poster

Assassin’s Creed

  • Velká Británie

    Assassin's Creed

  • Francie

    Assassin's Creed

  • Hongkong

    刺客教條

  • USA

    Assassin's Creed

  • Tchaj-wan

    刺客教條

  • Austrálie

    Assassin's Creed

  • Nový Zéland

    Assassin's Creed

Fantasy / Sci-Fi / Dobrodružný / Akční

Velká Británie / Francie / Hongkong / USA / Tchaj-wan / Malta, 2016, 115 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • verbal
    ****

    Ale copak to? Spratkům a nezaměstnaným, co celé dny honí se smrtí v očích a džojstykem v ruce čuráky po střechách středověkého Španělska, místo aby dělali něco užitečného, filmík nefuní? Prý hloupí, jednoduchí, s debylňým scénářem a vůbec sem nemněl chuť sahat si v kyně na šulínka jako přy smažeňí v pokojýčku, jo? No toto! Od někoho, kdo tu nadšeně pětkuje stupidní až vyrachtané, digitálně přebordelizované omalovánkové trampoty kýčovitých buzerantů v elasťácích, potírajících furt dokola jednu a tu samou zlou mluvící hlavu z planety Hloupý pičus v souhvězdí Velkého retarda, to znělo jako kulantní doporučení. A taky, že bylo! Kraťák se sice místy urputně snažil točit Megbet ryloudyt, a to včetně Míši Bednáře a Mařenky Kotlářové v hlavních rolích, naštěstí však smlouva stadfordského tlučhuby a nudila s Ubij-softem vypršela už v roce 1616, takže dvojku už zaplaťsatan nevyblil, čili je z toho přeqapivě zábavný, vizuálně naprosto podmanivý a skvěle zahraný sci-fi heterospektákl s koulema, jaký může nestíhat pouze někdo s pokrevně spřízněnými rodiči a vysokoškolským titulem ze zevlování u monitoru. Docela by se mi líbilo, kdyby tenhle graficky mazlivý Justýn jednou dostal sto míčů i na hraní s nějakým brutálně hnusným erkovým scénářem výhradně o středověkém vybíjení Templářů, Katarské vzpouře, nebo s čímkoliv od Cornwella o Stoleté válce. P.S.: Zvláštní cenu, kopačku do koulí od Olgy Walló, získává ten úžasný polyglokot, co přetitulkoval „krýd“ jako „přesvědčení“. Bravo! Doufám, že to bude hodně bolet.(4.1.2017)

  • castor
    ***

    Umělecky ambiciózní, vizuálně podmanivé, místy dravé, jindy prkenné. Ačkoliv je to v akčních scénách poměrně osobité, emocionálně mě to nechalo chladným. Všechny ty nápadité rvačky a skákání po střechách sice vypadá fajn, ale pak se to celé zastaví, děj se přesune do současnosti a najednou se pracuje s tak trochu jiným příběhem. Především utahaným. Naneštěstí se to navíc bere moc vážně a na některých hercích vnímáme možná náznak pochybností, že si příště rozmyslí, k čemu se upíší. Australan Justin Kurzel není špatný režisér, dostal dost peněz a několik nebojácných kaskadérů, takže místy dokáže strhnout akcí. Na zbytku ovšem musí ještě zapracovat.(19.12.2017)

  • Fr
    ****

    ,,PRACUJEME V TEMNOTĚ, ABYCHOM SLOUŽILI SVĚTLU. JSME ASASÍNI“… /// Vymazlený pokoukáníčko o cestách časem plných CGI akce a zajímavý příběhový současnosti. Pohádka s děravým příběhem, která mě jako celek baví a je povinností slaboduchýho jí jistou prostoduchost odpustit. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Pocestnej si u mě schoval jablko. 2.) Zabil jsem a čuměl na to vorel 3.) Thx za titule „-OverLord-“. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ne AKCE *** NAPĚTÍ *(15.3.2017)

  • Psema
    *

    Čtyři scenáristi a jeden Kurzel na nesnesitelně nudný, rozdrolený a zcela vyprázdněný blábol, kde je i akce k ničemu, protože nikoho nezajímá, co se to vlastně děje. Fascinujicí, že tohle nešlo rovnou na VOD vedle Kobrokrokosaura. Úroveň herectví chudinky Marion by tomu odpovídala. Ta se musela stydět snad celý natáčení.(30.12.2016)

  • novoten
    ****

    Justin Kurzel našel onen bájný kompromis mezi vyprávěním vlastní vize a dostatečně silným pochlebováním fanouškům her. V současné lince je na prvním místě stále hra o jablko, která je ale šikovně a potřebně minimalizována na základní funkce a obrysy. Nemá totiž cenu si nic nalhávat, právě tenhle artefakt má v předloze kolem sebe linku nejprve zajímavou, poté tolerovanou a nakonec nesnesitelně natahovanou. Potlačení nadpřirozených vedlejších motivů je proto jedině dobře a dává prostor Callumovi, aby se z něj stal hrdina z masa a kostí (o čemž si jeho herní předobraz Desmond mohl dlouhou dobu nechat jen zdát). Fassbender navíc funguje stejně dobře jako rozervaná oběť osudu, tak i jako nepřemožitelný Aguilar, který mě v akčních scénách nutí zadržovat dech a zatínat svaly. Nejvíc si ale vážím toho, že mě jako hráče (do světa Absterga a spol. jsem se úspěšně ponořil celkem pětkrát a omrzel mě až pošesté, tedy u Black Flag, zatímco Eziova trilogie patří zatraceně vysoko) nenechává jen odškrtávat povinné příběhové nebo žánrové trademarky, ale naopak při čekání na skok důvěry mě šponuje až neuvěřitelně. Výhrady tak mám jen k logickým chybám, což mě mrzí o to víc, že se v nich snažím pokud možno nikdy nepitvat. Absence všeho kromě obušků je ale pro ochranku skutečně otravně okatý handicap a chvílemi ruší, stejně jako nejasnost toho, kam až sahají genetické možnosti Callumových vzpomínek, které zase zamlží nejemocionálnější scénu celého filmu. I přes tyhle hrboly si ale hašašíni doskákali k pozici mojí nejoblíbenější herní adaptace a propadák v pokladnách kin mě bude ještě dlouho mrzet.(13.1.2017)

  • - Assassin's Creed je po filmu Princ z Persie: Písky času (2010) dalším snímkem, který vznikl podle počítačové hry od vývojářského studia Ubisoft. Zatímco Princ z Persie, který šel do kin v roce 2010, dokázal celosvětově vydělat 336 milionů amerických dolarů, od jeho nástupce se očekával lepší výsledek. Paradoxně film Assassin's Creed utržil pouhých 240 milionů dolarů, což je s rozpočtem 125 milionů dolarů opravdu málo. (Tashi)

  • - Film mal pôvodne režírovať Daniel Espinosa. (classic)

  • - Natáčení probíhalo také ve Španělsku a v Pinewood Studios v Anglii. (PaTeXx)