Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Superpero
    *****

    Romero to vzal kurva originálně. Ukázal, že v zombie žánru je stále co objevovat a těch vychytávek co tady předved, no prostě krása. Ale všeho moc škodí a naprosto nechápu proč se tvůrci rozhodli dát do filmu naprosto debilní ingredienci, že když člověk umře tak se z něj stane zombie (nemyslím tím když ho zombie kousne, ale prostě když se třeba oběsí). To mi přijde naprosto zbytečné, nelogické, debilní a hlavně mi to kazilo a stále kazí dojem z filmu. Jinak ale bez výhrad. Dennis Hopper svýho slizouna zvládl skvěle, hlavní hrdina je taky OK, ale kdo září je John Leguizamo. Jeho postavu jsem měl z celého filmu nejradši a fakt jsem mu fandil, protože to byl ten jedinej správnej badass. Dále je fajn, že se Romero nevzdal humoru (film začíná záběrem jak se skupina zombies snaží hrát na tubu a pozoun nebo co to bylo, dále následuje třeba zombie roztleskávačka). Celej film jsem nevěděl komu vlastně Romero fandí a mám silnej pocit že jako klaďasy preferuje zombíky. Inu proti gustu žádný dišputát.(27.10.2005)

  • Le_Chuck
    ****

    Romerovu tvorbu poznám len z počutia a čítania, a ak sú jeho staršie kúsky lepšie ako toto, tak sa je veru na čo tešit. Skoro tak dobré ako Snyderov Dawn, ale pritom úplne odlišný prístup k látke. Najviac poteší poriadna konfrontácia undead vs. live, kedy iné filmy sledujú surviving partičky vyvolených a likvidovanie prevažne zombíkov, v Land of Dead padajú zmetení civilisti na 100+1 spôsobov, krvavo a hlavne s nápadom (piercing, pretiahnutie xichtu cez hlavu) ako na bežiacom páse.(8.6.2006)

  • Phobia
    ***

    Snad jsem to viděla příliš brzy po "Úsvitu mrtvých", snad je chyba někde jinde, ale já jsem se u tohohle zombie horroru víceméně nudila. Nic překvapivého, nic napínavého, akce chabá a na strach rovnou zapomeňte (snad to bude tím, že zombíci jsou zobrazováni lidštěji než sami lidé). Zbyla tedy jen ta myšlenka, úvaha o lidskosti, která však nepůsobí převratným dojmem. Dojem po dvou nebo třech letech je minimální, zatímco špeky ze Snyderova konkurenčního filmu si pamatuju naprosto jasně. 55%(18.3.2009)

  • juta
    ***

    Film začíná už v době, kdy ve městě pobíhají zombíci. Simon Baker mi tam moc neseděl. Stále jsem si ho spojoval s mentalistou. Dále na tomhle filmu bylo zajimavé to, že i zombie začaly trochu přemýšlet. Zombie a animace se mi líbily. Plusem je, že je zde alespoň něco odlišného na zdejších zombie. Mají jiné vlastnosti od jiných zombie filmů. Po dějové stránce slabší. Čekal jsem lepší příběh. Nebyl to špatný film, ale nedal mi to, co jsem si představoval.(4.8.2011)

  • Radko
    *****

    Ďaleko za hranicami civilizácie blúdia státisíce čakateľov, čo už stratili reč, tváre aj životy. Jediné čo chcú, je spoluúčasť na pôžitkoch, ktoré sa zaiste odohrávajú za stenami vysvieteného vežiaku v diaľke. Neuvedomujú si, že poklady (a podklady) pre život v blahobyte im poskytuje priestor, v ktorom žijú. Na oblbnutie týchto umŕtvených primitívov stačí zopár farebných svetelno-zvukových efektov, pri ktorých ľahko zabudnú. Túžba po zdieľaní „lepšieho sveta“ je ale silnejšia než ilúzia neba, a tak sa plíživo, nebadane blížia. Zrazu sú všade okolo, hlasne sa dožadujúci svojho kusu žvanca. Vnútri priepustných hraníc žijú ľudia, lepšie zabezpečení ako tí odpísaní chudáci, ale v skutočnosti rovnako pacifikovaní k zabúdaniu, len rádovo silnejšími dráždidlami, než sú iskričky ohňostroja. Skupina zabezpečených, ovládajúcich masy pod nimi, sa pohybuje v raji dostatku, vzdialená od problémov podľudí, ktorých k životu, až na pár výkonných žoldnierov, vôbec nepotrebujú. Toto nie je vízia, ale skutočnosť požierajúcej sa civilizácie, živenej zdrojmi tretieho sveta (ktorý si postupne uvedomuje, že si necháva srať na hlavu). Človek = výlučne námezdná pracovná sila, jediným kritériom užitočnosti je jeho výkon. Heslá o individualite v praxi vytvárajú homogénnu masu. Varianty úniku zo zovretia stále viac kontrolovaného a kontrolujúceho sveta sú spochybnené. Všetko obsiahnuté v príbehu, ktorý je možné pochopiť rôzne, ako to pri filme, poskytujúcom možnosť pre viaceré výklady býva: slušnú zombie jazdu, odvar predchádzajúcich romeroviek s niekoľkými krvavými chuťovkami, spoločenskú satiru bez atmosféry strachu, atmosférické depresárium beznádeje so slušnými hercami, nudu bez hlavy a päty atď.(13.3.2006)

  • - Útočná puška Big Daddyho (Eugene Clark) je rakouský model Steyr Aug. Puška Charlieho (Robert Joy) je M1 Carabine. (Mr.Hudson)

  • - Herečka Asia Argento je dcerou italského veterána hororu Daria Argenta, který byl spoluproducentem Romerova Dawn of the Dead (1978) a taky se podílel se na hudbě k němu. (imro)

  • - V předešlém snímku Úsvit Mrtvých (2004) umí zombie narozdíl od původní série velice rychle běhat. Důvodem změny bylo obsazení jiného režiséra než Romera, který tvrdil, že děsivost zombie pochází rpávě z jejich pomalé chůze. V sequelu se opět ujal režisérského postu, takže zombie schopnost běhat "ztratili". (Zackk)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace