizodách se dostanou do popředí také upozaděné postavy jako třeba přehlížená a tichá Sandra, nejstarší ze všech Myrtle, Marcus, oblastní manažer dohlížející na obchod Jeff nebo Cheyennin pubertální snoubenec Bo. V této řadě uvidíme v obchodu např. Hallowen, black friday, volební den, udělování ceny za nejlepšího zaměstnance či valentýnský den. Seriál si drží svou kvalitu a tato řada je snad ještě lepší než ta první. Rozhodně jeden z nejlepších komediálních seriálů za poslední roky. Budu se těšit až se zase vrátím do tohoto netradičního, ale ztřeštěného prostředí ve třetí řadě. ()

Reklama

Merkin 

všechny recenze uživatele

Nemáte čas na zdlouhavé filmy, epické seriály? Chcete si zlepšit náladu? Zasmát se, uvolnit se? Welcome to Cloud9! Celých 6 sérií si drží relativně vysokou laťku humoru, k nízkým vtípkům klesají jen občas a postavy jsou všechny tak nějak mile poťouchlé. Asi nejlepší sitcom po Ajťácích. Black Books a BBT, který rozhodně budu zapínat, když si budu chtít zlepšit náladu. ()

kockodan 

všechny recenze uživatele

To jako vážně? Tohle že je (bylo) v červených??? A na rotten atakuje 90% - 100%??? Já asi nejsem normální, ale tohle je prostě nepochopitelné, jak se taková trapná a nudná sračka může líbit tolika lidem. Já byl po čtyřech dílech totálně znechucen nanicovatostí jak postav, děje a zápletek, tak i hereckých výkonů. Za tohle bych Americe Ferrera toho jejího Oscara, nebo co to dostala, okamžitě odebral!!! Navíc mi připomíná dikcí, hlasem, předkusem a výzorem náramně tu socanskou megeru Alexandru Ocasio-Cortez, což taky nepomáhá!!! Ani jedna postava netáhne a nevyčnívá, všichni hrají jak ochotníci. Když vezmu podobnou nenáročnou americkou oddechovku točící se okolo malého kolektivu setkávajícího se ve společném zařízení The Cool Kids, tak tam jsou všichni v castu osobnosti, a ti slabší, či přicmrndávači ve vedlejškách jsou taženi a vyvažováni neskutečně vyčnívajícím a celou comedy nesoucím Leslie Jordanem, který když se objeví na scéně, tak už vám cukají koutky ještě než něco řekne. U Superstóru čekáte marně až něco mátožné postavy řeknou, jen abyste zjistili, že měly radši mlčet, páč zde se vtipu či aspoň jen poctivého slapsticku, zkrátka nedočkáte! Zde se asi tvůrci a pisálci původně snažili o deadpan type of comedy, který se ale bohužel jaksi ne a ne povést, a to i na několikátý marný pokus, a vyznívá u těchto nešťastně vybraných protagonistů, jak už jsem napsal výše, nevtipně a ochotnicky. ()

zdepapepa 

všechny recenze uživatele

Mám svoje za kasou a mezi regály odpracováno díky několika probrigádovaným letním prázdninám. Myslím si ale, že tenhle seriál si užije kdokoliv, zejména však ti, kteří někdy v super/hypermarketu byli a nejvíce ti, kteří tam někdy dělali. V esenci je to klasický pracovní sitcom z dílny NBC plné osobitých postav, které většina lidí zná, ať už pouze z pozice zákazníka nebo rovnou z pozice zaměstnance nějakého super, v tomto případě spíše hypermarketu. Divákovi není nabízeno jen drama/vtipy mezi jednotlivými zaměstnanci, ale i drama/vtipy ve vztahu zákazník-zaměstnanec, podobně jako u Parks & Rec a jejich veřejnými fóry. Přitom se ale seriál nebojí vyobrazit ani reálné věci jako například zásahy ICE nebo boj korporací s odbory. Největší komediální síla Superstore podle mě ale tkví v každodenních pracovních situacích a zejména ve hromadných scénách v kuchyňce, kdy nejlépe vynikne kvalita napsaných postav, i včetně těch velmi okrajových, kde každá má vždy osobitou reakci nebo připomínku. (EDIT 26.03.2021 - o to víc je znát, když některá postava chybí nebo se vrátí) Velké plus také za to, že se seriál téměř pořád drží v hypermarketu (a tím i dějové linky) - a je úplně jedno, že je to třeba dáno náklady na lokace pro natáčení. ()

Galerie (1 441)

Zajímavosti (65)

Reklama

Reklama